KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 13 July 2015

AKAUN FB PDRM KENA GODAM!!!!!!


Omak Kau terkejut apabila dimaklumkan laman FB PDRM sudah kena godam lebih kurang sejam yang lalu.

Pengodam dikatakan berjanji akan mengembalikan semula akuan tersebut sebentar lagi .. apa tujuan pengodam lakukan itu semua tidaklah dapat dipastikan.

Omak Kau berharap pengodam akan mengembalikan semula akuan tersebut kepada tuan punya yang sah.


“We don’t have any relationship with Anonymous. AnonGhost is different from Anonymous, we don’t have the same goal and don’t have the same level in hacking,”

We are the sound of the forgotten people, the freedom fighter in the cyberworld and our main target is Sionisme and israhell, if you are asking why your website got hacked by us, its basically because we want to share our message and show the world who we are, we are not looking for fame but we have a goal to achieve we supporte all hackers teams and we supporte all the freedom mouvement in the world. \!/

10 comments:

  1. yang patut kena godam adalah otak anuar beraheem. 24 jam sehari pikir mau nepotism untuk family segamboot sejagat

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
    Replies
    1. klan Tidak Berbayar Anda Kecewa, tidak dapat menerima kenyataan, kalah teruk atau apa2 lagi masalah tekanan jiwa, sila hubungi PASMA atau G18. Kaunselor2 kami Bro Mat, Bro Khalid dan Bro Fahrul sedia membantu

      Jgn Gusar jgn risau kami akan buat wadah baru DIP (Democratic Islamic Party). Panggil kami DIP bi DAP. Kami akan inclusive dan bukan exclusive lebih2 lagi Conclusive

      Delete
    2. Red bean army yg godam...letak lambang IS.

      Delete
  2. anuar beraheem laki Bini Dan Anak beranak wajib bertanggungjawab. kerana terlalu nepotism menyebabkan banyak pemimpin pembodek berjwa abon {ahli buat onar)

    Mari kita tolak pemimpin nepotism Dan pemimoin berjiwa abon ini

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist Yg Original

    ReplyDelete
  3. Sapa yg take kecewa dgn nepotism keluarga Segam-Boot. Pada hemah saya jgn letak jawatan. Bersama,2 kita mereformasiksn parti yg rosak sebab kajang move.

    Aku percaya Anuar tak salah DLM kes moral. Tapi beliau seorang kejam.Dan bengis hanya untuk wawasan keluarga beliau. Nepotism tiada batas.


    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
  4. Faham kisah Benar INI. Ketahuilah yg merosakkan PR dan PKR adalah Anuar Sendiri. Gampang politik paling suweyyy di nusantara.

    Cuma orang2 bodoh macam Addin. Greenboc, mso, PASMAcha, gang lilin dan Mamat gemok Malaysiawaves saja yg kena torak dgn jebon Anuar ni

    Mari kita bersama2 dgn TGHA untuk membawa obor obor reformasi

    Yg Benerrrrrr
    Jeff Ulu Bernam
    (Dulu Ulu Yam)
    Reformist yg Originel

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takda org lain ka nak komen hanya Jeff ulu bernam ja ka.

      Delete
  5. Mmg manusia sekarang ni pantang diuji sikit dgn kesusahan dan kesukaran terus merintih, memberontak dan meroyan ........ tengok puak2 macai dan balaci DAP depa dok kutuk ulamak dan marahkan ulamak bila dikatakan cari redha ilahi sbb depa utamakan redha undi dan cina Dap ........... depa nak tongkat langit tak ingat mati , nanti kat akhirat kita tengok apakah puak2 Dap akan membela depa dpd api neraka ?
    Bodoh piang puak2 macai PKR dan balaci DAP ni ......... la ni NASA sendiri pun akui tentang kebenaran Islam spt kehebatan lailatul qadar dan batu hajarul aswad hingga ada pegawai NASA yg telah memeluk Islam tapi kat malaysia ni ada melayu islam bahlol nak cemari Islam dgn agenda sekular, kristianisasi, cauvinisme , lgbt dan sebagainya .............. ulamak terus difitnah dan dicaci ....... LGE dan LKS dipuji dan restu dicari hanya kerana mengejar cita2 politik depa
    Jaguh spinner macai pkr dan balaci Dap spt greenboc, malaysia waves, gendang perang, libang libu , yong suka kuning, mso, cipan tapir tenuk, addin, sisi bukit, alhussyen, bloglistb dsbnya telah mengatasi utusan melayu , berita harian , tv3 serta rtm ! Depa tuduh TGHH suka kata barua dan tolol ………….. sebagai seorang ketua sesebuah organisasi adakalanya perlu ditegur agak keras anak buah yang buat kesalahan yg tidak wajar secara semberono walaupun berkali2 diingatkan bagi menimbulkan kesedaran lagi pun pun alquran pun ada sebut perkataan bodoh dsbnya kepada manusia yg degil seperti ini agar mereka sedar. Depa kata TGHH suka ponteng sidang parlimen sedangkan TGHH mungkin ada komitmen lain …………. Tapi hairan bila depa boleh pejam mata bila Anwar dan LGE ponteng sidang parlimen utk bercuti di New Zealand dsbnya. Depa kata Pas nak UG dgn umno ………….. tapi sampai sekarang tak da UG …………….. yg ketaranya PKR dan DAP yg bersungguh2 nak UG dgn umno tapi depa spin jadi CG (CaretakerGovernment) …………. nampaknya kembar siam umno yg terbit dari lubang taik yg sama lebih advanced dpd umno dari segi fitnah, tohmahan dan maki hamun ! .......... kalau kat hang pa semuanya boleh , u-turn boleh, UG boleh ,ponteng boleh, tolak hudud boleh, pesta beer boleh, jubo menjubo pun boleh.........apa2 pun boleh asalkan direstui oleh tuan guru khalifah almaksumi LGE dan LKS......... kapla bananana kau !!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. Jangan persenda Agama Islam. Polis jangan jadi alat umat yang kufur.

    ReplyDelete
  7. Hahaha.....tiada org persendakan agama islam kecuali yg tak ada pengangan agama. Melayu yg salah guna islam itu lah penghinaan buat islam.

    ReplyDelete