Sunday 19 July 2015

BAYI MAUT BAPA PARAH KEMALANGAN DI SETIU



Seorang bayi perempuan berusia lima bulan maut manakala bapanya cedera parah setelah kereta yang dinaiki mereka terlibat dalam kemalangan di KM41 Jalan Kuala Terengganu-Kota Bharu berhampiran Kampung Sungai Tong di sini, pagi tadi.
  
Dalam kejadian kira-kira 10.10 pagi itu, Nurul Akma Azmi meninggal dunia di tempat kejadian akibat kecederaan parah di kepalanya manakala bapanya Azmi Mat, 47, cedera parah di kaki kanannya selain dua lagi anggota keluarga mereka cedera ringan.
  
Kereta yang dipandu Azmi dikatakan bertembung dengan sebuah lagi kereta yang dipandu Muhammad Amirullah Ramlan, 21, dari arah Kuala Terengganu.
  
Muhammad Amirullah cedera parah pada kaki kanannya selain patah tulang rusuk manakala enam lagi anggota keluarganya cedera ringan.
  
Pemangku Ketua Polis Daerah Setiu Deputi Superintendan Idris Mohamad ketika dihubungi Bernama hari ini, mengesahkan kejadian itu.
  
Beliau berkata mayat Nurul Akma dibawa ke Hospital Setiu untuk dibedah siasat dan kesemua mangsa lain turut dirawat di hospital itu

8 comments:

  1. #Omakkau. Lebih baik omakkau jangan menulis artikel politik. Siar aje isu semasa yg bukan politik. Thanks

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai wala'un DAP dikenali

      Delete
  2. Betul tu OK. Kalau boleh tulis fasal BN atau UMNO. Dah lama tak dgr berita Dia orang. Asyik2 fasal GHB atau PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai wala'un DAP dikenali

      Delete
  3. Atas pelmintaan lamai Wa sikali lagi mahu ucapkan salamat hali laya ketiga ! Sila latang rumah terbuka Dap ......... manyak hidangan spt babi goleng , babi pangang dll ........ semuanya ditonggeng halal kelana itu tuan galu LKS dan LGE kasi sembelih ......... lagi itu yam seng pun ade sama itu main majong pun ade . ....... kalau mahu lebih enjoy itu amoi Ipoh mali pun ade ......... jgn takut jgn segan itu dosa semua tuan galu LKS dan LGE boleh kasi ampun dan ada applovement dpd itu ulamak2 DAP punya ........ ini mcm punya balu butut2 Islam bukan itu macam tuan gulu haji hadi yg mahu hudud kasi susah sama melayu Islam mahu enjoy dan bikin kacau ekonomi olang cina mahu niaga itu judi , babi , yam seng sama itu amoi jual body maaa ........ kalau talak suka itu amoi , itu pondan pun wa ade boleh main bontot maaa ..........haiya itu pasal wa suka sama PKR dan Halapan Balu punya macai .......... ini macam wa butut2 ada halapan niaga kasi untung sebab olang melayu Islam boleh jadi customer wa .......... hidup halapan balu ! ........... ini macam halapan balu butut2 ada ong !
    Wa butut2 ikhlas dgn ucapan ini talak sombong punye ........... jgn ada yg tersinggung dan tegulis hati aaaa khususnya buat kapla jebon, pasma, g18, ghb , macai2 dan balaci2 semua .......... mcm itu olang malayu cakap maa ..........."kalau tak makan cili tak pelu lasa pedas maa" wa minta dili dulu maa dgn ucapan maap zahil batin !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jhn lupa ajak sekali Tusn Gulu Yushimura.
      Baca doa makan. Mkn sampai abis aaa, membazir saudala syaitan

      Delete
  4. OK, untuk memudahkan perjalan malam Ni Ke KB dan Perlis tempat berlangsungnya permulaan GHB, harap dapat majukan maps lokasi secara tepat Ke tempat perhimpunan. Sama2 kita doakan majlis berjalan lancar dan gerakan ini dapat memuntum untuk gerakan seterusnya di bandar lain

    ReplyDelete
  5. Ye la OK, lebih baik OK mengutarakan isu-isu rakyat.

    Lebih-lebih sangat politik pun takda nilai tambahnya untuk rakyat.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...