KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 13 December 2014

WALAUPUN MUTU PERKHIDMATAN SEMAKIN TERUK PEROLEHAN DAN KEUNTUNGAN ASTRO TETAP NAIK SABAN TAHUN.




Perolehan ASTRO naik kepada RM3.9b bagi tahun kewangan yang berakhir pada 31hb Januari 2015. Selain dari itu keuntungan ASTRO juga meningkat sebanyak 12 peratus berbanding tahun sebelumnya.

Tahniah!!!!! ... Walaupun mutu perkhidmatan hampeh tahap lahanat namun perolehan dan keuntungan tetap meningkat naik ... dalam masa yang sama caj kepada pelanggan tetap dinaikkan bagi menunjukkan betapa perolehan dan keuntungan naik saban tahun.


Sebelum ini di parlimen Ahli Parlimen Kinabatangan menyalak agar kerajaan tutup sahaja ASTRO sebab mutu perkhidmatannya cukup teruk .. hujan sikit dah tidak dapat siaran malahan angin sepoi-sepoi pun tidak dapat siaran katanya. .. Paling sedih iklan terlalu banyak dan bayaran sering sahaja dinaikkan.

Dengan itu ASTRO jangan nak berbangga jika keuntungan meningkat dengan linangan air mata dan darah rakyat .. jangan nak bermegah dengan kenaikkan perolehan saban tahun jika sentiasa dimaki hamun oleh rakyat... keuntungan yang tidak berkat.

11 comments:

  1. Haaaa bagus Dari omak kau. Jangan Jadi macam orang gila TB malaysiawaves. Semua benda tak penting kecualu cerita UG yg tak wujud Dan hanya diadakan oleh orang terencat akal.

    Satu lagi sebok pasal pasma. Pasma bermaksud Politically manapouse. Saja aku salah eja sebab budak retard d TB bukan boleh eja betul pun

    ReplyDelete
  2. TuLang besi setakat hero memekak. Pakai Baju hijau cap change macam Nepal dan mengamuk kat wartawan pompuan bolehlah. Orang cam ni layan Jadi Macai perkasa yg tak sasa saja

    ReplyDelete
  3. heran lgi ajaib mcm ada udng dsblik mee. rmi pnguna astro dn seorg menteri membrontk diparlimen. byrn prkhdmtn mahl srta menigkt byk kli tpi perkhdmtn astro hampeh. tygn filem dulng byk kli dn ikln monopoli msa siarn.menteri yg brkuasa pn wat pekek badk x pduli rintehn penguna. sudh spi msanya ngo ngo wat demontrasi besarn membnth bayrn yg trlalu mahl dn x simbng ngn mutu prkhidmtn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Menteri bangang bising diparlimen sebab mintak ampau dari Astro. Bising2 bilangan subsribers majoriti orang melayu. Tak dapek nak nolong. Orang melayu gemor nengok af bagai. Takde akan astro turunkan harga.

      Delete
  4. dlm astro kn ade pakatan. biar kualiti turun yg penting untung mningkat. biar rakyat dibalaci yg penting parti ank branak gile kuasa bkuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Monyet kat hutan pun gelak dgn komen ko ni bhai

      Delete
  5. Hahaha.....
    Ya ke astro untung byk tu....atau jualan tahunan! Bukan tak caya tetapi biar betul maklumat yg di utarakan. Belum tolak kerugian tahunan lg.....angka berbeda dgn maklumat diberikan.

    ReplyDelete
  6. ROSMAH MANSOR JKK13 December 2014 at 15:58

    Pasal orang melayu dok.banggang langan.sapa suruh... kah kah kah

    ReplyDelete
  7. Selagi najib Al-jubo tuya masih hidup jangan harap la nak sentuh astro al-yahudi.hee

    ReplyDelete
  8. Melayu kayakan..senangkan org2 kafir je la..

    ReplyDelete
  9. Setuju2 brother salam..patutnye tuan tanah jadi tokey jadi bos tapi org lain pulak yg berkuasa kita ni jadi kuli je la..

    ReplyDelete