KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 31 July 2015

VIDEO LELAKI BELASAH RAKAN SEBILIK DI SEBUAH KEM TENTERA KERANA DITUDUH CURI TELEFON



Sebuah video yang memaparkan seorang lelaki yang dipercayai dari sebuah kem tentera menerajang rakannya tanpa belas kesihan atas dakwaan mencuri telefon kini viral di media sosial.

Mangsa yang duduk di atas katil ditendang dan disepak pada bahagian muka berkali-kali walaupun merayu tidak dilakukan sedemikian.


31 comments:

  1. Kawan Addingdong, Greenpork dgn Meloyawaves kot. Nak buat cerita fitnah bagi hilang handphone kawan. Laaaaaaaaaaaaaa baru akut tau, 3 barua ni Indon Lombok mari

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan, Henpon Bukit Bendera Penang. Jamuan Raya GHB nanti Sheikh Bukit Bendera baca doa. Dia mai KL naik roket

      Delete
    2. GHB Ulangi Sejarah Buruk Semangat 46

      Dulu Tengku Razaleigh buat. Sekarang Lim Mat Sabu ikut Tahun 1996 Tengku Razaleigh isytihar Semangat 46 putus hubungan dengan PAS. Namun, Tengku Razaleigh tidak izinkan Timbalan Menteri Besar II dan 3 exco Kelantan wakil S46 letak jawatan dari kerajaan Kelantan.

      Hari ni Lim.Mat Sabu n friends nak buat party pecahan tapi tak mau blahh Alasan yang Lim Mat Sabu guna sama dengan alasan yang Tengku Razaleigh guna:

      Lim Mat Sabu ==> Mandat YB G18 dipilih atas mandat PR bukan mandat PAS

      Patutlah Tengku Razaleigh jadi calon Perdana Menteri Sama Lim.Mat Sabu fengan Tengku Razaleigh rupanya.

      Tulang Badak@Murtabak Waves
      Tepat, Jitu dan tidak Membodek

      Delete
    3. KALAU TUAN HAJI TAK NAK DITUDUH TIDAK MENYOKONG UNDI TIDAK PERCAYA, TUAN HAJI BOLEH PONTENG SIDANG PARLIMEN DAN CEPAT2 PERGI MELANCONG KE JEPUN.

      Delete
    4. encik najib memuji tuan haji presiden.....
      encik najib dapat bantuan oksigen

      Delete
    5. Apa hikmahnya pemecatan TSMY kepada Pas?

      Umno kini sama ada percaya atau tidak memang dalam keadaan terdesak. Untuk mengekalkan kuasa disebabkan berkurangnya sokongan dari team TSMY, umno perlu menggantikannya dengan pihak lain. Pas boleh mengambil kesempatan ini kerana kejadian seperti ini jarang benar berlaku dalam umno.

      Pas boleh membuat permintaan kpd umno supaya kanun jenayah Islam/ hudud di kelantan di bentangkan di parlimen. Sebagai pertukaran, MP umno mesti menyokong kanun ini supaya dapat dilaksanakan. Sebagai balasannya kepada umno, MP Pas pula akan menyokong umno/ najib. Ini dipanggil win win situation demi Islam. Jika ini berlaku maka Umno/ Najib akan terus mengekalkan kuasa dan sokongan daripada orang Melayu akan bertambah 100%. PKR dan GHB pula akan dipulaukan oleh orang Melayu dengan alasan tidak menyokong hudud dan akhirnya terkubur. Confirm!!

      Ambillah peluang ini demi agama, bangsa dan tanah air.

      Delete
  2. Kaki Hantam : Mana henpon aku,Nah kaoooo mampos kao disana

    Kena Hantam : Uwaaaaaaaaaaa Gang Hati Busuk (GHB) ambikkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. Teruk kalau puak PAS UG UMPORNO bagi komen.

    Mencarut, memaki hamun dan melucah sudah jadi wajib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gang GHB memang kuat fitnah, aku yg keadilan ni pun tak busuk hati macam tu. Apa bolei buat Untuk roket, apa2 pun wokey

      Jeff Ulu Bernam
      Reformist yg Originel

      Delete
    2. Dari dulu lagi dah tau jeff ni hamba amno
      Macai rosmh

      Delete
  4. melayu suka DAP..
    melayu sayang cina..
    melayu masuk.cina..
    melayu masuk parti cina..
    melayu PAS jaga tolong cium juboq cina diketuai mat sabun..
    melayu PKR sokong cina DAP hingga ramai masuk parti cina..( azizzzz Baaaarrrri dll)
    apa motif..apa motifff... apa motifff kau org melayu ni haa..
    rasanya tak perlu lari kpd dap.. berjuang la dari dlm walaupun tak ada jwatan dlm parti..mana tahu satu hari boleh halau tumbangkan jebon2 lebai haji yg hati busuk dlm pas tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini contoh komen org amno
      Tajuk lain, komen lain

      Delete
    2. Dah tajuk x kualiti.apasal x lapor pada ayahnda melayu kena pukui melayu pasai curi hp.kan ayahnda bekas prebet.grenti settle punya sambil menghayun penumbok sambil takbir.

      Delete
  5. kes hp klon juga ke

    melayu hentam melayu pulak

    yg untung penjual hp juga

    hp boleh membawa maut

    ReplyDelete
  6. Bhsa kat atas tu bukan stail bhsa org pas.
    Aku kenal sangat.
    Tu bhsa irg amno.
    Tujuan melaga2kan pembangkang.
    Mohon jangan terpengaruh semua.
    Org pas tak guna bhsa neraka mcm tu

    ReplyDelete
  7. Cara mudah utk melupakan isu gst, 1mdb, pemecatan tsmy adalah dgn melaga2kan penyokong pembangkang. Mohon penyokong2 pas, ghb, pkr dan dap serta ngo2 berfikiran bijak.

    ReplyDelete
  8. Dalam keadaan paling lemah spt sekarang, tiada apa yg boleh dilakukan oleh penyokong amno melainkan memecahkan ikatan PR dan pembangkang. Perpecahan PR akan menyebabkan amnobn mengekalkan undi utk terus berkuasa. Antaranya adalah spt nurul basar dan tulang babi.

    ReplyDelete
  9. Jika tajuk diberi ialah isu A tetapi komen diberi ialah isu B, maka mereka ialah cybertrooper amno yg menyamat dhn tujuan utk selamatkan umnobn

    ReplyDelete
  10. Jika tajuk diberi ialah isu A tetapi komen diberi ialah isu B, maka mereka ialah cybertrooper amno yg menyamat dhn tujuan utk selamatkan umnobn

    ReplyDelete
  11. Macai amno aje komen guna bahasa neraka

    ReplyDelete
  12. Jeff kerja sepenuh masa sebagai penternak babi kerja part time jadi cyber trooper umno x lama lagi dapat la banglo 3 tingkat mcm papagomo..dgr2 nk ternak beruk pula maklum la kt dlm hutan tu senang nk cari pisang..ngeh3

    ReplyDelete
  13. tentera keje korban nyawa jaga itu ini kat Negara hidup susah tapi ahli politik baik bn atau pembangkang kenyang telan duit.. patut bela la pasukan keselamatan bagi pendapatan tinggi tarakkkk tekanan tarakkk pukui2 kawan baiiii

    ReplyDelete
  14. OIIII......
    APA HAL NAJIB PUJI TUAN PRESIDEN PULAK?
    KORANG TAK PELIK KE?

    ReplyDelete
    Replies
    1. X pelik la.2x5, sorang pelabel dan sorang mengharamjadah

      Delete
  15. TG Hadi boleh jual mahal sekarang....
    Kalu najib nak mintak sokongan Pas, najib mesti bawa hudud di parlimen dan umno mesti sokong hudud. Kalau tak nak, Pas pun tak nak sokong najib.

    Setuju?
    Peluang bukan datang selalu.

    Biar GHB dan Dap tergolek Dog!

    ReplyDelete
  16. Melayu pukul melayu, gara2 curi henpon.apasat x lapor sama ayahnda? Ayahnda boleh settle semua.tarian pungkoq balun membalun sambil takbir.

    ReplyDelete
  17. Wa mahu ucapkan salamat hali laya ! Sila latang rumah terbuka Dap ......... manyak hidangan spt babi goleng , babi pangang dll ........ semuanya ditonggeng halal kelana itu tuan galu LKS dan LGE kasi sembelih ......... lagi itu yam seng pun ade sama itu main majong pun ade . ....... kalau mahu lebih enjoy itu amoi Ipoh mali pun ade ......... jgn takut jgn segan itu dosa semua tuan galu LKS dan LGE boleh kasi ampun dan ada applovement dpd itu ulamak2 DAP punya ........ ini mcm punya balu butut2 Islam bukan itu macam tuan gulu haji hadi yg mahu hudud kasi susah sama melayu Islam mahu enjoy dan bikin kacau ekonomi olang cina mahu niaga itu judi , babi , yam seng sama itu amoi jual body maaa ........ kalau talak suka itu amoi , itu pondan pun wa ade boleh main montot maaa ..........haiya itu pasal wa suka sama PKR dan Halapan Balu punya macai .......... ini macam wa butut2 ada halapan niaga kasi untung sebab olang melayu Islam boleh jadi customer wa
    wa sangat suka sama halapan balu ..........ingat halapan balu aa ............ halapan balua .......balua punya olang aa ! ..... ini macam Dap manyak balua punya olang ..........mcm samat sait , zulhajmi yan tebalu plofesor Ajiz Mari ............Lai lai lai macai sama balaci masuk sama DAP maa !

    ReplyDelete
  18. Hai Melayu!
    rumahmu semua dibina indonesia,
    ekonomi pula dikuasai cina,
    golongan profesional semuanya india,
    warung makan pun, mamak dan siam yang berkuasa,
    warga bangla pula menjadi JaGa,
    orang Nepal yang menabur baja,
    orang pakistan usung karpet jaja merata,
    lalu melayu ada apa?

    Sedutan dari sajak A. Samad Said
    ...
    KEDEPAN pernah menyentuh akan isu ini,

    Salam 1rasuah,

    Masuk pasaraya tengok warga asing cuci lantai,
    Makan kat pudu tgk warga asing sapu sampah,
    Masuk klia tgk warga asing susun troli & cuci tandas,
    Masuk car wash tgk warga asing cuci kereta,
    Pasar malam kaw kilang @ pembinaan penuh warga asing beli barang,
    Pergi nilai 3 beli kain dah mcm Pakistan kecil.
    Tegok bersama mu baru nampak rakyat kita,
    Kerja untuk rakyat diberi kepada warga asing. Apa sudah jadi?

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.

    ReplyDelete