KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 16 January 2015

APA KOMEN DAN PANDANGAN ANDA?????


Tuduhan jahat lagi jijik di lemparkan terhadap anggota Unit Amal Malaysia yang sedang bertungkus lumus membersihkan pokok tumbang akibat banjir teruk melanda tanah air dengan kata-kata kononnya sedang sibuk membahagikan harta rompakan hasil balak.

Kalau dia berfikir dengan cara ini maka akan berduyun-duyun warga kita terutamanya dari kalangan anak-anak muda atas pagar menyokong parti anutannya .. maka dia akan silap amat besar sebab dia telah menghina mereka untuk berfikir dan menilai sebaliknya rasa simpati dan sanjugan puji akan terbit dari naluri mereka terhadap kerja-kerja ikhlas yang dilakukan oleh Unit Amal Malaysia Dewan Pemuda PAS yang cukup terkenal datang berkeja dan menyumbang bakti secara senyap sunyi dan meninggalkan lokasi secara sepi tanpa perlu di canang satu dunia setelah kerja-kerja bakti selesai.

Bukan jenis basuh sehelai kain pun dihebohkan kepada dunia kononnya tuan punya menangis teresak-esak walaupun  hakikatnya gelak besar geli hati dengan lakunan tidak menjadi.

11 comments:

  1. Unit amal berinteraksi direct dgn mangsa banjir, dia org buat keje senyap2 pun mangsa banjir nampak dgn mata kepala mereka ....tukang hina dn fitnah ni x kemane pun kelibatnye pun mangsa banjir x nampak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kot ikut blogger2 berbyr dan mengampu....hanya husam azmin nuar mat sabun dan lks je yg perihatin.....

      Delete
  2. Kalau mereka ambil pun salah ke?. Dah jadi barang buangan.
    Lebih baik ambil dari dibiar reput

    ReplyDelete
  3. Salleh yusof tu salah satu macai umno hanjing.aku sumpah keturunan die jd katak buncit !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan disumpah sumpah org sakit jiwa tu, x lama lg ke tanjung rambutan lh tu....hahaha

      Delete
  4. Omak kau kalau nak komen pasal Salleh tak pe janganlah pula membabitkan orang lain tak baik busuk hati. Kalau salah perbetulkan jangan menyindir terlebih sangat nanti berbalik kepada kita nanti.

    ReplyDelete
  5. Apa punya busuk ati..budak2 unit amal ni aku kenal juga..bkn jenis lapar duit..Allah maha mengetahui

    ReplyDelete
  6. Salleh yusof...anak haram jadah...

    ReplyDelete
  7. Kesihan aku tengok Unit Amal Malaysia pas yg terpaksa buat kerja .sepatutnya apek dap buat dipanggil bersihkan balak itu,pandai tebang pandai lah bersihkan ia macai dap ada faham tak macai pr

    ReplyDelete
  8. Amboi..OmakKau..dlm kau defend org yg di keji..sempat jugak kau mengkeji dan memfitnah sesama Islam...oppp lupa..Kau agama per yer???.. Dasar hati busuk!!

    ReplyDelete
  9. Untuk Omak Kau..sejak TSKI dipecat, Omak Kau byk berubah. Lupakan episod hitam yang menimpa Selangor. Kita memang akui TSKI banyak jasanya kepada Selangor. Namun manusia tidak selalunya sempurna. Begitu juga TSKI, Azmin dan lain-lainya. Tegurlah dengan cara berhemah. Kukuhkan perpaduan untuk masa depan Malaysia yang gemilang.. Itu lebih penting.

    ReplyDelete