KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 11 July 2015

RAKAMAN GAMBAR MEMBUKTIKAN AHLI-AHLI PAS JOHOR PERINGKAT AKAR UMBI TETAP BERSAMA TUAN GURU HAJI HADI AWANG


Walaupun digembar gembur kononnya suatu perjumpaan dan mesyuarat sebelum ini antara Pesuruhjaya PAS Johor dengan Ketua-ketua PAS Kawasan negeri Johor diboikot dan kurang sambutan tetapi gambar-gambar diatas perjumpaan tertutup bersama Presiden PAS di Parit Raja, Batu Pahat, Johor dengan jelas memberi mesej dan isyarat amat kuat dan terang berderang  kepada dunia betapa ahli-ahli PAS peringkat akar umbi termasuk para pemimpinnya di negeri Johor tetap menyokong padu kepimpinan ulama yang diketuai Dato' Seri Presiden PAS YB Tuan Guru Dato' Seri Hj Abdul Hadi Awang.

Pemimpin datang dan pergi namun parti tetap kekal berdiri ... kepada yang tidak tahan diuji dan memikirkan kepentingan  diri sendiri dengan segala hormatnya dipersilakan angkat kaki ... tiada pemimpin yang bersifat dan bersikap tiada galang ganti .. kalau berkecimpung dalam parti hanya untuk menjadi pemimpin maka lebih baik tubuh parti sendiri apabila kemahuan ahli tidak lagi memihak kepada diri sendiri.

Pemimpin yang berjiwa besar apabila ditolak ahli akan bermuhasabah diri namun merajuk jauh sekali.

35 comments:

  1. Cik puan omk jgn la selalu sgt kluar gmbr dan berita mcm ni. Kesian aku tgk puak2 najis DAP n PKR meraung bergolek kepanasan dlm kekecewaan. Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe...terutamanya sham TM anak murid tok guru LKS...meraung kesedihan....

      Delete
    2. hahaha....
      ulamak suci murni sibuk keliling negeri cari sokongan untuk diri sendiri tetapi tanggunjawab wajib kepada mangsa banjir dinegeri yang diperentah tidak dipedulikan.

      Dari bulan 12/2014 hingga kini rakyat Kelantan yan diperentah Pas masih menderita hidup dalam khemah. Ada Haji Hadi peduli?

      Berapa kali Haji Hadi pergi ziarah mereka?

      Boleh Omak Kau tunjukkan gambar majlis lawatan Haji Hadi ke kampung-kampung yang kena musibah banjir. Hendak sangat kita tengok berapa juta orang mangsa banjir yang datan sambut Hj Hadi dan berapa buah rumah yang Pas bantu mangsa banjir.

      Cakap ulama suci murni berdegar-degar tapi tanggunjawab wajib kepada mangsa banjir dinegeri sendiri buat-buat buta mata.

      Delete
  2. Uiiiiiii bangganya aku tengok ramainya orang yang memuja ulamak suci.

    Kalau UMNO tengok tentu demam.

    Tapi kenapa masih nak menempel dengan PR PKR dan DAP.

    Sibuk keliling Malaysia nak cari sokongan mangsa banjir Kelantan apa cerita.

    Mangsa banjir Kelantan ada ambil peduli ke..???

    Silap hari bulan Kelantan pon terlepas.

    Lepas tu nanti bolehlah jadi Ustaz Sampul sepenuh masa.

    Parti PAS dah tak boleh blah la sekarang ni.

    Tunggu la lepas raya ni jadi kera sumbang.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. silap haribulan mat sabu yg tak tau malu tu lah yg jadi kera tua sumbang.....kihkihkih

      Delete
  3. Balik2 lepas raya....akhirnya sendiri jd kera sumbang

    ReplyDelete
  4. Terima kasih PAS dan UMNO kerana membekalkan khemah untuk kami, mangsa banjir. Kami berasa sangat beruntung beraya dalam khemah. Hilang berbilion2 tak apa asalkan kami dapat berkawan dengan nyamuk. Kami tidur diiringi lirik HUDUD yang dicanangkan PAS tetapi ternyata ianya hanya gula-gula politik. Mak aku kata, siapa yg suka gula-gula kan mendapat kencing manis. Inilah nasib kami sekeluarga...asalkan ALLAH redha ! Dekat raya ni, Lebai Mercun asyik tembak mercun pom pang pom pang sana sini..aku naik takut, dan kemudiannya lari..lari dari PAS. Bye bye PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 22;59.

      aku sungguh simpati dgn anda sekalian tp aku tidak mampu utk membantu.
      aku cuma mampu berdoa agar anda sekalian bersabar dan dilindungi Allah.
      kpd mereka yg diberi amanah, tp gagal maka ,berjawab saja la nanti dihadapan Allah.

      Delete
  5. Dah puas maki hamun dan hina orang...pergi umrah...maki hamun,Sumpah seranah,menuduh org sembarangan, pergi umrah lagi...mana tak otak jadi gila....heee baka tak menjadi...

    ReplyDelete
  6. Sekali sekala nak gak tengok MIC MCA buka sesama org islam sama macam DAP kahkahkah setakat UMNO PKR PAS org x heran.....DAP boleh berbuka setalam, MIC MCA boleh buka se jug dua air dgn org islam apa macam????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekor ni masih tk kenal apa itmu DAP...

      Delete
  7. Kekuatan dlm mengharungi Pilihanraya akan dtg tk mencukupi utk memenangkan calun PAS. Mungkin PAS hanya menang beberapa kwsn di Kelantan tp tdk dpt memerintah kelantan. Perpecahan undi hanya menguntungkan BN dan mimpi rakyat utk pembangkang memacu Malaysia hanya tinggal mimpi. Ari ini anda bangga menang dlm pemilihan AJK baru2 ini tp anda buat kami rakyat yg inginkan perubahan menangis lg. Kami mahukan PAS DAP dan PKR bersatu tp impian tu anda2 semua baik PAS PKR mahupun DAP memusnahkannya. Anda org politik mungkin dh ada sedikit harta tp kami rakyat tetap terus menderita dan papa

    ReplyDelete
    Replies
    1. papa nepotism ada si bamboo river reaort

      Delete
  8. Omakkau,,, tulisan dan komen anda kebelakangan ini semakin membinau mata aku,,,, kesedaran di bawah rational, tiada ranking idealisme dari saya untuk anda,, mungkin tersendiri tapi tak tahu mana nak pergi,,,

    ReplyDelete
  9. Omak Kau..Terus istiqamah. .Tahniah.

    ReplyDelete
  10. Pas,,,, politik islamnya hanya hudud, qisas, tanzir, dan mahkamah syariah sahaja ke,,,, tanpa hudud apa pas nak cakap di pentas politik,,,,,

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. Trengganu pun x leh twn dlm pR nk berkokok kat luar kahkahkah

    ReplyDelete
  13. BILA OK NAK ATURKAN ACARA TUAN GURU SUCI MELAWAT MANGSA BANJIR TERUTAMA DI KELANTAN YANG DIPERINTAH PAS...

    SANGAT MENYEDIHKAN PIMPINAN PAS SEKARANG LEBIH SUKA MENTOLOLKAN ORANG DARI AMBIL PEDULI DERITA RAKYAT.

    TUNGGU KAMU PRU 14 NANTI, RAKYAT AKAN MENGHUKUM KAMU YANG SUDAH MENYIMPANG DARI PERJUANGAN ASAL.

    STOP PAS.

    ReplyDelete
  14. hahaha..........
    omak kau omak kau!......keluarlah pkr msklah pas dgn abang kau itu.
    kenapa tak tahu erti malu, kalau pas begitu kuat begitu berkuasa begitu islamnya ,kenapa takut hinggakan jelajah ke johor!!! apa yg nak di war war kan dgn pengikut yg mentah tak tahu langsung pasal politik hanya berbekalkan agama islam sebagai landasan dari dulu hingga kini mana kemajuan dari segi pemikiran yg lebih matang berpandangan jauh malah byk yg lanjut usianya , mampukah berpolitik dgn ada muda yg lebih lantang bersuara dgn erti kebenaran sesama manusia saling bersatu bukan hanya agama islam itu satu2nya erti satu kehidupan tanpa perlukan yg lain utk hidup dgn makmur dan aman ,hanya mampu pergunakan harta negara yg diduduki tanpa perlu berusaha mencari harta utk majukan rakyat dan negaranya. apa bezanya pas dgn umno ???? dimana umno dgn laungan hidup melayu hidup melayu!!! habis harta negara rakyat skrg tertindas!!! begitu juga kalau pas yg memerintah tak ubah seperti umno. kehidupan bukan hanya semata2 agama atau bangsa segalanya....kalau ya!! kenapa guna computer???handphone ??? internet??? dll.....???adakah agama dan bangsa yg menciptanya??? pasti jawapannya saint technologi kebijakan manusia malah bukan agama islam dan bangsa melayu yg menciptanya. jadi malulah dgn kebanggaan saudara yg hanya akan jadi bahan ketawaan dunia luar . tiada mana2 negara kaya atau maju dgn hanya berbekalkan agama islam semata2 dan pasti ada yg berkata siapa kata tak ada macam arab saudi dllnya. namun ya! ke mrk kayaraya maju dgn bantuan agama islam semata atau mrk hanya pandai ambil harta dari perut bumi di negara mrk??? sama mcm malaysia. contoh negara maju dan kaya yg lansung tidak semata2 dgn agama dan harta negara adalah singapore negara yg paling dekat di malaysia!!! tidak kah saudara merasa malu .......? dunia hanya ketawakan saudara dan menunggu masa satu persatu negara dunia akan bangkrup walaupun seberapa byk harta negara dari perut bumi pasti akan habis jua dan begitulah kenapa bisnesman yg berjaya rajin bijak lebih dari org2 malas boros dll, tanpa mrk bermula dgn kekayaan hanya berbekalkan keinginan berjaya dlm hidup mrk . jadi usahlah omak kau nak megahkan2 war2 kan walaupun berjuta sekalipun pengikut pas tidak akan kemana tanpa laluan yg betul hanya berbekalkan agama islam dan umno dgn hidup melayu ! hanya akan menjahanam malaysia susahkan rakyatnya dan skrg sudah bermula tiada utk dipertikai malah skandel pemimpinnya semakin rancak ke udara !

    ReplyDelete
  15. Xla ramai pun.gmbr tunjuk sikit je.hahahaha.aku tumpang simpati kat omakkau

    ReplyDelete
  16. Kurang-kurang ada 200,000 tu....habislah Johor jatuh ke tangan PAS kali ni......

    ReplyDelete
  17. tegok komen macai dap macam ramai tp rasanya mungkin 2 orang jer kut . biasala macai dap komen xde isu pun sebenarnya tp cari gak kesalahan tgha . xboley nak cakap apa perangai macai dap lebih teruk dari macai umno ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha......ramainya macai pas tapi rasanya semua dah berusia .biasalah pas suka bermain beramai2 bagi cemburukan org mrk masih kuat!!! Apa nak kato perangai buas mrk tak ubah seperti umno.

      Delete
    2. Semua ini kerana DIA
      1.dia fitnah calon pkr sbg penjual pil kuda?
      2.dia hina presiden pkr konon tak ada kelayakan jadi mb?
      3. dia cuba rasuah azmin dgn jawatan mb?
      4. ahli pas buat solat hajat nak kekalkan kahild sbg mb walhal org tua tu sengaja tinggal solat? org yg istiqimah dlm solat mohon pd Allah swt supaya kekalkan org munafiq jd pemimpin dia?
      5. ahli mendoa laknat pemimpin2 pro?
      6. ahli mengeboo pemimpin2 pro?
      7. ahli2 memijak gambar2 pemimpin2 pro?
      8. dia gagal bentang ruu dlm mesyuarat pr wlpn dah janji?
      9. dia dan penyokong2 melabelkan pemimpin2 pro dgn pelbagai gelaran haram dan tak Islam?
      10. masih lagi bertahaluf siyasi dgn dap di Selangor?
      11. pas yg masih bertahaluf siyasi berlaku khianat?
      12. dia selalu ponteng sidang parlimen?
      13. dia mencanangkan hudud Allaha swt tapi tak ada satu hudud pun dlm ruu yg nak dibentangkan diparlimen yg dia ponteng?

      Delete
  18. Omak kau eloklah bersuamikan ulamak maksum. Menjanda tu tak elok.

    ReplyDelete
  19. Ulama maksum dari MCA ramai la..ngeh3

    ReplyDelete
  20. Harap Ulama amngok n dapig la yg tolong uruskan jenazah korang...hehehe

    ReplyDelete
  21. Dengan sambutan yg mengalakan utk tgha maka akan bertambah hitam dan serabut muka tak laku mat sabu..ngeh3

    ReplyDelete
  22. Bas diangkut untuk meramaikan kehadiran, termasuk bas Ust Azli Taliban yang terbakor dkt air hitam

    PASNGOK dah tak boleh ditegur

    ReplyDelete
  23. Al Muntahana 60:1)
    ( 1 ) Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil musuh-Ku dan musuhmu menjadi teman-teman setia yang kamu sampaikan kepada mereka (berita-berita Muhammad), karena rasa kasih sayang; padahal sesungguhnya mereka telah ingkar kepada kebenaran yang datang kepadamu, mereka mengusir Rasul dan (mengusir) kamu karena kamu beriman kepada Allah, Tuhanmu. Jika kamu benar-benar keluar untuk berjihad di jalan-Ku dan mencari keridhaan-Ku (janganlah kamu berbuat demikian). Kamu memberitahukan secara rahasia (berita-berita Muhammad) kepada mereka, karena rasa kasih sayang. Aku lebih mengetahui apa yang kamu sembunyikan dan apa yang kamu nyatakan. Dan barangsiapa di antara kamu yang melakukannya, maka sesungguhnya dia telah tersesat dari jalan yang lurus.

    ReplyDelete
  24. mana ada akar umbi datang makkau oii!!!!
    yang datang cuma AJK2 je!!!
    tak berani nak buat himpunan terbuka sbb dah tau takkan dapat sokongan ahli PAS johor..
    kalau presiden turun seramai ni je yang datang,, alamat habislahh

    ReplyDelete
  25. hidup DAP

    DAP adalah parti rakyat malaysia yg sgt perihatin dan profesional

    prestasi terbaik dgn tadbir urus yg sgt memalukan putrajaya dan kelantan

    org melayu mesti belajar dr DAP jgn jadi bodoh nk pi belajar dr PASUG? umnu?
    perkasa?

    lebih baik belajar urus negeri dr DAP hidup DAP teruskan perjuangan membela rakyat PPinang tkkira agama dan bangsa

    melayu sokong DAP ... umnu PASUG jgn jeloss ok

    ReplyDelete
  26. wow hampir 18 juta penyokong PAS di johor beri sokongan kpd hadi awang

    mcm ni kalahlah parti PAP Singapura

    jokowi pun sudah gementar dong

    berita terkini seramai 20 juta penyokong PAS sambut kepulangan hadi dr nippon

    hidup hadi awe kulop

    ReplyDelete