KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 24 July 2015

INI MACAM PUNYA KES PUN ADA ... LAMPU ISYARAT PUN NAK BERITAHU IANYA PROJEK KERAJAAN PERSEKUTUAN.



Apalah sangat dengan sebatang lampu isyarat sampai nak hebahkan kepada satu dunia ianya adalah projek kerajaan Persekutuan dengan usaha keras ahli Parlimen UMNO/BN Tanah Merah, Kelantan.

Kalau berpolitik gred dan taraf begini menampakkan betapa cetek dan kebudak-budakkan wakil rakyat berkenaan sampai sanggup lakarkan ayat sama besar dengan lampu isyarat.

Betul-betul bikin malu kompeni punya budaya politik begini ... berapalah sangat harga nak buat sebatang lampu isyarat ni sampai sanggup lakukan sebegini punya hal.

22 comments:

  1. Lim hanipa, Ljm Mat Sabu dgn Lip Kolidsamad dah lupa 1 mdb Dan isu isu kexil macam traffic light.. Hari2 mau kutuk ulamak.

    Demi pangkat DAP ku jilat.

    GBH bila nak buat parti baru yg namanya PASemboq. Jemput imam suci Roket datang baca doa

    Jeff Ulu Bernam
    Reformist yg Original. Pembenci Prngkhianat Abdullah bin Ubay dan Sewelan Nepotism

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pandai betol geng tuang presdeng bagi gelaran Lim kat depan nama manusia lain. Ikut perangai tuang presdeng la turrrr

      Delete
    2. Meroyan...kesian

      Delete
    3. Dah sewel, meroyan pun jadi la...

      Delete
  2. Mujor bukan Lim Mat Sabu MP.dia, kalau tak INI jasa Roket Penang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ularmak Jeff Ulu Bernam
      Penyokong tegar penerima bantuan akaun bilion

      Delete
    2. Sejak GBH wujud, banyak betol macai UBN dan PUS kena serangan jantung. Cakap pun merepek2. Ramai dah kena penyakit terencat akal.

      Delete
  3. Ok jugak tu...
    Kalu harapkan kejaan Pas, tak berlampu isyarat la tempat turr....
    Sibuk baiah dan mewala'un, lampu isyarat pun tak terbuat....

    Mungkin salah Dap kot?
    Sbb Lim Guan Eng tak bagi Dana....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ingatkan gambar khalid kat lampu isyarat tu....

      Delete
  4. sebuk buat fitnah org muda progresif, sampai lampu jalan pun lupa nak pasang.
    Nasib baik la ada adun BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah 3 bulan muktamar habis, sebijik lampu jalan pon tak terbuat?? Apa punya muktamar daaa

      Delete
  5. kalau sorang walaon sedekah 10 hinggit, lampu jalan boleh dihasilkan.

    ReplyDelete
  6. Pasai kerajaang pasikulutoot x nak menang dan ke putrajaya.cukuplah dalam serban ada siku dan lutoot.

    ReplyDelete
  7. Be end. Kik kik kik.

    ReplyDelete
  8. PUS kenalah mintak bantuan lebih banyak dari Be End untuk bina lampu isyarat.
    Be End boleh bantu PUS.

    ReplyDelete
  9. Hari2 bila bercakap penuh berunsur fitnah.Orang macam ini banyak berfikir apa label untuk setiap orang.Apa taraf pikiaq sampaikan menuduh orang bukan islam jadi wali kepada orang seagama yang dia hina dan singkirkan.

    ReplyDelete
  10. geng parti amanat sushi mana pandai guna lampu isyarat...main kibar serban aje yg dia tau. bentang hududpun kat jepong. kua3

    jef ulu babi
    reformis hot n spicy

    ReplyDelete
  11. Bukan main bangang lagi komen dpd barua2 dap...kalu x bangang masakan jd barua dap.

    Kih kih

    ReplyDelete
  12. PAS tak da masa nak pasang lampu isyarat atau tolong mangsa banjir.

    PAS sekarang sedang sibuk dengan agenda untuk memBARUAkan orang.

    PAS sekarang sedang sibuk serang Pakatan Rakyat dari sibuk menyerang BN.

    PAS sekarang sedang sibuk berUG dengan UMNO.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Asal musibat ni komen je aku nk termuntah. Sbb komen dia ala budak kencing berterabur

      Delete
  13. Lawak sadis geng najib ni.lampu jln sama nilai dgn sebuah bangunan.apa nak dkata

    ReplyDelete
  14. Jangan lah tunjuk bodoh sangat. Kalau orang kata wakil rakyat tak cerdik marah. Tolong ingat sikit YB orang dah boleh berfikir. Baik dan elok sangat lah kalau di buang kan notis tu YB. Kan PAS dan UMNO dah nak bergabung.

    ReplyDelete