KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 12 July 2015

AHMAD MASLAN BUAT HAL LAGI ... KALI INI MURTABAK JADI MANGSA .... MURTABAK GST 3.85 SPECIAL EXTRA TELUR MATA KERBAU.


Belum pernah lagi terjumpa dimana-mana restoran besar maupun kecil atau Pasar Ramadan, yang menjual murtabak daging atau ayam ditempel dengan telur ... belum pernah lagi Omak Kau nampak, jumpa apatah lagi makan.

Tetapi sejak Ahmad Maslan menjadi jurucakap GST bagi pihak kerajaan BN, tiada apa yang mustahil, pelik dan ganjil.

Punyalah nak berlakon kononnya bijak dan pintar buat murtabak sampai sanggup buat kerja badut sarkas sampuk kerja seorang penjual murtabak di salah sebuah Pasar Ramada dengan menepekkan telor keatas beberapa keping murtabak yang sudah siap masak diatas kuali sampaikan peniaga berkenaan pun macam tersipu malu tengok gelagat ganjil luar biasa yang ditonjolkan Ahmad Maslan CGPA 3.85.

Apakah ini dinamakan Murtabak GST 3.85 special extra telur mata kerbau??????? ... Harga pun sekeping RM3.85????

22 comments:

  1. Omakkau buang tebiat ke apa dok kutuk puak UG..X nak masuk syurga ke apa..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak ug yg mana? Pkr ug ngan umno ke atau dap ug ngan umno? Hehe pas sesekali tak ug ngan umno. Hehe.

      Delete
  2. Kita di beri akal. Syurga neraka hak ALLAHTAALA

    ReplyDelete
  3. GST dosa basah omakkau - kenapa tak libatkan emak bapa beliau sekali. Mungkin omakkau tergolong perfect 4.0 ...

    He..he.. GST malam tujuh likur sehari dua lagi... berkorban lah...

    ReplyDelete
  4. Ye la OK ni kenapa serang geng sendiri.

    Umno dan Pas kan nak ber UG tak lama lagi.

    Serang Ahmad Maslan sama la juga menyerang ulamak suci.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  5. Setahu aku ularmak suci lagi murni yg berhak tentukan siapa yg boleh masuk syurga..ngeh3

    ReplyDelete
  6. Omak kau dah ikut resmi pas.Geng sendiri pun diserang.

    ReplyDelete
  7. Cap ayam tunjuk cara guna siku lutoot.

    ReplyDelete
  8. Hamba DAP tak nak buat Murtabak Inklusif ker???Murtabak terbuka utk smuer???Ker takut takut ada pencemaran silang tak dapat Halal JAKIM kahkahah!!!

    ReplyDelete
  9. Saya dpt cgpa 3.85.. takdela 'BODOH' sgt...

    ReplyDelete
  10. Hahaha......di taruh telor mestilah omak kau bising!! Kenapa tak taruh tulisan gst baru rakyat tahu apa itu gst bila makan.

    ReplyDelete
  11. Macai dap... hidup dap mati xmo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biar duit berbilion hilang...namun aku tetap sokong umno. IQ aku hanya layak utk sertai umno. Hanya yg bodoh boleh join umno.

      Delete
  12. Zaman aku belajar di tahun 70han dahulu pun ramai juga yang dapat 4 flat. Pun tak bererti mereka semuannya bijak-bijak belaka kerana kerja sesetengahnya SUKA menghapal sahaja. Sebagai seorang bertaraf Menteri Ahmad Maslan patut memikirkan perkara yang lebih runcing dari apa yang selalu ditonjolkannya kepada rakyat. Bernaskanlah otak untuk sekurang-kurangnya bantu PM kita dalam meleraikan kekusutan ekonomi negara sekarang. Bab masak memasak ini biarkan CEF kita uruskan. Lagi umm ...
    With what u do sekarang ni MACAM overpaid Menteri sahaja. Belajar-belajarlah macam mana nak RETI BAHASA .... malu kat anak-anak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko yg bodo xnak usaha, salahkn org nk rajin menghafal, ko ingt klo org nk bg biasiswa, ambik kerja tmgok cgpa ke x? Nk dptkn cgpa tnggi better dpt markh tinggi, so better hafal dari syok sndiri smua bnda leh setel nga sndiri masa jwb exm tu, da bodo, jeles nga org rajin plak!

      Delete
  13. Biarlah apakan daya anak seorang penoreh. Sedih aku tengok...dia nak amik hati masyarakat dengan kebodohan beliau. Tak salah kan. Maslan terjun dengan labunya.

    ReplyDelete
  14. Itu bukan murtabak malaysian style.tu murtabak singapore.apa lah ko nomi

    ReplyDelete
  15. murtabak Singapore memang macam ni gayanya. memang letak telor atas murtabak. Kali ini memang ahmad maslan terror lah.

    ReplyDelete
  16. Siapa plak yg kata murtabak SG macam ni. Saya yg lahir & membesar kat SG pun xpernah nampak lagi sepanjang 30 tahun hidup. Kalau yg orang panggil roti plaster adalah. Tampal telur kat roti prata kosong je.

    ReplyDelete