KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 8 December 2014

PIALA SUZUKI 2014 SEPARUH AKHIR KEDUA .... PENYOKONG VIETNAM MENANTI HOOLIGANS MALAYSIA DI STADIUM MY DINH HANOI DENGAN PISAU?????


You attack Vietnamese but MH370 won't come back ... Malaysia - Truly Asia What the F..k? Asia is UFC???  Welcome to My Dinh Stadium, we are waiting for you .... We don't use hand, we use knife BITCH.

Bukan nak kata apalah .. hooligans bolasepak negara yang rata-rata dari kumpulan Inter Johor Firms yang telah pun hilang taraf kerakyatan negeri Johor ni sekadar tunjuk samseng taik kucing kering kat sini jer ... jenis samseng kampong dusun sarip dol.

Perlu ingat .. bukan nak memuji tetapi ini adalah sejarah dan realiti hidup betapa bangsa Vietnam adalah bangsa yang dalam serba kekurangan dan daif boleh halau tentera Amerika Syarikat macam anjing kurap.

Kini bukan sahaja nyawa para pengunjung Stadium My Dinh Hanoi Khamis ini dalam bahaya malahan para pelancung mau ke Vietnam dalam seminggu dua ini pun besar kemungkinan jua dalam bahaya.

Perlu ambil dan pandang serius akan amaran ini ... cara para penyokong Vietnam semalam dilayan oleh hooligans Inter Johor Firms cukup melampau dan ganas sekali.



25 comments:

  1. Padan muka penyokong harimau malaya org dh tunggu ko org dgn pisau lg, org bangang dn berlagak mcm ni kalu berani buat lh kt negera org pulak, hubungan dua negara boleh keruh disbbkn org2 bangang mcm ni....bodoh x pikir rakyat msia ramai jugak cari makan kt sana ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Babi Malaya...baru keluar dari hutan !!!

      Delete
  2. Aku pun x paham la... ni jenis x sekolah tinggi la nih. Kalau sekolah tinggi pun tapi x belajar sivik. Banggang bak kata najib!

    Menyusahkan semua rakyat je... kau tau ke esok lusa orang malaysia nak melancong, nak kerje, nak melawat... dah susah!

    Mati ke kalau kalah tu?

    ReplyDelete
  3. Fan johar ke vietnam ke najib ke smua taik hanjing

    ReplyDelete
  4. Terimalah hakikat dah kalah, kalau menang pun bukan ko yg dpt habuan. Attitude begitu mencemarkan identiti rakyat Msia jer. Btoi kata Najib, bangang.

    ReplyDelete
  5. aku lbh tkut bdepn ngn org vietnam drpd org mlyu. sb mlyu klu gaduh blh pngl stu lori geng pukl stu org. tpi vietnm dia akn brdpn sorg ngn sorg x pngl geng jnji niat dia trcapai. klu spa nk bgi tiket free ke vietnm pasl bola ni xpalh x dpt bgilh pd hero2 hrimau mlya yg tunjk gengstr pd hri plwanan dstadium shahalm tu.

    ReplyDelete
  6. Aku rasa pihak berkuasa Singapore telah dapat menghidu hooligans ni tapi pihak kita tidak peka langsung terjawab sudah kenapa Singapore tidak membenarkan mereka masuk tempohari...Presiden FAM mana? Sepatah pun tak bunyi...FRU kita di mana waktu itu...IJF suwey la lu...!!!

    ReplyDelete
  7. Takpe takpe jgn takut tuan2-Perkasa akan menghantar wakil ke vietnam utk tunjukkan kekuatan Ketuanan Melayu-abg2 Long dan ayahanda kawasan akan pegi ke stadium vietnam-wakil samseng johor pun akan turun-kami akan pakai tengkolok ke stadium vietnam-kami akan pertahankan Ketuanan Melayu Mamak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teloq depa dh masuk kat dalam dh, hang duk acah2 depa wat apa, kt msia depa buleh lh berani gila sbb umno ada, kat sana sapa ada, najib pun kecut teloq aih! ...kahkahkah

      Delete
    2. Hang tengok org vietnam cakap apa, sampai mh370 pun depa sebut, ada makna tu, mcm mana najib x kecut teloq ...kahkahkah

      Delete
  8. Hantar team yg pukul org tu ke vietnam ..biar dia org mampos kene ak47..pemain malaysia dlm bahaya...tukar stadium la..
    Sial punya ijf...mak bapak ahli ijf x mandi junub...tu yg dpt anak perangai mcm ijf punya team...bangang..
    Bingai...otak cencalok basi...harap pdrm tangkap ahli ijf...dakwa kat akta hasutan...tiada sorg pun rakyat malaysia bersama ijf...ijf iblis jilat fuck your mom

    ReplyDelete
  9. Malam tu aku dah cakap Malaysia kalah.tup tup kalah betoi... hah!memang masin mulut aku bukan apa walau pun aku bukan kaki bola tapi aku tau dia orang tu memang hebat...orang melayu ni biasa lah gempak je lebih tapi hampeeh...harimau konon...tapi harimau takde taring kuku pun tumpul ...

    ReplyDelete
  10. Perangai korang yg buat hal tu mmg mcm sial. Berani kat malaysia je. Diharap pergila ke vietnam tu. Pakai la baju kelab korang tuh... suwey betul... nyusah 1malaysia najib ngan mah je...

    ReplyDelete
  11. IJF polis tak susah2 siasat.. jentik ajee teloq habis semua mengaku lah tu... mmg menyusahkan rakyat malaysia.. sukan utk perpaduan itu ciptaan yahudi.. yg hgpa sukan utk belasah org.. kan baik hgpa pi masjid2 berjemaah atau dgr kuliah lg byk manafaat dari tengok bola yg melekakan..

    ReplyDelete
  12. Bubar je FAM tu, x usah ade team bolasepak msia lg baik...dh lh pemain th bertaraf ape th, penyokong gile, buat busuk nama msia je ...x de bola boleh mati ke? yang nk ke vietnam ni pasal bola gak belum tentu balik hidup2...bodoh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul biar tak ada team bola lg baik.. cukuplah bersukan dlm kandang sendiri sj utk berpeluh... ada penyokong Tp akhlak hanya ALLAHtaala sj yg tahu... satu satu ALLAH bg kat kita semua rakyat malaysia terasa..

      Delete
    2. Berebut bola dan kejar bola yang sebijik tu...kekadang bergaduh,tercedera dan penonton pula sumpah seranah dan duit pula hangus dan bila pemain dah dapat bola kasi pula kat orang lain....itulah politik giler bola ...yang aku tak faham ialah kenapa acapkali perlawanan yang yang melibatkan Johor akan ada kes gaduh...barangkali grup sarip dol ni yang jadi kepala angin kot hihihi

      Delete
  13. Gua nk jumpa siapa ketua ijf...kita lwn one by one...kalau lu menang gua jd hamba lu...tp kalau lu kalah gua nk kasi lu sama vietnam punya org...lu tau la apa nasib lu lpas tu....mane ketua ijf...gua tunggu lu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tengah menggigil ketakutan bro, nangis x henti2, asyik terbayang org vietnam kejar die dgn pisau, member2 dia pun th kemane cabut lari lintang pukang....kihkihkih

      Delete
    2. Tak payah nk lu gua lu gua sgt la, da sah2 lu pakai name anon tggu smpi 2020 pn x jmpe..btw malaysia layak kalah pun mlm tu, cuma fans elek2 sudey, mgate org 2 3hari sblom bole xkn kne skit ati da melecet kot..and pe yg jadi mungkin adalah jwpn kpd kj sbb sgapore x bg fans msia masuk stadium dorg haritu..

      Delete
  14. pelacur dan pekerja kilang mau cakap besar?! Halau balik vietnam jadi petani jak bha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelacur dan pekerja kilang. Kalau nak di halau... kuasa di tangan pemerintah... siapa yg memerintah malaysia? Persoalannya Skrg pengikut2 IJF kenalah pertahankan diri kalau tak bersalah.. kalau tertubuhnya IJF tujuan kearah kebaikan tanpa ada tujuan riak utk di pandang hebat.. InShaAllah kalau tak lepas didunia. Tp di akhirat ALLAH akan tolong kita. Buat org islam IJF sama2lah kita ingat akan kehebatan kekuasaan ALLAH taala.

      Delete
  15. FAM perlu dirombak..maskot harimau malaya x sesuwai..harimau jadian ok x..x pun gajah duduk.

    ReplyDelete
  16. FAM perlu dirombak..maskot harimau malaya x sesuwai..harimau jadian ok x..x pun gajah duduk.

    ReplyDelete
  17. AHLI IJF YG TERLIBAT IALAH MAKHLUK BACUL, PENGECUT, PENGKHIANAT, BANGSATDAN CELAKA

    ReplyDelete