KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 2 December 2014

LAGI KEJAYAAN NEGERI SELANGOR DIBAWAH KEPIMPINAN AZMIN ALI .... BERJAYA SELESAIKAN 51 PROJEK PERUMAHAN TERBENGKALAI SEJAK MAC 2008 HINGGA AKHIR NOVEMBER 2014.



SHAH ALAM, 2 DIS: Kerajaan Selangor berjaya menyelesaikan 51 buah projek perumahan terbengkalai sejak Mac 2008 sehingga 30 November lalu.

Exco Perumahan, Pengurusan Bangunan dan Peneroka Bandar, Iskandar Abdul Samad berkata, 51 projek itu melibatkan 26,286 unit rumah daripada 28 projek berlesen dan 23 projek tidak berlesen.

Menjawab soalan yang dikemukakan Lee Kee Hiong (DAP-Kuala Kubu Baharu), Iskandar menjelaskan, tujuh kali mesyuarat Jawatankuasa Pemulihan Projek Terbengkalai (JPPT) diadakan pada tahun ini dengan 22 projek terbengkalai berada di bawah kajian pemulihan direkodkan.

22 projek yang direkodkan melibatkan kawasan Shah Alam, Kuala Selangor, Hulu Selangor, Gombak, Hulu Langat dan Pusat Bandar Kundang.


ULASAN OMAK KAU:-
Ini baru betul pembangunan berkualiti rakyat dipeduli .. sudah mampu menyelesaikan 51 buah projek perumahan terbengkalai sejak Mac 2008 hingga akhir November 2014.

Rakyat didahulukan Pencapaian diutamakan ...

Tahniah setinggi-tinggi tahniah harus diberikan kepada Dato' Menteri Besar Selangor YAB Hj Azmin bin Hj Ali atas kejayaan cemerlang hebat ini .. memimpin kerajaan negeri Selangor dari gagasan Pakatan Rakyat sebegitu rupa.

Kalau rakyat Selangor masih buta hati jumud tidak dapat menilai maka tidak dapatlah sesiapa nak membantu lagi.

Memang wajar TSKI diganti sebab langsung tidak berfungsi sebagai MB Selangor sehingga terpaksa diambil alih oleh YAB Hj Azmin bin Hj Ali baru dapat pulihkan 51 projek perumahan yang terbengkalai.

APA LAGI RAKYAT SELANGOR MAU!!!!!  .... HIDUP AZMIN!!!!  ... WE LOVE AZMIN!!!!

32 comments:

  1. Aku fed up gan blog kau..ati kau busuk.pdendam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi mampu utk mengaibkan...teruskanlah..tp ingat..walaupun kita nampak mulia dan bersih...sebenar Allah sayangkan kita dengan tidak mendedahkan keaiban kita...oleh hentikanlah dendam kesumat wahai Omakkau...apakah kejahatan wajar dibalas dgn cara ygsama?

      Delete
    2. Aikkk... puji pom salah ker?

      Delete
    3. Mengapa mana-mana lelaki yang waras akan cuba membuat sesuatu pencapaian yang seperti ini? Menurut gurunya, kemampuan mengangkat beban menggunakan buah zakar boleh meningkatkan kualiti hidup.kalu pangkah umno dah lame lelaki ini mampos.

      Delete
    4. ingatkan dah berambos

      Delete
    5. Omakkau, teruskan mencari kebenaran... Nampak sungguh sifat jahiliah MB yang suka berlakon ni...

      Delete
    6. Aku anti kezaliman, dan TSKI telah pun dizalimi, sesipa yang pro kezaliman boleh buat blog sendiri

      Delete
    7. sapa nak puji azmin melangit2 boleh buat blog sendiri. tadak orang mau marah.

      Delete
  2. Ko masuk buat apa..pegi berambos la

    ReplyDelete
  3. KO pn ati busuk.ptut la

    ReplyDelete
  4. Berita yang luar biasa yang di tunjukkan oleh lelaki ini, bagaimana beliau mengangkat bata seberat 80kg menggunakan buah zakar dan kemudian mengayunkannya kira-kira selama 10 minit.

    Seorang lelaki dari wilayah Henan di China dan mengenakan baju kuning tanpa lengan semasa melaku aksi kelelakian beliau, mengangkat timbunan batu bata di persembahan secara langsung dan mengayunkan batu bata seberat 80kg sebanyak 320 kali dalam tempoh 10 minit.

    Mengapa mana-mana lelaki yang waras akan cuba membuat sesuatu pencapaian yang seperti ini? Menurut gurunya, kemampuan mengangkat beban menggunakan buah zakar boleh meningkatkan kualiti hidup.kalu pangkah umno dah lame lelaki ini mampos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wowwww mmg hebat.... Bravo Bravo... Tak apalah yg lepas aku pangkah sebelah kotak bulan

      Delete
    2. Pangkah bn nt kau akan mati pucuk bodoh !!

      Delete
    3. Mestilah pangkah sebelah... Kalau pangkah atas bulan... rosaklah undi.... ALLAHhuakbar 3x

      Delete
  5. syukurlah omak akhirnya buka mata dgn kemampuan azmin jadi MB.

    kita doakan azmin terus berjaya menaikkan martabat selangor.

    langkah kajang adalah langkah bijak.

    TSKI sudah tentu akur dgn kebolehan azmin. tk sia2 azmin ganti dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko ni macam perli azmin aje ni....

      Delete
  6. itukn dr khalid dlu..azmin kje ape bwh zip anuwar je dlu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. laksa Johor adalah laksa yang saya boleh makan berpinggan pinggan dan memang best.... maybe sebab saya orang Johor. Rumit nak buat tapi berbaloi...
      Selalu guna resepi arwah mak...ada persamaan cuma ada beberapa ulaman yang saya tak guna...mcm lobak asin..tuala wanita...taik hanjing..taik beruk..plug moto.coil wira..sebab arwah mak saya cakap itu makanan orang umno..saya pun tak paham apa dh jadi ngn orang umno nie..

      Delete
  7. Sejahat-jahat perkara (yang mereka lakukan) ialah perbuatan mereka membeli kesenangan dirinya sendiri dengan mengingkari Al-Quran yang telah diturunkan oleh Allah, kerana dengki bahawa Allah menurunkan dari limpah kurniaNya (wahyu) kepada sesiapa yang dikehendakiNya di antara hamba-hambaNya (iaitu Nabi Muhammad s.a.w).
    Dengan sebab itu sudah sepatutnya mereka mendapat kemurkaan Allah bertalu-talu, dan orang-orang yang kafir itu akan beroleh azab sengsara yang menghinakan.

    AL QURAN 2.[90]

    ReplyDelete
  8. PKR sibuk keje buat fitnah, kelentong, tikam blkg kawan dan rebut kuasa je......................................habuk pun tarak. Fitnah yg paling top skrg ialah agenda UG sbb fitnah lain dah tak jln. Dulu dok fitnah menantu tghh tapi dah terbongkar lepas tu fitnah flip flop tapi rupa2nya PKR naib johan flip flop slps Umno berdasarkan blog ameno world. Skrg depa dok jual agenda UG sbb dgn fitnah ni depa berjaya jatuhkan ramai pemimpin pas yg tak sebulu dgn depa dan berjaya menaikkan geng anwarinas. Skrg depa dok cuba taktik serupa utk jatuhkan tghh sbb tghh tak jadi pak turut depa. Mmg PKR pengkhianat tak boleh buat kawan dulu depa tikam blkg umno dan skrg tikam blkg pas guna proksi depa geng anwarinas+pasma+jebon. Depa juga yg tikam blkg TSKI.................mmg PKR hati busuk dan munafik !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ikut suka kaulah...asalkan jangan pangkah umnobn sudah...

      Delete
  9. Setuju bro anon 07:36, Lembu punya susu sapi juga dapat nama...nak tergelak aku dengan sindiran OK..kesian TSKI dan TGHH..genetik umporno dan pkr serupa ibarat periuk dengan kuali...kaki putar alam dan kluk klek...satu habuk projek kajang movie tak jalan...hanya tahu buang tahi merata rata hingga kawan kawan terpaksa cucikan serta dipersalahkan kerana kaki terbau tahi....bila kebenaran terserlah mula laa main koner dan buat buat tak reti kah kah kah

    ReplyDelete
  10. Jgn kwn dgn pkr. Pkr suka tikam belakang. Main belakang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama aje dengan atantuya

      Delete
  11. mgapalh bodh sngt kau ni 08.46. kau ni org islm ko kafir? klu org islam. agama islam x dajr mengaibkn org tnpa.meliht sndiri. dn mngajk memusuhi sesama insan. kau gilh dptkn kjidmt konsling dn msuk kls agama.

    ReplyDelete
  12. Aku tengah tunggu projek Nazmi dengan Yaakob Sapari....apa mereka buat sekarang..hi..hi..hi..

    p/s: kalau MB baru pun tak ada idea (harapkan projek TSKI je) ini kan 2 exco baru yang dilantik. Lantikan disebabkan demi mengelak 'berantakan' sesama mereka.

    ReplyDelete
  13. Anon 7:59 aku baru nk cakap lembu punya susu sapi punya nama tapi ko dah cakap lagi satu orang dulu dulu cakap 'cuci kaki ' maksudnya tak perlu sediakan apa apa semua dah cukup' tapi sekarang kita kena ubah cakap mb cuma ' cuci longkang aje'..heee

    ReplyDelete
  14. Bahasa OK yang begitu bisa menusuk kalbu keh keh keh...seumpama ada Firman Allah yang menyebut " sampaikanlah khabar gembira kepada orang orang kafir,bahawa mereka akan menerima azab siksa yang tidak terperi sakitnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. main2 pecat2 tu boleh lepas azab siksa ker?

      Delete
  15. Melayu bulan pelek juga aaaa . mau main bola duduk dlm satu pasukan tapi xmau ikut cakap kapten yg dilantik . maki hina pulok kapten kata gila kuasa .APA ke benda ni . buat pasukan sendiri laaaa . lantik lulah jadi bos. Serban pun mabok

    ReplyDelete
  16. Mat Said ganu kitee kena pecat xdok ahli Umno bising bangau

    ReplyDelete
  17. OK laa tuu cuci longkang drp cuci pukee mook

    ReplyDelete