Wednesday 21 January 2015

PENYANYI TERKENAL 90'AN KENA CEKUP KERANA MILIKI DADAH.



Harian Metro hari ini melaporkan yang seorang penyanyi lelaki berusia 43 tahun ditahan bersama seorang wanita di kediamannya di Taman Keramat Ampang kerana memiliki satu paket dadah jenis heroin, 12.30 tengah malam tadi.

Menurut sumber, dadah seberat 1.2 gram itu ditemui di atas tilam di dalam bilik kediamaannya.

Sumber yang boleh dipercayai mengesahkan penyanyi tersebut merupakan bekas vokalis kumpulan Slam, Zamani atau nama sebenarnya Zamani Ibrahim.

“Hasil soal siasat penyanyi itu mengaku terbabit dalam aktiviti penagihan dadah jenis syabu dan juga heroin sejak 10 tahun lalu dan membelinya daripada seorang lelaki yang turut berjaya ditangkap pihak polis di Hulu Kelang”

“Ketika serbuan kenalan wanitanya turut berada di kediaman itu dan hasil ujian air kencing positif dadah,” menurut sumber akhbar harian itu.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Ampang, Asisten Komisioner Khairuldin Saad mengesahkan penahanan suspek dan akan memohon reman hari ini.

Penyanyi terbabit terkenal ketika zaman 90-an ketika menganggotai kumpulan pop.

5 comments:

  1. HISAP DADAH HAK ASASI MANUSIA

    -SUARAM @ ANJING YAHUDI

    ReplyDelete
  2. Zamani slam ngan macai bn same je dua2 taik hanjing ..

    ReplyDelete
  3. Kalau dan terjerumus dalam kancah dadah..lambat laun akan terdedah juga ketagihan itu pada pihak umum. Sama Jamal Abdila.

    ReplyDelete
  4. bila tanya ckp sakit.la ni aps dh jadi

    ReplyDelete
  5. dadah heroin & artis tak dapat dipisahkan. kalau xde heroin macamana ilham nak datang? korang semua apa tahu. diam je la. korang ingat senag ker nak dapat idea seni? kalau xde heroin baik xyah jadi artis. jadi blogger macam omakkau boleh la.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...