KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 23 July 2015

KEPADA PEMIMPIN-PEMIMPIN DAP YANG MEMPERJUANGKAN PAKAILAH APA SAHAJA ASALKAN JANGAN TELANJANG BILA BERURUSAN DENGAN PEJABAT KERAJAAN ... INI APA KES SEKOLAH JENIS KEBANGSAAN (C) YU HWA MELAKA KENAKAN ETIKA PEMAKAIAN BILA NAK MASUK PREMIS SEKOLAHNYA????


Kepada Ahli Parlimen Sepueh YB Teresa Kok, Ahli Parlimen Klang, ADUN Kinrara dan Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang yang selama ini menjadi wira berpakaian bebas bila berkunjung dan berurusan dengan pejabat kerajaan.

Ini pula tidak mau nak bising ke apabila sebuah Sekolah Jenis Kebangsaan (Cina), Taman MGBM, Jalan Bachang, 75350,  Melaka mengenakan syarat berpakaian jika nak masuk kepremis sekolahnya untuk berurusan???

Teresa Kok yang terkenal dengan ungkapan warga Iban bercawat pun dianggap sesuai, ADUN Kinrara pula boleh berurusan asalkan jangan telanjang, Ahli Parlimen Klang pula cara pemakaian yang dikenakan sebagai melanggar hak asasi manusia yang dilindungi perlembagaan dan Timbalan Ketua Menteri II Pulau Pinang sebagai cara halus nak melaksanakan islamisasi keatas rakyat tanpa disedari.

Seluar dan skirt pendek langsung diharamkan masuk premis sekolah.

Untuk makluman kepada para wakil rakyat DAP ini ... Sekolah Jenis Kebangsaan (Cina) Yu Hwa ini terletak dalam DUN Bachang dimana ADUN nya ialah dari DAP YB Lim Jak Wong.

Apa kata ADUN ini dikenakan tindakan disiplin kerana tidak membantah etika pemakaian yang bercanggah dengan semangat dan kepercayaan DAP selama ini.

Paling tidak pun kesemua wakil rakyat yang disebutkan nama diatas turun padang untuk lihat sendiri.

39 comments:

  1. Itu Greenpork, Meloyawaves Dan Adding suka tu. Penang married pakai bikini.

    Kah Kah Kah tak lama lagi Lim Sabu Dan Lim Kalid Samad pakai rayban sebab sinaran 2 buah Oren kat Dada yg menawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak pakai bikini pun umno rembat juga. Dia suka rembat gadis Melayu. Rembat sampai terpancut anak.

      Delete
    2. Anon 14:55 jgn tunjuk sgt bangang anda.simpan sikit utk hari tua

      Delete
    3. Anon 14.55 macai umno. Nak lawan dgn fakta dah x mampu. Pemimpin agung mereka siang mlm buat taik. Rembat sana rembat sini. Rakyat semakin merana. Wang hilang berbilion x mampu nak sorok lg. Mereka sedar pemimpin mereka adalah pengkhianat bangsa yg sebenar.

      Delete
    4. 16:42 pecacai dap , dari ayat2 lu.. waa rasa keturunan lu muka tak bayar cukai, jadi waa rasa dia org tak mentedarah duit lu pun.. gua yg bayar cukai jualan dan cukai pendapatan 5 angka pun tak kecoh macam lu.. gua halalkan je dunia akhirat.

      Delete
  2. kita tunggu komen barua2 dap...silap2 gaya meroyan jugak...kah kah kahak tuihhh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak didik pil kuda mmg suka guna perkataan BARUA. Bila disergah terus nafi x pernah guna perkataan itu. Mcm mana org nak hormat presideng pas.

      Delete
    2. Dei thamby kalau dah memang barua kita panggillah barua ............ takkan nak panggil beruang ............. ni samalah pemikiran kolot melayu bahlol yg jijik bila sebut babi maka ditukar kpd khinzir ........... awat hang ingat bila sebut khinzir dia jadi halal dan bukan lagi najis berat .......... mmg bodoh piang puak2 balaci DAP ni !

      Delete
    3. BARUA ni gelaran utk presideng yg makan duit MP tapi tak hadir dewan. MP lain sibuk bahas isu negara tp dia sibuk ke Jepun makan sushi. Ini lah BARUA sebenar.

      Delete
    4. Mcm mana pulak barua yg pegi makan angin kat New Zealand ketika Parlimen bersidang ? Sekurang2nya tghh pegi kat Jepun utk berdakwah bukan makan angin !

      Delete
    5. Dah berapa ribu org Jepong dapat di Islamkan?
      Kat Trenganu pun tak terurus ni pulak nak ke Jepong. Ngeh3...

      Delete
    6. Tak palah sekurang2nya dah ada usaha dimulakan ..............kau apa ada ? Telor pun tak ada nak gi dakwah mcm mana ? Pandai komen je la !

      Delete
    7. Jepun ada 30k Japanese yg masuk Islam.https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=http://islamcenter.or.jp/en/&ved=0CD4QFjAJahUKEwiZhuqsl_HGAhVLE5QKHTWSBcA&usg=AFQjCNHStglaliDpgZj6xYwCcIJk5TqlyA&sig2=2kcCpMz8TNiLfO5bzHfh8w

      Delete
    8. Jepun ada 30k, bila buat salah ngaku dan letak jawatan x macam gerembolan 3 jota.... apa punya tuuurrrrr...

      Delete
    9. siapakah dia barua umnu?

      siapa yg diperkuda umnu?

      siapa yg dikencing umnu?


      jawapannya sudah tentulah si tolol

      Delete
    10. apa ? haji hadi tk bentang undang2 bergelar hudud kelantan ?

      kenapa?

      dia pergi jepung laaa

      apa urusan dia kt sana?

      diang caring selipang jepung yg barung, selipang yg lamang telang putung semasang muktamang PASNG haring itung

      ooooh ok ok urusan penting tu

      Delete
  3. Pengetua sekolah tu En Lau Chin Peng ialah ahli seumur hidup UMNO sbb tu ada etika berpakaian utk masuk sekolah tu. (ini semua salah umno)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salah dia GHB. kah kah kah. Prngikut Lim Sabu Al Haj

      Delete
    2. etika pakaian melayu umnu yg sopan santun ialah seperti yg dipakai K-POP

      Delete
  4. Padan muka puak pakatan.....
    Org pakatan mana suka tutup tutup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina x tutup aurat aku tak kesah sbb mereka bukan Islam. puteri umno paling ramai x tutup aurat. Apa nak di hairankan big mama pun x tutup aurat juga...ngeh3..

      Delete
  5. Plan A mata sepet DAP ialah menyingkir golongan penolong agama Allah dalam PAS...bila gagal plan A, mereka taja pula puak puak GHB yang kena reject oleh puak PAS...GHB pula sudah merasa gelap masa depan untuk jadi calon pru 14 kelak sudaa mula gelabah ibarat lepas pekena air khetum dan pil kuda kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu fakta yg salah. Gerakan singkir G18 sudah bermula era Hasan Ali lg. Haron Din dan tuang presideng merupakan perancang kerajaan perpaduang. Masa TGNA masih hidup. Masing2 malu kucing. Langkah seterusnya bila anak derhaka nik abduh mula pasang strategi dan memfitnah G18. Geng 18 sgt rapat dgn TGNA. Bila TGNA meninggal..nik abduh menjadi semakin berani. Semua agen umno spt utusan..tv3..berita harian..akhbar sinar harian..turut berkempen utk tumbangkan G18.

      Delete
    2. pelan C DAP ialah ...

      menghantar haji hadi ke jepun utk halang hudud

      pelan D DAP ialah....

      menghantar harun ding ke umrah utk halang hudud

      pelan E DAP ialah.....

      mencipta baiah talak tiga (suku) utk pemimpin PAS

      pelan F DAP ialah .....

      haahahahahahaaahhahaha

      Delete
  6. Sya, yang Ni I sokong. Nanti I bagitau kawan2 GHB senua. Kita Ni bukan main sokong membabi buta Sya. Dalam Hal Ni kita tak Wala '. Perjuangan akan diteruskan supaya rakyat semua faham dan regime corrupt UMNO dijatuhkan Dari tahta. PAS pun boleh join sekali kalau nak

    ReplyDelete
  7. Geng kuciwa ghb dah kompom xtercalon pru14..
    Masing2 bersedia dgn parti baru utk bertanding...
    untung2 blh menang...nampak sgt kemarok nak bertanding demi poket sendiri...hehehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai ingat calon paslutut blh menang ke pru 14 nanti. Inilah akibat x tau berterima kasih kpd rakan2 dlm pakatan. Dgn undi bukan islam paslutut menang byk kwsn. Tp itu dulu...lepas ni mintalah belas kat umno...

      Delete
    2. yeeee... sgt penting menjaga poket sendiri dpd dirompak geng PASUG yg sekongkol dgn umnu

      takkan GHB nk jaga poket nenek kau pulak 16:03

      Delete
  8. Omak sudah naik gila, kerja siang malam cari kesalahan Dap dan GHB. Ini kira rakan TV3 suku dan Utusan. Berlonggok masalah kemiskinan dan rasuah oleh pihak pemerintah. Di Mana mata dan hati kamu. Jangan terlalu main isu perkauman.

    ReplyDelete
  9. orang MCA GERAKAN MIC Parti Dayak pun terasa juga tau kau kutuk pakaian DAP

    parti2 kat sabah sarawak tu byk yg kecil hati nnti

    nnti yg teruk kena ialah najib dan bn sendiri

    kalau ye pun nk sabotaj PR2.0 jgnlah sampai terkena batang hidung puak2 kafir harbi dalam BN......

    takkan DAP je harbi, MCA yg tolak hudud takkan status mualaf pulak kot.

    tu la kalau dh niat jahat , tiap perbuatan akan memerangkap diri sendiri

    nnti najib susah BN susah, kat mana PASUG dan khalid nk menagih tulang?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harapan PASUG utk menang sgt tipis. Silap2 wang deposit pun turut hangus.

      Delete
  10. Omak kau saja nak bagitau orang yang pakai serban, jubah dan sewaktu dengannya senang masok kedalam sekolah ini.

    ReplyDelete
  11. Bodo punya syukri dipalembang. Ko nak masuk neraka ke main nombor.
    Tolol nk mampos.
    Ini blog politik bkn blog no. Bahlol

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tu yg bodoh main politik dgn main no sama je kotornya.. ko tengok block ni cukuplah maki memaki, fitnah mefitnah.. sama je kotor dan busuk macam ayat² yg keluar dari mulut ko.

      Delete
  12. kalau nk difahami kata2 DAP tu memang menepati syarak tau tak

    dalam maksudnya.

    begini...

    bila DAP kata pakai apa saja asal jgn telanjang, maka kita org islam kena tgk dr perspektif islam la kan, takkan nk tgk dr kacamata rabun umnu pulak. takkan nk tgk dr kacamata serban senget PAS pulak

    makanya.. kalau kita ikut islam bertelanjang maksudnya pakaian yg tutup aurat lah

    sebb telanjang dr sudut islam itu sgt tegas mesti ditutup selain muka dan tapak/pergelangan tgn

    maka betul lah DAP kata asalkan jgn telanjang

    klu ikutkan gambar signboard kt sekolah cina tu, gambar perempuan pakai skirt bawah lutut tu masih tk ikut islam, masih telanjang tp sekolah tu kata ok

    ini bermakna kata2 DAP lebih menepati islam dpd signboard sekolah cina tu


    tq omak kerana kempen DAP sudah mendekati islam lebih dr omak sendiri yg mungkin satu masa akan jadi mualaf dibanding DAP

    ReplyDelete
    Replies
    1. woi anak luar nikah! Panggil saya sekarang 016- 271 5067

      Delete
    2. Bang relax bang budak ni melayu yg tak berapa islam sebab tu ayat² dia semua mempersendakan islam, mak bapak dia besarkan dia dulu munkin tak kenal hasil halal haram dia pulak dah keje ni keje dgn cina dap gaji pun cina dap bayar terpaksalah cover cina dap.

      Delete
  13. Tuang presideng tetiba bingung menganggap orang diluar kepimpinan chai mengangkat dap sebagai ketua dan wali.Jadi selama ini dalam pasikulutut tu ada wali la.Orang diluar kepimpinan kertas chai nampak dap teguh berprinsip, macam mana kalau orang menuduh ug jangan berwali dan berketuakan umngok.Tuang presideng jepung bagus diam sebab mulutnya tidak pernah tidak dengan kata2 berunsur fitnah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suka ati tuang presideng la, takda siapa boleh bangkang dia ketua biar nampak x berprinsip.patot la amanat dah ilang tah kemana untuk ug umngok

      Delete