KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 26 July 2015

SEKITAR CERAMAH PERDANA HARAPAN BARU PERINGKAT NEGERI SEMBILAN


Bertempat di Padang Awam, Taman Desa Rhu, Sikamat Seremban, Negeri Sembilan .. tempat yang bukan asing bagi Pakatan Rakyat sebelum ini mengadakan ceramah ... suatu ceramah Perdana Harapan Baru peringkat Negeri Sembilan telah diadakan dengan dibarisi para pemimpin agung Harapan Baru peringkat pusat dan negeri termasuk Pengarah Pilihanraya PKR  Saifuffin Nasution, Pengerusi MPN PKR Negeri Sembilan dan Ketua DAPSY dan seorang ADUN DAP Negeri Sembilan ... jelas amat GHB mendapat dokongan dan sokongan kuat lagi jitu dari PKR dan DAP.

Antara kelihatan dalam ceramah perdana tersebut termasuk yang menyampaikan pidatonya ialah Pengerusi GHB Negeri Sembilan Sdr Zulkefly Omar, Timbalan Pengerusi I merangkap bekas ADUN Paroi Sdr Taufek Abd Ghani yang juga mantan Pesuruhjaya PAS Negeri Sembilan dan Timbalan Pengerusi II GHB Negeri Sembilan yang juga Yang DiPertua PAS Kawasan Seremban Sdr MK Ibrahim Abd Rahman, Pengerusi GHB Pusat Hj Mohamad Sabu, Timbalan Pengerusinya Salahuddin Ayub, Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad, Ahli Parlimen Kuala Krai Dr Hatta Ramli, Ahli Parlimen Tumpat Kamaruddin Jaafar, bekas Setiausaha Agung PKR Sdr Anuar Tahir, Ahli Parlimen Sepang Hanipa Maidin, bekas Ahli Parlimen Kuala Selangor Dr Dzulkefly Ahmad dan bekas Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat Sdr Suhaizan Kayat.

Jika dilihat kepada kehadiran serta sambutan bolehlah dikatakan sambutan ala kadar sahaja jika diambil perkiraan yang datang itu adalah para jeneral tertinggi GHB .. lagi pun malam tadi merupakan suatu siri jelajah pusing negara bagi memperkenlkan mengapa GHB perlu ditubuhkan.

Kehadiran lebih kurang antara 550 ke 600 orang sahaja .. suatu jumlah yang lebih kurang sama dilokasi yang sama pada malam DSAI hadir sebelum keputusan kes liwat II Mahkamah Persekutuan dulu.

Intipati ucapan boleh dikatakan serupa apa yang dinyatakan pada setiap sidang akhbar sebelum ini ... tiada yang perkara baru .. ada yang menyerang PAS secara direct dan tajam dan ada pula yang main sindir-sindir serang sipi .. tetapi secara keseluruhannya menampakkan hampir kesemua penceramah malam tadi menyerang PAS dan kepimpinannya yang dianggap jumud, terkebelakang, eksklusif dan tidak berpijak dibumi dalam berpolitik ... penceramah DAP dengan terus terang mengatakan betapa PAS kini sudah menjadi begitu intim dan mesra UMNO sebab katanya musuh Pakatan Rakyat ialah UMNO dulu kini dan selamanya.

Majoriti yang hadir bukanya ahli-ahli PAS pun tetapi penyokong dan pendokong PKR ... anak-anak muda dan warga saluran 1 dan 2 dikatakan seimbang .. walapun sasaran GHB lebih kepada memikat dan menambat hati anak-anak muda terutamanya kalangan masyarakat Melayu .. jika dilihat kepada sambutan malam tadi ternyata tidak mencapai sasaran yang dihajatkan.

Penduduk Taman tempat ceramah diadakan boleh dikatakan tidak keluar mendengar dan memberikan sambutan .. yang hadir kebanyakkannya dari luar taman termasuk ada yang datang dari Kuala Pilah, Rembau dan Tampin serta Jelebu katanya.

GHB di Negeri Sembilan kena terima hakikat sokongan dari jeneral-jeneral PAS Negeri Sembilan gagal menarik sokongan majoriti ahli-ahli PAS diakar umbi .. ahli-ahli PAS Negeri Sembilan melebehi 70% masih bersama-sama kekal teguh dalam jemaah PAS bukannya taksub dan memeluk tubuh pemimpin mereka .. bagi mereka pemimpin datang dan pergi tetapi parti tetapi berdiri teguh tidak berganjak.

Walaupun situasi penubuhan GHB mau digerakkan kononnya suatu tsunami politik sedang melanda negara namun jika dilihat akan senario ceramah perdana peringkat Negeri Sembilan ternyata gelombang itu tidak kelihatan dan dirasai.

Mungkin sepertimana pendapat ramai penganalisi politik tanah air betapa penubuhan GHB lebih dilihat dipelopori oleh barisan pemimpin PAS yang kecewa dan merajuk kerana tumpas dalam pemilihan .. walaupun dinafikan beribu kali, tetapi inilah realiti persepsi yang sudah terpasak kuat diminda mereka.

Paling ketara pada ceramah malam tadi betapa tiada langsung kelihatan petugas ala-ala Unit Amal dalam mengawal lalu lintas dan jaga keselamatan para jeneral GHB .. jika ini mau diambil kira sebagai kayu ukur sokongan anak-anak muda PAS kepada GHB ternyata mereka masih sayang dan yakin dengan PAS dengan kepimpinan para ulama.

83 comments:

  1. Bila sebut nama hadi teringat perbuatan dan pecakapan yang tidak baik.Jangan pula suatu hari nanti nama hadi ini macam nama hassan malek dan mat maslan yang sinonim dengan kebodohan.Suatu hari nanti akan ada orang berkata

    1. "janganlah awak hadikan orang" maksudnya seseorang kawan menegur kawannya supaya jangan mengumpat/fitnah/tipu/label orang lain.

    2. Ponteng - Seorang guru bertanya kepada muridnya "kenapa awak hadi kelas kelmarin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kau kesah perangai haji hadi?

      Delete
    2. Bila sebut nama nuar teringat perbuatan yg tidak baik.

      1. "jangan awak juburkan orang" maksudnya seseorang kawan menegur kawannya supaya jangan ikut petangai kaum nabi luth yg dilaknat Allah.

      Delete
    3. hahahh..ko ni asyik fitnah..orang saje..ko ada 4 orng saksi ka!!ko sepatutnya kena laknat allah kena "kazaf"menuduh orng tanpa saksi.

      Delete
    4. takkan anwar saja yg kau mahukan 4org saksi....beribu2 kes liwat yg dijatuhkan hukum tanpa 4org saksi...berani tak kau cakap tu semua fitnah ?...kamu "sakit" ... akibat taasubnya kamu kepada anwar

      Delete
    5. Kamu jgn jdi ghb....maksud dia...ckp berdegar2, rasa diri paling baik, tp hidup menjilat bontot org...konon islam dia lbh syumul tp syariat jgn sekali

      Delete
    6. Zina Qazaf hudud zina lelaki memasukan zakarnya kedalam faraj wanita bukan isterinya atau hambanya.
      Liwat memasukan zakarnya ke dalam lubang punggung lelaki atau wanita.
      Liwat atau Sodom haram di sisi Agama Islam.
      Liwat Antara lelaki n lelaki adalah haram.
      Nabi tidak mengaku umat. Wawi ketum Agama apa entahlah sebab nak guna pakai Qazaf untuk liwat Walhal kes ketum rogol iaitu suka tak suka.


      Delete
    7. Tak baik cakap buruk pasal Tok Guru Ustaz Hadi, Beliau itu ibarat nabi, ber dosa dan sah ke api neraka pada mereka yang membenci atau memfitnah beliau. Beliau adalah contoh pemimpin dunia Islam selepas Quardawi. Kita harus bersyukur..

      Delete
    8. Ramai betol macai umno dah masuk Pas sejak imdb ni.
      Alhamdulillah...baguslah...

      Delete
    9. Nak jadi wakil rakyat terpaksa gadai isteri dengan talak 3....
      Kat malaysia aje ada benda macam nih!!
      Gila punya baiah...

      Delete
    10. DENGAN IBU GOMES DIHONGKONG
      ANDA PASTI DI BANTU KARNA KAMI SUDAH MEMBUKTIKANYA
      Pusat Pesugihan di Tanah Jawa Timur
      Apakah anda mempunyai masalah dibawah ini:
      - Kesulitan Ekonomi
      - Banyak Hutang
      - Rejeki Seret
      - Susah Mencari Pekerjaan
      - Susah jodoh
      - Pasangan Selingkuh
      - Sakit menahun dan di vonis dokter tidak akan bisa sembuh
      - Belum Mempunyai keturunan

      Ki DARMO Siap menjadi perantara hajat dibawah ini: jual beli tuyul
      -Pesugihan Dana Gaib-Pesugihan Tuyul
      - Pesugihan Tanpa tumbal
      - Pesugihan Kakang Kawah Adi Ari-ari
      - Pesugihan Tuyul
      - Pesugihan Buto Ijo
      - Pesugihan Nyi Blorong
      - Pesugihan Kembang Kantil
      - Pasang Susuk kembang Kantil
      - Pelet Mimi lan Mintuno
      - Pengasihan Semar Mesem
      - Pengasihan Jaran goyang
      - Memisahkan Pasangan Selingkuh
      - Pengobatan Kanker, HIV, dll
      - Ritual Memohon Keturunan
      - Backing Usaha
      - Pengisian Benda Pusaka
      - Mengusir Hantu dll
      - Pencalonan Lurah, Camat dll
      - Ritual Enteng Jodoh
      ATAU BERMINAT ANGKA TOGEL DI JAMIN TEMBUS 2D,3D,4D,5D,6D,7D,
      ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI DARMO--http://sayajual-awakbeli.blogspot.com

      Apakah anda sudah malang melintang alias kesana kemari ikhtiar mencari, dukun, paranormal, kyai dll, tetapi belum cocok atau jodoh. Maka tidak ada salahnya anda ikhtiar bersama Kami.dengan HUBUNGGI NOMOR -AKI DARMO 082-310-142-255

      Delete
  2. Takde harapan klu mcm ni..nampak gayanya kena apply permit teksi / bukak warung nasi lemak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yg ko takut sangat yg datang tu!!10 orng jeerr,parti yg masih dalam kandungan,tak lahir lagi pun!!bila bayi dah keluar nanti tenguk la!!takut2 yg pegang exco kat selangor tu yg kena apply permit lorry!!hehehheh orng kalau kuat relex jerr..takkan takut dgn bayi yg tak keluar lagi,hasil persenyawaan tak terduga!!

      Delete
    2. 10 jer masuk api neraka jahanam kami tak takut pun.
      Tapi sambung kerja Nabi iaitu kasi tau je depan ada unggul api.
      Terbakau nanti, jangan pi jangan percaya janji orang kafir dan munafik.
      Nanti bila Lu sudah kena Lu tak boleh dakwa wa talak kasi tau sama Lu. Lu talak boleh tarik wa masuk neraka jahanam sama Lu.
      Wa sulah kasi tau ma, itu depan unggul api Lu fikirlah lah sendiri

      Delete
    3. Kalau liwat ma mana ada hasil. Lubang taik tu. Persenyawaan dalam lubang taik sah bayi tak kua. Yang keluar taik.
      Busuk jijik kotor malah penuh kuman dan cacing.
      Taik bagus ke

      Delete
    4. sekarang orang2 besar main liwat duit aje
      liwat duit lagi senang
      cuma perlu cari dua tiga ekor kambing warna hitam aje

      Delete
  3. Org yg kalah n kecewa mmg lh jadi cm 2....klau dh marah kn nyamok knapa kelambu nak di bakor.....kn x kena 2.....nanti muktamar akn datang bertanding lh lagi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasai puak ug yang hidup dalam ketakutan tak nak ceritakah?

      Delete
    2. kelambu ni mmg wajib dah dibakar terus.
      org lain sibuk hal rakyat tapi dia sibuk pergi Jepun.

      Delete
    3. Yg keluar pas tu itu. Li Pas klau Ahli Pas dia takan meroyan macam LiPas. Mkn kertas dan serangga perosak....

      Delete
    4. hahaaha....
      yang kleuar pas ko gelar Li Pas. Yang masih dalam pas tu namanya Ham Pas...

      Ok tak?

      Delete
    5. kalu nak mati katak dalam kapal yg dah nak karam, silakanlah.
      Kami mengalu2kan

      Delete
    6. Li Pas lebih mulia drp Ham Pas
      Ham Pas dah sisa.
      Sisa tak bole buat apa

      Delete
  4. Yg aku heran...... Duk sibuk pasai GHB tu awat nya.... Biaq p la depa..... Kalu betoi X dak smbutan....... Yg hang pa duk promo free pasai Apa......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pasal kami masih ahli pas....ckp berdegar2...ni bkn jenis xtau malu lg...jenis barua...balaci...buat onar dr dlm...tp tula...dap kata stay...stay...dap kata bergolek...bergolek...dap kata lompat...baru melompat...katak pyh nk train camtu...apa ek

      Delete
    2. ahli pas = Ham Pas

      Delete
  5. hahahahha..depa dok promo free pasai depa kuat la tu!!kot omak kau boleh tumpangkan TSKI dgn geng depa,Tu diaa depa kuat sangat..

    ReplyDelete
  6. omak kau pon dari golongan kecewa jugak, geng tski ni tak dapat makan suap lagi heboh duk kutuk pkr wakakaka dah dapat funder baru lom?

    ReplyDelete
  7. Bila ada saja ceramah GHB pasti OMK kata tak dpt sambutan. OMK jgn suka mengHADI orang. Pembaca aemua dah cerdik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stay....good boy...dun jump yet...stay boy...bark ghb...woof

      Delete
    2. Kenapa la semenjakdua menjak ni Omak suka sangat mengHADIkan diri sendiri

      Delete
  8. Kasihan GHB, OK kira hanya dari jauh
    sekitar 600 orang sahaja yang datang.

    Kalau GHB jemput ulamak datang, mesti kehadiran melimpah keluar padang.

    Apa-apapon kita ucapkan terima kasih pada OK atas promosi PERCUMA ini.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budak hingusan si Sham ni nak aku tampar sepakk je muka dia. Dari dulu posting haramjadah

      Delete
    2. patutnya letak poster khalid, baru pecah padang orang datang

      Delete
    3. Belum tubuh parti pun dah ada 600 orang datang.
      Kalau dah tubuh tak tau la macam mana...

      Bahaya ni...
      Mau padam Pas nanti.

      Delete
  9. OMK di arah oleh Khalid dan geng serban besar supaya merosakan reputasi GHB. Bayaranpun dah mula kurang sbb sumber dr kerajaan paktan dah terjejas. Harap duit Khalid dah x banyak mana. Duit Hadi habis di Jepun je makan sushi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harapkan PAS parti pengemis goncang tin milo lagi la kebulur OK nanti. Selama ni DAP la yang bantu kewangan PAS. Bila DAP dah stop bagi duit, tu yang serang DAP 25 jam sehari.

      Serang DAP sebab tak dapat duit bukan sebab hudud pon.

      Hudud dijadikan modal PAS sebagai political mileage saja.

      Delete
    2. Sedetik dihati mempersendakan islam.. kamu terimalah akibatnya dihadapan ALLAHTAALA.. InShaALLAH tak lama pun kita hidup didunia.. kalau setakat dgr azan Tp masih nak lengahkan solat fikir2kan lah ..

      Delete
    3. Kami infaq demi menegakkan syiar islam...kamu raih duit dap demi membakar kelambu islam...

      Delete
    4. kita tak persendakan islam pun.
      kita persendakan orang yg suka menghadikan orang lain.

      Delete
  10. Gerakan Harapan BARUA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen biar berfakta, jangan main hadi ping.

      Delete
    2. yang BARUA ialah pihak yang sanggup menggadaikan isteri dan rumahtangga semata2 kerana kepentingan parti dan ketua parti.

      Delete
  11. Bila kalah bertanding...
    Kecewa...merajuk...tubuh entitititi baru (ayat pengerusi ghb)

    GHB - GENG HAMBAT BABI.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan komen memhadibuta.Kau nak tahukah maksud sebenar GHB - GOYANG HADI B***.Tu pasai PARTI AMANAT SYAITAN kepanasan cirit birit mulut.

      Delete
    2. Salah...jangan komen MEMBABI BUTA. Perkataan MEMBABI BUTA dikhususkan kpd puak2 penyokong GHB - GENG HAMBAT BABI

      Delete
    3. Ketakutan terhadap GHB semakin jelas.
      Teruskan GHB

      Delete
  12. anak muda terus bersama PAS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hati2.
      Kang kena gadai bini talak 3 kang...

      Delete
  13. Biarkan GHB terjun dengan labu labunya. Biarkan....biarkan

    ReplyDelete
  14. Salah...biarkan GHB masuk hutan dgn pengerusinya...biarkan2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHB akan halau babi2 dan gengnya itu masuk ke dalam hutan

      Delete
    2. Silap tu. GHB tak masuk hutan. GHB hanya menghambat babi supaya babi2 tu masuk hutan dengan geng2nya sendiri.

      Delete
  15. LECEH ..PEMIMPIN HEBAT...ORANG TAK RAMAI.. HARU..
    STAMINA TAK DAK

    ReplyDelete
    Replies
    1. BELUM TUBUH PARTI PUN DAH 600 ORANG DATANG. CUBA BAYANGKAN KALAU DAH TUBUH.
      NI BAHAYA NI.
      MAU TUMBANG PAS NANTI KALU KERJA2 MEMFITNAH TIDAK DITERUSKAN DENGAN LEBIH AKTIF.

      Delete
  16. La ni baru tau AURA Parti ka aura peribadi pro lebih kuat
    Sebelum ni perasan je lebih...parti pas naik kerana kununnya depa pandai..mentadbir...
    ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengerusi GHB profesional rupanya...
      Mahfuzz (stakat lulus srp) profesional juga rupanya....

      Muahaha...pegi masuk hutan hambat babi laaaa...senang sikit org kampung nak bertanam.

      Delete
    2. walaupun dia setakat lulus srp tapi dia tak pelingkop duit negara

      Delete
  17. Saifuddin tu wakil PKR atau wakil Anwar? PKR skg ni adalah Azmin bukan Anwar. Azmin dah take-over PKR.

    Lagi hairan, masa muktamar PAS Ahmad Awang cabar Hadi, tapi bila tubuh GHB nama Ahmad Awang di bawah & Mat Sabu pula naik nombor satu. Betui la org serban mana boleh jadi ketua, hanya sekadar umpan DAP saja. Org mcm Ahmad Awang ni DAP suka sbb boleh tarik hidung tapi Hadi ni keras kepala tak mau dengar kata DAP, jafi kena tendang oleh DAP. Azmin pun dah tak lama lagi kena mcm TSKI juga sbb tak nak ikut telunjuk DAP.

    GHB + DAP + SYIAH = resipi yg cukup baik bagi org Melayu yg benci Hadi & PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taknak Hadi SEBAB beliau hanya pandai bab UGAMA tapi BANGANG bab POLITIK.

      (Dr.G)

      Delete
    2. Sbb ko pandai le kena tipu ko ingat yg keluar kecewa tu yg pro... dlm pas berlambak lagi yg pro.... Nak berpolitik biar berperinsip.... Jgn. Mcm sampah....

      Delete
    3. Sbb ko pandai le kena tipu ko ingat yg keluar kecewa tu yg pro... dlm pas berlambak lagi yg pro.... Nak berpolitik biar berperinsip.... Jgn. Mcm sampah....

      Delete
    4. arba.....kamu yang kena tipu dengan baiah oleh ketua kamu.
      Bini kamu pun kamu gadai talak 3

      Delete
    5. arba...ko sayang bini ker ko sayang Pas.
      Ko pilih la

      Delete
  18. Doakan yg baik baik utk org yg pernah menjadi sahabat kita.sekurang kurang mereka blum ambik duit rakyat mcm najib.biarla mereka nak kutuk kita.kita bersangka baik saja la.harapan baru tu pun satu sepatutnya kutuk umno apasal yg kkutuk pas.awal lg sudah ada kemusykilan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanyalah ularmak dan sewaktu dengannya.mereka banyak fatwa bila kedudukan sudah goyang.ironinya mereka lebih suka menghadikan ahli sendiri dan tidak menyerang umngok yang sedang lemah.apa punya tuuurrr...ug kot..

      Delete
    2. Sapa serang Pas umno ke bukan LGE LKS wawi ketum GHB. Sejak pru 13 sebelum pru lagi.
      Musuh adalah mereka yg menyerang Kita, yg tumbuk Dari luar dan dalam. Adalah amat bodoh dan kami bukan bodoh seperti kamu ikut kata mahathir jatuhkan najib utk naikan mahyudin.
      Lagi bodoh pi serang umno Walhal yg sedang tumbuk kami kamu dap pkr dan GHB.
      Kamu kata hebat tapi kamu ikut kata mahathir umno tu.
      Kamu kata anti ug habis yg kamu ikut telunjuk mahathir sah umno bukan ug.
      Siap rayu siap ucap hari raya ajak berug
      Hari2 pimpinan kamu ratib ug ug ug sama umno dan BN.
      Pas tak pun, umno pun tidak berminat utk berug dgn pimpinan kamu.
      Sekarang Marah pas tak ikut cakap mahathir jatuhkan najib ganti mahyudin.
      Bodohnya kamu.

      Paling bodoh hari parti baharu adalah 16/9 yo Lawak tahap cipan.
      16/9 ulang tahunan ketum jadi pm (yang tak jadi tu). Setiap kali ulang tahun parti baharu Rakyat akan ingat 16/9 Lawak geder ketum. Bijak2

      Delete
    3. Bila ko masuk Pas
      Bukan ke ko anak buah mahathir?

      Delete
  19. GHB ialah Gerakan Haru Biru untuk para keldai DAP...sudaa laa,insaf laa bila orang reject kenapa nak salahkan hadi,ameno,pas...dulu perwakilan dah beri peluang pada geng geng GHB tapi mereka syok pula JADI AVATAR dan duduk bawah ketiak DAP...DAP marah hadi kerana hadi tak bodoh untuk bersekongkol dengan projek filem kajang movie,tukar TSKI dan pilihanraya kerajaan tempatan..tu aje...perang saraf UG tur hanya cerita dongeng DAP sebagai strategi pembunuhan karektor ke atas para penolong agama Allah ...sebelum ini mereka berjaya tapi tidak untuk kali ini bila para pemimpin PAS yang tercemar dengan virus DAP berjaya dinaturalisasi dan disingkir sepertimana yang pernah berlaku kepada nasha dan hasan jati yang terkena wabak serangan ini satu ketika dulu keh keh keh


    ReplyDelete
    Replies
    1. Lebih baik drp parti yg sanggup gadaikan bini dan rumahtangga.
      kerja gila....

      Delete
  20. GHB....Gabungan Haramjadah Bohong.......the edge diketuai kroni bapak segala kepala penyamun di Sg Buloh...GHB ni pun dalam persatuan penyamun pembohong Malaysia gak.....penipu rakyat swiss cuma nak ugut pertosaudi bagi duit...lansung tak tau pasal politik Malaysia. ...tetiba penyamun Malaysia pujuk penipu Swiss bayar 2juta usd....penipu swiss pulak ditipu penyamun dari Malaysia. ..kah kah kah...lawak mcm citer p ramlee 3 abdul dan bujang lapok jadi kenyataan....penipu swiss boleh la ikut skrip..."Ako tak ada tak ada kena mengena dalam ini film setannnn...."....lepas ni semua ketua persatuan penyamun Malaysia boleh ikut jejak bapak ketua penyamun Malaysia ke Sg Buloh.....kah kah kah....lawak lawak....

    ReplyDelete
  21. Takisahlah ramai ke sikit ke orang dengar penerangan GHB. Yang penting jangan bagi peluang kat geng ostad-ostad PAS. Biar diorang balik macam dulu. Jangan bagi muka cerita politik, Bila diedar kantong, masukkan duit rupiah. Kalau jual minyak angin ke atau keropok ke atau buku ke jangan layan. Suruh diorang jual kat pasar malam di Marang!! PAS tak perlukan undi bukan ahli dan bukan Islam. PAS hanya perlukan sokongan manusia mulia,suci dan alim sahaja!!

    ReplyDelete
  22. Ha ha ha, kehadiran tak sampai pun 100 orang yang lain cuma bayang bayang sendiri. Teruskan Omak KU dalam usaha membongkar kemungkaran GHB. Yang datang tu ahli totok PKR dan juga Dap g. Pas masih utuh dan kuat.

    ReplyDelete
  23. Ni la hasil ajaran ulama munafik siang mlm dok cakap pasal hudud tp time nk bentang hudud kt parlimen dia g lari g jepun..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia pergi menghadi tu..

      Delete
  24. DAP marah hadi bukan pasal hudud kerana hudud dah timbul sejak zaman sebelum hadi...cara DAP yang menyibuk tentang Islam menjadi satu beban kepada PAS bila berhadapan umat melayu dalam memadam perpeksi bahawa DAP sememangnya anti Islam dan melayu sepertimana yg dilagukan oleh ameno...bila berlembut PAS dituduh hilang jatidiri perjuangan Islam dan melayu ..bila berkeras PAS didendang lagu berUG dengan. dengan ameno pula...sejarah menunjukkan PAS tidak pernah mengkhianati tetapi pernah dikhianati oleh rakan rakan politik yang lain...Bila DAP yang ingin menentukan dan campurtangan dalan PAS itu yang salah dan ia menunjukkan wajah sebenar siapa pengkhianat dan siapa sahabat...walaupun hadi bukan maksum tetapi beliau masak dengan politik...takkan semua pemimpin pas adalah bodoh kerana memilih hadi sebagai presiden....GHB tidak akan mampu pergi jauh kerana rakyat sudah letih, bosan serta dapat membaca cara politik ala kartun dan melihat GHB hanya mementingkan surrvival peribadi...tindak tanduk GHB hanya menguntungkan UBN serta merugikan PAS serta PR sendiri malah tidak menguntungkan rakyat sedikitpun dan GHB tidak mungkin mampu meraih sokongan orang atas pagar dan jauh panggang untuk menyakinkan atau menarik penyokong UBN...akhirnya mereka sendiri akan rebah dan demam PAS akan semakin kebah keh keh keh

    ReplyDelete
  25. GHB cuma trigger wisel amaran gempa bumi yg tak menghasilkan tsunami pun kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekurang2nya GHB tak gadaikan bini talak 3 untuk kepentingan parti dan jangka hayat pemimpin.
      Gila punya baiah...

      Delete
    2. kucing pun sayang kat bini dia
      manusia pulak gadaikan bini

      Delete
    3. setakat kocokan tangan GHB pasal bai'ah mampu ke tawan putrajaya?? patut calon yg bai'ah talak tuh kemukakn bukti dan saksi termasuk pesuruhjaya Pas negri yg terlibat dgn kes bai'ah talak nih...

      Delete
  26. Sapa2 yang berhajat untuk menjadi wakil rakyat melalui parti aku, dia wajib menggadaikan bini dia kepada aku dengan talak 3..

    Yang pompuan nak gadai apa yek??

    ReplyDelete
  27. DENGAN IBU GOMES DIHONGKONG
    ANDA PASTI DI BANTU KARNA KAMI SUDAH MEMBUKTIKANYA
    Pusat Pesugihan di Tanah Jawa Timur
    Apakah anda mempunyai masalah dibawah ini:
    - Kesulitan Ekonomi
    - Banyak Hutang
    - Rejeki Seret
    - Susah Mencari Pekerjaan
    - Susah jodoh
    - Pasangan Selingkuh
    - Sakit menahun dan di vonis dokter tidak akan bisa sembuh
    - Belum Mempunyai keturunan

    Ki DARMO Siap menjadi perantara hajat dibawah ini: jual beli tuyul
    -Pesugihan Dana Gaib-Pesugihan Tuyul
    - Pesugihan Tanpa tumbal
    - Pesugihan Kakang Kawah Adi Ari-ari
    - Pesugihan Tuyul
    - Pesugihan Buto Ijo
    - Pesugihan Nyi Blorong
    - Pesugihan Kembang Kantil
    - Pasang Susuk kembang Kantil
    - Pelet Mimi lan Mintuno
    - Pengasihan Semar Mesem
    - Pengasihan Jaran goyang
    - Memisahkan Pasangan Selingkuh
    - Pengobatan Kanker, HIV, dll
    - Ritual Memohon Keturunan
    - Backing Usaha
    - Pengisian Benda Pusaka
    - Mengusir Hantu dll
    - Pencalonan Lurah, Camat dll
    - Ritual Enteng Jodoh
    ATAU BERMINAT ANGKA TOGEL DI JAMIN TEMBUS 2D,3D,4D,5D,6D,7D,
    ATAU KTIK ALAMAT BLOG AKI DARMO--http://sayajual-awakbeli.blogspot.com

    Apakah anda sudah malang melintang alias kesana kemari ikhtiar mencari, dukun, paranormal, kyai dll, tetapi belum cocok atau jodoh. Maka tidak ada salahnya anda ikhtiar bersama Kami.dengan HUBUNGGI NOMOR -AKI DARMO 082-310-142-255

    ReplyDelete