KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 13 December 2014

MOHON JANGAN KETAWA KUAT SANGAT ... IBRAHIM ALI CAKAP PUNYALAH RAMAI PELAHAP NAK JAWATAN DALAM PERKASA SAMPAI ADA YANG TALIPON BELIAU TENGAH MALAM MELOBI.



KUALA LUMPUR: Presiden PERKASA, Datuk Ibrahim Ali menyatakan pada saat ini PERKASA semakin mendapat perhatian dalam kalangan masyarakat dan ada keghairahan ahli-ahli PERKASA untuk merebut jawatan di dalam PERKASA.

Menurutnya, ia berbeza dengan dahulu, di mana hendak mencari orang bagi memegang jawatan di dalam PERKASA pun susah.

“Dulu tidak ada yang nak jawatan di dalam PERKASA , tetapi sekarang ni ramai yang nak. Walhal, kita ni hanyalah NGO.

“Sekarang ini, ada yang telefon saya pada waktu malam untuk melobi jawatan di dalam PERKASA minta kerusi di peringkat kawasan,” ujarnya sewaktu sidang media di Kelab Sultan Sulaiman, hari ini.

Dalam pada itu, Ibrahim turut mengucapkan terima kasih kepada media sosial terutamanya portal-portal pembangkang, “yang menyebabkan populariti PERKASA semakin meningkat. Walaupun media ini mengeluarkan cerita buruk perihal PERKASA, Melayu dan Islam tetapi ia telah meningkatkan perpaduan dalam kalangan ahli PERKASA sendiri.”

“Mula-mula tengok negatif, sehingga saya pun marah, tetapi lama-kelamaan membantu populariti PERKASA. Isu-isu kontroversi ini sering dimainkan oleh portal pembangkang.”

Tidak terhenti di situ, walaupun PERKASA dikritik oleh beberapa pemimpin di dalam UMNO, tetapi ia tidak melunturkan keyakinan ahli-ahli PERKASA untuk terus kekal di dalam PERKASA, “65 peratus ahli PERKASA juga merupakan ahli UMNO, tetapi semakin ramai yang sertai PERKASA,” katanya.

Sewaktu diaju soalan oleh pemberita berikutan kontroversi perebutan jawatan PERKASA Pulau Pinang, Ibrahim memberitahu ada dua atau tiga lagi kawasan yang mana turut berlaku juga perebutan jawatan, antaranya di kawasan Pasir Puteh, Kelantan.

Ibrahim turut memberitahu, keahlian PERKASA semakin meningkat saban hari.

“Tidak kurang 200 kad keahlian PERKASA dikeluarkan setiap hari,” ujarnya.

17 comments:

  1. Waaahhhh......blogger omak ko dapat liputan meluas dari blogger paling tersohor dari AIDC. Com.......AIDC.com blogger yg buat research dengan kajian serta fakta yang tepat mengenai kegiatan yahudi anwar ibrahim dengan lingkaran yahudi zionis antarabangsa......ulasan terbaik dari blogger ini...klu orang yg rapat dengan anwar pun kena tendang dlm kes TSKI ini kan pulan pencacai cebok jubo anwar sendiri..alahaiiii..

    ReplyDelete
  2. kenyataan die sejibik mcm pkr kahkahkahh

    ReplyDelete
  3. Gang kajang move Dan Pasma pun ikut style perkasa. ITU yg TuLang Besi kempen benda UG yg tak wujud tu. Diminta adding. Greenboc n kedahlanie pun jgn ikut perangai nepal malaysiawaves. Semua berjangkit penyakit yumnu

    ReplyDelete
  4. TuLang besi setakat hero memekak. Pakai Baju hijau cap change macam Nepal dan mengamuk kat wartawan pompuan bolehlah. Orang cam ni layan Jadi Macau perkasa yg tak sasa saja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm amurariam al-hanjingi dan husin al-khinziri jugak.......

      Delete
  5. haha sikatak dh klr dri kurngn. rsa syok sndri rmai yg pelahp jwtn dlm perkasam. tpi x dnafikn jga ada yg pelahp jwtn sb nk tonjol hero mcm gengstr kg.ping sebtng.mnalh tau tunjk hero nti dpt prhatian menteri. keujdn prkasam sbnrnya x spa yg trigin nk brhidmt sb trlalu nmpk bert seblh bla wat bntahn skdr wat kytaan yg dbenci msdyrkt hinga rakn tdur sbntl umno iaitu mca.gerakn.alegik sgt pd prkasam ni.

    ReplyDelete
  6. Perkasa ngan taik hanjing lgsung xde beza.

    ReplyDelete
  7. Katak kembong tengah mabuk buat2 cite syok sendiri ....kahkahkah

    ReplyDelete
  8. Katak ni mcm ade cita2 nk tubuhkn parti je ...x lama lg wujud parti baru lh ni ...PARTI PERKASAM ....lambang parti ikan perkasam...kahkahkah

    ReplyDelete
  9. bini dia kata abang Brahim dua tiga malam ni asyik mengigau jer
    sesekali macam dok jawab talipon
    sesekali macam dalam mesorat konon, tapi tak berapa jelas butir pecakapannya. ada la sesekali macam bunyi helo helo

    harap orang lua tak ambil serius sangatlah gelagat abang Berahim sehari dua ni, dia tengah serabut pasai banyak ahli member katak dah istihar melompat keluar

    harap abang Berahim akan semboh dalam masa terdekat, bimbang jugak takut bertambah serius mengigau kot kot dia bangun bejalan tengah malam silap haribulan buleh jatoh rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembetulan: bukan "bangun berjalan" tp bangun melompat tengah malam, satu lg dia x boleh jatuh rumah sbb dia jenis katak boleh terbang jugak ...kahkahkah

      Delete
  10. Tengah2 mlm call dia tu mat pit tu ....kahkahkah

    ReplyDelete
  11. Yg bangang makin bangang..yg kaya makin kaya..yg berkuasa terus korup yg lemah ditindas ditipu..inilah malaysia tanah airku!!!

    ReplyDelete
  12. pekacaingok =perkasa + macai+umno+bongok

    ReplyDelete