Wednesday 14 January 2015

4 FOTO ... LORI BABI TERBALIK



TELUK INTAN - Sebuah lori yang membawa muatan babi dari arah Sitiawan ke Teluk Intan terbalik apabila terlibat dalam kemalangan di  Kilometer 43.5 Jalan Teluk Intan-Sitiawan, di sini, pagi semalam.

Dalam kejadian kira-kira jam 10 pagi itu, kemalangan berkenaan turut menyebabkan sebahagian babi berkeliaran di atas jalan raya.

Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Mohd Shuhaily Mohd Zain berkata, lori yang membawa 92 babi itu dipandu seorang lelaki berusia 46 tahun dari arah Sitiawan ke Teluk Intan.

Menurutnya, setiba di tempat kejadian, sebuah lori dipandu oleh lelaki berusia 37 tahun telah memperlahankan kenderaan serta memberi lampu isyarat untuk membelok ke simpang ke sebelah kanan.

“Ketika pemandu lori tanpa muatan hendak  membelok ke kanan, secara tiba-tiba kenderaannya dilanggar oleh lori yang membawa muatan babi.

“Perlanggaran itu menyebabkan lori muatan babi terbalik di tengah jalan dan menyebabkan haiwan berkenaan berkeliaran di kawasan itu,” katanya kepada Sinar Harian, di sini, semalam.

Mohd Shuhaily berkata, pemandu lori muatan babi mengalami kecederaan ringan dan mendapat rawatan di Hospital Teluk Intan di wad kecemasan.

26 comments:

  1. Kalau lori babi tu terbalik dekat SUK kan bagus...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni Anuar punya pasal lah pecat TSKI. Dulu zaman TSKI tak da la Selangor nak buat loji sembelih Babi.

      Lahanat punya Anuar

      Delete
    2. Ada VVIP dari kawasan Pantai mungkin melihat haiwan terlepas itu cute. Al maklumlah sesi touch d hanjing dia hadir tahun 2014.

      Hint2 Bapa dia berasal dari Seberang Perai dan Mama dia President satu pertubuhan (President kipas remote control)

      Sapa dia ? Kah Kah Kah

      Delete
    3. Bodoh punya komen,

      Delete
    4. Makan babi baik untuk otak...Hanya mereka yang makan babi seperti Jepun, Korea, Caucasian telah mencipta teknologi tinggi keretapi, bom atom, elektrik, kapal...semua benda termasuk komputer yang kau pakai tu... Yang tak makan babi...tahu buat apa? Buat anak ramai2 untuk dijadikan buruh murah kepada Pemakan Babi seperti taukeh kilang dari USA, Jepun, Taiwan, German... Siapa yang pandai dan cerdik....orang yang makan babi atau Buruh Murah dari Bangladesh, Indonesia dam juga Melayu yang tak makan babi..

      Delete
  2. Untung nasib dapat sentuhan mb...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lori terbalik dekat Telok Intan. Sapa tak tau kalah dekat Telok Intan. Parti Mana tak tau. Kah Kah Kah

      Delete
  3. CUKUPLAH LOR HINZIR TERBALIK JGN PARTI YANG TERBALIK

    Amalan atau budaya 'dinasti' ditolak oleh parti PKR itu, kata akar umbi penyokong PKR di Ulu Yam. Sebaliknya, akar umbi menasihatkan PKR supaya menapis dan memilih pemimpin yang berminat untuk diletakkkan di tempat yang sesuai bagi memimpin parti itu.

    Pemimpin yang tidak berhati perut dan mementingkan kepentingan keluarga dalam parti perlu disingkirkan kata aktivis parti yang hanya mahu dikenali sebagai Jeff Ulu Yam, Semenyih, Broga dan Kalumpang sekarang menjadi nadi kepada gerakan untuk membawa PKR keatas landasan yang asal yakni berbalik kepada semanagat reformasi rakyat bawahan ulas Jeff lagi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen tahap zero IQ tahap terendah

      Delete
  4. Dalam masa rakyat melalui masalah besar yakni banjir besar dan banyak lagi isu2 lain, Anwar yakni ketua pembangkang dan de facto menghilangkan diri, Dimasa Salahuddin Ayob, Azmin dan ramai lagi memperjuangkan nasib rakyat, Anwar Missing in Action KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

    Yang benar
    Oh MaMa Ulu Yam

    ReplyDelete
  5. Weh Mat Matang, banyak betul hang punya eksyen. Mai sini aku nak tau brapa besar De Facto hang tu. Elaun wakil rakyat dan ketua pembangkang bukan guna untuk beli tom yam tapi untuk buat ronda risik dan memahami masalah rakyat. Weiii Tambhi, Lu punya masalah suruh rakyat dengar.......... rakyat punya masalah lu tak mau dengaq abang non woi

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. Lori terbalik dekat Telok Intan. Sapa tak tau kalah dekat Telok Intan. Parti Mana tak tau. Kah Kah Kah

      Delete
    2. Babi betul DAP

      Delete
  7. Eloklah Anuar tu padam, kalau ada pun meyusahkan parti saja. Berbuih mulut nak terangkan kepada rakyat mana hilangnya Anwar. Hilang waktu orang susah pulak

    ReplyDelete
  8. Untuk Mamat cherok took kun, kamu tu Zalim tau tak. Kamu pecat TSKI, kamu gantung Che Gu Bard, kamu tak peduli Rakyat marhaen. Sebenarnya kamu ni setaraf dgn Ibrahim Ali saja.

    ReplyDelete
  9. sial betul lah Jeff ulu yam ni.elok Lori babi tu terbalik depan RUMAH dia...

    ReplyDelete
  10. LORI DAP TERBALIK

    KAH KAH KAH

    ReplyDelete
  11. ha.. yang ni takda pulak yang nak serbu dan berebut daging free...

    ReplyDelete
  12. Alahai OmakKau...citer Babi jgak Kau bwk... X de citer Azmin ker rini??? Bodoh punya OmakKau...

    ReplyDelete
  13. Azmin kan suka babi...

    ReplyDelete
  14. Ada le tu nanti geng2 DAPIGS pergi tangkap adik beradik depa yang bergelimpangan tu. PKR pun tumpang sekaki atas arahan DAPINGS. HOREY!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makan babi baik untuk otak...Hanya mereka yang makan babi seperti Jepun, Korea, Caucasian telah mencipta teknologi tinggi keretapi, bom atom, elektrik, kapal...semua benda termasuk komputer yang kau pakai tu...
      Yang tak makan babi...tahu buat apa? Buat anak ramai2 untuk dijadikan buruh murah kepada Pemakan Babi seperti taukeh kilang dari USA, Jepun, Taiwan, German...
      Siapa yang pandai dan cerdik....orang yang makan babi atau Buruh Murah dari Bangladesh, Indonesia dam juga Melayu yang tak makan babi...

      Delete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...