KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 6 December 2014

BETUL KE SEMENJAK MENJADI DATO' MENTERI BESAR SELANGOR BEGINILAH GAYA DAN CARA SERTA BAHAN MAKANAN AZMIN ALI????



YAB Azmin Ali menemani sebahagian mangsa banjir di kg Gesir Tengah makan tengahari tadi dan meyantuni mereka. . Shuhaimi Shafiei Setpol MB Selangor.


Rakyat perlu tahu kebenaran .. adakah benar lagi sahih tiada yang benar melainkan benar belaka bahawa semenjak YAB Hj Azmin bin Hj Ali menjawat sebagai Dato' Menteri Besar Selangor beginilah cara beliau makan 80% dalam kehidupan sehariannya  ... duduk bersila diatas tikar menjamah makanan dalam bekas polistren.


Betul ke???? ... Kalau betul syukur Alhamdulillah sebab idolanya Presiden Jokowi pun tidak mampu lakukan seperti ini.

Gambar diatas dipercayai rakaman semasa Azmin membuat lawatan ketempat pemindahan banjir di Kg Gesir Tengah, Kuala Kubu Bharu, Selangor pada 2hb Disember 2014 yang lalu.


APA LAGI RAKYAT SELANGOR MAU!!!!! ... HIDUP AZMIN ALI!!!!! .... WE LOVE AZMIN ALI!!!!

31 comments:

  1. Patutnya makanan tu utk mangsa2 banjir sahaja. Klu zaman Khalifah Umar, dia tak ambik klu bukan hak dia. Tapi klu Jokowi nak ambik, ambiklah.......

    Bukan apa, takut ada lagi pekerja penyelamat, mangsa banjir dan anak2 mereka yg blm dpt makanan lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuyooooo.....hebatnya. Pehhhhh memang terbaek laa. Ini mb pertama buat cam nih... Hebat LA weiiii... Semangat patriotik sangat turrrrrrr.
      Meleleh air mata aku kerana terlalu syahdu dan sendu....

      Pehhhhhh......tengku abd Rahman pun tak hebat macam mb baru kita ini. Menangis aku..... Kahakkkptuii.

      Delete
  2. "WALAUPUN DOA DAN PERMINTAAN DARI SEGELINTIR MACAI UMNO MAU AGAR OMAK KAU MATI NAMUN DOA RAKYAT DAN PARA PENYOKONG PAKATAN RAKYAT DI MAKBULKAN OLEH ALLAH SWT."

    "Mohon bacakan yasin untuk blogger pakatan yang sedang bertarung nyawa di hospital kerajaan Barisan Nasional... Maafkanlah segala fitnah beliau terhadap kerajaan Barisan Nasional selama ini... Semoga pemergiannya dipermudahkan... Al-Fatehah... Amin...

    Begitulah buyi ayat dari salah seorang penyokong UMNO yang begitu bersungguh-sungguh maukan diri Omak Kau lesap dari muka bumi ini".

    http://pingbusuk.org/v/462449/panas-blogger-omakkau-kembali-berblogging.html

    ReplyDelete
  3. OmakKu ni main game selamat ni ...
    Puji Azmin pun dalam keadaan tak ikhlas ...
    Masuk kandang kambing mengembek, ...
    Jadi kalau pin tempat banjir, tak kan nak makan macam di restoran kot ...
    ... apa nak jadi ??????????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azmin tu mangsa banjir ke?
      Oooo..patut la makan kat situ...

      Delete
    2. Nasi beriani tu. Sodap tu Deen

      Delete
    3. Beli kat mamak bawak makan kat situ.
      Bole masuk Fb / Twit....
      Bole tengok satu donia.....

      Delete
  4. Patutnya x payah makan.
    Bagi kat budak2 mangsa banjir tu. Mereka lapar dan lebih memerlukan.

    Jgn nak menunjuk2 pulak. Azmin & kawan2 boleh makan kat restoran luar...bagi mangsa banjir tu makan. Azmin bukan mangsa banjir, dia mb

    ReplyDelete
  5. Gang Pasma dan gang Kajang move sure tangkap syahdu. Almaklum otak fius

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha
      Ada yg menangis2 tgk mb baru makan cam tu

      Delete
  6. Gang yang dalam gambar tu disyorkan pergi ke Majlis orang meroyan i.e. Gang PASMA. UG tak wujud seperti mana tak wujudnya Bigfoot.

    Haluuuuuuuuuuu TB if u are reading please answer okey. PASMA just for bunch of losers. LOOOOOOOOOOOOOSEEEEEEEEEEEEEEEEEEER

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree dude......

      Delete
    2. Warna kuning beryiani ka? Atau pulut kuning?

      Delete
    3. entah2 yong budaya kuning (blogger pkr) kot..................dok buat liputan utk propaganda pkr !

      Delete
  7. Tak payahlah kau pun nak ikut gila macam omak kau,dia tu dendamn dan sakit hatinya pada Azmin belum reda.Omak kau tu muhasabah dirilah nanti terkena batang hidung kau nanti,malu nanti,cukuplah berdendam,teruskan menulis untuk kekutan Pakatan bukan menjadi ejin Umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak sewel boleh baca artikel malaysiawaves. Punya bodek gang kajang move Dan PASMA ( Persatuan Mati Akal).

      Wehhhh TB takder orang caya cwrita perpaduang tahyul kao tu

      Delete
  8. Baik ke kita jadi manusia yang ada akal, bukan otak, selalu syak wasangka atas sesuatu gambar? Aku tak kisah blog mane sekali pun kalau ia menunjuk akan sesuatu perbuatan baik maka kita terima se adanya.. Walau pun niat penulis atas niat tak baik nya.. Mana kita tahu, kalau sokong sekali pun itu cara dia., sekali pun kita terima dan kita berfikir balik.. Aku puji cara bekas MB tski. Beliau amat ambil berat dlm segala segi baik utk rakyat @ negeri, dan saudara azmin juga dah nampak ke arah itu, yg penting sgor terus maju bersama rakyat nya, A. B. . U. sbb umno anggap duit rakyat dan negara duit mak bapak dia.. Hospital pun hospital yuran ahli umno....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balikla Pasma woiii

      Delete
    2. Anjing kalau lapar dia akan bunyi cam nih:

      ABUUUUUUUUUUUUUUU......
      ABUUUUUUUUUUUUUUU......
      ABUUUUUUUUUUUUUUU......

      Kalu bunyi tengah malam kesian kita dengar.
      Sapa2 yg ada sisa nasi basi tu bole la bagi kat anjing2 ABU nih..
      Kesian dia, tak cukup makan

      Delete
  9. Pasma parti nyamuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan sejenis khinzir ke?

      Delete
  10. ngkorang ni nak ape kt azmin nih..dia buat itu ini smua salah..dia mengamamengamalkn pepatah masuk kandang kambing mengembek,masuk kandang rimau dah tentu mengaum..tengok tempat dah tau..xkan dia nk duduk atas krusi siap candle light lagi kt tempat camtu..come on la,jgn kutuk kow2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku mana ada kutuk...aku puji lagi melangit2..
      Aku respek habis kat dia...nasib baik ada gambar sebagai bukti dia makan makanan mangsa banjir. Fuyooooooo.....hebat giler la MB boleh makan nasi mangsa banjir dengan mangsa banjir sekali. Peehhhhhhhh.....hebat betol mb kiter turrr...tak ada tolok bandingnya di dunia maya ini.

      Terlalu hiba, sendu dan syahdu rasanya.... petang tadi aku menangis apabila mengetahui berita ini........kahakkkkptuii...

      Delete
  11. kpd tukng2 komen x pyhlh bk meprtikaikn mb itu mkn nsi utk mgsa bnjr spi dsbut hukm hadis. sbnenya x salh klu dia mkn dstu.bg tujuan mnilai sndri mknan mgsa bnjr sbl bemesra dgn rkyt. klu dia mkn pn x dpi spinggn mngunug mcm org klaprn x mkn dn lyanan pn sma rata..x pki pn pinggn bkualiti. jdi ckup ckuplh mpelekehkn mb ni. byk crita ln nk paparkn.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia mangsa banjir ker?
      Ker dia tukang rasa makan mangsa banjir ker?
      heh2...

      Pi la makan kat restoren turrr
      Makan nasik mangsa banjir wat per...
      Hang bukan kena banjir ponnnn..

      Delete
  12. Aku dah cakap dah....mb kita ni makan nasik lauk kicap pun dia sanggup...kan dia nak rasa denyut nadi rakyat dipeduli...korang susah bebeno nak paham...untung kita dapat mb macam ni...tak sanggup aku nengok gambor tu lama lama.uhuk uhuk uhuk....

    ReplyDelete
    Replies
    1. .........kecuali kau sbb yg kat bawah tu mcm tahi bab!

      Delete
  13. Org kt atas smua cm taik hanjing kecuali aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. smua kt atas cm taik hanjing..kecuali ngko..sbbnya ngko lebih sikit dr diorg.cam tahik babi..hahaha

      Delete
  14. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !!

    KLIK HERE !!

    ReplyDelete
  15. Omak Kau...henti2kanlah hati busuk kau tu.
    Xabis2 nak memecahbelahkan PR...
    Kalau xsuka Azmin...duk diam je.

    ReplyDelete