KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 16 July 2015

BERITA GEMBIRA UNTUK PEMBENCI PAS .... RAKYAT SUDAH TOLAK PAS SELEPAS BATAL TAHALUF SIYASI DENGAN DAP?????


Memang tepat 70% ahli PAS sudah meninggalkan PAS ... PAS akan terkubur tersungkur dalam masa terdekat ini ... rakyat tolak PAS  .. PAS sudah tidak relevan ... tanpa DAP dan PKR PAS tidak kemana.

Begitulah bunyi nada cakap-cakap besar berdegar sombong angkuh berlagak besar kepala mereka yang bencikan PAS dan berjiwa anti ulama.

Realitinya????? ... rakyat berfikiran waras boleh berfikir dan menilai parti mana yang tegas dan konsisten dalam perjuangannya ... memiliki perlembagaan parti yang jelas .. barisan para pemimpin yang tidak mudah goyah dengan umpanan kuasa dan jawatan ... tidak mudah gentar dengan ugutan ... tidak kecut bila berdepan dengan pembuli.

59 comments:

  1. SAYA lebih menghormati mereka sekalipun dituduh kecewa dari kabilah PAS yg mulutnya Isle isle, jubbah, jubbah TAPI kelaku
    1. Berpolitik dalam mutamar mengunakan Cai ( mengalah cara Israel)
    2. Mulut lonkang Membaruakan Jemaah parti sendiri
    3. Menjebon, mentololkan Jemaah saudara seagama
    4. Menuduh tanpa saksi pengedar pil kuda dan MENGHUKUM dengan meletakkan calon Pas
    5. Mulut isle isle tapi PONTENG dewan Rakyat sedangkan ada isu penting dibahas
    6. Memutus hubungan tetapi sebok nak elaun jawatan di Pulau Pinang. Ada telur kalu letak jawatan Ostad oii.
    KESIMPULAN
    1.Anggota harapan baru lebih bermaruah dari Jemaah Pas yg mendokong Kepimpinan Cai. kerana duit dan jawatan di Penang dan Selangor mcm alas an nak kekal pegang jawatan.
    2.Team Harapan baru anda lebih bermaruah dan Parti anda memang sedikit lemah TAPI dengan sokongan PKR dan DAP maka Harapan baru tetap akan kuat serta ada kuasa tawar menawar PAS dlm Pakatan 2.0 tinggal 2/3 sahaja lagi dan lg 1/3 diambil oleh harapan Baru. 3.Terserah PAS nak bersama atau keluar PR, Realitinya ialah jd PAKATAN BER-4
    4.Jika ada adun Pas Selangor menyertai Harapan Baru wajar diberi jawatan Exco atas kapasiti Pakatan Ber-4. Maka 1 exco Pas perlu dikurangkan diserah pada Harapan Baru. Jika pas tak setuju kena keluar dari Pakatan 2.0 . Kerajaan negeri tetap teguh kerana 2 adun Pas ke pasukan Harapan Baru ( PKR. DAP dan Harapan Baru tetap ada Majoriti Mudah)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Catatan Dhuha

      Inilah lafaz Bai'ah setiap calon Pas sebelum bertanding di dalam pilihanraya.

      "Wallahi, Wabillahi, Watallahi, bahawa saya (nama calon) yang diamanahkan oleh Parti Islam SeMalaysia (PAS) untuk bertanding bagi (nama pilihanraya dan kerusi) bersumpah dengan nama Allah, sama ada saya menang atau kalah dalam pilihanraya ini, saya tidak akan mengkhianati parti dan perjuangan parti ini. Jika saya mengkhianati parti dan perjuangan parti ini, maka saya akan dilaknati Allah, para Malaikat dan sekalian para pelaknat".

      Pengalaman saya memang menggerunkan apabila lafaz ini dibaca. Ya Allah engkau peliharalah hati aku.

      Ust Idris Hj Ahmad
      28 Ramadhan 1436. 15 Julai 2015 Rabu.

      Delete
    2. Awak tu keluar pas le dulu baru kempen ghb
      Ini aper cerita kempen ghb atas tiket pas
      Ada adab ka

      Delete
    3. RBA mana percaya, depa ahli neraka jahanam.
      GBH ke apa ke keluar sajalah tak perlu tunggu. Karang sejuk pulak hati 700,000 ahli pas yang nak join parti baharu tajaan ahli neraka jahanam LGE dan LKS.
      Ke ada yang bangkang LGE LKS ahli neraka jahanam.
      Macam mat sabun halal makan babi bersama LGE LKS tetapi haram makan Ayam bersama TGHH.
      Nah nampak sangat tak tau hukum, kalau haram makan Ayam bersama TGHH bukankah haram juga duduk dlm parti diketuai oleh TGHH.

      Delete
    4. Itu lafaz baiah standard tp puak2 ni memandai2 pegi tambah jatuh talak 3 kononnya supaya org yakin sgt kt kesetiaan mereka...tu yg meraunge menyalak meroyan supaya di pecat...selamat dr talak 3...kawan mmg kawan tp xder dzul percaya kt mat sabu jd cina buta de

      Delete
    5. MasyaAllah Mohd Basyar.
      Kamu mengaku pendokong Islam, tp tuduhan kamu terlalu liar sesama muslim.
      Kalau tuduhan itu datang dari orang jahil tidak menjadi janggal sangat, tapi kalau datangnya dari pendokong Islam ysng mengaku hendak kan Islam, ia kedengaran amat HINA sekali.
      Apalagi tuduhn dilakukan di bulan Ramadan yang mulia.

      Delete
    6. Hina ulamak xpa...hina lks lge jgn sekali

      Delete
    7. PARTI HARAPAN BARU ( A) JADI PARTI HARAN BARUAAAA

      Delete
    8. PARTI HARAPAN BARU ( A) JADI PARTI HARAPAN BARUAAAA

      Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

      Delete
  2. Ulama PAS "SEBIJIK" macam ULAMA SYIAH IRAN. Anda ada perasan tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, yg Sebajik mat sabu namanya tapi bukan ulamak umarak keldai dap.
      Syiah mcm mat sabu ckp lain dlm hati lain.
      Allah S.W.T dah tempelak dlm surah al baqarah bab ni. "mereka yakin G18 pasma Apabila di hadapan orang Islam akan berkata kami bersama kamu, kami nak hudud, kami parti Islam..tetapi bila kembali kepada sembahan mereka dap LGE LKS. Kami bersama kamu, kami anti hudud, kami liberal kami plural. Tadi tu mat sabu cuma berlawak berlakun sahaja. Maka jawapan Allah S.W.T 1400 tahun yang lampau bagi GBH kamulah perosak kamu lah yang merosakan Islam. Maka Allah S.W.T patrikan hati2 mereka tidak akan diberi akan hidayah. Maka nanti mereka bersama sembahan mereka LGE LKS di neraka jahanam.

      Itu pentingnya Islamic education.

      Delete
    2. Islamic Education...kah kah kah...Kalau dalam hati dah kata betul...memang semua nya betul saja....Kalau hang pandai sangat...hang bagitau kat sini siapa mak Imam Mahdi. Tok sah dok gebang sangat aih. Pi tolong pak hang lagi baguih.

      Delete
    3. Sedara...hamba syaiton je yg buat fitnah sebegitu ghupaa...

      Delete
  3. wooi ramainya pertambahan ahli...minta2 berita ini BENAR sebab ramai AJK Pas Pusat suka bohong , contohnya Nik Abduh (pembohong KUAT).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmm...awak masih ahli pas lagi????? Kuamg kuang kuang

      Delete
    2. 70% itu bener....

      Delete
    3. Fitnah lagi....cukupla sebar fitnah tu sedara...dah jd mcm makanan harian dah pulak...

      Delete
  4. PAS dah KUAT ! HA HA HA HA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas memang kuat ha ha ha ha

      Kau ada ahli leh mobilize tanpa disediakan apa2.
      Kau ada ahli yang telah dibunuh oleh PDRM. Bukan sorang berbelas
      Kau ada bekas ahli yang sekarang berpuasa di Syria, Afghanistan, Iraq, Libya.
      Berapa ramai ahli berani mati Terbukti seperti pas kau ada.
      Ha ha ha bukan ahli lompat parti yg nak tubuhkan part baharu pun tak berani acane.
      Ha ha ha bukan ahli pakai nama samaran, bertopeng. Unit amal duduk depan sekali mana bertopeng.
      Ini ciri2 parti lemah atau parti kukuh.
      Lu sembang kencang isi kosong ma

      Delete
    2. Tapi pas xlah sekuat ghb...belum daftar dh ada 70% ahli....satu anjakan paradgma...bendera parti dh ada blum...klu xde sy cadangkan guna gambar kartun peluk roket..melambangkan progresif dan memperkasakan pr 2

      Delete
    3. Tuduh PDRM sebagai pembunuh.
      Tuduhan ini amat serius.
      Mak ai mat ni dia menulis dalam keadaan sedar ke apa.

      Delete
  5. omak kau baik kau poie buek rondang podas utk laki kau lagi baik

    ReplyDelete
  6. PAS boleh caya ke. Parti islam, tapi mmmmm

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmmmm tak suruh percayakan pas tetapi percayakan bahawa neraka jahanam untuk ore kafir spt LGE LKS
      Syurga untuk ore Islam.

      Kalau nak caya keldai ahli neraka jahanam silakan. Jangan lupa ahli neraka jahanam bukan kafir sahaja Islam pun boleh tetapi syurga hanya untuk ore Islam.

      Mmmmm. Pilih neraka atau syurga. Payah 2

      Delete
    2. Bila yati nk mkn setalam minum segelas dgn i...mmmmm

      Delete
  7. dh belajar psycho politik dari UMNO.. .tulis atas kertas..cucu aku pun boleh...tpi tabik la kt OMK..pecaya abis..tgh suka la tu..wat kalau azmin yg kata PKR tambah 600 ahli...hang tengok OMK spin...MELAYANG!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg kata dh ada 70% ahli tu nk kira mcmana?

      Delete
  8. Mmg manusia sekarang ni pantang diuji sikit dgn kesusahan dan kesukaran terus merintih, memberontak dan meroyan ........ tengok puak2 macai dan balaci DAP depa dok kutuk ulamak dan marahkan ulamak bila dikatakan cari redha ilahi sbb depa utamakan redha undi dan cina Dap ........... depa nak tongkat langit tak ingat mati , nanti kat akhirat kita tengok apakah puak2 Dap akan membela depa dpd api neraka ?
    Bodoh piang puak2 macai PKR dan balaci DAP ni ......... la ni NASA sendiri pun akui tentang kebenaran Islam spt kehebatan lailatul qadar dan batu hajarul aswad hingga ada pegawai NASA yg telah memeluk Islam tapi kat malaysia ni ada melayu islam bahlol nak cemari Islam dgn agenda sekular, kristianisasi, cauvinisme , lgbt dan sebagainya .............. ulamak terus difitnah dan dicaci ....... LGE dan LKS dipuji dan restu dicari hanya kerana mengejar cita2 politik depa
    Jaguh spinner macai pkr dan balaci Dap spt greenboc, malaysia waves, gendang perang, libang libu , yong suka kuning, mso, cipan tapir tenuk, addin, sisi bukit, alhussyen, bloglistb dsbnya telah mengatasi utusan melayu , berita harian , tv3 serta rtm ! Depa tuduh TGHH suka kata barua dan tolol ………….. sebagai seorang ketua sesebuah organisasi adakalanya perlu ditegur agak keras anak buah yang buat kesalahan yg tidak wajar secara semberono walaupun berkali2 diingatkan bagi menimbulkan kesedaran lagi pun pun alquran pun ada sebut perkataan bodoh dsbnya kepada manusia yg degil seperti ini agar mereka sedar. Depa kata TGHH suka ponteng sidang parlimen sedangkan TGHH mungkin ada komitmen lain …………. Tapi hairan bila depa boleh pejam mata bila Anwar dan LGE ponteng sidang parlimen utk bercuti di New Zealand dsbnya. Depa kata Pas nak UG dgn umno ………….. tapi sampai sekarang tak da UG …………….. yg ketaranya PKR dan DAP yg bersungguh2 nak UG dgn umno tapi depa spin jadi CG (CaretakerGovernment) …………. nampaknya kembar siam umno yg terbit dari lubang taik yg sama lebih advanced dpd umno dari segi fitnah, tohmahan dan maki hamun ! .......... kalau kat hang pa semuanya boleh , u-turn boleh, UG boleh ,ponteng boleh, tolak hudud boleh, pesta beer boleh, jubo menjubo pun boleh.........apa2 pun boleh asalkan direstui oleh tuan guru khalifah almaksumi LGE dan LKS......... kapla bananana kau !!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ponteng sidang parlimen g Jepung ye...
      Buat apa.
      Gaji tu sapa yg bayar.
      Rakyat Malaysia atau rakyat Jepung yg bayar.
      Alahai juak2 Pas ni...
      Takde apa yg nk dihormatkan.

      Delete
    2. Ponteng maksudnya tidak hadir tanpa kebenaraan.
      Betulkah TGHH tidak mendapat kebenaraan utk tidak hadir.
      LGE pun Ponteng pi Australia lupa ka.
      Lagi best zoom ketum berapa kali ada berbanding tiada.

      Delete
    3. Ponteng masa sidang bentang hudud yang bedegar2 nak laksanakan.hari lain gi jepung macam takda ker?

      Delete
    4. BIARLAH DIA PONTENG ASAL GAJI JALAN . TOK GURU BERJALAN JAUH SEBAR DAKWAH ISLAM . KAMU HARI2 KUTUK ULAMAK APA KAMU DAPAT . KEK API NERAKA BUATAN DAP

      Delete
  9. Uiiiiii ramainya..

    Gembiranya saya.

    PAS tak perlu lagi UG dan gabungan PKR dan DAP.

    Tentu pemimpin UMNO ramai yang dah masuk ICU sekarang ni sebab akan hilang kuasa tak lama lagi.

    PR 2.0 pasti hilang duit deposit pada PRU14 nanti.

    Kerajaan PP akan dikuasai oleh PAS.

    Terengganu, Kelantan, Kedah, Selangor, Perak semua akan dikuasai oleh PAS.

    PAS akan perintah Malaysia.

    Kipidap PAS.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  10. Satu Harapan Baru?.....
    KALAU IKUT LOJIK?

    1. Menolong ribuan mangsa banjir berhari2,berbulan2, petugas makan tidur tak menentu, kalau ikut LOJIK lupakan dulu mangsa rogol, lagi pun hanya melibatkan sorang, boleh beri ganti rugi.

    2. Memerah otak dari pagi kepetang untuk merancang master plan untuk membasmikan kemiskinan, kalau ikut LOJIK demi kemashlahan, solat boleh ditangguhkan kerana merencatkan pemikiran yang penuh dengan idea bernas

    3. Memakai baju kurung atau kebaya, penuh dengan kesopanan dan keayuan, lagi pun sudah lebih kurang 98% sudah menutup aurat, kalau ikut LOJIK apalah sangat menutup kepala yang hanya tinggal 2% saja lagi auratnya, bukankah sepatutnya biarkan free-hair?

    4. Meminum arak hanya segelas dua kerana meraikan orang kafir, kalau ikut LOJIK kenapalah sampai kena rotan dan sebagainya, bukankah sepatutnya dibiarkan, manalah tahu orang kafir itu dapat hidayah dengan ikram kita? atau memadai dengan hukuman kerja2 amal dirumah anak yatim dan orang tua.

    5. Menikmati penzinaan yang tak berapa lama, katakan satu hari satu malam, kalau ikut LOJIK kenapalah sampai kena rejam/rotan lagipun ia suka sama suka, kalau dapat anak pun akan bertambah zuriat2 yang pintar.

    6. Merompak, mencuri apalah sangat sekurang2nya mereka berdikari, kalau ikut LOJIK kita lupakan dulu mangsa kecurian kerana kita ada NGO yang akan bantu, kenapalah perlu potong tangan dan sebagainya.

    7. Babi yang dipelihara dalam kandang yang penuh hygienic dengan suntik vaksin terkini, kalau ikut LOJIK apalah sangat makan Babi Chop dengan sos termahal lagi pun hanya sekeping dengan kentang goreng, mungkin boleh memulihkan mereka yang hilang selera makan.

    8. Menukar Agama yakni murtad demi kebebesan berAgama dan hak asasi manusia lagipun ia mungkin menjadi satu kaedah mengelakkan perkauman, hidu bermuhibah, saling hormat-menghormati, kalau ikut LOJIK, biarkan mereka kerana mereka berkorban untuk kemashalan umat, kenapa perlu bendung dengan hukuman mati dan sebagainya?

    9. Berusaha kerasa sehingga menjadi kaya raya, selalu pergi Umrah, selalu buat Majlis Berbuka Puasa di Hotel2 mewah demi meraikan anak-anak yatim, selalu buat korban beratus2 ekor lembu demi sayangnya kepada fakir miskin, setahun sekali beri duit raya pada budak-budak sekola, kalau ikutkan LOJIK, kenapalah perlu bayar Zakat lagi?

    JAWAPANNYA : KERANA IA HANYA PERINTAH ALLAH SWT noktah.

    Membawa HUDUD ke Parlimen bukan bermakna kerja-kerja menghapus rasuah terabai, bukan bermakna kerja-kerja pemerintahn lain terencat, bukan bermakna tidak cakna serta peduli kesusahan rakyat, lagi pun bukannya siang malam asyik berbicara pasal Hudud seolah-olah Islam itu tidak Progresif....ianya berjalan beriringan kenapa masih ada segelintir yang masih sinis?

    JAWAPANNYA : KEIMANAN LONGGAR

    ReplyDelete
    Replies
    1. MANGSA BANJIR KELANTAN APA CERITA..??????????????

      Delete
    2. APA YG KO MEREPET NI MAMAT!!!kalau iman kuat, kau punya ulamak takka berebut2 jawatan,takkan ponteng kerja,!!!

      Delete
    3. Berebut jawatan hukum nya
      Haram
      Makruh
      Sunat
      Wajib

      Haram bila yang memegang lebih berkemampu daripada yg lain. Ikut hukum saidina Umar pancung kepala.

      Makruh bila yg berkuasa tidak melakukan kesalahan.

      Sunat bila yg dibawah lebih berkemampuan.

      Wajib bila golongan munafik, liberal, progressive, keldai ahli neraka jahanam mengucar kacirkan keadaan melebihkan si kafir daripada Allah S.W.T.

      Sedangkan Yang Menghidupkan Mat Sabu adalah Allah S.W.T Bukannya LGE atau LKS. Tetapi mat sabu melebihkan LGE LKS daripada Allah S.W.T maka wajib ke atas setiap orang Islam yang baligh menumbangkan mat sabu.
      Kerana meniggikan manusia daripada Allah S.W.T.

      Buktinya, pas bawak hudud LGE LKS tentang hudud mat sabu sokong LGE LKS.
      Sedangkan hudud perintah Allah S.W.T.

      Delete
  11. Harapan baru ...singkatan HARU....rahmat untuk semua...harapan baru dibawah aljuboori....harapan haramjadah untuk maaster puppet yahudi...serawak report kantoi rupa2nya peranan aljuboori tak dapat diketepikan lagi bekas editor dedah fitnah serawak report tiap2 bulan dibayar 500 pound .....aljuboori...ooo aljuboori...ko mme musuh yg bertopengkan islam....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Islam ke dia ni...
      Klu ada bukti knp x buat report.

      Delete
    2. hahaa umno totok geng najib tumpang semangkok

      Delete
    3. Hadi kato keno ado 4 saksi nok tuduh Anwar....mu ado ko.....ni masaaloh kalu lembu masuk blog.....

      Delete
    4. #asalbukananwar
      #asalbukannajib
      #asalbukanDAPigs

      Semua ni umpama selumbar bagi org Melayu

      Delete
    5. Pertama bila masa kata2 TGHH laku oleh pihak keldai ahli neraka jahanam.

      Ke 2 bukan TGHH yang kata tapi Allah S.W.T yang menetapkan untuk kes Zina ada 4 saksi yang Adil.

      Ke 3 kes rogol liwat bukan Zina. Rogol liwat paksa Zina rela suka sama suka.
      Kes rogol liwat tak perlu 4 saksi Adil. DNA boleh air mani boleh cctv boleh.

      Ke 4 group keldai ahli neraka jahanam mana percaya hudud sokong tidak. Jika tak sokong jangan pakai petiklah.

      Delete
    6. #AsalkanbkanPASpig

      Delete
  12. Pasma rayu org islam pakat2 masuk Dap perjuangkan Islam ........ ayuh pengkomen2 kat atas macai Pkr dan balaci Dap pakat2 perjuangkan Islam liberal bawah naungan tuan garu khalifah LGE dan LGS semoga ....... takebeer burppp , takebeer burppp

    ReplyDelete
  13. Kalau tak ado saksi macam dah tak boleh dakwa dahhh....mme bodoh su gguh anon 14.06....hukum takzir boleh guna klu sipengadu madih boleh buat aduam dibawah hukum lain....alahai haramjadah sekian timo kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 saksi Adil kes Zina
      Kena soal siasat oleh hakim lumat lunyai jika lepas baru jadi saksi yg Adil.
      Sebelum tu saksi kejadiaan blm Adil lagi.
      Lepas lunyai baru disoal nampak zakar a masuk dalam faraj b. Nampak takat mana kepala abis.
      Ya ya baru disahkan ada kes

      Ya tidak tolak
      Tidak tidak tolak

      Ingat kes Zina bukan rogol atau liwat.

      Kes curi
      Pendakwa tertuduh
      Pendakwa kena drill lunyai utk sahkan ada kes.
      Baru okt kena.
      Okt pulak kau kerja apa Gaji berapa Nilai dicuri berapa kenapa kau mencuri.

      Jika mencuri kerana susah yg kena hukum silap2 majikan atau kerajaan.

      Bukan Senang2 nak jatuh hukuman.

      Jangan rujuk semerah padi sebab bukan rujukan hukum hudud.

      Delete
    2. 4 saksi Adil kes Zina
      Kena soal siasat oleh hakim lumat lunyai jika lepas baru jadi saksi yg Adil.
      Sebelum tu saksi kejadiaan blm Adil lagi.
      Lepas lunyai baru disoal nampak zakar a masuk dalam faraj b. Nampak takat mana kepala abis.
      Ya ya baru disahkan ada kes

      Ya tidak tolak
      Tidak tidak tolak

      Ingat kes Zina bukan rogol atau liwat.

      Kes curi
      Pendakwa tertuduh
      Pendakwa kena drill lunyai utk sahkan ada kes.
      Baru okt kena.
      Okt pulak kau kerja apa Gaji berapa Nilai dicuri berapa kenapa kau mencuri.

      Jika mencuri kerana susah yg kena hukum silap2 majikan atau kerajaan.

      Bukan Senang2 nak jatuh hukuman.

      Jangan rujuk semerah padi sebab bukan rujukan hukum hudud.

      Delete
  14. JOM semua ahli UMNO...
    Yang kecewa dengan Najib..

    Tukar kapal pulak...

    #asalbukanDAPigs

    ReplyDelete
  15. Pemimpin PAS ke UMNO ke DAP ke PKR ke MIC..MCA Gerakan apa jua parti xde guna punya pemimpin
    apatah lagi pemimpin yg mengaku ISLAM
    Kata nak ikut sahabat tapi bila rakyat sampai sekrg dok dlm khemah kenapa engkau sebagai wakil rakyat bleh tido lena diulit mimpi indah ditilam yg empuk?
    Cakap saja nak ikut sahabat PUIIII....!!! Esok2 nko jawab laa kat padang mahsyar....nak jadi pemimpin yg memimpin cara ISLAM konon PIIIDAHHHH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Belum tengok dalam sidang dun kelate lagi. Si PAS salahkan si UMNO kelate walhal si PAS kerajaang negeri bukan si UMNO.akhir sekali NGO juga yg banyak buat rumah bantu apa patut.husam gerak kan NGO dan satukan kesemua NGO bila rumah siap datang puak PAS pasang bendera PAS.senang kan jadi kerajaan negeri.kerja tak mahu buat kredit yg di laksanakan NGO yg di usahakan husam juak PAS ambil. Lepas tu di baruakan balik org yg buat kerja bantu rakyat.

      Delete
  16. Sejak omak kau minat ug (pas+khalbebas+umngok=geng jentik2) sekarang dah percayakan utusex meloya.

    ReplyDelete
  17. Bagusla. Bukan senang nak dapat ahli seramai itu dalam masa yang singkat. Sepatutnya kalau begitu mudah dapat ahli mengapa pula mengelabah dengan grup Harapan Baharu. Lantak pi lah. Walau apa pun bila lidah musuh sudah mula menjilat seseorang kita kena berhati-hati. Ada makna tu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. #AsalkanbukanPASpig

      Delete
  18. BIARLAH DIA PONTENG ASAL GAJI JALAN . TOK GURU BERJALAN JAUH SEBAR DAKWAH ISLAM . KAMU HARI2 KUTUK ULAMAK APA KAMU DAPAT . KEK API NERAKA BUATAN DAP

    Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

    ReplyDelete
  19. BIARLAH DIA PONTENG DENGAN TUJUAN MOLEK ASAL GAJI JALAN . TOK GURU BERJALAN JAUH SEBAR DAKWAH ISLAM . KAMU HARI2 KUTUK ULAMAK APA KAMU DAPAT . KEK API NERAKA BUATAN DAP

    Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

    ReplyDelete
  20. KEPADA GOLONGAN PENGECUT DAN BODO . SILA LETAKKAN TANDA NAMA ANDA SEBELUM KOMEN

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2x5 tolol cam tuang presideng(bentang hudud kat jepung) tabiat suka melabelkan orang lain.

      Delete
    2. #AsalkanbukanPASpig

      Delete