KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 24 July 2015

IBRAHIM ALI KETAWA BESAR SAMBIL PULANG PAKU BUAH KERAS KEPADA PENGGERAK GHB SEBAGAI RAKAN-RAKAN KATAK

Presiden kumpulan pendesak Melayu, PERKASA Datuk Ibrahim Ali menganggap kehadiran Gerakan Harapan Baru yang mahu bergerak sebagai sebuah parti politik sebagai main ‘wayang’ dan menjangkakan ia tidak akan bertahan lama sebelum ahli-ahlinya melompat.

Mat Sabu main wayang dan tidak pernah sangka pemimpin PAS seperti mat Sabu dan Khalid Samad satu hari akan bergaduh dengan PAS.

Sambil ketawa besar, katanya, beliau mengalu-alukan kedatangan ‘katak-katak’ baru.


65 comments:

  1. Katak hijau melompat ke atas roket

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagaimana eehhh katak TSKI melompat!!

      Delete
    2. Lawak gila babi ahh hahaha kipidap omakkau

      Delete
    3. Ha ha ha,
      Selamat datang katak katak semua.

      Delete
    4. Baik jadi katak daripada jadi kaki fitnah pil kuda

      Delete
    5. Mereka GBH ni tak lompat katak
      Mereka buat kapal sendiri, mereka nak belayar sendiri
      Mereka tak nak karam bersama kapal yang senget
      Mereka tak nak mati katak kalu kapal tu karam

      Delete
    6. Kapal mana yg karam. Ko tu dh nk lemas tercampak dari kapal yg terus belayar.... kaki nk bocor kan kapal. Puak puak ko. Le...

      Delete
  2. Kahkahkah....mat sabu kuat mengata orang. Melabel dgn gelaran tak elok. Bahkan anwar sendiri dipanggil aljuburi. Dalam ceramah siap buat mimik muka lagi...hari2 kutip dosa. Di penghujung karier politiknya, tuhan tunjukkan kat mana tempat sebenar untuk dia. Terhina, dihina, terbuang, disisihkan...dari parti yg didokong bertahun2. Yang nk ditekankan di sini....eloklah mat sabu mulakan hidup baru, kurangkan mengata, melabel, memperkecil2kan org lain. Cakap dgn fakta...bukan sekadar jd pak lawak. Hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tuang presdeng apa kurangnya....
      Dia pun hebat jugak membaruakan orang
      mempilkudakan orang pun boleh tahan...

      Delete
  3. Bangang tul 20:44..katak tski mana ada melompat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TSKI tak lompat tapi kena terajang. Orang keras kepala dan cuba membelakang parti TSKI nih baik sangat dgn pil kuda...ngeh3

      Delete
    2. TSKI the best MB for selangor so far...tak tunduk dgn ketum dan DAP. Semoga dpt hidayah masuk PAS..

      Delete
    3. TSKI nak masuk pas?
      Aku sunat lagi sekali......

      Delete
    4. Belajar drp tok guru ibrahim ali.. maharaja alkataki..mm

      Delete
  4. Lim MatSabu Alkataki
    Lim Hanipa Alkataki
    Lim KolidSamad Alkataki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes lompat katak nampak besar. Tp kes songlap duit rakyat berbilion buat tak nampak je... bila OMK nak ulas isu songlap duit nih...

      Delete
    2. Seseorang tidak bersalah sehingga mahkamah yg menghukum dia bersalah. Itulah yg mat sabu hadapi dulu masa kena tangkap basah dgn bini orang dulu. Nak tau songlap atau tidak, tunggu perbicaraan. Kalau kau tau sgt, boleh jd saksi nanti. Tapi bisalah barua ni, dahlah barua, anjing pengesan Dap pulak.

      Delete
    3. Bahasa BARUA nih hanya diguna oleh DAMACAI PASIKULUTUT. Tuang Presideng dan geng serban besar. Bila ditanya terus buat u turn. Rendah sungguh akhlak geng pil kuda nih...

      Delete
    4. GHB tak kemana kita tgk PRU 14 camna ..... mulut Ibrahim Ali walaupun camtu tapi masin kahkahkah,,,,,,

      Delete
    5. Gila ko...
      Kapal dah nak karam tak kan ko nak duduk walak dalam kapal tu jugak...
      Mati katak ko nanti...

      Delete
  5. Perbezaan dgn Ibrahim ali, ialah katak ini melompat dari umno ka S46 lompat ka berjasa lompat lagI Ka Hamim last-last semua parti politik dah taknak ka dia join Perkasa menempek Dr. M.Dulu masa Kuli banyak duit dialah yg belasah mahathir semasa S46,lepastu bidik PAS bertanding di Pasir Mas,sekarang melutut dgn Madey dgn perkasa.Orang melompat poltik kerana prinsip dia lompat politik sape bagi lebih.dgn budak-budak baru dia boleh kelentong la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHB pun hidup sebab duit. Dap sponsor. Kalau tubuh parti tapi takde duit mcm mn nk buat keje. Baik duduk rumah layan bini. Sekali melompat atau sepuluh kali melompat tetap katak...hahaha. Mengata orang lagi..kan dah kena btg hidung sendiri

      Delete
    2. Lompat krn kalah la...

      Delete
    3. Lompat katak lebih mulia dpd peluk umno utk berUG.

      Delete
    4. Lebih baik peluk umno esp puteri umno yg lawa-lawa tu drp peluk puak pemakan babi nih, atau lompat katak mcm GHB. Puak2 ni, badan pun dah berbau babi. Elok sgt berkawan dgn Dap babi.

      Delete
    5. Lebih baik peluk umno esp puteri umno yg lawa-lawa tu drp peluk puak pemakan babi nih, atau lompat katak mcm GHB. Puak2 ni, badan pun dah berbau babi. Elok sgt berkawan dgn Dap babi.

      Delete
    6. 21.50...
      Dulu babi tu la yg ko puja2
      Yang ko peluk2
      Yang ko usap2

      Bagus la tu
      Sekarang ko dah insap kan?

      Sayangnya ko masih bergayut kat serban longgar
      Bila ko nak masuk kapal besar kami?
      Nak kaya masuklah kapal besar kami...
      Tak kan nak miskin sambil walakkkk aje?
      Meh la sini isi borang...

      Delete
  6. warga politik tak manis teruskan amalkan ketawa besar terbahak-bahak....kena gelak ikut panduan indeks syariah

    ReplyDelete
  7. Sudah la bergaduh adik beradik ni.tu org dok rompak duit bilion bilion tak sedar.jika boleh terima pkr knpa tak bleh terima ghb.bersangka baik saja la.mereka melompatpun mungkin sbb kita tak cukup baik juga.sempena blan bermaafan ini marilah kita jernihkan hati.ujian Tuhan pasti ada kebaikannya.kenang kan udaha kawan kawan kita ketika bersama.jgn ikutkan petasaan marah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berbaik2 bole...tak ada hal bagi kami pengkagum GBH
      Tapi kalu nak masuk balik dalam kapal yang dah nak karam tu, kami tak mau la
      Kami tak nak ikut sama mati katak...

      Delete
  8. Mat sabu salah pilih tempat. Dia sepatutnya masuk hutan jd komunis, sbb Rejimen ke 10 PKM perlukan ketua setelah ketua melayunya dah meninggal.
    Dlm hutan sgt sesuai dgn mat sabu sbb dia juga boleh bursuara spt ungka/bapak beruk. Senang cari makanan.
    Lagipun kalau dia masuk hutan babi ramai utk dimakan, tak payah minta sedekah dgm guan eng.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat Sabu jd komunis lawan Presideng pil kuda. Pil Kuda jd Samurai sbb tiap2 bulan terbang ke Jepung timba ilmu. Makan duit haram dr hasil MP. Rakyat Kelantan beraya dlm khemah haram x dipedulinya. DAP Kapir juga yg sudi beri bantuan. Hina betul tuang presideng nih...

      Delete
    2. Dulu ko pun sama2 makan babi dengan dap kan?
      Dulu ko bukan main suka kat babi.....
      Sana sini ngan babi...
      Dah samak ker blom?

      Delete
  9. perjanjian dan ikrar yang dibuat tanda kita setuju ikut apa yang diarahkan . semua perkara rasmi mesti ada perjanjian . kalau orang langgar wajib dihukum . Parti Pas ada cara dan peraturan serta syarat yang mesti dipatuhi sebelum jadi calon dan selepas menang pilihanraya . kalau tak ada perjanjian orang akan langgar habis segala tiang akan tercabut dan rumah akan runtuh . Islam terbuka luas selagi tidak melanggar perkara2 yang diharamkan oleh Allah taala

    ReplyDelete
  10. Geng Hambat Biawak aka GHB aka Geng hancur berderai wajib ditolak sebab depa bukan jamaah Islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu nak hambat pakai siku dan lutut pasti tak berjaya. Tanya Harong Ding dulu. Klu dah berUG dgn umno baru lah kuat.

      Delete
    2. Pas aje kah didunia ni jemaah Islam?
      Fitnah pil kuda tu ciri jemaah islam kot?

      Delete
    3. Nak berjaya atau gagal bukan bergantung pada abang Lim
      ia bergantung pada usaha gigih dan kerjasama dan maufakat sesama ahli
      doa abang lim tu boleh buang dalam bakul sampah

      Delete
    4. Bila ramai dah keluar kapal yg dah senget
      agak2 kapal tu karam tak?
      Kalu karam sapa yg mati katak?

      Delete
    5. abang lim...
      ko nak mati katak sekali dalam kapal senget tu ker?
      sebelum ko mati katak baik ko lompat keluar....

      Delete
  11. THURSDAY, JULY 9, 2015

    Pimpinan2 GBH Pertahan DAP, Pimpinan2 Kajang Satay Move Majoriti Membisu

    Kalau tidak takkanlah Mr Roket sampai tersenyum pada Mursyidul Am GBH - LIm Mat Sabu kerana mempertahankan roket dalam tentangan rang undang2 hudud terbaru.

    Haji Lim Mat Sabu Al Kataki Fried Chicken pula mahukan PAS jangan mementingkan hudud di barulah boleh dikatakan PAS bersalah.

    Khalid Samad pula meminta bukti dikemukakan bagi mereka yang menuduh (Tok Usin Ceroi-TUC).

    Rafizi pun sama minta bukti dikemukakan untuk membuat PR 2.00 bersama GHB. Pada waktu yang sama, majoriti pimpinan2 PKR Selangor hanya diam membisu. Tak dengar pun pimpinan PKR Selangor hatta ADUN keluar mempertahankan GBH Al Kataki kecuali beberapa ekor sahaja, termasuk bini pemimpin bertaraf satay

    Nampaknya, GBH terpaksa bergantung pada DAP untuk hidup Tak kisahlah bantuan itu mengikut Syarie atau tak..

    Tulisan diatas diolah dari blog sampah masyarakat http://www.malaysiawaves.net/ supaya isi kandungan tetap relevan inclusive, exclusive, faham dan apa2 merepet lain yg disebut oleh GHB

    Tulang Badak@Murtabak Waves
    Tepat, Jitu dan tidak Membodek

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tulang babi kalau jual pasti x laku. Nanti tak cukup modal minta kat dap. Malu aku jd anak Kelantan mangsa banjir cina yg tolong. Bukan cina Kelantan tp cina dap. Hari2 sumpah dap tp tangan minta sedekah daripada dap. Ada pemimpin pasiku. Tapi harap telor je besar. Satu sen x guna. Hari2 cerita hudud tak sedar rakyat sendiri kebulur.

      Delete
  12. GHB>>>>>GHB>>>>>>>>>GBH>>>>>>>>Gerakan Himpunan Bewak @biawak gabok
    Geng bewok Gabok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pil Kuda pil khayal
      Pemimpin pasiku suka berkhayal...
      Rakyat tak berumah bila nak sedar...
      Menang sorak kampung tergadai..

      Delete
    2. pil kuda pil khayal
      kapal dah nak karam

      Delete
  13. Setapak-katak pak ibrahim dia tak berbaih dengan nama Allah S.W.T dan idak pulak dia perjuangkan Islam.
    Dia gelak sebab aku dok masuk neraka jahanam macam demo idak juga dilaknati oleh Allah S.W.T Para malaikat sepanjang masa.
    Ado can dia parti dalam syurga mike semua Abadi abadan dalam api neraka jahanam.


    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn sombong n riak sbb kita tak tahu apa akhirnya hidup kita entah2 kita dulu yg ke neraka. moga dijauhkan.

      Delete
    2. aku tak jadi nak masuk umno dan pas sebab ni la
      bahasa puak2 dia 'ganas' semacam
      tak sanggup aku share saham neraka.....

      Delete
    3. Nurul basar...sikit2 sebut neraka jahanam.aku doakan ngko masuk neraka jahanam.senang ku ludah kahak hijau kat muka ngko dineraka jahanam.

      Delete
  14. cicak dan mengkarong Bewok Gabok (GHB) buat kacau dalam FB sebab orang malas nak masuk dalam Kelab celaka Greenboc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Abang Alim, nama betul Greenboc adalah GreenPORK

      Delete
    2. Abang Lan Chau mmg suka celaka kan orang ke? Tak ubah seperti Geng Serban Besar.

      Delete
    3. Tu aku tak jadik nak masuk Pas tu...
      Bahasa puak2 dia ganas belaka....
      Macam2 dia orang ubah sampai jadik fitnah
      Uwihhh...tak sanggup aku nak share saham neraka

      Delete
  15. Omak kau, aku doakan supaya engkau dengan keluarga kau kemalangan dasyat atau kena penyakit serius seperti kanser ke, aids ke, jantung ke tapi jangan mati terus biar mati secara perlahan-lahan supaya dapat lah kau merasa akibatnya menjadi penghasut perpecahan sesama Islam.. Ya Allah Ya Tuhan Ku kabulkan lah doa ku ini.. berikan lah kesengsaraan yang teramat sangat kepada Hanisya Abd Hamid kerana menjadi penghasut dan batu api supaya umat Islam di Malaysia berpecah dan seterusnya Islam terkubur di bumi Malaysia. Amin Ya Rabbal Alamin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak elok ko doa macam tu.
      Doa dia janda sampai tua udah ler...

      Delete
    2. apa korang nih...
      aku kalu ada rezeki lebih aku pinang OK tu
      buat bini no 2 aku.....
      aku layan baik2

      Delete
    3. 23:57..doa seorng penjubur munafik mcm ko ni tidak akan dikabulkan oleh Allah..ngeh3

      Delete
  16. Katak tak sebodo yang disangka.lagi banyak katak lagi suka.macam mana saekor katak boleh meyakinkan PARTI AMANAT SUSHI untuk memberikan peluanh katak bertanding sebagai seorang mp, itulah penghinaan sebenarnya.tapi jangan lupa tuang presideng x da masa nak pikiaq siapa hina dia kerana dia perlu banyak masa untuk menghina orang lain.biarlah tuang presideng dan sewaktu denan keryas chai dihina, mereka cuma ada masa untuk menghina orang lain.

    ReplyDelete
  17. Spesis bodoh tuang presideng bergadoh dengan GHB, KATAK-KATAK dan spesis berahing al-kataki tepok2 tangan.

    ReplyDelete
  18. Katak lompat pasikulutut dan umngok.mana boleh disamakan dengan orang yang buat parti baru.

    ReplyDelete
  19. ksian OMK..tlg la cari org yg lebih glemor skit..komen si Brahim ni pun muat gak dlm blog ni...cehhh..!!! xde class...

    ReplyDelete
  20. Orang BN jgn pandang rendah pada ghb pengikutnya lebih hebat dari pkr dlm 10 org penyokong pas 8 orang beraluh sokong tindakan mat sabu bayangkan la nanti sape yg tenggelam. Hayal leka dan syok sendiri punca umno semakin teruk. Twmbok umno johor pn bileh tembus. Jgn asyik ketawakan orang esok lusa orang ketawakan kita pulak. Umno kuat boleh pecah dua jadi pkr umno. Umno yg ada pn dah nk pecah lagi ....ada pro najib ada pro mahathir last sekali umno tinggal nama...

    ReplyDelete
  21. Ibrahim Ali ni sebenar nya tak cerdik.....cuba kamu fikir....Ibrahim Ali kena panggil katak sebab dia lompat parti....
    Yang GHB keluar pas buat parti baru ....bukan lompat nama nya.....kamu yang lompat macam katak.....buduh mu....

    ReplyDelete
  22. Kalau marah Hadi Awang pun jgn la hina serban. Serban tu sunnah. Serban tu tak salah. Jgn sampai kita 'terkhilaf' antara sunnah dgn batang tubuh manusia. Ada ulama tapi ramai yang 'menyemak' kononnya hebat ilmu agama... tapi yillek. Fikirlah guna akal..bukan guna siku-lutut. Bukan 'da ma cai'.

    ReplyDelete
  23. Hakikatnya kekecewaan yg menyelubungi maka tertubuhnya GHB...gerakan haru biru gang hati bara...pasti x kemana...

    ReplyDelete