KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 9 July 2015

INI APA KES!!! ... PKR MAU KERAJAAN PERPADUAN



Sekarang tembelang sudah pecah beb!!!!! .... siapa yang sebenarnya mau Kerajaan Perpaduan ... siapa yang pelahap sungguh nak kongsi kuasa ni ... mengata dulang paku serpih ... menuduh orang tapi diri sendiri jauh terlampau lebih ... sampai desak Agung tubuhkan suatu Kerajaan Perpaduan lagi tuuuuu.


73 comments:

  1. Orang asing dah lama sindir melayu umngok.Dalam filem ENTRAPMENT telah memaparkan pencuri yang sangat hebat.Jalan cerita dan kesudahan filem ini sangat sesuai dengan apa yang berlaku sekarang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huiiiiiii semua post kutuk omak kau ni worang yg sama. Balaci Pasmadap yg tak boleh menerima kekalahan. Woarngnya ada foto t shirt hijau cap change asal negiri sembilan. Balaci PasmaDAP semenjak azali.

      Delete
    2. Hahaha......tak kiralah perpaduan ke pakatan, yg penting harta rakyat selamat hidup rakyat selesa penyamun di sita perasuah di heret pengkianat di buang agar negara ini kembali tenteram makmur sejahtera rakyat bersatu tanpa perkauman tiada lagi seruan hidup melayu tetapi rakyat maju seruan baru.
      Rakyat maju! Rakyat maju! Rakyat maju!

      Delete
  2. Kerajaan perpaduan sementara untuk buka laluan PRU.susah juga ye nak jadi tukang spin UG PASNO.kahkahkah.UMNO tengah lemah puak UG PASNO sibuk nak selamatkan najib dan seboleh nak halang PRU diadakan agar PASNO terus hidup.eloklah tu PASNO boleh kongsi ghanimah sama2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat pendapat anda

      Delete
    2. Dap dip dap dip...tong...tong...tong...

      Delete
  3. Blog hang ni da mcm blog pro unno ... apa cite beb ... suda tukar kaaa omakkau

    ReplyDelete
  4. Lepas ni meroyanlah ug pasno.Bila amanat kena kuda, apakah nasib syuhada memali.kalau pening kepala gi jepung, biar orang lain komen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah kalah redhola...2 thn lg leh cuba blk...malu org malaysia tgk...kalah merajuk...merapu...semua salah...diri sendiri x salah2...sikit lg nk salahkan tuhan...udah2la merapu...kt sini jer gah...kt luar nk tubuh parti pun x tertubuh2 lg...berdegar2...akn smpi dipanggung berdekatan...akan smpi dipanggung berdekatan...bila mau tayangla...takan dlm siber jer auk auk aukkk...kt luar rupanya meow meow meow dap

      Delete
  5. BLOG SAMPAH DETECTED

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelapik dap smelled...euuuuu

      Delete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. Kelemahan Hadi semakin teserlah. Kesilapan pas sebab memilih Hadi sbg presiden. Selama ini pas kuat kerana TGNA. Beliau sgt tegas dgn umno. Beliau tahu musuh Islam yg sebenar adalah umno. Umno mempermainkan Islam wpun sudah perintah 57 tahun. Utk selamat diri umno salahkan dap dan pkr sbb tolak cadangan hudud.Mana RUU hudud pas?

    Sekali lg pas buat silap sbb pilih Harun Din pakar jampi. Kini pas jd huru hara gara2 dua org ini serta campur TOC.

    Sekiranya pas ingin bernyawa lagi sila tendang dua ustad ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti aku g Jepun dulu cari ilham.

      Delete
    2. Kesian geng kecewa nak cakap tghh lemah . Padahal pakatan tanpa pas hanya geng sekular ja ada.. mana la ada orang nak undi... bukala mata sikit . Bila tengok macai dap komen macm ngann budak tadika xde akal..

      Delete
    3. Biasa le anjing dap..x suka islam/ ulamak..

      Delete
    4. Hoiii ckp baik2...hanya dap mempunyai nilai2 islam ok...tok guru kami tuanguru lkd dah ckp..wa tgk jorlan...wa tgk misir...wa tgk manyak olang iselam sana...tapi wa x nampak hudud...apa pasai..kita talak anti iselam liao...kita cuma mintak aksi kongsi itu tuhan allah...itu wang zakat..kila sama lata...malaisian malaisia..itu bkn iselam ka?

      Delete
    5. Cermin la diri sendiri dulu,ilmu tu hujung kuku pun tak dak nak pertikai Tuan Guru Haji Hadi dan Ustaz Haron Din..lu sendiri pikir la..

      Delete
  8. omak, blog hang dh jadi setaraf blog macai2 umngok dan pas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi tinggi skt le dari taraf blog babi dap menyodok najis kan..hehehe

      Delete
    2. Babi pun babi la...janji kami berjihad demi tuam guru kami tuan guru sifu besar lks..dia dh dpt wahyu semasa si jordan dan mesir...hudud no need bro...apa kelas dgn mimpi nabi...wahyu beb...so dgr kata tuan guru kami dan taat ckp beliau...sbb nnt kt akhirat sape nk slow talk dgn tuhan allah nnt...nasib la lu old...aku walaupun pelapik@babi dap tapi dkt dgn insan suci tuan guru lks...hahahahahahaha...sapa di jalan benar skrg? Sapa?

      Delete
  9. kita nak bergabung kerana kita nak lantik khalid ibarahim jadi PM baru,apa? kau tak suka ke? apalah Omak kau ni.sokonglah rancangan ni.

    ReplyDelete
  10. Omak kau ni baik nikah je dengan khalid iabrahim habis cerita,

    ReplyDelete
    Replies
    1. huiiiiiii semua post kutuk omak kau ni worang yg sama. Balaci Pasmadap yg tak boleh menerima kekalahan. Woarngnya ada foto t shirt hijau cap change asal negiri sembilan. Balaci PasmaDAP semenjak azali.

      Delete
  11. Bila macai dap komen maki hamun biasala... asalkan dap menang islam tergadai pun xpe ... janji dap menang ... ingat kalao dap menang rakyat senang ? Berangan je la... yg ada pun kucar kacir ada hati nak memerintah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sgt...

      Delete
    2. Macai dap belajar dari tuan guru hadi cara untuk maki hamun.kalau tak tak wala dengan tuan guru.jauhi dap jauhi pkr jauhi pas.mari bersama umno.pembangkang hanya tahu bergaduh.kami di barisan nasional lebih komited dan bersatu.

      Delete
  12. Bila Dap menang, tunggun lah... kena hambat.

    Blog omakkau dah naik kelas. Macm kontraktor Kelas F naik Kelas D ! Bijak berblog, sonang beb ! Betoi tak omakkau ? Ingat dosa, ok ?

    ReplyDelete
  13. Kasihan org yg bela omak kau org sama.mati hidup wirid dap walau dap tiada kena mengena.islam di penang tak tergadai pun tiada sekatan peruntukan pun bertambah.yg tergadai kerusi empuk para pasno.punya lah terdesak org yg sama komen wirid dap yg tiada kena mengena dalam hal pkr.nak tanya kenapa pasno tak mahu turunkan najib dan buat PRU?jangan asyik berwirid dap.akal ada guna jangan sebab nak bela najib sanggup lilit serban sampai otak tercerut sekali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarkan lah. Spesis nih macam spesis ulama muda umno.tiada fungsi hanya inginkan jawatan dan gaji tiap bulan.ulama muda pas pun sama macam ulama muda umno.

      Delete
  14. kah kah kah oooooiiiiiii mana puak macai pkr dan balaci dap !
    mana Jaguh spinner merangkap macai PKR dan balaci DAP mengalahkan umno ........... macai pkr dan balaci Dap spt greenboc, malaysia waves, gendang perang, libang libu , yong suka kuning, mso, cipan tapir tenuk dsbnya telah mengatasi utusan melayu , berita harian , tv3 serta rtm !
    ni apa cerita ? inikah yang dikatakan Pas nak berUG dgn umno ? kah kah kah bukankah ini boleh dikatakan bahlol wal tolol ? kah kah kah nampaknya kembar siam umno yg terbit dari lubang taik yg sama lebih advanced dpd umno dari segi fitnah, tohamahan dan maki hamun ! syabas ! lawan tetap lawan hatta dalam kubur mahupun akhirat !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awal2 sudah tak faham lepas kena kencing dengan omakau?sama macam itu harun dan hadi.tun M pun tahu krisis negara.lembap punya umno kahkahkah.

      Delete
    2. Aku macai DAP PKR.
      Aku ada kt Jepun skrg tgh buat dakwah.
      Tunggu aku balik lps raya nnti aku bg komen.
      Awk org jgn demam pulak masa tu ye...

      Delete
    3. Pi dakwah pun nak bagitau..., nak komen sekarang pun bleh....

      Delete
  15. omak kau, kaun kawin ajer ngan aku. tak payah jadi blogger..aku kasi duit tiap-tiap bulan ..

    ReplyDelete
  16. jiwa kacau akibat terima fatwa dari ulama LKS..tak puas hati juga ,macam kera kena belacang,ini bukan aku kata hang kera ,aku hanya kata belacang..betul tu 7.16..meroyan lagi akibat tak dpt terima kekalahan..Kalau nak kahwin dgn omak kau kena tahu apa itu apecer atau speed slow atau laju..

    ReplyDelete
  17. Sejak PAS kuar dari pakatan...muncul la pakatan harapan baru....mat sabu dan gang syiah ganti PAS...mereka dak kaji dibawah syiah mat sabu pakatan harapan akan tinggal harapan haramjadah ...sebab tu mereka nk potong PAS + umno....DAP nk cover kebodohan tindakan mereka pada kaum cina rasis...fitnah haeamjadah dah x laku lagi...terhegeh2 la aljuboori masuk HKL untuk kerajaan perpaduan...ahaksss...aljuboori dan gang syiah dah kena tendang dlm longkang jamban ...aljuboori dah kantoi x tau mana nak pergi dah.....sekian terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas keluar pakatan nak masok umngik jadi pasno.dah kantoi taulah bila nak ke jepung.terima kasih

      Delete
  18. Kalau pok jib berundur ataupon diturunkan, yang untung ialah pasno.Dengan gaya ketokohan label melabel tahap mengharamjadahkan orang islam pelda, inilah ciri2 pemimpin yang layak.ini lojiknya hanya pasikulutoot mampu selamatkan kuasa ketuanan melayu umngok.

    ReplyDelete
  19. Kita fahamkan apa buah butirnya.....bukan buat spekulasi melulu....Mengadakan kerajaan perpaduan SEMENTARA untuk membolihkan mengadakan pru 14......yang dikendalikan olih badan bebas.....bukan SPR.....maknanya SPR not reliabe untuk mengendalikan PRU......Ini politik yang baik untuk negara.....kalau tak..Bangla yang ramai masuk itu akan menjadi pengundi BN......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangla tu bangsa.klu masok pas......syurga itu pasti.ikut dan wala kepada ketetapan amanat ayoh ping.

      Delete
    2. OMK janda TSKI buat2 xpaham...nk spin la tu...

      Delete
  20. Pkr x sesuai begabong dengan umngok, apa lagi kafir babi dap.dua2 parti ini sekular kafir macam parti luar negara yang dok makan babi.Mungkin bergabong sekadar mendapatkan kuasa untuk percepatkan kejatuhan umngok seperti terkandung dalam amanat ayoh ping.Parti pasno nampak lebih islamik dan lojik.alkisah jin segala jin diangkut pakai bas, diimamkan solat mereka, pkr dan dap x mampu buat macam tu.hanya pasno yang memungkinkan kehidupan berpolitik di dunia dan diakhirat.sekian terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. huiiiiiii semua post kutuk omak kau ni worang yg sama. Balaci Pasmadap yg tak boleh menerima kekalahan. Woarngnya ada foto t shirt hijau cap change asal negiri sembilan. Balaci PasmaDAP semenjak azali.

      Delete
  21. Ini blog pakatan rakyat ke blog umngok bajingan?..

    ReplyDelete
  22. huiiiiiii semua post kutuk omak kau ni worang yg sama. Balaci Pasmadap yg tak boleh menerima kekalahan. Woarngnya ada foto t shirt hijau cap change asal negiri sembilan. Balaci PasmaDAP semenjak azali.

    ReplyDelete
  23. DAP nak UG, PKR nak UG, yg tak mau UG adalah juak2 PASMADAP. kena tolak dgn grassroot meraung macam Bangladesh kena lempang.

    Derma kilat untuk Greenboc, malaysiawaves, addin DLL. Kerana kebodohan juak2 PASMADAP, habis mereka ditolak oleh grassroot PAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita kena wala kepada amanat ayoh ping dan hukum lojik haruan jin.siapa lagi boleh menjanjikan kehidupan di dunia, di akhirat dan di alam jin pakai tonceng.Mahukah anda yang beragam islam tapi dilabel kafir dan haramjadah oleh pasno? Adakah anda pasti anda massyuuk syurga jika diluar pasno? Apakah anda mampu angkut jin pakai bas dan imamkan solat jin segala jin x kisahlah jin pakai tonceng atau tidak.Tanya diri sendiri, tepok-tepok tangan kalau anda suka orang bergaduh sesama sendiri.pakai siku lutut cakat harimau jika diperlukan berbuat demikian.

      Delete
    2. Ini dah tahap sesat dah mamat ni ... ilmu agama pun xda tp sembag agama cam pak lebai . Kamu tahu ada yg lebuih teruk dari jin orang mcm kamu la ulama dihina orang kafir dijunjung...

      Delete
  24. Ni blog UG,lepas mat gagap setel hutang luar mahkamah dgn bantuan umno omakkau terus meroyan sampai sekarang..ngeh3

    ReplyDelete
  25. Ada macai lebai pil kuda bangga dgn kemenangan pemilihan UG.menang sbb chai tu dah kira menipu.lebai munafik menipu sbb nak masuk syurga ke..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memng kami bangga pun sebb pilihan kami ada ilmu agama yg tinggi bukan cam pasmacai agama memng xde la nasib baik ada cai klau tidak tentu kami xtahu ada macai dap dlm pas ...

      Delete
  26. Gang gang jebon dulu menfitnah Tuk Usin Ceroi, depa kata TUC nak U Turn. depa la ni tengah syokkk joget, macam lepas dapat pulut lemak. Tu yang Wat Wit Wat Wit tu.

    (Malaysiawaves siap tampal TUC punya graphic kat blog dia. Nampak sangat otak penyu)

    Jesse Labu
    N9ers

    ReplyDelete
  27. Cai ka tak cai ada orang kisah.....dah kalah tu buat cara org kalah....alahsiiii....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chai x penting, macai yang penting, syurga x pasti kalau macai diluar pasno.

      Delete
  28. Org yang kua pas automatik jadi kafir,ayat ahli syurga..ngeh3

    ReplyDelete
  29. Ilmu tinggi paras siku lutoot,org kalau limu tinggi mana ada nak fitnah org lain pengedar pil kuda dan komunis.p jahanam la hadi..ngeh3

    ReplyDelete
  30. Ni apa bising2.

    Apa kata kita g Jepung dakwah kat sana

    ReplyDelete
  31. Kesian blog omakkau taraf ahmad maslan.spin cter pun bangang

    ReplyDelete
  32. ish BODOHNYA TARAF PEMIKIRAN TUAN TANAH.. BILA DAH BODOH BERSUARA PULAK. NAMPAK KEBODOHANNYA KEPADA ORANG RAMAI. BILA ORANG RAMAI LIHAT KEBODOHAN KITA BESAR KEMALUAN KITA

    ReplyDelete
  33. Krjn ppduan sementara je ommakkau. Janganla bangang sangat.tau la dah mabuk pil kuda...kesian blog UG xda modal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gang gang jebon dulu menfitnah Tuk Usin Ceroi, depa kata TUC nak U Turn. depa la ni tengah syokkk joget, macam lepas dapat pulut lemak. Tu yang Wat Wit Wat Wit tu.

      (Malaysiawaves siap tampal TUC punya graphic kat blog dia. Nampak sangat otak penyu)

      Jesse Labu
      N9ers

      Delete
  34. Tuan tanah dendam kesumat dgn azmi,sbb azmin dah berjaya potong tote khalid gagap.yg ada kaitan dgn pr semua dia nk serang.janda tu dah lupa azmi tu pilihan sultan selangor..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kpd anon gila babi, sila e mail masalah and kpd meliyawaves seperti dibawah

      cabearth4@yahoo.ca

      Delete
  35. Kapir tetap kafir walau sebaik mana pun dia....., dan seburuk2 ulama tetap ilmunya lebih tinggi dari saya yang baca Alfatihah pun belum tentu betul.....,

    ReplyDelete
  36. Anon 12.18 barua UG.babi tetap masuk syurga asalkan babi tu masuk UG..ngeh3

    ReplyDelete
  37. Jangan ingat semua org Islam akan masuk syurga,ulama sekalipun kalau munafik nerakalah tmptnya bersama org kafir buat selama2nya..

    ReplyDelete
  38. Jangan ingat semua org Islam akan masuk syurga,ulama sekalipun kalau munafik nerakalah tmptnya bersama org kafir buat selama2nya..ngeh3

    ReplyDelete
  39. Setuju dengan anon 1359.Orang yang fitnah label melabel dan menyokong yang nak rebah tu la

    ReplyDelete
  40. Golongan syiah adalah murtad dan kafir...wajib diperangi....syiah di mesia perlu dihapuskan...syiah adalah yg menyebabkan islam difitnah...syiah lebih bahaya dari yahudi....

    ReplyDelete
  41. Caretaker Government” Adalah Bukan Kerajaan Perpaduan

    1. Isu Najib dan WSJ telah mendedahkan BN menggunakan dana melampau yang mengatasi jumlah perbelanjaan yang dibenarkan dalam pilihanraya. Maka pilihanraya umum 13 (PRU-13) adalah tidak sah. Justeru kerajaan pemerintah yang ada hari ini adalah kerajaan haram.

    2. Krisis hari ini bukan persoalan individu semata-mata tapi keabsahan sebuah kerajaan. Bukan saja Najib tetapi Muhyiddin, Zahid Hamidi, Shafie Apdal, Tengku Razaleigh dan semua pihak BN menang secara haram kerana guna dana awam dengan jumlah berlebihan dari yang dibenarkan. Kerana itulah, satu pilihanraya umum perlu dibuat segera bagi membolehkan mandat dipulangkan kepada rakyat untuk memilih tampuk pemerintahan negara.

    3. Di atas sebab ini juga, SAMM semasa pertemuan NGO dah Ahli Parlimen di Parlimen tempoh hari mencadangkan satu “caretaker government” atau kerajaan peralihan yang merangkumi semua wakil daripada parti politik dibentuk untuk tujuan ini.

    4. Kerajaan Peralihan (Caretaker Government) ini bukanlah seperti Kerajaan Perpaduan sebaliknya kerajaan untuk memastikan urusan pentadbiran negara terus berjalan sambil memastikan pilihanraya yang bersih dan adil dapat dilakukan dan memastikan tidak ada mana-mana pihak cuba menghapuskan bukti penyelewengan sekiranya berlakunya perubahan rejim pemerintah.

    5. Caretaker Government (Kerajaan Peralihan) adalah bersifat sementara sehingga satu kerajaan baru dibentuk. Ini juga adalah bertujuan untuk mengeluarkan negara daripada krisis pentadbiran dan politik yang tenat sekarang ini. Manakala Kerajaan Perpaduang pula adalah gabungan politik yang melibatkan gabungan parti untuk terus memerintah (menjarah?) negara ini.

    6. Justeru itu, SAMM merakamkan tahniah buat Naib Presiden PKR Nurul Izzah kerana telah menyambut baik cadangan SAMM dengan memfailkan saman sivil bagi membatalkan keputusan PRU-13.

    Sekian

    Edy Noor Reduan
    Pengarah Propaganda
    Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM)

    ReplyDelete
  42. Dah kalah tu buat cara kalah ...tinggu pru 14 nih.....pkr hancur lebur....pasma jadi abu.....tunggu...yg pasti org pas dan atas pagar tunggu masa nak ajar aljubooori...nurul...azmin...mak lampir dan rafizi.....tungggu....

    ReplyDelete
  43. Cuba baca mcm mana Dinasti Lim manipulasi mesy Agung DAP utk kekal berkuasa meletakkan gen mrk dlm CEC. http://thedapinsider.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete