KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 12 January 2015

ANAK YANG HEBAT!!!!!


Bersyukurlah kita dengan apa yang kita ada. Semoga adik ini beroleh kecemerlangan dalam pelajaran dan kejayaan di masa akan datang.

20 comments:

  1. Heloo Rakan2 Seperjuangan,

    Kesian budak tu pakai kotak.

    Satu persoalan, TGHA ada, Azmin ada, LKS ada membantu mangsa banjir. Anwar mana ?????????

    Aku dah lama kata reformasi adalah perjuangan untuk rakyat tapi bagi Anwar dan keluarga dia, perjuangan adalah untuk membela nasib beliau. Yakinlah rakan2

    Anwar adalah Mahafiraun yang bertopengkan reformasi. Penorak No 1 dan spin dr yang brutal. Yakinlah rakan2 orang yang menjatuhkan orang lain untuk menaikan bini sendiri sebagai eksekutif negeri.

    Ini adalah Mamat retorik no 1. Kalau TGHA dan LKS bercakap mahupun TSKI atau Azmin bercakap........ saya akan hormat walaupun saya tidak bersetuju. Tapi Anwar cakap, buang dalam tong sampah sajalaaaaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak buat macam mana Yeop...beg tangan beg galas semua Rosmah anak badak dah sapu...terpaksa la pakai kotak. Lagi pun kerajaan JOKOJIB kan suka penaik harga barang dan meningkatkan kos hidup rakyat sebab semua khazanah HAMNGOK dah rompak habis. Anak rakyat marhain terpaksa pakai beg kotak je la ke sekolah....

      Delete
    2. kau tak sedar ke yang anwar sedang juburi mak kau.apalah kau,cepat2 kejar

      Delete
    3. Anon14:32...emotional nampak...komen bodoh nak mampos...nasib baik UMNO tak layan org mcm nih...merosakkan nama parti je kamu nih...FYI...haloo...ini bukan jenis komen org2 UMNO...PERIOD!!!!.

      Delete
    4. Ko nak tau Anwar kat mane? meh aku cerita dia tengah tale jubur Mak Kau, cuba bayangkan muko mak ko tgh main dgn Nuar, lepas tu emak kau kena tonggeng untuk doggy style sebab tu la ko tak jumpa...dasar Macai bodoh dasar Pertubuhan Bangsa2 Beruk dan Ungka A.K.A UMNO (UNGKA MONKEY NATION ORGANIZATION)

      Delete
  2. Tanah berpotensi untuk dijual kepada pemaju dan pelabur bumiputra

    Jangan lepaskan peluang ini

    http://tanahpuchong.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ahli2 PAS dan PKR di akar umbi dah fed up sama itu Mat Matang Pauh Marei. Orang susah betul dia tak ambil peduli, kebajikan rakyat marhaen dia tak peduli. Yang penting kebajikan dia dan keluarga dia ditanggung beres. Pejuang rakyat tak akan memecat rakan untuk mengangkat bini jadi ketua eksekutif negeri selangor. Pejuang rakyat tak akan menyorok di Australia bila rakyat dilanda musibah. Kata parti lawan ini itu ini itu, padahal Anak Berahim dari Cherok Tok Kun in 2x5 juga Weiii brader, Ptuiii ludahan aku kepada kamu. Sudah masa Kamu, Bini kamu dan anak kamu meninggalkan PKR dan PR. Mengabis beras saja. Kamu bohong !!!!! kamu pembohong !!!! mempergunakan rakyat untuk keselesaan Clan Mahligai Segam-boot. Kesian TSKI, Kesian Che Gu Bard, Kesian TGHA menjadi fitnah dan tohmahan kamu Kesian Saifuddin Nasation hilang Jawatan. Kamu kutip barua mana jadi Sec Gen Yang Benar Jeff Ulu Yam Ahli Keadilan SInce 2000

    ReplyDelete
    Replies
    1. Padan muka dia takda kat blog2, rupanya Anwar dan BN sama saja iq

      Delete
    2. 13:39 kalau ko yang berambus dari PKR lagi bagus...

      Delete
  4. Anonymous 13.39,

    Sudah-sudahlah. Kami bosan dengan retorik tuan.

    ReplyDelete
  5. Yang yang tak suka Anuar orang UMNO orang PR masih lagi meminati Anuar masih lagi sayang TGHH,TGNA. Macam orang UMNO masih sayang Pak Lah masih sayang Mahather masih sayang Tunku masih sayang Hussein Oon. Tak ada apa perbedzaan kerana mereka mereka ini adalah pencetus idea kepada sesebuah parti. Kamu sokong UMNO kerana Najib dan Rosmah kami sokong PR kerana Anuar kerana TGHH. Kalau nak kata Anuar cakap tak betol aku rasa Najib pubya cakap lagi kelentong. Bukan satu Malaysia yg tahu Najib menipu dan kelentong tapi satu dunia tau cuma kamu sehaja sebagai macai tegar yg tahu sebab bodoh bin bangang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada PR yang benci Anwar. Terutama golongan reformist yang berprinsip bukannya membuat Mat Janggut Cherok Tok Kun jadi Idola.

      Kami grassroot PKR dan PAS dah benci meluap2 kat Anwar dan keluarga dia

      Delete
    2. Sori lupa, jenis macam Anwar ni P Ramlee kata Setan bertopengkan manusi

      Delete
    3. dia bukan setan bertopengkan manusia tpi taik yg bertopengkan manusia.

      Delete
  6. Macai umngok betui x de otak komen melalut selama ni kat Msia kerajaan pusat bee end pegang la ngok pasal tu le semua negeri susah kos sara hidup tinggi sbb diaorg rompak wang rakyat la ngok...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eleeeeh sebelum 1998 Anwar pun BeEnd Juga. Lepas Dia kena pecat pura2 jadi santa claus keadilan

      Delete
  7. Sekarang cerita budak sekolah pakai beg kotak.apapasal lari dari tajuk pkr,pas dan umno semuanya sama berkiblatkan sekular sudah2lah tu melayu...baliklah pada fahaman islam

    ReplyDelete
  8. Puak umporno ni tak habis jubor jubor jubor itu saja yang mereka tahu.

    Mencarut adalah salah satu rukun wajib siapa2 yang nak jadi ahli umporno.

    Kalau cerita hutang negara dah nak 600 biliion mampus dia tak tahu.

    ReplyDelete
  9. Puak pr ni kalau takde cerita jubor, cari cerita jubor..ada cerita jubor tercongang congang pulak...malu2 kucing.

    ReplyDelete
  10. adoi tolong laaa, bukan beg skolah tu,, check dulu info dia.gambar semasa hari terakhir penggal persekolah.,dlm daerah pensiangan, guru edar stok susu,..pelajar tu takde bekas nak bawa balik, dia buat sendiri letak tali kat kotak,..sandang bawak balik,..admin pun kena la tgk2 jangan main sebat je,..tgk DSAI jugak yang kena...ishk ishk

    ReplyDelete