KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 23 July 2015

MOHON JANGAN SENTAP AKAN KATA-KATA USTAZ AZHAR IDRUS INI ... MEREKA BUAT PARTI BARU KERANA KALAH DALAM PEMILIHAN LEBIH HINA DARI KOMUNIS.

Kalau tidak faham atau enggan terima kenyataan dengan buat-buat tidak faham maka disyorkan lebih baik berhenti dari jadi manusia berfikiran waras.

96 comments:

  1. Bagus berhenti jadi manusia yang tidak berfikiran waras kerana takut kebangkitan GHB.jgn buat2 rilek dalam hati siapa yang tahu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum ustaz.

      Sungguh dahsyat tuduhan ustaz yang mengatakan GHB lebih hina dari KOMUNIS kerana keluar dari PAS gara2 dihalau semasa muktamar yang lalu.

      Oleh kerana ustaz membuat dakwaan tersebut secara umum dan kini viral di internet, maka ustaz kena berbahas dengan saya di mana2 pentas dan bila2 masa sahaja. Kita selesaikan isu ini kerana ustaz orang besar. Maka kesannya juga besar. Kami penyokong2 GHB tidak mahu buang masa menjawab fitnah oleh orang besar seperti ustaz.

      Sila jawab di blog ini dengan kadar segera. Terima kasih.

      Delete
    2. GHB : GAY HARAPAN BANGSA

      Delete
    3. Ustaz seronok ke baca penyokong2 ustaz sudah berani tuduh GHB: GAY HARAPAN BANGSA?

      Sila sahut cabaran berbahas. Ustaz boleh turunkan berapa ratus ribu pun pengikut2. Lagi ramai lagi bagus. Beri masa 10 minit sahaja kepada saya sudah memadai.

      Sila jawab segera. Terima kadih.

      Delete
    4. Ustaz jangan takut. Kita bawa tajuk GHB LEBIH HINA DARI KOMUNIS.

      Ustaz boleh berhujah 2 jam membela tajuk itu. Manakala beri saya 10 minit sahaja menyangkal tajuk itu.

      Demi Allah SWT saya tidak akan menjatuhkan maruah ustaz atau menjadi gila histeria dengan hujah2 bodoh dan menimbulkan provokasi yang negatif.

      Selepas 10 minit saya berhujah, ustaz boleh teruskan ceramah seperti biasa.

      Isu yang ustaz timbulkan ini mesti segera dijawab. Saya akan menjawab secara peribadi bukan mewakili GHB yang belum didaftarkan itu.

      Silakan ustaz. Jangan malu2. Terima kasih.

      Delete
    5. Jangan haraplah geng pasikulutut ni nak berbahas.
      Mereka hanya pandai fitnah, lucah, putar belit dan pergi Jepun.
      Nyanyi lagu hudud sebelum tidur.
      Nak cerita ekonomi kepala terus jem tak tahu ke benda.

      Delete
    6. Ye betul 2 cerita ekonomi merupakan penentu membawa kita ke syurga kahkahkah sepantas kilat merentasi titi sirat berbanding cerita bab akidah kikihkihkih Allah pandang ekonomi berbanding akidah kut kuhkuhkuh....

      Delete
    7. anon 5;46
      mung tau mende.
      ekonomi ni xde dlm islam ke.
      meniaga 9/10 rezki.
      islam ni sgt luas bkn pom pang tentang dudud je.

      Delete
    8. Akhirnya berlawan sesama sendiri...ghb bettanding kawasan pas...xke dipanggil barua dan balaci dap?

      Delete
    9. kalau benarlah apa yg dikata UAI ini....

      maka....

      tak lama lagi sunyilah ceramah UAI, org makin kurang nk dengar

      agaknya UAI pun rasa dah kuaaat kannn...

      anyway silalah jadi calon PAS PRU14.... jgn dok ckp belakang je

      Delete
    10. salam anon 05:46

      pada awal zaman kedatangan islam allah swt pun tak menyuruh nabi saw untuk menegakan hudud dulu.....



      Delete
    11. RAMAI BETUL RBA HARAM JADAH PENJILAT BONTOT DAPIGS KAT SINI.

      Delete
    12. Sudah hampir 20 jam berlalu, tiada apa2 jawapan diterima dari ustaz azhar idrus untuk berbahas tajuk GHB LEBIH HINA DARI KOMUNIS.

      Seramai2 pengikut ustaz nampaknya belum ada yang membaca blog OMAKKAU dan memaklumkan kepada ustaz bahawa ada seorang hamba Allah telah mencabar ustaz untuk berbahas.

      Ustaz rasa terhina ke kalau beri masa 10 minit sahaja untuk saya membalas tajuk tersebut? Ustaz tak terhina ke kalau orang kata penakut kerana menolak ajakan saya? Ustaz tak rasa terhina ke kalau orang marah ustaz kerana tidak faham tuduhan ustaz. Sebab itu ustaz saya beri 2 jam menerangkan sejelas2nya mengapa GHB ini lebih hina dari komunis.

      Silakan ustaz sahut cabaran saya. Masa ada lagi 6 jam lagi. Tidak perlu pentas khas. Pilih saja mana2 pentas program dalam jadual ustaz itu. Saya minta 10 minit sahaja. Lepas itu ustaz belasahlah sampai tengah malam. Terangkan sejelas2nya mengapa GHB sangat2 hina dan keji.

      Kalau ustaz cuba2 bangkit dan menyombong sambil berkata " siapa mu nak lawan aku, boleh jalan le" Kata2 ustaz ini sudah cukup untuk ustaz tutup kedai. Kata2 ustaz menghina ghb akan diingati oleh seluruh ummat manusia sampai hari kiamat.

      Jika benar dan terbukti ustaz ada menyebut bahawa saya tidak layak berbahas dengan ustaz, saya pun tidak akan berbahas dengan ustaz lagi. Biar ummat sahaja yang menilai ustaz.

      Saya masih menanti. Terima kasih.

      Delete
    13. INI USTAZ BODO BANYAK MAKANG BUDU.

      Delete
    14. PARTI BELUM TUBUH LAGI SATU MALAYSIA DAH MEROYAN HEBAT BETUL GHB NI.

      Delete
    15. Assalamualaikum ustaz azhar.

      Setelah lebih 24 jam menunggu ustaz menyahut cabaran saya untuk berbahas atas tajuk GHB LEBIH HINA DARI KOMUNIS, ustaz atau wakil ustaz nampaknya tidak memberi apa2 respon maka saya tutuplah cabaran ini dengan resminya.

      Walaupun saya berjanji tidak akan menjatuhkan maruah ustaz tetapi izinkan saya memberi sedikit ulasan secara peribadi kenapa hamba Allah yang hina ini tiba2 berani mahu bangkit mencabar ustaz walaupun tiada sama taraf antara kita.

      Adapun saya terpanggil mencabar ustaz adalah kerana terlalu hiba dan sedih terhadap pimpinan GHB yang telah dihina dan dihalau oleh hj hadi dengan bermacam2 kata nista, gelaran dan sorakkan. Perkara yang tidak pernah terjadi dalam sejarah pas.

      Saya ingatkan sudah habis kata2 dalam kamus melayu untuk menghina GHB. Rupa2nya tidak cukup kuat lagi kata nista maka haji hadi panggil pula ustaz ke rusila supaya ustaz cari lagi perkataan yang paling keji untuk memuaskan hatinya. Maka ustaz pun dengan rela dan ikhlas hati meraikan kehendak tuan rumah lantas menyebut tanpa ragu2 lagi " GHB LEBIH HINA DARI KOMUNIS"

      Saya jadi tergejut bukan kepalang. Ilmu dangkal saya tidak boleh menerima kalimat2 keji ini dilontarkan oleh seorang yang amat dihormati. Nama ustaz sangat harum di persada negara. Ustaz adalah ikon rakyat. Ustaz lebih dihormati dari pemimpin2 politik seperti hj hadi. Sepatutnya ustaz tidak harus menyentuh hal2 politik semasa menyampaikan dakwah. Walaupun politik sebahagian dari islam, tapi tempat dan arenanya tidak sesuai. Bahkan untuk memuaskan hati tuan rumah sekali pun, ustaz harus ambil posisi berkecuali. Ustaz harus berada di tengah2 dalam mendamaikan dua sahabat yang berbalah.

      Maaf kalau fakta saya salah. Hj hadi tidak mengucapkan sepatah kata pun ampun maaf kepada sahabat2 GHB sempena bulan baik, tiba2 datang pula juru dakwah ummat seperti ustaz menambahkan lagi penghinaan kepada GHB. Orang yang jahil pun pasti tidak boleh terima tindakan ustaz yang semacam ini.

      Sekian ulasan saya terhadap isu mengapa saya cabar ustaz azhar berbahas. Cacatan di atas bukan butir2 penting yang saya bakal lontarkan dalam masa 10 minit dari masa yang saya minta. Ada fakta dan kaedah lainbyang memang dengan izin Allah saya boleh persembahkan. Agar seluruh rakyat mengenali apa sebenarnya pas yang dibawa haji hadi sekarang ini.

      Salah dan silap saya mohon dimaafi.

      Terima kasih.


      Delete
  2. omak ni pakar putar belit

    hari tu agus dh betulkan putar belit media umnu yg omak siar semula

    tunggulah tk lama lagi UAI pun akan betulkan fitnah guna nama dia ... tunggu je la

    ReplyDelete
  3. Balik raya ari tanya otai pas kat kampong. Nampaknya insyaallah 80 peratus bersama ghb. Tinggal 20 peratus tak percaya dengan perangai buruk haji hadi nak join bn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahaha best joker kt sini...ckp berdegar2...tp smpi skrg ahli pas lagi

      Delete
    2. nk tunggu PASUG pecat mereka beramai2 kalau betul ada siku dn lutut laaaa

      rasanya tin2 kosong je PASUG ni

      org kata nik beduh tu pendiam kt parlimen hahahahahahahahah

      pendiam apa... pengecut tuuuuuu

      Delete
  4. maksud UAI tu kalau buat parti baru semata2 kerana KALAH lebih hina dr komunis

    tp kalau tubuh parti baru kerana PARTI LAMA DAH TAK ISLAMIK, itu tidak termasuk dlm lebih hina dr komunis malah itu sgt wajar.

    umpama membina masjid baru kerana masjid lama dh sgt uzur dn membahayakan....

    takan itu pun lebih hina dr komunis kot....

    anyway UAI ahli parti mana ye? jgn ckp je degar2 tengok2 berkecualiiiiii hihihihihihihi ...

    ReplyDelete
  5. Balik raya ari tu tanya otai pas kat kampong. Nampaknya insyaallah 80 peratus bersama ghb. Tinggal 20 peratus tak percaya dengan perangai buruk haji hadi nak join bn.

    ReplyDelete
  6. Janganlah mempertikaikan tuan guru mursyidul am dan tuan president kerana mereka ni kasyaf pernah mimpi nabi. Hampa mimpi babi kit siang ada la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. agaknya kita y tk mimpi Nabi saw ni kapir lah ye?

      kau sebut Nabi saw pun tak beradab..... hanya babi yg tk beradab bila menulis nama Nabi saw

      org yg banyak mimpi adalah org yg banyak tidor

      kalau gitu tak perlulah ada undang2 tubuh parti... tunggu je hadi dan harun jin mimpi

      kalau dia mimpi diperintah kawin dgn anak dara kau... jgn engkar tau

      napalah dungu sgt nk bersandar pada mimpi yg tk dapat disahkan oleh sesiapa. sedangkan nas Quran Hadith itulah yg disuruh pegang.

      takde pun Nabi saw wasiat suruh tunggu dia dtg dlm mimpi utk beri pedoman

      harap jgn jadi bodoh lah bab2 mimpi ni

      ikutkan cerita harun din... dia mimpi nk jumpa da mencium kaki Nabi saw tapi ditolak oleh seseorg... kalau nk tafsir itu mungkin bermakna harun din 'ditolak' dpd majlis Nabi saw tu

      sekarang mokthar senik jauh lebih tinggi maqam dpd harun din dn hadi... tiap2 mlm senik didtangi Nabi saw dan Saidina Umar semasa dlm penjara.

      tapi lepas keluar penjara tkade dh mimpi itu. apakah ini bermkna senik sudah tidak disukai oleh tokoh2 dlm mimpinya itu lagi?

      so forget about mimpi, live on reality.... dont be silly wahai melayu umnu

      Delete
    2. Orang sekarang....
      al hafiz dihina...
      al Jilati dijulang...

      Delete
    3. Anon8:37..
      So...live on reality..
      pls forget al-quran...is not reality...

      Delete
    4. almakihamunan

      alsikulututan

      albaruapilkudaan

      semua ini memang patut dihina

      alhafiz yg menghina org lain , wajar dihina juga.... hukum qisas

      Delete
  7. Janganlah mempertikaikan tuan guru mursyidul am dan tuan president kerana mereka ni kasyaf pernah mimpi nabi. Hampa mimpi babi kit siang ada la.

    ReplyDelete
  8. Umngok berkawan dengan negara komunis, Pasikulutut yang kera sumbang nak kawan dengan sape? Kawan Yahudi?lawak la omak kau...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spesis bongok..nk komen juga

      Delete
  9. GHB "lahir" dengan khabar dan impian yg sangat indah untuk golongan yg kufur nikmat dan bersombong diri dengan kejahilannya .... lalu ia dikuatkan dengan "pertolongan" dari gerombolan kafir harbi dlm mempermudahkan urusan "kelahiran" GHB ... antara imbalan awal untuk mereka (DAP) ... kemungkinan dihapuskan pada batas bangsa dan iktiqad akidah sebagaimana ia sering di adu dombakan sebagai tanda tiadanya sifat assobiah@rasist juga sebagai tanda "keharmonian" antara akidah manusia @ semua agama adalah membawa kepada kebenaran ...maka ikutlah GHB sebagaimana sifat2 palsu mengenai iktiqad dan bangsa yg menjadi beban kepada PKR dan DAP sendiri ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tau ke apa kafir harbi?

      dah pasti ke?

      jangan sampai hadith Nabi saw ini terkena pada kau.....

      "sesiapa yg menyakiti hati org bukan islam(yg tk memsuhi islam), maka dia telah menyakiti hati aku sendiri".

      mohon pencerahan agamawan selain ulamak umnu dan PAS mengenai hadith ini.

      ulamak 2 golongan tu dipertikaikan amanah mereka dlm ilmu.

      Delete
    2. Kutip le hadis PALSU ko tu...

      Delete
    3. DAP sangat jelas bersifat kafir harbi melalui ucapan..tindakan serta matlamat penubuhannya ..dan golongan ini bergerak melalui jln politik...menuntut hak sama rata terhadap semua kaum dan iktiqad akidah ...apakah tanah melayu ini tiada daulatnya (pewaris) ?.. apakah semua iktiqad akidah merupakan benar semuanya (semua agama menganjurkan kebaikan)?....apakah mereka redha untuk mengangkat PAS sebagai kuasa pemutus sewaktu dikhabarkan wujudnya "tahaluf siasyi" (walaupun hakikatnya tahaluf itu hanya satu tipu daya mereka)? ..tahukah kamu hubungan antara mereka (PR) hanya bersifat seperti "perjanjian genjatan senjata" diantara pihak yg sedang berperang .. untuk mencapai keuntungan bersama dlm waktu yg dipersetujui ...matlamat PR hanya untuk berebutkan sebanyak mungkin kuasa melalui PRU...kemudian mereka saling berkhianat sesama mereka...bukankah kini mereka saling bermusuh .… adapun tanah ini punyai daulatnya sebagai amanah dan nikmat kepada bangsa melayu...sebagaimana tanah besar China berdaulat untuk bangsa cina seluruhnya ...Maha Suci Alahswt ...bangsa melayu itu dikurniakanNya dengan iktiqad syahadah maka sudah tentu bangsa melayu dan iktiqadnya wajib berada didlm kedudukan yg lebih tinggi di tanah ia punyai daulat (tanah melayu) ... apakah bangsa lain terainaya dibawah kedaulatan bangsa melayu ? apakah kepercayaan dan budaya mereka dizalimi haknya ? lalu tatkala ada mana dari mereka yg menuntut sesuatu melebihi dari apa yg menjadi haknya melalui pelbagai usaha(politik..Ngo dll) .... tergolong ia didlm sifat kafir harbi .. lalu beritahu kepadaku apa tarafnya DAP ?

      Delete
    4. helo PASUG

      jgn tulis panjang2 blh tak

      PASUG hanya juara ceramah je

      realiti mcm kentut angin je

      so kalau DAP kafir harbi wajiblah dihapuskan gitu?

      apa tunggu lagi, serang la,kalau tidak PASUG berdosa sebb biarkan kafir harbi

      kafir2 dlm BN yg bersama umno semua tu zimni ke????

      untunglah chua soi lek.. zimni rupanya

      sudahlah PASUG.. ko ckp je nk kawan umnu utk mendapat habuan dunia sebb dh penat bertakbir tkdpt apa

      buat apa nk munafik, Tuhan tahu hati kau

      Delete
    5. Daulat kepala hotak kau.. semua makhluk di dunia ini adalah kepunyaan Allah termasuk lah bumi yang kau pijak.. Islam adalah untuk semua makhluk didunia ini. Tugas kita untuk berbuat apa sahaja supaya mereka mencintai Islam. Islamkan diri kau tu dulu sebelum kau hanyut dalam kemelayuan kau tu.. PAS DAP UMNO semua ni parti politik.. semuanya termasuk engkau aku bumi nie sementara sahaja. Takdenyer akhirat nanti Allah tanya apa bangsa kau.. Engkau nie lagi hina dari kafir harbi, lagi hina dari fasiq dan munafiq sebab nak bawak dakwah kemelayuan kau... bangang

      Delete
    6. bro unknown

      wah tulisan mcm bangsawan la sedih mendengarnya

      seolah2 bangsa melayu ini sedang diperangi kafir harbi dgn dahsatnya

      helo bro, jgn nostalgik la

      bicara realiti laaaa

      apakah lemahnya msikinnya jahilnya mundurnya melayu ini disebabkan bangsa lain atau punca DAP?

      kalau mereka tuntut lebih, tu hak mereka, hak kita tentukan nk bagi atau tidak, tak perlu menolak dgn tunjuk samseng dan semangat membara mcm nk perang besar.

      dh bincang cara baik ke dgn DAP? kalau mereka main kasar nk juga hak yg lebih, kita punya semua kekuatan utk lembutkan mereka

      kalau mereka tidak berkasar, maka jgn kita bongkak tunjuk kasar mentang2 berkuasa.

      kalau mereka main cara politik kita lawanlah cara politik, tp ini tidak, politik melayu fitnah anwar 14 tahun lamanya.

      kau ingat dgn fitnah penjarakan anwar, maka DAP takde tempat nk berselindung dan ambil kesempatan? kau rasa anwar PKR itu lemah kerana bagi muka kat DAP berlebihan?

      kau ingat kalau betul2 DAP kerah org cina bakar masjid, org islam PKR akan diam?

      masalahnya semua provokasi tiada bukti punca DAP, semua punca tgn kotor melayu umnu yg sekongkol dgn harbi MCA MIC dll

      BERSIHKAN DULU BN DAN UMNU DARI HARBI2 MIC MCA DLL......

      baru kita bercakap pasal DAP

      kami bukan sekongkol dgn kekkafiran DAP, kami sekongkol dgn kerja baik yg mereka tunjukkan ...

      kami tk rela sekongkol dgn melayu islam ulamak bukan ulamak yg menipu tidak berakhlak dan buruk sifatnya. kerana semua ini akan mengundang bala Tuhan walau seribu kali sehari kau bertakbir....yg Tuhan nilai adalah kerja buat kita... bukan mulut munafik

      Tuhan tk heran dgn melayu pun. kalau buruk perangai dn zalim, tetap akan binasa, tapi kalau benar adil dan ikhlas, datanglah seribu parti DAP pun, kita takan binasa

      susah sgt ke nk faham

      boring lah nk tulis mcm falsafah mcmlah nk perang besar. walhal politk kita masih aman dn berjalan baik.

      jgn berlebih2 mcm ceramah BTN pulak. ceramah yg bawa org melayu masuk hutan utk cita pasal bahayanya cina... walhal yg memerintah adalah melayu, yg dok masuk hutan mcm golila kerana takutkan cina yg tk memerintah buat apa?

      kan kelakar BTN tu? tu sebb diharamkan

      Delete
    7. hakikatnya segala sesuatu milik Allahswt ...tetapi manusia akan dipertanggungjawap pada segala amanah dan nikmat yg dapat kepadanya sebagai individu..sebagai bangsa..sebagai rakyat..itulah hikmahnya mengapa kamu diberi nama...diberi nasab bangsa...dan diberi taraf sebagai rakyat .. kamu begitu hebat untuk terus berpegang kepada hakikat "segalanya milik Allahswt"... maka mengapa kamu mencurahkan tenaga..masa...ilmu..kewangan untuk mempertahankan sesuatu amanah dan nikmat yg dapat kepadamu sebagai individu ? ... marilah berikan kepada sesiapa sahaja segala nikmat yg dapat kepada kamu sebagai individu..cth kecil...harta warisanmu..anak bini kamu ..kenapa bertempik kepada sipemerintah pada hak2 kamu sebagai rakyat ? tetapi terlalu jahil pada hikmah nasab kejadian kamu sebagai bangsa melayu ... pergilah kamu ke tanah yg punyai daulat samada ada bersandarkan " warganegara" atau bernasabkan bangsa seperti di CHINA...INDIA..INDONESIA...atau negara2 bangsa arab .. lalu katakan kepada mereka "segalanya milik Allahswt" .... mengapa bangsa kamu memiliki kelebihan di tanah ini ?... mengapa iktiqad kepercayaan bangsa kamu diletakkan melebihi dari iktiqad bangsa yg lain ? mengapa budaya leluhur nenek moyang kamu diberikan pelbagai keistimewaan berbanding budaya org lain ? ingatkan juga kepada mereka "Allahswt tidak bertanyakan kepadamu perihal bangsamu...budayamu" ... maka jika ia berilmu pastilah kamu akan diberi jawapan yg akan membuat kamu menyedari betapa jahilnya kamu ...

      Delete
    8. taasub kamu kepada anwar ... membawa kepada fitnah dan adu domba ... apakah kamu berani untuk menjadi saksi bahawa anwar tidak melakukan liwat dihadapan Allahswt kelak ? ... apakah berguna hujah yg sangat popular bagi para pentaasub.."aku tidak menyaksikan anwar meliwat" maka aku memilih untuk mempercayai sipenuduh memfitnahnya dengan dibantu oleh seluruh sistem perundangan dan penguatkuasaan yg dikawal oleh UMNO ..adakah kukuh hujah kamu kelak " UMNO memfitnah anwar kerana ia mahu kekal berkuasa"...sedang dia (anwar) sendiri tidak mampu melafazkan pengakuan dengan bersaksikan Allahswt (sumpah mubahalah) dlm pertuduhan liwat keatasnya merupakan fitnah ..diwaktu sipenuduh tiada keberatan bersaksikan Allahswt dlm dakwaannya .. bukankah anwar mensabitkan seluruh sistem perundangan dan penguatkuasaan disifatkan sebagai bersubahat bersama sipenuduh ..lalu mengapa dia kekal berpaling dari Qudrat dan Keadilan Allahswt melalui persaksiannya (lafaz sumpah) ..kamu mengadu domba pada penyaksian sipenuduh kehadratNya ...tetapi ia sedikitpun tidak menjadi pembela kepada penafian anwar ... anwar lebih mempercayai kepada pembelaan manusia dengan pasukan peguam antara yg paling handal dan berpengalaman ...dan mencari "keadilan" buatnya didlm sistem yg dia sifatkan sebagai rakan subahat untuk memenjarakan dirinya...aku mempercayai anwar melakukan liwat terhadap sipenuduh bukan kerana aku menyaksikan perbuatan itu dengan mataku... tetapi bersandarkan penafian lisannya berlawanan dengan perilakunya(tindakan) ..pembuktian dan penyaksian dari manusia tidak bersifat benar secara mutlak .. tetapi penyaksian dengan Dzat Allahswt adalah penyaksian dan hujah yg paling kukuh ...walaupun seisi dunia "berkonspirasi" untuk menzalimi kamu...jika bukan kerana anwar mahu kekal "diangkat" sebagai pemimpin...tidak sedikitpun perihal dia dituduh meliwat menjadi urusanku .... yg menjatuhkan hukum juga adalah dari para hakim ...maka jatuhlah urusan liwat itu antara sipenuduh ..sitertuduh..dan para hakim dihadapan Allahswt kelak...mengapa kamu kekal menjadi si taasub ?

      Delete
    9. kamu sangat mempercayai bahawa kamu diperintah oleh golongan yg zalim dan tidak amanah serta melanggar syariat Allahswt dengan kemahuan mereka....itu pertimbangan kamu..sangat wajar kamu menggunakan hak kamu sebagai org awam untuk memilih pemerintah yg lebih menurut pada syariat...dengan kuasa undi kamu bila tiba masanya kelak....tetapi tatkala kamu mengambil sekutu dari gerombolan non muslim yg tidak redha kepada hak dan kedaulatan bangsa melayu di atas seluruh tanah ini...tidak juga akur kepada iktiqad akidahnya bangsa melayu .. maka aku cuma mengingatkan kamu bersandarkan dua tali yg paling kukuh iaitu .. akidah dan susur galur bangsa yg sama...seandainya DAP itu mengangkat PAS sebagai kuasa pemutus di waktu tertubuhnya PR ...dan akur kepada iktiqad syahadah bangsa melayu ... maka in shaa Allah .. jadilah PR sebagai payung dan imbalan kepada bangsa melayu dan iktiqad syahadah bangsaku ini .... aku tidak membantah kamu atas bencinya kamu pada kerosakkan dan kezaliman dan pelanggaran syariat Allahswt yg berlaku diwaktu UMNO sebagai pemerintah .... tetapi aku membantah pada jln yg kamu pilih ... ia membawa lebih banyak kerosakan..kezaliman...dan keengkaran didlm syariat islam ... lupakan PAS ...kini adakah GHB mampu menjadi kuasa pemutus didlm Pakatan Rakyat 2.0 ? jika masih dengan sifat "tiada ketua diantara kami" maka kamu hanya berjaya membuai nafsu dan kejahilan kamu sendiri ....

      Delete
  10. Salam...
    Adakah ini budaya PAS, logik yang menghina orang....
    Cuba pikir sikit....
    Orang nak wat naya takkan nak tunggu lagi...
    sudahlah menyamakan situasi yang keji dengan khalifah umar...
    kang panjang plak aku cakap...
    Hati2 sket...
    Manhaj Salafi terbaik....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang sokong pesta beer, kandang babi, lgbt, liberal, mkn setalam dan bersalam2an dianggap islam yg lbh baik...tapi yg nk tegakkan syiar islam dianggap x releven....tepuk dada tanya iman!

      Delete
    2. Islam itu adil...
      apa salah nya nak minum beer...
      ber homosex...
      lps tu blh tobatkannnn????hehehe...

      Delete
    3. Untuk pengetahuan... sesetengah komen di dalam artikel ini yang menyokong ulama PAS pun bukannya benar2 ahli atau penyokong PAS sebaliknya mereka ini adalah UMNO.... aku telah lama mengikuti blog ni dan sering mengikuti penulisan2 komen tersebut.... cara penulisan komen provokatif yang dipamerkan sama dengan komen-komen sebelum krisis PAKATAN RAKYAT bermula. Sekian untuk makluman.

      Delete
    4. bro 16:27

      betul tu bro

      i dh lama tau juga, tu sebb jgn layan serius sgt , main2kan je umnu2 ni

      sebahagian lagi bukan umnu tp agen2 gerak saraf umnu la yg makan duit haram pecah belahkan umat

      org umnu tkde masa nk siksa batin baca blog yg byk hentam mereka. logik la kan?

      lagi pun org umnu peduli apa semua ni, ada upah ada keje, takde upah tidor lagi baik... tu cara umnu totok

      ada upah boleh lah belasah cina sikit2 , tkde upah cina sondol anak melayu pun biarkan je

      cuma penyokong PAS sikit dungu la sebb dok lurus bendul percaya kt umnu. tu sebb masuk perangkap hudud umnu

      omak tu SB tu jgn tk percaya

      Delete
  11. OMK pun tukar parti...dulu kan kamu dlaam puteri umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umar al khattab pun pernah nk lawan nabi...dan bal'am pun pernah jd wali allah..so apa pelik?

      Delete
    2. Umar al khattab lwn nabi ketika dia jahil...maka kamu lah si jahilnya...

      Delete
    3. umar lawan nabi semasa jahil..bal'am mmg pernah jadi wali Allah..tapi kerana doa dia supaya umat Nabi Musa sesat di padang selama 40 tahun..maka Bal'am termasuk dalam golongan yang kufur..rebah di pintu syurga..masuk kd dalam neraks..itulah Bal'am

      Delete
    4. kalau anon 7.57 nak jadikan Bal'am sebagai idola,silakanlah. cuma janganlah penghujung riwayat anon 7.57 sama serba serupa seperti idola saudara tuh

      Delete
  12. assalmulaikum UAI .pakah ini benar apa yang ustaz ucap atau ustaz tulis? saya takmahu lagi memberi komen ,kerana sekiranya ini benar,apakah jiwa ustaz sudah beku? Apakah mata ustaz dah buta,apakah telinga ustaz dah pekak,apakah perasaan ustaz dah mati.apakah ustaz jumud .apakah pemikran ustaz dah biul? tidakkah ustaz melihat membaca.memikir pa yang telah berlaku sebelum dan selepas muktamar yang lalu? mulia ke puak2 ulamk menghina ,mendoa jahat ,megherdik.melebel,sesama rakan seperjuanagn bukan musuh.dan tidakada pulak yang dihina membalas kata2 busuk kepad kumpulamk suk.tahu ke UAI.?ustaz jangan sekali2 menjemput penghinaan dari orang ramai kepad Ustaz,selama ini ustaz di gemari selruh masayarakayt.sepatutnya ustaz sekiranya bijak menjadi pihak yang mendamaikan bukan sebagai penambah pedih hati yang kena zalim.sila ustaz beri kenyataan jelas adakh ini kenyataan benar atau diedit oleh penulis,ingat ustaz kita ada allah adan nabi yang sama.inikah ajaran islam?,sekiranay ini benar kemyataan UAI tungulah penghinaan akan datang bertubi2 mengejar ustaz.silakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika sampai berita dari seorang yg fasik...
      rasanya anda tahu apa nak buat...

      Delete
  13. Omak kau ,kau memndang orang lain secara sendiri seorang sahaj pada 10 orang ,kau kata orang tak waras.tetapi kini 10 orang pandang pada kau sorang,10 orang liahat kau ni makin sewel ,makin meroyan,makin tak setabil ,kau tak sedar ke,? jangan nanti buka kain depan oarng ramai .tenang,sabar ,jagan demdam,ambil wuduk solat sunat dulu dan berfikir betul tak pa yang kau katakan.

    ReplyDelete
  14. Kot mano2 pun insyallah kelate nok balik pada BN...pas doh sampai tarikh luput.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye betul.... biarkan pantai timur dikuasai umnu... biar umnu boleh beromen puas2 dgn PAS kat sana

      pantai barat PR2.0 akan kuasai.... Allahuakbar

      Delete
  15. OK ni dah MAKIN TERDESAK sekarang.

    Apa yang ditulisnya orang dah tak percaya.

    Hari tu spin kenyataan Prof Agus.

    Hari ni kenyataan UAI pulak.

    Jual nama orang untuk menghalalkan perbuatannya.

    Siang dan malam anugerah akal yang diberi Tuhan digunakan semata-mata untuk menjadi batu api sahaja.

    Sepatutnya memberi pandangan agar pihak yang bertelagah berdamai bukannya lagi berpecah belah.

    Bagi saya tidak perlu terus pecaya pada penulis blok ni yang memang tiada kredibiliti sebelum mendengar sendiri penjelasan dari UAI.

    Tuduhan ini sangat berat kerana komunis tidak percaya kepada Tuhan dan melibatkan akidah.

    Sangat hairan, satu kumpulan yang dulu dicaci dan dinyahkan secara terancang oleh kertas CHAI dan dihalau keluar dan disuruh supaya menubuhkan parti sendiri.

    Bila cabaran disambut, orang yang sama dah jadi GILA DAN HILANG PERTIMBANGAN bila melihat sambutan rakyat yang diluar dugaan.

    Saya rasa OK lah yang patut berhenti jadi orang kalau niat hati perut nak suruh orang Islam terus bergaduh sesama sendiri hanya kerana tidak sehaluan pendapat sedangkan ini negara demokrasi.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas ni omak kau akan putar belit ucapan mat maselang, ubah sikit statement hassang maleik supaya nampak bijak sket menghentam GHB.Kita ada senarai panjang nama-nama yang kenyataannya akan dipotar-belit omak kau.Lama-lama OK akan cedok bulat2 tanpa edit dari blog papagomo yang ori mahupun yang x ori.Lepas ni jangan hairan dan termuntah bila kenyataan kok semoh la pulok

      Delete
  16. Kalau laa betul UAI kata begitu aku tak heran kerana UAI bukan UIA (UNIVERSITI ISLAM ANTARABANGSA). UAI memang tahun pasal Lening serta Stalin sebab UAI hidup dizaman itu. Sekadar mereka cipta benda orang tak tahu, semua orang boleh kata. Komunis juga jauh lebih baik dari PAS. Komunis dok kucar semasa pemilihan parti dok macam parti PAS.
    Yer, memang orang ramai akan percaya kata2 ustak serta ulamak kerena mereka tidak mengenali ustak dan ulamak ini secara dekat. Kalau mereka kenal dengan lebih dekat...........tak tahulaaa nok nilai guana kata2 itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komunis lebih awal ke angkasa lepas berbanding amerika yahudi.Yang ngaku isle ni tak pernah pergi jauh hanya mampu tersembam muka kat bumi.Hanya umngok mengelar komunis sebagai penganas, realitinya inilah entiti yang berjuang untuk mengusir penjajah dari tanahair.

      Delete
  17. Hey ustak,..puak2 tu mintok pitih dengan mung ker untuk buat parti baru. Kalu dok mintok pitih dengan Mung, bakper mung dok sibuk2. Selama ni sedap mung duk kata ker orang BODO, sekarang BODO tu kena pada batang idung mung sendiri. Mung BODO sebab duk caya kepada sejarah rekaan orang kapir. Mung ada ker pada masa Lening dengan Staling bertanding tu.
    Jangan gok dok hina orang macang2. Dok serik lagi koo

    ReplyDelete
  18. OmakKau ♡♡♡ Ts Khalit....

    ReplyDelete
  19. Apa saja yg di tulis OMK boleh di baca TAPI tak boleh percaya. OMK ada niat tersembunyi dan sgt sakit hati dgn Azmin. OMK sentiasa berada dibelakang Khalid dan Fekah. Duit yg Fekah dpt disedekah sedikit kpd OMK.

    ReplyDelete
  20. Sejarah telah mencatatkan huruhara ameno adalah angkara manusia bernama mahathir. Sejarah juga akan mencatitkan pas menjadi gila babi hingga mulut berbuih kerana manusia bernama hadi. Fakta tidak boleh diubah kerana rekodnya ada dimana-mana. Korang percaya ke tak percaya ke apa aku peduli!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua huru hara di mesia disebabkan Anwar aluboori. ..masuk umno hura hara org umno dia kerja kan....tak masuk PAS pun orang pas huru hara dia kerjakan...tubuh parti sendiri PKR lagi huru
      hara aluboori kerjakan baling kerusi. ..pecah pala..undi lam bilik hotel. ...belum kira yahudi iMF soros kawan baik aljuboori huru hara kan ekonomi mesia...bontot jantan mesia pun dah x selamat angkara Anwar aljuboori. ...suma tu fakta....sekian tima kasih

      Delete
    2. 8:29...hehehe terbaik..

      Delete
    3. untunglah anwar akhirat nnti, byk pahala mengalir masuk

      Delete
    4. rugilah tuang sheikh aljuburi nnti, byk laknat dan bala mengalir masuk untk peliwat tua kutuk kaki kelentong tu.

      Delete
    5. aku tk campur bab liwat ni... ini ada kesan surga atau neraka kpd aku

      yg aku pasti, aku tk melihat liwat itu berlaku

      yg aku pasti, anwar pemimpin ulung sepanjang zaman

      yg aku pasti, ramainya anak2 muda tk dpt biasiswa (hanya hutang PTPTN) ialah kerana... mereka tidak berjumpa najib utk mohon biasiswa

      so bg aku anwar suci dr liwat

      Delete
  21. Ini kali prtama ako sokong mek di.....sebelum ni mme x sokong lansung......baca buku lebih baik dari dengar ceramah. ....balik ceramah lepas buntang perut.makan free terus...zzzz...zzz..zzz...esok otak kosong balik....sekian terima kasih....ahakss

    ReplyDelete
  22. Kesian GHB bederau hati bila UAI ckp camtuh ......sabar sabar kata orang beriman kan tak suka berlabel2kan? Kahkahkah GHB lagi beriman dari suma ulamak di muka bumi kahkahkah

    ReplyDelete
  23. izinkan saya memberi pendapat,

    Parti Komunis adalah parti tunggal semasa era Soviet Union, dan tidak dibenarkan perlembagaan mereka untuk tubuh parti baru, dan jika ingkar padahnya mati.

    Serupa juga di Korea Utara, sesiapa sahaja ingkar arahan presiden dan parti akan ditembak. Jadi adakah GHB menembak atau membunuh. kenapa komunis russia diangkat sebagai contoh. Adakah Muawiyah menubuhkan kerajaan lain (masa tu x ada parti dikira lg teruk pada komunis??)

    jadi elok la UAI dan pakar2 Ilmu dapat duduk semeja dan jangan buat statement semberono sebab dia public figure yang dihormati

    Pemikir Bebas

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahnaih dan tqvm bro,

      fakta2 beginilah yg ust2 dan ulamak2 tak tahu... sebb malas mengkaji

      malas guna akal berfikir... kununnya takleh guna akal, kena guna nas saja

      sedangkan Allah selalu herdik manusia kerana tak guna otak

      inilah pentingnya professional dalam perjuangan yg boelh mengupas sesuatu fakta dgn fakta lain yg relevan

      so UAI tk payahlah nk ckp bab komunis yg dia sendiri pun jahil

      jgnlah sekongkol dgn ulamak PAS, nnti peminat semua akan lari dan kutuk UAI pulak.

      rakyat zaman ni takde taksub kerana peribadi, selagi mana yg dibawa itu kebenaran rakyat sokong, jika seleweng, siaplah hadapi rakyat.

      jgnlah merasa.. kita kuaaaat kaan... hanya kerana ceramah lawak senario anda dihadiri ribuan2 org. ceramah micheal jackson lagi ramai org dtg

      Delete
    2. bro 8:44,

      izinkan hamba save tulisan u yg pendek tp bernas.

      lepas ni pasti akan bersahut2 lagi lolongan puak umnu PASUG nk guna pendapat cetek UAI ini utk hentam GHB

      moral of the story :

      biar akal panjang jgn harap janggut je panjang
      janggut bukan sunnah yg dituntut tp menegak
      kebenaran itulah sunnah yg dituntut

      berhujah biar dgn fakta yg mantap, jgn berhujah
      dgn fakta yg silap nanti anda akan dianggap
      burung kelicap tercabut ekornya

      Delete
  24. Anwar dah sah dihukum salah dikatakan x bersalah. Najib belum disahkan salah dikatakan salah. Apa punya pemikiran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pemikiran diktator kominih..dia je yg betol...

      Delete
    2. anwar memang difitnah dan dihukum oleh mahkamah umnu

      sebenar2nya anwar memang tidak bersalah

      najib memang takkan didapati bersalah oleh mahkamah umnu

      yg pasti tantuya sudah jadi mendiang dan sirul dibebaskan keluar
      negara dn tk mengaku bunuh tantuya

      eeehhh.. maaf apa kena mengena kes ni pulak. silap tulis

      ada sapa2 yg boleh paksa rakyat percaya kpd peguam umnu dn mahkamah umnu?

      Delete
  25. Kira muktamad la kalo si azhar derus ni cakap?? Hahaha .... Sorry le bhaii... Dia buka betul semua hukum yg dia cakap pun...

    Bab komunis... Ada pelbagai parti kah? Ada pemilihan yg dewan olamk dia sedia chai kah? Kah kah kah... Ulamak pas lenih hina dr olamak komunis la kalo gituuuu... Ke guane azhar??

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan aku dh cakap

      UAI jgn ingat dia kuat mcm PAS... mudah lupa diri bila ceramah ramai hadir

      selama kau betul rakyat sokong, kalau senget maka rakyat akan tolak
      tak kira lu sapa

      cuba ingat2 masa anwar dlm umnu, rakyat biasa je dgn dia. tp bila dia dizalimi rakyat bangkit bela.

      so kita tinggalkan la penceramah pelawak ala senario ni.... lebih baik tengok senario betul2... puashati


      Delete
  26. Aku sejak dulu tak berkenan dgn UAI ni. Ckp merapu ada satu ceramah beliau kata kalau org lelaki mati nnti masuk syurga dpt bidadari, sbb org lelaki suka perempuan semasa hidup. Org perempuan semasa hidup suka pinggan mangkok, barang kemas nnti mati masuk surga dpt pinggan mangkok dan barang kemas. Ada ke nk percaya benda2 mcm tu

    ReplyDelete
  27. Pahe molek ape UAI kate, denge makne pemahame dr sudut adab berjama'ah, buke denge makne ore kominis kapir lbh baik dr ore Islam.

    ReplyDelete
  28. Setiap kali ceramah mek di.....soalan wajib yg perlu ada.....hukum melancap dlm isle mesti kuar punye.....klu hukum pluralisme ugama langsung ta berani nk jawab dan soal....nnti tak masyukk pulak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha betul la bro

      UAI ni jadi ustaz bab lucah je kena jawab

      adakah ini suatu 'sindiran' dpd Illahi

      wallahualam

      tiba2 ust pakar l..c..p nk hujah pasal komunis dan parti baru
      tak kena langsung

      Delete
  29. Ustaz pun dikutuk bila bagi pendapat..., punyala nak pertahan individu.., dah banyak sangat ke ilmu kita ni.., baca alfatihah pun belum lulus lagi...,

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg manipulasi berita UAI ni lebih buruk perangainya
      membiarkan org dgn fitnah dn ust dikutuk

      kalau benar UAI ckp mcm tu , tkpe kita kutuk pendapat dia
      sebb dia bukan ckp bab agama tp bab politik yg bukan bidang
      dia.. kita bebas la kutuk dia pun bukan Nabi saw yg maksum

      ye kita mesti pertahan individu sebb pertahan UAI itupun pertahan individu juga

      belum lulus alfatihah bukan bermakna kita dilarang makan nasi arab

      hati yg suci ikhlas dn mencari kebenaran itu yg akan mendapat bimbingan Illahi

      alfatihah belum lulus bukan bermakna kita tkleh tegur ustaz

      contoh ust kesayangan kita lalu dijalan ada lubang, kita tk tegur dia sebb kita rasa alfatihah kita belum lulus, maka jatuhlah ust ke dlm lubang sebb mempunyai anak murid bangang mcm ANON 10:24

      maka tak habis lah anon 10:24 mengaji fatihah sebb gurunya mati punca bangangnya dia.. so salah sendirilah

      Delete
  30. komen dari mahkluk yang sama berulang ulang.....hampehhh...

    ReplyDelete
  31. Ini nasihat saya sebagai kawan. Jangan sekali2 ustaz ambil contoh syaitan komunis lenin dan stalin kerana kedua2 manusia laknatullah ini telah menumpahkan darah berjuta2 umat manusia. Sangat2 ngeri kezaliman mereka ustaz. Nauzubillah...

    Ustaz tolong ambil masa sikit baca kisah2 mereka. Baca juga struktur parti komunis rusia yang tunggal itu. Sangat sedih kalau ustaz menghina kawan2 ustaz dalam GHB ini seolah2 lebih hina dari stalin dan lenin.

    Ustaz kena betulkan balik tuduhan itu dengan secepat mungkin.

    ReplyDelete
  32. Stalin..lenin...komunis adalah alat saja...kena ingat gak....dibelakang mereka yshudi kaum pemodal bank bank ruthchild yahudi kepercayaan dajjal yg menaja idealogi dan penaja world war 1 & II ...mereka yg perlu diperangi dan dimusuhi sebenar benarnya...presiden Vladimir Putin dan perintah rakyat Russia bunuh keluarga dynasty bankers ruthchild dan tangkap gorge soros...ingat yg ni baru tahu sapa musuh dan alat di Malaysia pula....

    ReplyDelete
  33. uai dan mat sabu same jer dua2 kepala taik.

    ReplyDelete
  34. Bila ustaz ni masuk campur habisla. Sepatutnya ustaz mengeluarkan komen berlapik dan berhemah. Sebabnya ustaz takde kepentingan jawatan. Lagi pun ustaz komen satu juzuk saje. Juzuk yang lain seperti mengata orang, belot dari setiakawan, mungkir janji dan sombong langsung tak sentuh. Jadi terang-terang ustaz telah memihak. Sudah jelas ustaz memang suka dan sokong kumpulan ulamak cai. Sekian terima kasih.

    ReplyDelete
  35. suatu ketika dahulu tatkala ditanya apa hukum penerima Brim..perlukah bersyukur dengan lafaz terima kasih maka jawablah UIA..yg membawa maksud "tak perlu berterima kasih kerana wang Brim adalah wang rakyat" ... hadi awang menyamakan Brim sebagaimana pemberian firaun kepada rakyat supaya menyembahnya sebagai tuhan..ada juga dari mereka yg berkata Brim lebih bersifat rasuah ... tetapi disebalik semua celaan yg dibawa oleh para penjual beli ilmu itu ...mereka "menghalalkan" untuk diambil manfaat dari Brim atas alasan "brim adalah wang rakyat" ... senada dengan UIA...maka diambillah sekalian para pengikutnya yg jahil itu....sambil menyombong diri hatta untuk berterima kasih kepada sipemerintah ... Maha Suci Allahswt ... para penjual beli itu kini dicela oleh pengikutnya sendiri ...mangsa terbaru UIA....kepada mana2 pengembala takutlah kamu kepada sifat kufur nikmat dan menyombong diri yg kamu sematkan didlm dada sekalian biri2 ternakanmu....kerana sifat2 yg jelik itu tidak mengenal sesiapa walaupun kamu bertaraf "pengembala" .... nak selamat ikutlah seperti mat sabu dan pasukannya...

    ReplyDelete
  36. Berani UAI kata penubuhan parti islam baru bercanggah dengan syariah? Peduli apa dengan kominis. Apa kelas kominis nak dibandingkan dengan gerakan islam? Banding dengan AMNO boleh la..

    ReplyDelete
  37. Oiii PAS dgn BHP semua tidak mahu berlapang dada semua nak tegak hak masing2....kalau betul2 nak ukhuwwah kenapa nak kutuk ikhwan sesama ikhwan dgn mcm2 gelaran...muhasabah dan tilik kesalahan minta maaf tidak kira siapa hatta TUAN GURU bukan maksum...ada silap jika rasa diri silap humblekan diri jumpa mata ke mata dan minta maaf....pupuk balik semangat ISLAM...ni makin hari makin mencarut memaki mencela....apa faedah kesudahannya DAP dan MCA bertepuk tangan......wahai manusia yg sombong dan takkabur (tak kira belah mana) rendahkan diri demi ISLAM....buang segala yg buruk....dan bersatu demi ISLAM.....org ISLAM kat mesia dah makin terhimpit dalam semua segi...jgn berjuang kerana MELAYU (bangsa) itu bukan perjuangan sejati tapi berjuang kerana ISLAM....tutup buka semua bermaafan SUSAH SANGAT KAH? ATAU JADI HINAKAH KAMU? Bodooo blake hok dok baloh

    ReplyDelete
  38. Parti komunis dan PAS sama saja.jika ada pemimpin yg melawan akan di seksa dan di bunuh karier politik nya. Komunis lagi bagus terus bunuh.PAS lagi hina kalau boleh nak terus fitnah kepada ahli yg melawan jangan bagi mati dulu.hudud apa cerita?asyik kata org lain tentang hudud.yg bantu segala macam prosuder hudud kelantan melalui undang2 pun kena label penentang hudud dan barua dap kahkahkah.sekarang sudah tiada modal lagi nak jual agama.modal baru serang legasi anak didik tokoh besar PAS sebelum2 ni dan sambung fitnah yg di jaja sejak 2008.cuba lihat PAS sekarang sudah sama macam ISMA yg selalu kutuk pemerintahan arwah tok guru nik aziz dulu.blogger upahan team baiah tasik kenyir rupanya yg serang kepimpinan tok guru nik aziz dulu.dulu ingat elharaki tuc dan lain2 semua di upah BN/umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape yg ko merapu bagai ni?kalo org islam patut malu ngan diri sendiri ..tp kalo kamu kapir laknatullah kami maafkan..mungkin kamu xpaham politik islam..

      Delete