KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 8 December 2014

BIAR GAMBAR BERBICARA .... DATO' SERI PRESIDEN PAS MERANGKAP NAIB PRESIDEN KESATUAN ULAMA' SEDUNIA BERSAMA ISTERI MAKAN TENGAH HARI.



Perjalanan dari Kota Bharu ke Kuala Terengganu, Presiden PAS merangkap Naib Presiden Kesatuan Ulama' Sedunia yang juga Ahli Parlimen Marang YB Tuan Guru Dato' Seri Hj Abdul Hadi bin Hj Awang bersama isteri singgah di Pantai Rhu Sepuloh, untuk makan tengahari.


60 comments:

  1. Wah2 Omakkau bukan main berlembutnya memuji Presideng Pas sedangg makan. Tak macam Omakkau posting Azmin sedang makan bersama mangsa banjir yg berniat menyindir dan menperolok2kan Azmin. Berpada2lah Omakkau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Susah pencacai sekular ni, pemimpin dia diibarat ape tah punyalh taksub tahap gaban....kihkihkih

      Delete
    2. Makan dua orang aje..
      Tak payah nak tunggu masa ada banjir.....
      huhuhu

      Delete
    3. yela...azmin kan zuhud...

      Delete
    4. Kalaulah yang makan dalam gambar tu abang dan hanisya......

      Delete
    5. aapoorah!!!!nanti gwe doakan lua..diijab Kabul dengan hanisya bawu dia tau.. Urrmmm itu malam didas berbintang!!!

      Delete
    6. Naib Presiden Ulama Sedunia tapi lap mulut pakai tisu Premier? Boss Tisu Premier tu yahudi, Mr. Josh Wesh... Apa daaa.... Tapi apa nak heran, disebabkan patuh pada manusia yang tak maksum ni la yang menyebabkan Fekah and the gang sempat rembat 2 Million +++.... Tapi nak heran apa, duit rakyat kan, Nabi Nuh yang dakwah 1000 tahun tapi tak berjaya pun tak buat perangai macam ni... Hadi, you are failed..... Islamic Movement will topple you within few years, Insyaallah. Allah is more power than his creation, that is Hadi.

      Delete
    7. O0:24 ape yg x kene dgn ko ni jang, nampak mcm teliti Islam ko tp pada masa yg sama nampak mcm jiwa kacau sikit ... hati kene bersih dn ikhlas jang...jgn marah2 ....

      Delete
  2. Alhamdulillah TGHH tetap sihat dan berselera makan bersila, tidak spt mcm dlm mesyuarat bila masa makan disediakan kerusi & meja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bini yang baik. Layan laki sedang makan.
      Mudah2an dapat syurga.

      Delete
    2. Din Ayam pun makan bersila jugak tapi komisyen lebat.... Allah dah tunjuk macam2 dah.... Tu belum kita tengok lagi lakonan pencuri jasad nabi yang ditangkap Khalifah dulu, lagi piawww punya berlakon, dari hujung rambut sampai hujung kaki ikut sunnah. Nasib baik Allah ilhamkan pada khalifah tu, kalau dak habih la... Hadi, org tegoq cara politik hang, bukan org caci agama islam, hang jangan perasan nisbahkan pengkritik peribadi hang dengan kemurkaan Allah pulak, takdak kena mengena. Jangan hang dok menega agama sampai teruk sangat. Walaupun org tak belajaq agama secara pengkhususan tapi orang ada basic akidah. Hang jangan perasan islam tu hang dan hang tu islam... Saidina Umar R.A(insan dijanji syurga) pun kena teguq terang2 tapi Baginda redha kerana teguran tu benar. Nasib Saidina Umaqlr tu cerdik dan insan terpilih, kalau Hadi dok tempat Baginda mesti hadi kata penegur tu derhaka pada Nabi Muhammad... Apa daa hadi, better u go to sea and being a fisherman.

      Delete
    3. Ooo...patut la dia tak hadir mesyuarat pakatan sebab masa makan tak boleh duduk bersila.... uzur besar ni.....

      Delete
    4. 07:16 tinggi bongkak ko mcm tk akan sakit2 dn akn sihat bugar smpai mati, elok ko bersyukur dikurniakn Allah kesihatan tu bukan menyindir yindir org yg uzur ...takut2 nnti bukan hanya x boleh bersila lg tp tk srmpat nk mencangkong seluar penuh dgn taik ...uzur besar tu ....kahkahkah

      Delete
  3. Semoga keterampilan tudung labuh isteri tuan guru.. menjadi contoh dan ikutan buat keluarga sy..

    ReplyDelete
  4. Azmin makan bukan milik nya. Tapi milik mangsa banjir. Adakah beliau mangsa banjir?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengong, apa masalah setakat makan satu bungkus nasi..kalau nk komen tu biarlah ada standard sikit..omakkau pun bangang dah tak der cerita..makan nasi bungkus pun problem..bila melayu nak maju macam ni?

      Delete
  5. beginilah ulamak, hidup sederhana mcm org biasa.

    tp bila atas pentas depan ahli, lain pulak, hilang rendah diri

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko pasma ke, pkr ke, umno ke ....yg ko sakit hati sngat nape...sakit jiwa ke ... x sape suruh ko hormat tgha pun tp jgn lh ko sindir2 dia, ko tu mulia sangat ke x lebih mcm hampeh je ...alamak terlebih suda...hihihi

      Delete
    2. Bila di pentas politik kenalah hilangkan rasa rendah diri supaya kepala tidak dipijak2 oleh dap. Sampai bila sebagai ketua nak biarkan kepala orang pas kena pijak??

      Delete
    3. Hello Teop....bagi la contoh/dalil jelas bila dan bagaimana kepala Hadi dipijak DAP. Kepala mana satu kena pijak...kelapa berserban ka kepala vutoh.

      Jika kau gagal mengemukakan bukti yang jelas... samalah macam biawak UMNOH....mereka yang jyal tanah rezab melayu mereka juga yang menjerit hak melayu cuba digapuskan. Mereka yg pinda perlembagaan buang kuasa rajaraja mereka canang keliling kampong rajaraja melayu sedang diancam....
      Presiden OAS tak hadir mesyuarat ponteng parlimen belot setiakawan tut tut DAP yg dituduh pijak kepala bana dia...biat betul mangkuk cacai hamno ni....

      Delete
  6. Sejak akhir-akhir ni, Omar Kau selalu menghalakan senapang ke sahabat sendiri. Apa saja yang dibuat oleh sahabat seperjuangan, semua dipertikaikan dipersindirkan. Apakah Omak Kau akan menjadi "gunting dalam lipatan" atau "Running Dog" (ikut istilah orang Cina)? Fikir-fikirkanlah dengan sebaik-baiknya adakah Omak Kau masih sedia bersama Pakatan? Pilihan ada di tangan Omak Kau. Bagi aku, lebih baik kita menyatakan arah perjuangan kita daripada menjadi pengkhianat perjuangan kita. Kalaulah Omak Kau memilih untuk bersama BN, siapa pun tak akan menyalahkan Omak Kau tetapi kalau bertindak sebagai pengkhianat di dalam Pakatan, sudah tentu Omak Kau akan dikenang sebagai "Pengkhianat" yang kalau mengikut hukum Negara China, Omak Kau akan ditembak dikepala dan peluru dibeli oleh Omak Kau sendiri.
    Sesat di hujung jalan, baliklah ke pangkal jalan sementara masih ada lagi yang sayang. Ingat dengan sebaik-baiknya, buat baik berpada-pada, buat jahat jangan sekali. Sekali mengkhianati perjuangan, maka diingati sebagai pengkhianat selama-lamanya. Jangan jadi munafikun dalam perjuangan kita. Ingatlah, kalau ingin bersama BN, teruskan. Ramai yang akan mendoakan kejayaan Omak Kau di sebelah sana. Inshaallah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oct 24, 2014
      Pendedahan oleh pemimpin PKR Negeri Sembilan Badrul Hisham Shaharin atau lebih dikenali sebagai Chegu Bard berhubung pengkhianatan 5 ADUN PR yang menarik balik sokongan mereka kepada Presiden PKR, Wan Azizah Wan Ismail semasa kemelut perebutan jawatan Menteri Selangor tempohari diakui ramai agak mengejutkan.

      Lebih mengejutkan lagi bila mana Chegu Bard turut mendedahkan dua orang daripada 5 ADUN PR yang didakwa terlibat dalam pengkhianatan saat akhir itu adalah ADUN DAP..............

      ----------------------------------------------------------------------------

      Sep 26, 2014
      Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng telah memberikan signal jelas seolah-olah Pas bukan lagi rakannya.

      Tanpa berselindung, Guan Eng bertegas dengan kenyataan DAP bahawa empat exco Pas yang kekal untuk mengelak Dun Selangor daripada dibubarkan itu khianat.

      Malah di dalam kenyataannya yang dipetik Bernama, Guan Eng berkata, beliau mengharapkan Menteri Besar Selangor akan melaksanakan tugas mengikut prinsip Pakatan Rakyat yang dicapai bersama PKR dan DAP, dengan sengaja tidak menyebut nama Pas.................

      ---------------------------------------------------------------------------------

      27/09/14
      KUALA LUMPUR: Kemelut dalam Pakatan Rakyat (PR) tidak nampak kesudahan apabila Pemuda DAP Sarawak mengisytiharkan berakhirnya kerjasama dengan PAS di negeri itu................

      ----------------------------------------------------------------------
      sekarang kepala siapa mau kena tembak??????????

      Delete
    2. Sebab dia ingat dia boleh menang tanpa bantuan Melayu dan Pas.
      Mulalah besar kepala....
      Malangnya ada Melayu ikut besar kepala jugak....

      Delete
    3. Cuba bayangkan pula bagaimana kiranya parti ini dapat memerintah Malaysia..... Mungkin bukan sahaja Pas, PKR pun akan ditendangnya...

      Delete
    4. Tak ada hajat pun nak ke BN...
      Tapi tengok perangai Dap ngan segelintir pembasar PKR yang tak jauh beza dengan BN, rasa nak muntah pulak.

      Delete
  7. hadi ke,azmin ke,nik aziz ke,anwar ke,semua kite sayang...kite adlah satu angkatan dlm prjlanan merobohkan konsep ketuanan melayu ciptaan amno...bersangke baiklah...maafkan ksilapan dan kkhilafan jike berlaku,mnusia tak pernah sunyi dr ksilapan dan ksalahan..sntiase jadikn matlamat perjuangan sbg panduan..insyaallah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko melayu ke cina? , kalau ko melayu ko melayu dayus, bacul bodoh bangsat bahalul & tak ada telor

      Delete
    2. Mintak maaf la...
      Aku kalu Dap memang aku reject....

      Delete
    3. 1123 ni marah2 kenapa? datang bulan yer?

      Delete
    4. 11:23 bukan dtg bulan, dia jantan, buasirnye dh tersembul tu lh dia angin semacam tu ....kahkahkah

      Delete
  8. bgi pemimpn PR kehidupn sderhana bgini dh lma damlkn.hya macai je yg suka prbesarkn klu pemimpn pr mkn nasi bnjr bsma mngsa spi dprtikai x patut pemimpn mkn sb itu nasi mgsa bnjr. puyalh tksub dn bodh x dpt dikut.

    ReplyDelete
  9. Nnpk zuhud la tuuu....ok la tu....jgn jadi setan bisu...skg ahli pas dah bole doa dlm gereja bersama anwar ibrahim pluralism dan azmin di kajang....sekiranya orang lain mau terpekik terlolong kafir sana kafir sini.....sekarang jadi setan bisu....puiii...ingat pas ingat syiah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11:19 sah ko ni kalu x setan, iblis kalu x pun ko ni memang manusia cilaka yg jadi penganut umno ...kahkahkah

      Delete
    2. Sapa yg jadi kepala setan tuh...adi kah...tok nikky kah atau anwar pluralis kah atau PasMa kah.....atau semua diatas....puiii....

      Delete
    3. Ko lh 12:07, pangkat sendiri pun ko dh lupa, meh aku ingatkn, ko ni the general of setan lh, ingat tak? Ha! senyum tu tanda ingat lah tu....kahkahkah

      Delete
    4. setan tak buat kerja terkutuk jubo menjubo pantat memantat lubang jubo mcm kerum penjubo tua tu..hehehe

      Delete
    5. 14:34 setan ape le ko ni, setan dh pun terkutuk dn dilaknat, dh x payah nk pantat memantat lubang jubo lg, hai! dh jd general of setan pun bangang lg, betul sngat lh kata najib tu ...kahkahkah

      Delete
    6. yela yela
      najib dan rosmah tu zuhud

      Delete
  10. Kedua pihak, penyokong kerajaan dan penyokong pembangkang kerap menggunakan kata-kata kasar/lucah. Mengapa ya?

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog omakkau mungkin tak sesuai untuk kau, aku cadangkan ko masuk blog seperti cara resepi memasak, dandanan rambut atau (kalau lelaki) cara membaiki kereta, buat wireing rumah dll.

      Delete
    2. Aku cadangkan masuk parpukari dan papagomo.
      Kat situ semua bahasa mulus belaka.

      Delete
    3. inaara cahaya.....kalu adik nak tengok cincin permata ataupun kipas kat tangan wanita dalam gambor tu, memang adik tak akan jumpa!

      Delete
  11. yela yelah,
    najib ngan rosmoh lagi zuhud...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kahkahkahkah..goli hati den ...kahkahkahkah

      Delete
    2. ha ha ha.....

      Delete
  12. omakkau ....kalu nak pos story pos la story yg ada quality ... please la ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nnpk zuhud macam setan bisu...kah kah kah....

      Delete
    2. yela yela...
      Azmin ngan nuar tu lagi zuhud..

      Delete
  13. Aik... Ulamak Bahalol ini ada lagi ???

    Tak pergi meeting Pakatan , tak pergi parlimen

    ReplyDelete
    Replies
    1. yela yela...
      Azmin ngan nuar tu ulamak terbaek....

      Delete
    2. Kalau dlm meeting mana boleh makan duduk bersila ikut sunah?

      Delete
    3. 15:15 dn 15:28 x tau le ko org ni melayu ke, islam ke, kapir ke ...tapi cara susun kata mcm org x nk ke arah islam, ye le mcm bahalolkn ulamak dn mempersendakan sunnah nabi ... kalu ko org islam sah lh jenis yg x beriman langsung ...harap2 ko org ni kapir lh sbb standardlh hnya kapir je yg berani cakap mcm tu ...

      Delete
  14. Ado nampak bini dia pakai cencen permata besor juta2?
    Ado nampak bini dia pegang kipas?

    Ado?
    Ado nampak?

    ReplyDelete
  15. Ado nampak bini dia pakai cencen permata besor juta2?
    Ado nampak bini dia pegang kipas?

    Ado?
    Ado nampak?

    ReplyDelete
  16. Wanita bertudung labuh dalam gambar tu tak pernah mintak jawatan MB selangor.
    huhuhu

    ReplyDelete
  17. Tanya pula macai umporno serta macai macai kajang movie tu siapa yang yang dia lebih yakin dijadikan pak imam semasa solat,jaga harta negara atau baca talkin bila umporno hampir mati...pilih TGHH,TGNA atau NR,MY,AI,SYAITAN DI KENALI hehehe

    ReplyDelete
  18. Kadang aku naik meluat entry yang Omak Kau post sbb memecahbelahkan PR khasnyer PKR...
    Aku pun asalnyer xsuka Azmin...walau apa pun dia terlantik...kita harus sokong dia bukan nak memberi peluang pihak lawan kondem kita dan memcahbelahkan perpaduan sedia ade...
    Omak kau...kau xsuka kau duk diam.

    ReplyDelete
  19. natang la engkorang ni, dia post gambar tuan guru makan duduk bersila pun nak kata memecah belahkan pakatan rakyat. kata buduh kang marah.

    ReplyDelete