KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 5 December 2014

WAJAH DAN NAMA PENGEDAR DADAH BERNILAI RM30 JUTA YANG BERJAYA DITANGKAP PIHAK POLIS TERDEDAH?????


16 comments:

  1. Patut disula di khalayak ramai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muka China...tapi Nama Iban? Tak pelik ker?

      Delete
  2. Gantung sampai mati.
    Mandatori.

    ReplyDelete
  3. Jangan bagi dia masok semenanjung. Bior dia dok negri rajah berooks aje. Sapa2 nampak pengedar dadah ni, terajang masuk laut

    ReplyDelete
  4. Kompom kena gantung

    ReplyDelete
  5. Ini dia punya anak buah ker dia punya boss? Biasanya dia punya anak buah aje kantoi, boss kaya raya.....

    ReplyDelete
  6. Macai yg kena gantung tokey masih bebas dan kaya raya....minta pdrm siasat sampai looobang jubo......hihihi....jubo sapa la tu.....hihihi ahaksss

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepndai pndai tupai melompt akhirnya jtuh ketnh jua. kpd pengedar2 yg lin tgulh gilirn kmu utk msuk perngkp.

      Delete
    2. Ramai lagi tupai yg handal melompat tak jatuh2 jugak lagi. Sebab ada ramai jugak pemburu kawan tupai.

      Delete
    3. sampai looobang jubo.....pun org bawak lari dade sumbat itu dade
      contoh di Dungung tak pasai budak pompuan tu takde satu dosa apapun
      kena mati dipijak boypren makdia kerana nak amek balik dade yg disorok dalam looobang jubo budak tak bedosa tu...... kalau kena PENYAKIT DADE, mana ada akai waras

      kalau jelas worang dalam gambo itu tsabit bersalah
      eloklah dijatoh hukom dia kena MAKAN KESEMUA DADE yang diseludop tu, baru kena gaya

      itulah sebaik baik balasan, adil dan kena pada tempatnya
      sabelom berpuloh atawa beratos orang lain rosak kerana dade yang worang itu seludop, elok sangat lah dia seorang dijatoh hukom makan perabih dade tu

      itulah sebaik baik balasan, hukom yang adil dan kena pada tempatnya

      Delete
  7. hahaha....
    bohong lagi bodoh bos boleh kena tangkap! apa lagi 30juta mampu ke dia ???? mana ada tauke berkerja cuma bagi arahan yg katak buat kerja bila kena tangkap kena tanggung sdr tak akan di bocor nanti jahanam satu keluarga.

    ReplyDelete
  8. Pengedar taik hanjing !!

    ReplyDelete
  9. Kamu percaya ke dia tokay dadah bernilai RM30 juta? Lu pikirlah sendiri.

    ReplyDelete
  10. Dadah nilai 30 juta saja tapi kos pusat serenti berapa juta, tentu lebih mahai dari pendapatan haramjadah pengedar dadah...

    ReplyDelete
  11. boss besar blom kna tangkap lg tu...mungkin org suruhan dia jer tu

    ReplyDelete
  12. kalau kuli dia yg kena tangkap..
    bos kata nanti I pegi selesaikan..you jng bimbang......
    ha fikir la itu yg kena tangkap rm30 juta..
    yg tak dapat atau yg dah terlepas entah ratus2 juta....
    peluru saja yg boleh ajar pengedar2 ni... habis jahanam bangsa.

    ReplyDelete