KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 16 July 2015

INILAH WAJAH KASANOVA YANG MENIPU 14 WANITA DAN DIHUKUM PENJARA 5 TAHUN DAN 4 SEBATAN.



LELAKI KASANOVA KENA PENJARA:

Seorang lelaki kasanova yang menabur janji, termasuk untuk berkahwin dengan 14 wanita sejak 2 tahun lalu, dipenjara lima tahun dan empat sebatan oleh Mahkamah Majistret semalam, selepas mengaku bersalah menipu, mencuri serta menggadai barang kemas milik wanita terbabit sejak dua tahun lalu.

42 comments:

  1. Adakah omakkau salah satu dari mangsa nya..???
    Adakah???
    Slmt Balik & Berhari Raya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah itu omak kau cintakan kahlid, walau pun kahlid menipu tetap omak kau tetap bersamanya sehidup semati, bak kata Kahlid ketika dalam manifoasto bukan janji masih di pegang anwar itu.

      Delete
    2. Orang ni tentu berguru dengan peliwat no1 Malaysia yang juga seorang pakar kelentong.

      Delete
    3. terbaek anon 00:16

      patut omak guna foto tu kat banner blog ni, tukarlah foto baju PKR tu

      nampak kemanjaan omak bersama khalid
      khalid pun nampak mcm lalok je bergambar dgn omak


      sama cantik sama padan
      benda baik jgn ditangguhkan
      kalau jadi, jgn lupa kad jemputan
      nnti dikebas org merana badan

      piweeet omak... affair of the year

      Delete
    4. Tak menipu apa kahlid itu disebab anwar 'kahlid terpaksa menipu rakyat selangor konon air mecukupi, kahlid tak sangup nak tangung dosa anwar itu lagi. Sebab dia cuba selamat rakyat selangor dari menderita disebab anwar itu. aku terima kasih pada kahlid kerana selamat rakyat selangor dari anwar nepotisma itu.

      Delete
    5. hahaha...tak sanggup tanggung dosa?
      Kalu tak sanggup tanggung dosa kenapa liat sangat nak berenti dari Menteri Besar? Sampai kena pecat dari parti pun masih bergayut lai..!!!

      Patutnya bila tak sangup tanggung dosa, berenti sendirilah.

      Ker Omak Kau yang tak kasi letak jawatan?

      Delete
  2. Dia baru tipu 14 orang sahaja.

    Tapi PAS kena tipu dengan UMNO depan-depan atas darat kononnya sokong Hudud.

    Berapa ramai yang kena tipu dari Tuang Presideng sampai la ke pencacainya.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas cuma bersangka baik...itulah akhlak islam sesama islam dan kpd bukan islam..kalau umno nak tipu terpulanglah..

      Delete
    2. TGNA pemimpin PAS yg paham agama dan bijak politik..
      Yg lain tak tau la.

      Delete
    3. tu lah saja alasan Pas.

      Bila kena perbodoh...jawabnya Pas bersangka baik.

      Si bodoh memang begitu

      Delete
  3. Berapa orangkah yang tidak wala kepada amanat ayoh ping? Dari Tuang presideng sampailah ke orang kampung yang ada dua imam umngok dan pasno.

    ReplyDelete
  4. Sham TM.....pukimak kau memang luas, kererapi pon boleh putar2, kotel bapak kau halus, kontot.

    Tuu lah pasai, kau asyik meroyan merapu dgm komen bodoh akal pendek kau.

    Simpan & buang dlm lobang jubur bini kau lagi eloklah sham haramjaddah, pukimak buat semak.

    Geng namak madey mahacelaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Islam ke dia ni...????

      Delete
    2. Smua kat sini tak der yg islamist,,,, islamist poyo....smuanye emosi....takder saper yg terkecuali

      Delete
    3. Kenapa marah sgt dgn Sham TM ?
      Apa yg dia tulis tu adalah benar.
      Semasa hayat TGNA dulu lg dah peringat jangan percaya dgn UMNO. UMNO tu pembohong dan munafik. Klu benar UMNO itu Islam kenapa hudud x dilaksana setelah 57 tahun memerintah. Tp presiden pil kuda sanggup tolol kan kump pro kerana percaya janji UMNO nak laksana hudud.

      Delete
    4. 18;28, sedihnya saya membaca komen awk.
      nk komen x pyh mencarut. kemukakan sj hujah awk. cara awk merosakan imej parti awk yg kononnya ikut Islam.
      rasanya islam x ajar mcm tu. mgkin pimpinan awk yg ajar kot. patut sgt la islam yg dibawa pas xde org nk hormat. maki, mencarut, fitnah, ponteng, kutuk dh jadi wirid harian.

      Delete
    5. ahklak org umno lg baik dr ahklak pencacai pas

      Delete
    6. Banyak makan tahi dan babi ya engko ni.

      Delete
    7. umno tetap haram jadah sampaikan keling pariah dan bangla pun diimport masuk terus! kah! kah! kah! kah!

      Delete
  5. Umno tu org islam..x baik anda kafirkan org..pas cuma usaha smampu yg boleh utk menunaikan hukum Allah...kalau terhenti separuh jalan, itu diluar kemampuan dan kawalan

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa yg pernah mengkafirkan org umno..

      Delete
    2. umno bukan sahaja kapir tetapi haram jadah! semua ahli umno dari muda hingga yang dah mati adalah sial, pukimak serta anak haram! Jelmaan syaitan seperti adolf hitler, heinreich himmler serta benito mussolini. ptuih!

      Delete
  6. Siapa yg pernah menjubokan anwar ......... sheikh anwar aljubori ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. puak umno tak lekang dengan kemungkaran di bulan mulia ini! ish! ish! ish! kesiann! apa hukumnya memfitnah saudara seIslam di bulan mulia ini ye!

      Delete
    2. parti yang paling pariah, sial serta menyusahkan hidup dan haram jadah.....umnooo! semua dalam umno adalah perompak sampaikan handphone pun nak disamunnya! kah! kah! kah! kah!

      Delete
  7. Wa mahu ucapkan salamat hali laya ! Sila latang rumah terbuka Dap ......... manyak hidangan spt babi goleng , babi pangang dll ........ semuanya ditonggeng halal kelana itu tuan galu LKS dan LGE kasi sembelih ......... lagi itu yam seng pun ade sama itu main majong pun ade . ....... kalau mahu lebih enjoy itu amoi Ipoh mali pun ade ......... jgn takut jgn segan itu dosa semua tuan galu LKS dan LGE boleh kasi ampun dan ada applovement dpd itu ulamak2 DAP punya ........ ini mcm punya balu butut2 Islam bukan itu macam tuan gulu haji hadi yg mahu hudud kasi susah sama melayu Islam mahu enjoy dan bikin kacau ekonomi olang cina mahu niaga itu judi , babi , yam seng sama itu amoi jual body maaa ........ kalau talak suka itu amoi , itu pondan pun wa ade boleh main bontot maaa ..........haiya itu pasal wa suka sama PKR dan Halapan Balu punya macai .......... ini macam wa butut2 ada halapan niaga kasi untung sebab olang melayu Islam boleh jadi customer wa

    ReplyDelete
    Replies
    1. satu lagi contoh puak umno yang dah nazak. sakit serba-serbi! kesian! apa hukumnya ye untuk puak umno yang nak sangat ke Neraka Jahanam nie?

      Delete
  8. Adakah kasanova haramjadah ini pernah menjubor 14 wanita itu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno dan jubur berpisah tiada ibarat isi dengan kuku. kalau tak ada jubur saifool, dah lama umno terkubur. saifool kena tonggeng untuk talian hayat akhir! kah! kah! kah! kah!

      Delete
  9. Bekas tentera udara Zaidi Ahmad, yang dipecat berkaitan isu dakwat kekal dalam pilihan raya, kini memilih Gerakan Harapan Baru (GHB) selepas percaya PAS menyimpang daripada prinsipnya.

    Zaidi yang baru setahun menyertai PAS berkata, PAS kini mundur ke belakang dalam perjuangannya, terutama selepas muktamarnya bulan lalu.

    Dalam muktamar itu, PAS meluluskan usul memutuskan hubungan dengan DAP selepas tidak sehaluan dalam isu pelaksanaan hudud di Kelantan.

    Zaidi berkata demikian ketika ditemui Malaysiakini selepas pelancaran jawatankuasa penaja GBH oleh ketuanya di peringkat negeri Mujahid Yusof Rawa di Butterworth.

    Zaidi turut menjadi salah seorang anggota jawatankuasa penaja GBH Pulau Pinang. Beliau juga berkata PAS kini lebih berminat mempromosikan kumpulan tertentu sahaja dan justeru menjadikannya tidak inklusif lagi.

    Katanya, kesemua kumpulan sama ada ulama atau progresif patut bekerjasama dalam PAS tetapi muktamar lepas menamatkan semua itu. -malaysiakini-

    Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

    ReplyDelete
  10. Terbaru Timbalan Presiden PAS TITM telah memohon ampun dan maaf zahir dan batin meminta sebilangan ahli PAS yang kecewa dengan gaya kepimpinan PAS sekarang supaya tidak meninggalkan parti.

    Whatever la, tapi TITM adalah seorang yang berjiwa besar membuang egonya demi kebaikan PAS walauon groupnya sendiri di Temerloh di cah ketingkan.

    Selain itu Naib Presiden Ust Idris Ahmad senada dengan TITM setelah mendapat bau bahawa PAS akan gerhana selepas ini.

    Tapi pimpinan yang lain diam membisu.

    Celebriti Leman RL dan Aishah lulusan Ijazah Sains Politik juga menjauhkan diri dari PAS sedangakan aura mereka menarik golongan muda mendekati PAS.tidak dapat disangkal.

    Terbaru Din Ayam telah melabel SUA PKR sebagai kurang ajar menambahkan lagi koleksi kata kesat dari pimpinan yang kononnya nak ikut Islam.

    Nasihat dan pendapat orang tak nak dengar, merasakan diri tu lebih sempurna dari orang lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. din ayam takut rafizi sebb masih mengharapkan dpt makan dedak diselangor. din ayam daging

      jika nnti azmin pun senada dgn rafizi, maka kebulur lah din ayam nk makan dedak lg

      UG harap PKR selangor sokong PAS sebb mereka mengharap redha Allah diselangor, walhal PKR dilabel sekular

      apa yg UG takut sgt GHB? bukankah baik lebih byk parti dan ngo bersama PR2.0

      BN ada berbelas parti. tu yg kuat

      dangkal sungguh politik UG ni

      semua jebon telah dibersihkan dr PAS, apa lagi UG nak?

      nak ke laut je jawabnya tu



      Delete
  11. patut tajuk posting ni mcm ni :-

    INILAH WAJAH KASANOVA YANG MENIPU 14 WANITA bodoh DAN DIHUKUM PENJARA 5 TAHUN DAN 4 SEBATAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah.Kasanova ni seorang ajk, sepatutnya tajuk posting ini ialah "JANGGUT ADA SERBANNYA MANE"

      Delete
    2. seorang ahli umno telah ditangkap menipu 14 wanita dan dihukum penjara 5 tahun dan 4 sebatan. kalau dia mengaku dia ahli umno, kes akan dibuang terus. dia nie bodoh sikit! tajuk utama tuuu! kah! kah! kah!

      Delete
  12. Wanita-wanita yang menjadi mangsa juga patut dihukum. Dihukum kena pergi kaunseling sama ada dengan jabatan-jabatan Kementerian Kesihatan yang berkenaan atau dengan Pusat-pusat Perubatan Universiti-universiti. Kena periksa sama ada mereka tu mereng ke atau otak senteng ke atau pun buta mata hati. Dengan muka macam mala'un pun boleh terpedaya. Bagi duit, bagi barang kemas dan tak taula kok yang satu tu pun disedekah jugak. Macam-macam hal inidunia!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wanita itu adalah puteri umno! kah! kah! kah! kah! patutlah senget dan mereng!

      Delete
  13. SEMUA DALAM UMNO ADALAH HARAM JADAH! BABI CIBAI PUKIMAK!

    ReplyDelete
  14. Tunjuk kad keahlian umnooo, terus settle! lepas tu dapat jawatan menjadi penyangak dalam parti. pergi pukul dan belasah cina lagi di lowyat! kah! kah! kah! kah! penyangak umno siapa tak kenal! kalau dah pandai tipu masuk umno mesti boleh belajar skil belasah orang cina pula dalam umno! kah! kah! kah!

    ReplyDelete
  15. selamat berambus THE BARUA'S...sekian terima kasih

    ReplyDelete