KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Tuesday, 21 July 2015

BETUL KE ANWAR IBRAHIM AKAN HADIR JAMUAN RAYA ANJURAN PASMA DAN GERAKAN HARAPAN BARU DI GEORGETOWN JUMAAT INI????


Kini dimedia sosial sedang giat dijalankan kempen mengajak dan menjemput warga Pulau Pinang atau yang tinggal berdekatan untuk hadir suatu jamuan raya anjuran PasMa dan Gerakan harapan baru (GHB) pada Jumaat ini 24hb Julai 2015 jam 8.00 malam hingga 11.00 malam di Dewan Masyarakat Penyayang, Georgetown Pulau Pinang.

Antara wajah yang dipaparkan pada poster berkenaan selain Mat Sabu, Lim Guan Eng, Kak Wan, Khalid Samad, Mujahid Rawa ialah Dato' Seri Anwar Ibrahim yang kini merengkuk dalam Penjara Sungai Buloh selama 5 tahun atas kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya.

Adakah penganjur beri jaminan betapa Anwar Ibrahim akan hadir pada jamuan tersebut Jumaat ini sebab jangan katakan nak diberi izin keluar berceramah .. nak ditempatkan tahanan dalam rumah pun di tolak.

Pelik sungguh dengan gelagat penganjur dalam cubaan menjual nama Anwar Ibrahim semata-mata nak pujuk dan pujuk rakyat supaya hadir .. terdesak dan kemaruk sangat.

Demi berlaku adil .. perlu penganjur memberikan respon mengenai poster yang kini sedang rancak tersebar dimedia sosial.

87 comments:

  1. Ada atau tak ada, datang atau tak datang.. yg ko sibuk dan menyibuk kenapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia datang bulan kot?
      tak pun tengah proses menopos...

      Delete
    2. Knp ko menyibuk masuk blog makwe aku ni...pi mampus...shuh shuh... Good job Nisya syg... Kipidap

      Delete
    3. cantik akhirnya OK dah ada penyayangnya ,melepas khaldi ibraham,

      Delete
    4. Gambar tak semestinya hadir, Tanda sokongan.

      Delete
    5. Sibuk kata pas ug..tapi sekarang dah terbalik ..nur izzah dah beritau nak ug ngan umno. Dap lim kit sial babi tua tu pun dah buat beberapa kali meetings untuk ug ngan umno. Tapi peliknya sampai sekarang belum ada berita pas dah ug ngan umno..pelik2...dah terbalik kot..orang yg menuduh pulak yg ug tapi orang yg dituduh takpun berugug. Bangkai babi punya jebon2 dan macai2 pkr dan dap.

      Peliknya ghb iaitu gerakan harapan barua dap, dah kena tibai dan maki hamun oleh pasma sebab bahlolrazi dah sangat benci ngan puak2 jebon dan pkr dan dap..sebab tinggalkan pasma malah terus terajang pasma ke dalam longkang. Hehe mamposlah ghb lepas ni..belum apa2 dah berkelahi sambil maki hamun...hehe

      Delete
    6. Apa yg kau merapu ni anon 13.14 ? Kau pun sama tertelan pil kuda ke?
      GHB nak buat apa pun dia punya suka lah.. yg kau menyibuk nih apa hal...

      Delete
    7. Hahaha......belum tiba pru 14 lagi dah takut kekuasa pas tergugat! Omak kau omak kau kenapa berhujah tak berfikir panjang.....kalau pas kuat punyai sejarahnya usahlah bimbang dan ghb baru bermula mestilah akan buat gerakan yg lebih rancak kalau tidak mana rakyat malaysia tahu dan bagaimana nak lawan pru14 nanti. Adakah org bertanding tanpa berbuat apa2? Ghb pasti akan teruskan gerakan walau apa pun omak kau kutuk hina yg penting rakyat pengundi suka dan kenal arah tuju ghb.

      Delete
    8. Betul.... semua banduan2 penjara2 malaysia boleh hadir... kalau pakatan menang shopping raya pun boleh keluar

      Delete
    9. susahnya nak laksanakan hudud utk org melayu islam di kelantan...yg kafir menentang...yg mengaku islam pun menentang...mcm2 alsan diberi...dari kurang 6 ayat...ke masalah sosio ekonomi...jerat umno la...hinggalah abis kudung rakyat...padahal sebagai islam apa salahnya kita tumpang menyokong...di kelantan jer...

      Delete
    10. Tgna pun akan hadir..

      Delete
    11. Kalau semua kerajaan sudah sediakan.. rakyat sudah makmur.. jurang miskin dan kaya tak jauh.. insyaallah hudud mudah dilaksanakan..

      Masalahnya sekarang.. yang kerajaan najib disuruh menjalankan hudud.. tidak ka bangang... pencuri menghukum pencuri.. penzina menghukum penzina.. kalau omakkau dituduh berzina.. sedangkan omakkau menentang kerajaan.. seksi omakkau kena sebat nanti..

      Delete
    12. Bertambah bodoh Omak Kau sejak jadi penjilat Pas.

      Dalam pilihanraya umum ka prk ka...yang bertanding calon A dari Pas tapi pada poster terpampang gambar Tuang (Tuang meeting/Tuang parlimen) presideng....ada beza ka?

      Delete
    13. OMK KECEWA SEBAB GAMBAR TS KHALID IBRAHIM TAK ADA.KESIAN. ha ha ha ha hai

      Delete
    14. NEH...AKU LETAKKAN GAMBAR KHLAID MENYENDENG OMAK KAU ADAKAH BERMAKNA KHLAID SETIAP SAAT MENYENDENG OMAK KAU?

      Delete
  2. Aku bukan sibuk atau menyibuk tp aku takut sangat klu GHB dapat sambutan hebat. Musnahlah harapan utk pas berUG dgn umno. Pas mana ada senjata selain siku dan lutut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah la tu...
      Jangan la kutuk lagi beb.
      Pas tengah nazak tu
      Siang malam tak bole tidur
      Siang malam tulis ayat2 puisi

      Delete
    2. Jebon2 dan ghb dah mengeletar takut kecut perut ngan warning dap ...hehe..dap kata kalu nak buat hudud mesti atas kebenaran dap..sehingga klu nak bertanding pun kata dap mesti dapat kelulusan dap...sape dap tu? Tak lainlah melainkan sohibul fadhilah tuan guru lim kit sial ..laaaaa...babi tua tu laaaa..itupun puak2 jebon masih tak sedar lagi..kih kih kih.

      Delete
    3. Dap x cakap apa2 pun pasal hudud. Tp umno saja yg tersenyum lebar dapat kelentong pasikulutut. Ngeh3...

      Delete
    4. Bodohnya presiden pas. TGNA dah berpuluh kali dok ingatkan jgn percaya pd umno. Umno parti pembelit akhirnya berjaya menipu ulanak2 siku dan lutut.

      Delete
  3. kalau letak gambar khalid tepi jalan, adakah maknanya khalid akan datang tepi jalan tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu2 tu kat batu caves pun ada letak gambar pm.
      tapi OK tak bising pon....

      Delete
    2. woi ,jangan hina khaldi aku,aku dan Omak kau penyokong khaldi,semalam ada gambar khaldi kt bandar tun razak ,aku tunggu takda datang pun ,penipu punya khaldi.

      Delete
    3. Terbaik. Kalau hati dah busuk, semua nak pertikai. Dulu cerdik sekarang macam kurang cerdik le pulak Omak Kau ni.

      Delete
    4. Tahniah omakkau...teruskan dgn berita2 tentang kebenaran dan keadilan...kami sokong omakkau sejuta peratus.

      Delete
  4. yiiihoooo.bestny kalau anwar dapat hadir. tapi kalau tak dapat pun tak pe. kehadiran anwar tetap di rasai. psl bab gbr anwar tu ok la.utk nunjukkan penghormatan tinggi keatas anwar. dari taruk gbr hadi yang boleh dtgkn suwey.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LETAK GAMBAR HADI TAK SAPA NAK DATANG. SERIGALA AJE DATANG.

      Delete
    2. Woi,janagn hina ulamak aku,hadi dan haron adalah manusia maksum atau kalsom.

      Delete
    3. Letak...laaaa...gambar jobo taik banyak2 mesti orang datang punya. Hehe..puak2 kaki bontot mesti datang punya. Kalau nak lebih ramai orang datang letak si anu sekali ngan tonggeng jobo atau gambar tengah main jobo..mesti puak2 jebon dan puak2 dap dan puak2 parti jobo mesti datang sampai beratus ratus ribu orang...tak caya cubalah..kih kih kih.

      Delete
    4. Macai bangang umno nih klu x cerita bab jobo dan liwat macam x sah jee...

      Delete
    5. Aku malu jd ahli umno bila tiap2 hari bloger umno tulis cerita- cerita lucah.

      Delete
    6. aku pun sama mcm 13;42.
      biar la perangai buruk tu org lain yg buat.
      aku x mau lg dikata asal umno dan lucah berpisah tiada

      Delete
  5. PAS MEMANG KECUT PERUT DGN KEHADIRAN GHB. PAS TIADA PENCERAMAH2 HEBAT DAN TERSOHOR SPT MAT SABU.. DR HATTA..HUSAM..

    APA YG TINGGAL DLM PAS HANYALAH USTAZ YG PRO UMNO DAN BERMULUT LONGKANG.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAN KAKI FITNAH

      Delete
    2. Ghb sikalang sudah sama2 hantam itu sama pasma..hehe ghb sikalang sudah pining kepala butoh itu pasat bahlolrazi punya hat laa. Ghb itu mat syabu ooo sudah kasi main manyak itu lalam hotel itu poki betina. Itughb itu gelakan halapan balua dap ooo. Itudap sulah kasi warning sama ghb macam2 ooo.sikalang itu mat sabun @ mat syabu sulah manyak kembong perut ooo itu dia takut ooo sama itu bahlolrazi mau kasi bocor itu rahsia main poki itu hotel lalam punya.

      Delete
  6. Dulu2 kat bangunan MPKJ ada letak gambar khalid
    Aku ingatkan khalid ada kat dalam
    Rupanya tak ada.....
    Mana boleh macam tu
    Kalu terdesak pun masa tu jangan la letak gambar dia masa dia tak ada kat situ

    ReplyDelete
  7. masa jadi mb dulu, kat bangunan tinggi shah alam ada gambor khalid pakai baju kot. aku ingat bangunan tu dia punya. rupanya bukan....

    ReplyDelete
  8. Time pilihan raya.. semua tempat, semua tempat mengundi, semua negeri letak gambar najib, letak gambat anwar.. tapi bukan najib calon pun.. bukan anwar calon pun... napa omak tak bising, napa tak mrnyibuk? Gambar khalid pun seluruh selangor.. tapi bukan calon pun..

    ReplyDelete
  9. Roh dan spirit akan bersama rakyat Malaysia

    Sebelum.anwar mati katak di sg Buloh..

    Dan zahid izudin Shah di peraalahkan membunuh Anwar....

    Lebih baik kita jumpa Anwar di jamuan hari raya... Buat kali terakhir

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni mesti amik himpunan doa2 karangan geng lutut dan siku.

      Delete
    2. Biar jasadnya hancur namun semangat Anuar utk tumbangkan UMNO akan dikenang. Anuar adalah pembela bangsa Melayu yg tulen. Selagi UMNO berkuasa rakyat akan sengsara.

      Delete
  10. Kesan dpd kempen kotor ulama pasikulutut membuatkan pengundi jauh diri dgn pas. Kini berbagai ugutan dibuat agar ahli x tingalkan pas.
    Kehancuran pas disebabkan sifat tamak geng ulamak suci yg sanggup menfitnah rakan2 dlm parti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. omak kau je yg siap sedia serahkan diri dan jiwa raganya pada lebai2 lutut

      Delete
    2. eh ini bahaya apa yang tulis ni wahai anon 12.01.lebaih kau cepat2 minta tolong Oamk kau deleteakn komen kau ni sebab ada kenyataan kau yang memberi maklumat ornag diperlatakan unutuk membunuh anwar.lebih baik kau cepat bertindak ,nanti aku buat laporan polis.dan oamak kau akan jadi saksinya.

      Delete
    3. Anon tak sekolah

      buat lah report ...aku tunggu jer...bawak satu lori ... ke balai jgn luper...

      Delete
  11. kat kelantan tepi jalan atas pokok ada org nampak gambar hadi pakai serban. Ingatkan hadi ada kat bawah pokok tu. Rupanya hadi ada kat jepung. Apa la main tipu2 plak. Terdesak sangat ker?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kat sini lak dalam jamban ada gbr lebai hadi dgn serbannya. sikit nya besar.. nk buang rasa syg. last2 biarkan je lah. sesuai sgt gitu.

      Delete
  12. dulu kat internet ada gambar orang pakai spender putih sudah longgar punya.
    aku ingatkan betul.
    tak tau la betul ker tak.
    tapi rasanya tak betol kot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu kat internet ada video pemimpin mca tgh main dgn amoi. Umno tak bising pun.

      Delete
  13. Yg bntai chinadoll & bntai juboq skrgdlm pnjara, tgh gersang. Bini kat luar tgh gersang, anak plk dah jnda...gersang. Ooooo kumpulan gersang nak buat show kat penana????....aku nak pi....aku nak pij...favorite aku kumpulan gersang ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila bekas KM Melaka sontot gadis Melayu hingga terpancut anak ... tak de macai umno nak bising. Perkasa pun senyap. Pakida pun senyap. Paling seronok LGE yg kena jail.

      Delete
    2. Jiwa kacau. Omak Kau dan mak kau tengah gersang tu. Pi tolong dulu.

      Delete
    3. kesian anon 12.44.dai tahu macamna mak dia gersang ,kaka dia gersang,adik perempaun dia gersang,isteri dia gersang ,dia tak mampu nak buat apa.baranngaya tak naik (harga_)

      Delete
    4. Pada suatu hari nanti, pasti kau yang menghina2 orang akan dapat balasan dari Allah Swt. Kau tunggulah...

      Delete
    5. Pada suatu hari nanti, pasti yg mempertahankan penjubor tua tu akan dapat laknat dan bala dari Allah SWT. Tunggulah....

      Delete
  14. Ya ampun.

    Kenapa semua orang kutuk bloger OK kesangan ramai ni.

    Tok lebai takda yang nak tolong cover.

    Walaupon aku benci dengan entri kebudakan OK ni, tapi aku tak benci dengan OK yang chantek manis tu.

    Doakan yang baik-baik je la ye untuk OK supaya OK akan menjadi insan yang lebih berguna untuk agama bangsa dan negara.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pun sedih bila presideng aku tiap hari kena kutuk. Aku pun x pasti tuang presideng aku ada kat mana sekarang. Kat Marang atau Jepung.

      Delete
    2. Ramai kumpulan hularmak Pas ada dalam gua sekarang ni ,mereka segan nak tenguk sambutan GHB,Omak kau ada kat luar gua,dia tak berna masuk sebab gelap.kau jangn bimbang ,hadi dan haron ada kt dalam,

      Delete
  15. MASA AKU BAYAR BIL UTILITI KAT PEJABAT POS, AKU NAMPAK GAMBAR PM NAJIB YANG SEGAK BERGAYA.

    AKU INGAT NAJIB DAH JADI POSMEN KAT SITU.

    AKU TUNGGU PUNYA TUNGGU RUPANYA NAJIB TAKADA KAT SITU.

    MAKA AKU PUN PULANG KEHAMPAAN.

    ReplyDelete
  16. Hidup GHB,PAS xperlu gentar nk ambil tindakan ke@beri amaran..nabi xbuat mcm tu..mcmana org nk tengok PAS betul ke tidak..patutnya PAS menyokong dalam erti kata menyemarakkn lagi parti berteraskan ISLAM sebagai agenda..ini tidak,sy melihat seperti kesemuanya terlalu mengikutkn nafsu(emotional) dlm kenyataan masing2..biaq p la mereka2 nk ikut sapa pun..yg penting anda dh bersih..itukn yg anda nk..nk komrn apa lagi?kalau pendekatan anda betul seperti yg nabi buat..saya rasa bkn org melayu je tertarik..bangsa asing juga akan menerima ISLAM dgn hati terbuka..jd fikir2kn la dimana silapnya..HUDUD itu ke@PAS nye..

    ReplyDelete
  17. Lain kali kita gantung gambar Omak kau dan khlaid ibrahim atas pokok,kita ramai2 tunggu mana tahu kot2 merka ada atas pokok tu.

    ReplyDelete
  18. salam semua

    saya org penang tapi sya tak pernah nampak pun poster ni dekat penang....poster rumah terbuka keadilan dekat balim pulau adalah...

    ReplyDelete
  19. Semua blogger dan pengomen.......jangsn gunakan " MERENGKOK ' kepada DSAI kerana dia tidak bagitu teruk dalam penjara.......apa ertinya merengkok....Omak Kau sila gunskan bahasa yang sopan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TOLONG JANGAN MARAHKAN OMAK KITA NI.
      OMAK JUGA SUDAH TERGOLONG DLM KATEGORI INSAN MAK SOM SUCI LAGI MENYUCIKAN.
      SIAPA TDAK WALAK AKAN DIHUKUM JEBON.
      ANDA MAU KE DIHUKUM JEBON.

      Delete
  20. Omakkau edit gmbr tu pastu buat cerita.kahkahkah.korg bkn xtau ommakkau blogger hebat UG.guna taktik bodo

    ReplyDelete
    Replies
    1. TOLONG JGN KATA OK BODO.
      KASIHAN KAT DIA.

      Delete
    2. Yela.omakkau bijak mcm maslan.kihkih

      Delete
  21. Mimpi ngeri NEW HOPE - evangelis nama GHB - proksi Dap - bijak sekali menipu melayu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni lagi seko bangang

      Delete
  22. cucu mamak kutty21 July 2015 at 16:04

    omak kau,nenek kau,atok kau,moyang kau,keturunan kau ...semua nya jadi barua...ckp kejap berubah2,merapu mcm pompuan hilang laki,mcm janda mati laki,mcm pompuan musibat je

    ReplyDelete
  23. Biarla omakkau tu sian dia nk duit teruskan idup.biarla dia jd musibat.tu je cara die nk dpt duit.

    ReplyDelete
  24. Eleeeeehhhhhh komen atas semua Bahlul yg sama. Buat apa buat parti baru. Masuk terus DAP la.

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolong jgn masuk hal org dewasa.
      Ternakan dlm kandang tu dh bg mkn ke belum????

      Delete
    2. Raya ni Jeff jual daging lembu atau daging babi. Mesti dpt banyak untung. Berapa kandang habis dijual?

      Delete
  25. Sha....mana pergi semua penyokong PAS? Ashik GHB JE yang hentam dalam blog ni. Bagi tau kat ketua pemuda suruh pemuda semua rajin 2 jemgok blog ni. Kesian kat u sha

    ReplyDelete
  26. Mmg blog ni penuh dgn GHB, maklumlah, org baru dpt jawatan, jawatan BARUA.

    ReplyDelete
  27. Dasat2 hampa punya komen ye? Salah cakap berdosa tau. Tak payah mencarut2 lah kepada orang yang dah masuk dalam. Dia masih ada ramai sanak saudara. Janganlah kamu bikin malu bangsa. Kalau dapat bayaran pun kerana diupah, bukan sampai macam ni kamu hina2 dia. Cari jalan rezki yang lainlah..bertaubatlah.

    ReplyDelete
  28. Anak aku dapat sampul duit raya gambar Rosmah dan Najib. Buka sampul ada duit singgit. Aku pun tanya, takkan Najib/Rosmah bagi singgit ajer. Anak aku gelak..dia kata Tok Senah Latah yg bagi duit ada gambar najib/rosmah...

    ReplyDelete
  29. Aku tak TERKEJUT sebab Anwar tu pemimpin PR. Lain la kalau ada gambar OMAKKAU, aku pengsan punyer kah kah kah

    ReplyDelete
  30. kesian anwar aljubo, kalau dia tak buat kerja bodoh dan jijik jubo menjubo lubang bontot lelaki tentu dia tak masok penjara..kesian aljuboh..hik hik hik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 19.10 nih ketingalan zaman. Shafiee sorang yg kata Anuar bersalah. Itu pun tanpa 4 saksi. Nasib baik mahkamah umno yg punya. Nasib baik Shafiee ditaja oleh umno.

      Delete
  31. Kepada ketua syoru ularmak haru jin...tuang presideng kaki tuang parlimeng dengan ucapan selamat berbahagia bersama umno semoga gumbira selalu. Uhuk uhuk.

    ReplyDelete
  32. Bai'ah ini tidak boleh dilanggar. Mereka telah mengambil daripada PAS, bukan memberi kepada PAS.

    "Jika mahu langgar, hantar balik apa yang mereka ambil daripada PAS. Selepas itu, urusan mereka adalah dengan Allah," tulis beliau dalam Facebooknya hari ini.

    Kenyataan Nik Abduh itu dibuat di kala rancangan kumpulan progresif dalam PAS - sebahagian mereka menjadi wakil rakyat - yang tekad mahu menubuhkan parti baru selepas disingkirkan pada muktamar bulan lalu.

    Sehubungan itu, Nik Abduh mencabar wakil rakyat parti itu yang mahu melanggar sumpah itu supaya mencari fatwa yang membenarkan pelanggaran bai'ah itu dilakukan.

    "Carilah fatwa dari serata dunia untuk membenarkan perlanggaran bai'ah oleh wakil rakyat PAS dan laksanakan jika berani.. No hal," katanya yang juga anak lelaki Datuk Nik Aziz Nik Mat.

    ReplyDelete
  33. Ini fatwa sesat nik beduh. Kelakar la mamat ni.

    ReplyDelete
  34. Fatwa tu mungkin terpakai masa PAS masih lurus dalam perjuanganya.

    Tapi PAS sekarang sudah menyimpang jauh.

    Adakah fatwa itu masih terpakai.???

    ReplyDelete
  35. Satu lagi wajah tertinggal "TUAN GURU NIK AZIZ". Kini menjadi lambang perjuangan GHB.

    ReplyDelete
  36. Omak ko janda bodoh

    ReplyDelete