KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Wednesday, 22 July 2015

MAHFUZ KASI PECAH TEMBELANG MUKHRIZ MAHATHIR GUNA JET PERIBADI DARI KUALA LUMPUR KE ALOR SETAR SEMATA-MATA MAU TUNAI SOLAT AIDIL FITRI.




Kenyataan media.

Berapa kos sewa private jet untuk Dato'Seri Mukhriz MB Kedah Balik Solat Sunat Idilfitri.

1.Setiap kali tiba 1 Syawal berpusu pusu masyarakat bandar pulang ke desa.begitulah juga yang dirasai di seluruh pelusuk negeri Kedah Darul Aman menerima kepulangan anak Kedah diPerantauan.walaupun berhadapan dengan peningkatan kos sara hidup akibat dari kenaikan harga barang dan perlaksanaan GST mereka terpaksa berbelanja untuk raya balik kampung.

2.Cuma yang pelik bagi raya kali ini ialah apabila Yab Dato' Seri Mukhriz Menteri Besar Kedah datang sembahyang sunat Idilfitri di Masjid zahir selepas beliau sampai dengan private jet di lapangan terbang Sultan Abdul Halim Alor Setar dari Kuala Lumpur pada Jumaat 17 july 2015 bersamaan 1Syawal 1436.

3.Persoalannya kenapa beliau datang sembahyang Raya begitu jauh.bukan kah beliau tinggal di kediaman rasminya di seri mentalon yang telah diubah suai dengan rm1.4 juta yang hanya perlu menaiki kereta saja dalam tempoh 15 minit untuk sampai ke masjid Zahir.Adakah menjadi amalan beliau tiap minggu berulang alik Alor Setar ke Kuala Lumpur.

4.Minta Dato'Seri Mukhriz tolong jawab berapa kos sewa private jet dari Kuala Lumpur ke Alor Setar pada Jumaat 17july 2015 untuk menunai sembahyang sunat Idilfitri.dan berapa kali dalam seminggu beliau berulang alik Alor Setar Kuala Lumpur menggunakan penerbangan komersil.

Dato'Mahfuz Omar
MP Pokok Sena,

16 comments:

  1. Kesian jebon keseorangan dalam pasikulutut.janganlah menjentik serban tuang presideng nanti banyak lagi label keluar dari ularmak sedonia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahfuz omar ni MP paling bodoh. Tak payah layan. Jadi pak lawak dlm parlimen boleh la.

      Delete
  2. Kahkahkah.sebijik utusan.serang mahathir dan ghb.hadi dan najib penuh isu omakkau senyap menikus.kahkahkahkah

    ReplyDelete
  3. Apa la omakkau ni isu mcmni nk kelentong makcik2 felda je blhla.hahahhaha.makcik2 felda pun dah bijak2 skrg,omakkau je kembali ke zaman batu.hahaahahaha

    ReplyDelete
  4. Tiket bas, keretapi semua habis...

    ReplyDelete
  5. Terima kasih yb kerana bertanya pasai hudud dalam dewan.nak harap golongan bersih dan suci ularmak hanya pandai berdiam diri.Apa nak diharap ularmak yang berdegar-degar pasai hudud.tuang presideng pon pula gi jepung jumpa otromen.

    ReplyDelete
  6. Kesian penjilat dapig di atas

    ReplyDelete
  7. Ularmak jadi malaikat bisu dalam dewan, presideng pula jumpa otroman.apa kejadah pembentangan hudud lagu tuh.

    ReplyDelete
  8. Lim Sabu pi mesyuarat naik roket penang

    ReplyDelete
  9. Omak kau tak bagi tahu pulak bahawa Mahfuz pun sama naik jet tersebut dengan mukhriz,kalit brahim pun ada sama .cuma omak kau aje yang tak dapat terbang sama .dia uzur syarii

    ReplyDelete
  10. Kutuk UMNO sama dengan kutuk PAS UG sama dengan kutuk Abg Khalid sama juga kutuk Omak Kau.

    Apa Omak Kau dah kutuk gerombolan dan dirinya juga sendiri.

    Hukum kebenaran terus berjalan.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  11. apa yg kau orang nak sebok2 nii...
    nak naik jet ke Appolo ke, dron ke roket tomahawk ke apa salahnya.. negeri ni kan demokrasi..
    bukan pinjam duit mak bapa kau orang haa..
    itulah kau buat kerja bagi rajin jadi kaya.. ini tak..malas, mengata orang, tak rajin, tak cerdik ..
    bila miskin kau orang salahkan orang lain..
    masalahnya banyak suka dengki bila org lain senang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naik belakang otromen kat jepung, didalam dewan dimalaysia bentang hudud.apa punya tuurrr

      Delete
    2. naik dukung belakang abg khalid...

      berlari2 anak di tepi jalan keretapi

      aduh romantis mcm filem tamil laa

      Delete
  12. bagus mahfoz mendedahkan pembaziran pemimpin

    tapi pastikan jgn berat sebelah

    jgn berani sentuh mukhriz je yg mana bapaknya bukan lagi PM

    mesti sentuh lebih2 lagi pada org yg sedang jadi PM dan adik beradiknya

    nk sentuh org yg tidak berapa berkuasa sama mcm sentuh anak patung teddy bear je

    lagi satu..... jgn sampai dilihat memihak kpd najib utk lawan mahdey

    dn yg lebih teruk ...

    jgn sampai dilihat pro najib demi pro dan wala pada ulamak PAS

    tapi keje mengintip dlm PAS mesti mahfoz teruskan.... repot sama GHB ok

    ReplyDelete
  13. ini lah perangai melayu menjilat..kalau duit mok bapok hang org peduli apa..kalau negara tak ada pembangkang..hang dgn negara sendiri kena gadai pun masih nak tepuk tangan
    .nak jilat pun tengok keadaan lah..ngot

    ReplyDelete