KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 11 January 2015

AZMIN BERITAHU KETIKA BELIAU SEDANG "MENCUCI PAKAIAN" ADA WANITA YANG MENANGIS TERSEDU-SEDU TIDAK DAPAT MENAHAN HATI YANG AMAT TERHARU.... ADA BETUL KA????



Pergh!!!! hebat dan tersentap sungguh jiwa raga apabila ada rakyat yang menangis tersedu-sedu di sebabkan ada pemimpin yang bertaraf Menteri Besar mencuci pakaian kotornya. .. Belum pernah dalam sejarah negara seorang Menteri Besar cuci pakaian kotor rakyat. .. Amat hebat kelas tertinggi.

@ShuhaimiShafiei wanita dibelakang tu menangis terharu kerana saya membasuh pakaian keluarganya.

Begitulah bunyi kicauan Azmin Ali kepada Setiausaha Politiknya apabila gambar seorang wanita kelihatan seolah-olah sedang mengesat air mata ketika beliau sedang mencuci pakaian kepunyaan keluarga wanita berkenaan.

Betul ke dia menangis terharu, tersentuh dan tersentap jiwa raganya apabila pakaian kotornya dibasuh oleh YAB Azmin Ali??????

Peliknya seperti biasa setiap gerak kerja terjahan turun padang Azmin Ali sudah pasti kelihatan dirinya sahaja yang bersungguh-sungguh buat kerja yang lain sekadar jadi tukang tengok atau tukang iring .. kebetulan atau sememangnya tidak dibenarkan masuk campur semasa Hj Azmin Hj Ali sedang buat kerja????? .. sampaikan tolak kereta sorong pun beliau lakukan sendiri sedangkan Setiausaha Politik Kanannya yang berada disampingya sekadar lenggang kangkung jer. .. Macam ada sesuatu yang tidak kena.

Akhirnya terjawap sudah .. betul ke wanita itu menangis teresak-esak sebab tersentuh jiwa atau air sabun masuk kemata???? Bukan apa .. ada gambar yang menunjukkan dengan jelas wanita berkenaan ketawa riang tersengeh lebar .. Jadi .. mana yang satu betul ni???

24 comments:

  1. AZMIN 'JOKOWI' PRESIDEN PKR 2015

    ReplyDelete
  2. eleh.tak ramai pun orang menagis bila azmin basuh baju,aku fikir kalau khaldi ibrahim pergi basuh baju sudah pasti ramai lagi mekcik-makci kelantan yang meraung,bergolek atas jalan sedih tenguk khaldi basuh baju,Betul tak Omak kau?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak perlu la nak over acting sampai gitu....lama2 dah jadi aksi murahan dah...

      Delete
  3. Lakunan azmin sampai ke kelantan lah..sempoiii MB Sgor ni

    ReplyDelete
  4. Haruskah kita pertikaikan niat manusia lain sama ada depa tu ikhlas atau tidak? Begitu juga OMAK KAU, apakah niat KAU semasa memberi komen ini? Jangan biarkan diri sendiri jadi SETAN atau berfikir seperti SETAN.

    ReplyDelete
  5. Makcik kt belakang tu nangis ke gelak? Camtu ngopernya nangis ke?? Isk kompius le..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu laa pasal-mcm gelak pun ada-MB cuba tgk gmbr tu btol2-mcm makcik tu gelakk

      Delete
  6. Yg azmin ia2 nk cite kt org nape? ....megah yg dia tu mb boleh basuh kain ke ....kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Heloo Rakan2 Seperjuangan,

    Satu persoalan, TGHA ada, Azmin ada, LKS ada membantu mangsa banjir. Anwar mana ?????????

    Aku dah lama kata reformasi adalah perjuangan untuk rakyat tapi bagi Anwar dan keluarga dia, perjuangan adalah untuk membela nasib beliau.

    Yakinlah rakan2 Anwar adalah Mahafiraun yang bertopengkan reformasi. Penorak No 1 dan spin dr yang brutal. Yakinlah rakan2 orang yang menjatuhkan orang lain untuk menaikan bini sendiri sebagai eksekutif negeri. Ini adalah Mamat retorik no 1.

    Kalau TGHA dan LKS bercakap mahupun TSKI atau Azmin bercakap........ saya akan hormat walaupun saya tidak bersetuju. Tapi Anwar cakap, buang dalam tong sampah sajalaaaaaaaaaaaaaa











    ReplyDelete
  8. Saya agak setiap kali dapat mengutuk Azmin Omak Kau akan mengalami orgasm yang hebat...sebab itu berita-berita macam ni pun dimasukkan....carilah berita lain yang ada substance.....Azmin nak cuci baju ke nak cuci bontot ka lantak die la.....

    ReplyDelete
  9. Anwar dan tok guru ape klàs nak bantu bsnjir bang non tengah kira hari bika nsk balik ke sgbuloh resort dan tok guru tengah kira dan fikir apa kah bala banjir di kelantan disebabkan kroni DAP yg dianugerah balak atau dari doa2 macam gampang satu sstadium masa era reformasi yang lalu....

    ReplyDelete
  10. Lakonan kutip sampah dah tak ada ke??? Makin meluat aku nengok abang kepada azwan ali dan umi hafilda ali ni...

    ReplyDelete
  11. Sebenarnya org dalam pic to semua taik hanjing termasuk lah wanita yg menagis tu.

    ReplyDelete
  12. Wanita itu menangis pada mulanya apabila Azmin sudi jadi kulinya,tetapi lama-kelamaan dia ketawa sebab dah dapat amah baru.

    ReplyDelete
  13. Apa punya mb daa......

    ReplyDelete
  14. apa punya busuk hati la admin....

    Azmin tulis...DI BELAKANG....yang kau tulis ketawa tu di sebelah kiri dia...

    Begitulah sifat manusia bila hati sudah benci....semua jadi hitam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat belakang azmin ada makcik nangis ke? Ko yang manusia berhati hitam kan anon 00:02

      Delete
  15. Azmin terbukti lebih hebat menjadi mb daripada khalid

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boleh masuk tong sampah, boleh meracun serangga, boleh basuh kain, boleh cuci longkang, x gitu...kahkahkah

      Delete
  16. Org lain bertungkus lumus tak ada pun nak menunjuk2. Yg penting ikhlas dan berterusan. Tangan kanan memberi, tangan kiri pun tak tau. Jgn ambil kesempatan politik atas kesusahan orang lain. Kelak jadi bahan ketawa.

    ReplyDelete
  17. Apa lah..tu semo pelakon je lah. Semo tipu je brg2 kt situ konon2 tnggelam bnjir. Haha..alien tuu

    ReplyDelete
  18. kalau ambik wide angle berlambak-lambak cameraman merakah tindak-tanduk azmin ni

    wayang jgn tak wayang

    ReplyDelete
  19. ramai yg tak kenal Azmin yang sebenarnya. Dia tu sedang buat lawaklah, cuba baca tweet sambil tengok gambar tu.. memang keturunan selebriti Azmin ni..

    ReplyDelete
  20. WANITA TU BUKAN MENANGIS, MATA DIA PEDIH PASAL KENA PERCIKAN AIR SABUN AZMIN TU, TU YG DIA KESAT MATA DIA TUY...KAH KAH KAH APA PUN TAHNIAH LA KAT MB SNGOR TU. IKHLAS ATAU TIDAK BUKAN KITA MANUSIA YG NILAI DAN TENTUKAN..

    ReplyDelete