Tuesday 2 December 2014

MAMPU DAN SANGGUPKAH PEMIMPIN YANG MEMUJA HABIS JOKOWI MELAKUKAN DAN DIPERLAKUKAN SEBEGINI RUPA????


Lihat dengan mata kepala sendiri ... ketika ini Jokowi sebagai Gabenor Jakarta, ketika mau naik pesawat ikut beratur cara rakyat biasa ... dirinya diperiksa oleh pengawal keselamatan lapangan terbang ... beratur tunggu giliran untuk check in dan boarding .. akhir sekali menaiki kelas ekonomi.

Apakah pemimpin yang begitu obses dengan Jokowi berani dan sanggup lakukan cara dan gaya yang serupa????

Ini baru betul-betul menguji seseorang pemimpin yang sudah memiliki jawatan tinggi sama ada berjiwa rakyat atau sekadar berlakun berjiwa rakyat dengan melakukan kerja-kerja yang tidak sepatutnya sebagai Ketua Eksekutif negeri yang terkaya dalam negara kita.

Tidak ada layanan VVIP .. jangan jadi macam bekas Exco Selangor dari DAP Ronnie Liu ... baru disekat oleh pegawai polis bertugas dari menghadiri perbicaraan di Mahkamah Persekutuan kes liwat II DSAI bukan main bising melenting.


KEBENARAN ITU PAHIT .. KEADILAN ITU PERIT ... PERJUANGAN ITU SAKIT... RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH .. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DI TOLAK.

14 comments:

  1. Janji berjiwa rakyat bukan berjiwa kartun. Tanya Nurul izzah mana ebih penting, melawat anak Yatim atau pergi session touch d dog.

    ReplyDelete
  2. Aku paling loya session touch macai umno.

    ReplyDelete
  3. SHAH ALAM - Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar mengucapkan tahniah kepada penganjur dan orang ramai yang hadir pada satu acara yang membolehkan pengunjung, termasuk umat Islam, menyentuh anjing

    ReplyDelete
  4. Manusia hanya berharga waktu time mengundi. Masa lain, hanjing top of d list

    ReplyDelete
  5. Dan mereka (kaum Yahudi) berkata pula: “Hati kami tertutup (tidak dapat menerima Islam)”. (Sebenarnya hati mereka tidak tertutup) bahkan Allah telah melaknatkan mereka disebabkan kekufuran mereka, oleh itu maka sedikit benar mereka yang beriman.
    AL QURAN 2.[88]

    ReplyDelete
  6. kalau anwar nk layanan vvip

    ReplyDelete
  7. kebenaran itu pahit, pahit lagi terkilan TSKI diturunkan dpd MB.

    sabarlah omak, mungkin ada hikmah utk TSKI sendiri, boleh lah dia setel masalah dia.


    sapa nk layanan vvip dan dpt jumpa PM dgn mudah serta dibela peguam negara... maka jual la dubur kat umno..... hj bakhil umnu sedia membelinya.... hahahaha 25%

    ReplyDelete
  8. Jokowi bukan macam bang non....jokowi sederhana bang non hadiah baju dan seluar dalam coffee boy bang non jer jenama brioni.....bayangkan pula baju jenama apa pulak yg bang non pakai......ahakss

    ReplyDelete
    Replies
    1. sudh spi masanya pemimpn2 mncontohi cara jokawi yg x memntingkn keistimewaan. dn status apabila mngunakn kmudahan yg dsediakn. bila mnaikki k/trbng dudklh kls ekonomi. jgnlh bawa stu grabk ahli kluatga smua dudk 1st kls tu sb MAS rugi spatutnya krusi trsebut bolh djual kpd pmbeli tiket. bljrlh nik lrt atu komuter dn bratur mcm rkyt biasa bru tau sbnr dnyutn hti tkyt sush sng menaikki kenderaan awm trutma dwktu pgi/ptg hri bkerja.

      Delete
  9. Ada sekor anjing amano kat sini...
    Besornya!!!

    ReplyDelete
  10. Masalah anjing mcm nak kiamat dunia . masalah raja menteri wakil rakyat minum arak tak bunyi pun . porrah . pegang anjing bleh samak dgn air tanah liat bolehlh sholat. Sekali Minum arak 40 hari ibadat x trima . tau x geng bahalol bagang

    ReplyDelete
  11. Betul lah bab anjing macam isu bunuh org, tak ke ada mazhad yg membolehkan jgn jadi jahil lah kalau kena cara nya.. Tapi ada MP kita lebih teruk dari saorg presiden, itu lah Melayu msia kerana pengundi nya banggang jadi lah sama bangang nya..

    ReplyDelete
  12. Isu taik kucing umh kwn aku belum setel lg..bini dia dh bising kowg tau x bodoh !!

    ReplyDelete
  13. amat bodoh mempertikai mencabar azmin

    penyelewengan 1MDB tidak nampak, maka DNA umnu sudah mula terserlah.

    mencari kuman seberang laut, bangkai gajah 1MDB tidak diendahkan

    kan bagus sama2 bongkar skandal 1MDB.

    biarkan azmin dgn jokowi, tak haram apa pun.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...