KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 19 July 2015

SELFIE BERAMAI-BERAMAI ATAS TITI KAYU BERAKHIR DENGAN TRAGEDI ... KINI PENCARIAN iPHONE 6 YANG BARU DIBELI SEDANG GIAT DIJALANKAN



Cubaan Selfie beramai-ramai diakhiri dengan tragedi titi runtuh di sebuah kampong di Kedah. Pencarian iPhone 6 yang baru dibeli diguna untuk snpa selfie berkenaan  terjatuh sedang giat dilakukan.

11 comments:

  1. Bila dah sokong pas ug umno bn isu yang lebih penting pon x nak ulas la omak kau.apa cerita menteri banggang x nak ulas ker? Duit bilion jota-jota x terlintas dalam hati (ada taman) x nak ulas ker omak kau.

    ReplyDelete
  2. Atas pelmintaan lamai Wa sikali lagi mahu ucapkan salamat hali laya ketiga ! Sila latang rumah terbuka Dap ......... manyak hidangan spt babi goleng , babi pangang dll ........ semuanya ditonggeng halal kelana itu tuan galu LKS dan LGE kasi sembelih ......... lagi itu yam seng pun ade sama itu main majong pun ade . ....... kalau mahu lebih enjoy itu amoi Ipoh mali pun ade ......... jgn takut jgn segan itu dosa semua tuan galu LKS dan LGE boleh kasi ampun dan ada applovement dpd itu ulamak2 DAP punya ........ ini mcm punya balu butut2 Islam bukan itu macam tuan gulu haji hadi yg mahu hudud kasi susah sama melayu Islam mahu enjoy dan bikin kacau ekonomi olang cina mahu niaga itu judi , babi , yam seng sama itu amoi jual body maaa ........ kalau talak suka itu amoi , itu pondan pun wa ade boleh main bontot maaa ..........haiya itu pasal wa suka sama PKR dan Halapan Balu punya macai .......... ini macam wa butut2 ada halapan niaga kasi untung sebab olang melayu Islam boleh jadi customer wa .......... hidup halapan balu ! ........... ini macam halapan balu butut2 ada ong !
    Wa butut2 ikhlas dgn ucapan ini talak sombong punye ........... jgn ada yg tersinggung dan tegulis hati aaaa khususnya buat kapla jebon, pasma, g18, ghb , macai2 dan balaci2 semua .......... mcm itu olang malayu cakap maa ..........."kalau tak makan cili tak pelu lasa pedas maa" wa minta dili dulu maa dgn ucapan maap zahil batin !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah puas merangkak pakai siku lutut? Atau dah puas makan masak kari babi resipi amanat ug hajie jepung?

      Delete
    2. Macai umno dan macai ug berusaha siang malam burukan dap. Mereka cuba alihkan isu 1MDB ...Tanah Mara... felda.. isu lembu.. semua itu x penting. Yg penting musnahkan dap dan pkr.

      Delete
    3. Semenjak kump G18 tewas suara pas dah tak ceria lg. Yg tinggal hanya geng siku dan lutut yg hanya pandai bab mandi wajib dan haid. Klu bab ekonomi mmg bangang habis. Paling ketara bangangnya ketua pemuda pas. Isu hudud jadi modal raih sokongan. Bila minta ulas isu wang tabung haji, fgv, masalah penganguran, kejatuhan nilai ringgit dll. Selagi pas bertuankan hj hadi masa depan pas akan hancur.

      Delete
    4. #AsalkanbukanPASpig

      Delete
    5. Anon9.57 dan 11.38 .. dasar anak haram dan mak bapak jns x mndi wajib.. babi mkanan utama..

      Delete
    6. Anon 9:57 betol ape??
      Ko ingat dgn buat hudud... ekonomi blh puleh ke??
      Ulamak pon klw berniat nak tadbir negara wajib juga tahu hal2 ekonomi dll..
      bukan main serah org lain urus je...ni mintak ulas sikit pon dah gelabah..podah..

      Delete
  3. Nk tnya skit.... Sapa sokong GST???

    ReplyDelete
  4. Nk tnya skit.... Sapa sokong GST???

    ReplyDelete
  5. Wa mau oler vavi goleng sembelihan tglks...manyak sidap ka...?

    Wa lasa aa...manyak melayu jilat kapir dap sbb sulah mkn itu vavi goleng sembeliahn tglks maa...

    ReplyDelete