KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 11 December 2014

TUDUH LEE CHONG WEI SUDAH LAMA MENGAMBIL DADAH AKHIRNYA RAZIF SIDEK MELUTUT MOHON MAAF


Bekas pemain badminton negara, Razif Sidek sebelum ini pada 9hb November 2014 mendakwa bahawa  Datuk Lee Chong Wei sudah lama mengambil dadah (yang dijumpai dalam ujian doping) dan sanggup mengupah seorang doktor untuk tujuan itu.

Ujarnya, ramai pegawai termasuklah pemain-pemain dalam Persatuan Badminton Malaysia (BAM) mengetahui perkara itu namun didiamkan kerana ia melibatkan jaguh nombor satu negara.

"Sebelum ini susah nak bercakap sebab tiada bukti kukuh. Kali ini dia sudah terkena, saya tidak mahu tuduh tetapi sebenarnya perkara ini sudah lama.

"Boleh dikatakan pemain senior dan pegawai tahu perkara ini. Malah, perkara ini turut mendapat pengetahuan daripada pemain-pemain junior tetapi mereka sedar bahawa atlet ini melibatkan wira kebangsaan kita.

"Saya difahamkan dia mengambil dadah ini dan sanggup mengupah doktor itu datang ke sini semata-mata untuk menggunakan bahan terlarang berkenaan.

"Bukankah saya cakap sebelum ini? Saya bukan jenis individu buat tuduhan melulu, tetapi kisah ini telah dimaklumkan kepada saya oleh beberapa individu dalam persatuan itu sendiri," ujarnya.

Chong Wei kini dikenakan penggantungan sementara dan hukuman sebenar akan diumumkan selepas Panel Pendengaran Doping Persekutuan badminton Dunia (BWF) selesai bersidang pada satu tarikh yang belum diputuskan lagi.

Sebelum ini sampel A dari Chong Wei diuji positif bahan terlarang dan pemain itu sendiri meminta untuk dilakukan ujian ke atas sampel B yang dilakukan di Oslo, Norway.

Bila diugut oleh Lee Chong Wei mahu saman akgirnya mengalah tunduk melutut mohon maaf dengan menyatakan nya secara terbuka diakhbar NST hari ini.

19 comments:

  1. Lee Chong Wei mat pit. Taik hanjing negare

    ReplyDelete
  2. Hoi... Razif, ko ni keluar kenyataan yg hanya menunjuk kebodohan dan memalukan keluarga Hj. Sidik. Tak malu ke...hingga terpaksa melutut pohon kemaafan..

    ReplyDelete
  3. ALA NURUL IZZAH PUN MINTA MAAF KAT RAJA NONG CHIK

    TAKU KENA SAMAN KE??

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nurul Izzah patut meminta maaf kepada rakyat marhaen parlimen pantai sebab dia pergi session touch d hanjing.

      Wong Cheng dan Elizabeth Wong pun kena minta maaf kepada rakyat marhaen kerana hadir di Oktoberfes. Orang di estet susah2 mana jenis ni berjuang.

      Anwar pun kena minta maaf sebab hal2 berlaku di Selangor dan komen2 yang tak perlu bila dilucutkan anugerah.

      Woooooooiiiiiiii sorry berkilo tu

      Delete
  4. Omakkau suka sangat melayu melutut kat kaf pha rho ? Sampai artikel pun lebih sudu dari kuah ? Bertaubat lah...

    Dalam kes undang-undang melayu juga jadi bahan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuah apa?????? Kuah Satey tak pakai sudu. Tonyoh satay sahaja

      Delete
    2. Biak p la kt dia.... yg hang pun satu... jom g danok...

      Delete
  5. ♥♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥ ♥♥♥♥♥hanisa♥ ♥♥♥♥

    ReplyDelete
  6. Gang Kajang Move Tuduh TSKI pun kena minta maaf

    ReplyDelete
  7. Tulang Besi kena minta maaf kepada pembaca blognya sebab UG tak wujud. Seperti mana tak wujudnya bigffoot dan sasquatch. Yang wujud adalah UG (Urang Gilerr) yang mempecayai UG itu wujud.

    PASMA ( Pertubuhan angkatan Selalu Maki Anda) adalah buah hati Malaysiwaves, Kedahlanie, Greenboc dan Addin

    ReplyDelete
  8. UG tak dak tp bila jejak pi cari juga pakat2 jumpa......................kesan2 tulang..............tulang apa tah ?..................... mgkn tulang bab!

    ReplyDelete
  9. Bang non jer yang melutut dengan yahudi lagi haprak....budak si biden naib president usa tu pejuang homo gay....puiiii....

    ReplyDelete
  10. Org kat atas smua taik hanjing kecuali pr.

    ReplyDelete
  11. Ramainye bloger bangang umno melalak.sini

    ReplyDelete
  12. aku pas.. pkr mmg taik dlm psahabatan. dap pn sma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana ada org PAS mcm ni... kalau... alif mim nun tendang Wau = sarkas.. boleh dipercayai bangang nya... dah bank in kot.... kikikikik

      Delete
    2. Eh.memang benar,orang Pas sekarang ni memang macam ni ,nak-nak pulak yang berkiblatkan ulamak UG.

      Delete
  13. Semalam aku sembang dengan mat gian. Kata dia Chong Wei sekarang dah jadi Mat Gian! Aku tak tau nak kata apa.. Dia ingat apek tu ambik pit macam dia jugak la gamaknya.. Bengoong.! Donia, doniaaaaa.. Kah kah kah.

    ReplyDelete
  14. Dah jadi bloger bangang lagi mau tunjuk banggang.hahahaha

    ReplyDelete