Sunday 12 July 2015

AKHIRNYA ADA KETUA AMK CABANG MENGAKU SECARA TERBUKA BETAPA WANG ZAKAT SELANGOR MAU DIGUNAKAN UNTUK BERGERAK.



"Kesian Golongan Asnaf Yang Telah Mengharapkan Bantuan Seperti Di Janjikan Untuk Di Gunakan Sebagai Perbelanjaan Menjelang Aidilfitri.. Tidak Dapat Menerima Bantuan Di Saat Akhir... Ada Yang OKU... Ada Warga EMAS... Ada IBU Tunggal... Ada Anak Yatim... Di Sebabkan Ada Individual Dan NGO mempolitikkan Program Nie... Masing2 Kecewa Dan Ada Yang Menghemburkan Kata2 Yang Kurang Enak Sehingga Mengatakan Parti Kencing Rakyat... Janji Tak Di Tepati... Yang Kene Hembur Kita Sebagai Pemimpin Di Bawah Nie... Sedangkan Kita Kat Bawah Nie Nak Bergerak Pun Takde Dana Dan Mengharapkan Pertolongan Yang Di Atas... Kasihan... Di Mana Rakyat Semakin Menyampah Dgn Janji2 Manis... Bosan... Dan Hilang Kepercayaan... Hurmmm..."

Akhirnya terbukti juga apabila Omak Kau upkan isu ini beberapa hari lalu menyebabkan budak-budak AMK naik angin satu badan mengamuk berang menuduh ianya suatu fitnah betapa wang zakat Selangor di salurkan kepada setiap Ketua AMK Cabang seluruh Selangor untuk diagih-agihkan.

Sekarang mengaku secara terbuka wang zakat itu mau digunakan sebagai dana untuk bergerak.

Paling ulungnya mengaku kerajaan PR Selangor dibawah kepimpinan Azmin Ali kini sudah rakyat semakin menyampah dengan janji-janji manis... bosan dan hilang kepercayaan.

Yang mengeluh dan pecah tembelang ini ialah Ketua AMK Cabang Klang .. apakah ada lagi budak-budak PKR mau nafi keras mengenai kenyataan Ketua AMK Cabang Klang ini????

Yang pasti Ketua AMK Cabang Klang ini amat mengharap lagi mengimpikan jika wang zakat disalurkan kepada setiap Ketua AMK Cabang Selangor menjadi kenyataan.

Tidak memeranjatkan jika ada usah-usaha selepas ini beberapa Ketua AMK Cabang Selangor akan mulai menjalankan gerak kerja berusaha keras mau menjatuhkan Azmin Ali sebagai Dato' Menteri Besar Selangor kerana bertindak mencantas impian mereka merasai wang zakat jatuh keriba atas alasan mau diagih-agihkan kepada golongan asnaf dikawasan mereka.

15 comments:

  1. Setakat statement mcm tu jer....alahai...

    ReplyDelete
  2. anuar beraheem laki Bini Dan Anak beranak wajib bertanggungjawab. kerana terlalu nepotism menyebabkan banyak pemimpin pembodek berjwa abon {ahli buat onar)

    Mari kita tolak pemimpin nepotism Dan pemimoin berjiwa abon ini

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist Yg Original

    ReplyDelete
  3. Omakkau x report polis ke,yg kebal undang2 puak UG je tgk mcm mama kemetot tu,rm 2 juta dlm masa 2 bulan deposit dlm akuan berkat menabung dari kecil..ngeh3

    ReplyDelete
  4. Anwar kecewa dgn PR Selangor.
    Azizah tak jadi MB
    DAP berlagak mcm Selangor diorg punya
    So Anwar stop funding.
    Padahal duit dia berbillion2.
    Baca sini
    https://ifilesjs.wordpress.com/2012/07/24/chapter-five-beyond-murad-khalid-the-real-story-of-anwar-bank-negara-and-the-money-machine/

    ReplyDelete
  5. Kesia kat rakyat Selangor. Duit simpanan rezab yg RM 3 beliun tu tah adal lagi ke tidak sampi duit zakat utk kumpulan asnaf ni pun geng Parti Kencing Rakyat nak tibai...memang spesis MUSIBAT depa ni semua.....kalau depa berani makan duit puak asnaf, makanlah. Pi bagi anak bini mentekedarah bersama....lopas tu tunggulah azab yang kan mendatang......

    ReplyDelete
  6. Karat biru dok merembat sah2 masuk syurga selepas menyokong ularmak maksum..ngeh3

    ReplyDelete
  7. Salah kan diri sendiri la weeiii....tak abis2 kena goreng dan ditipu oleh aljuboori ... sekali tertipu masa reformasi 1 kira dimaafkan klu reformasi 2 pun kena tipu aljuboori ko orang sendiri yg bodohkan diri sendiri

    ReplyDelete
  8. Kah kah kah

    Parti Kencing Rakyat - PKR

    ReplyDelete
  9. 42 bilion hilang tanpa dikesan,sape yang bodoh..ngeh3

    ReplyDelete
  10. Kalau btl apa beza PKR ngan UMNO ??? baik lapor SPRM....

    ReplyDelete
  11. Selangor jeke? Negeri lain??

    ReplyDelete
  12. omak ni kalau x taw cerita lebih baik diam...pepek ko ni mmg murah ke...

    ReplyDelete
  13. Pepek sgt sodap kalo di sula dgn peler kerah. Hahah. Tk kisah murah pun ok je. Hshsh. Janji nikmat

    ReplyDelete
  14. Bodoh punya komen

    ReplyDelete
  15. Hai cik bodoh. Apa komen hang? Huhu

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...