KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 10 January 2015

BETUL KE SUDAH ADA VIDEO SEKS YANG MELIBATKAN DAIM ZAINUDDIN????


Video ini dimuat naik oleh satu akaun baru youtube yang dikenali sebagai Shahid Islam pada 6 Januari 2015. Akaun ini tidak mempunyai sebarang subscriber umum mempercayai bertujuan dan bermatlamat tidak lain tidak bukan percubaan melagakan Najib dengan Tun Daim.

Video ini hanya diketahui umum apabila didedahkan oleh orang kuat UMNO Bahagian Bandar Tun Razak Zaharin Mohd Yassin yang sejak kebelakngan ini cukup banyak mengkritik pentadbiran Najib.

Mendapat maklum betapa dipercayai video ini dimuatnaik bagi tujuan menuduh Pejabat Perdana Menteri sebagai dalang video ini.

Secara tidak langsung akan mewujudkan perang antara kem Dr Mahathir Mohamad – Daim Zainuddin dengan pasukan Najib Tun Razak.

Nampaknya ada sekelompok warga kita yang tidak pernah belajar dari sejarah silam .. enggan menerima kenyataan ... serang pemimpin dengan gaya dedah video seks tidak akan merobohkan pengaruh dan sokongan rakyat terhadap tubuh badan pemimpin berkenaan sebaliknya yang menjadi tukang dedah pula akan menguncup sokongan dan dipandang sebagai desperado.

Rakyat yang berfikiran waras mampu berfikir dan menilai tentang ada percubaan untuk ambil kesempatan atas kritikan Tun Daim yang bergabung dengan Tun Mahathir serta para blogger otai terhadap pentadbiran Najib Razak.

Sepertimana pernah Omak Kau nyatakan sebelum ini .. seranglah sekuat mana pun Najib Razak, namun kedudukkannya sebagai Presiden UMNO dan Pengerusi Barisan Nasional tidak sedikit pun goyah kerana para penyokong UMNO/BN kena akui bahawa tiada siapa pun dalam UMNO/BN kini yang memiliki kepimpinan yang mampu membawa UMNO/BN untuk mempertahankan Putrajaya dari rempuhan dan serangan Pakatan Rakyat.

Perhimpunan Agung UMNO 2014 yang lalu adalah bukti jelas dan kukuh betapa tiadanya pemimpin dalam UMNO selain Najib Razak buat masa kini yang dilihat dapat mengemudi UMNO untuk mengharungi suatu pertempuran yang cukup dahsyat pada PRU 14 akan datang.

Hentikan kerja-kerja karut marut ini.

21 comments:

  1. Kah kah klu ada pun bideo tu besi tak leh wat bukti pun....klu ada pun tak ada kena tak mengancsn keselamatan negara ...tak mrngadai akidah dari pluralisme...lgbt...dan mengancam dari prngaruh yahudi mcm anwar aljuboori punya kes..lantok le...itu kes peribadi dak daim klu tuduhan ini benar skalipun.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok la macai gampang ni bagi komen.

      Bila kena kt kroni dia, dia terus kata tak de apa2

      Delete
    2. Kan najib dh pesan macai dia jenis keturunan bangang..

      Delete
  2. DAIM BOLEH CAKAP MUKA MACAM SAYA TAPI PERUT BUNCIT

    DAIM BOLEH UPAH SORANG PEGI THAI MAKEUP MACAM P.RAMLEE

    LEPAS TU CAKAP DI THAI BOLEH MAKEUP TIRU WAJAH

    ReplyDelete
  3. Tak best la video Daim....kote dia kecik....... orang nak buat video cari la yang nallakarupan punya saiz baru best.....
    Tapi kalau buat Rosmah bagus juga...katagori anak gajah matured woman....

    ReplyDelete
  4. Rasakn lh pulak mcm mane org lain rasa, dh tua2 nk mam....s tp terpalit dgn tuduhan video lucah lak tu, duit banyak pun x leh buat ape2...kesian lak tengoknye...

    ReplyDelete
  5. Anwar dh, mustapa Ali dh, daim dh, madey on the making lak agak nye ....kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Tak sabar nak tunggu video Hasan Ali..tak dpt dibayangkan muka Hasan Ali time pancut..nikmatnya..

    ReplyDelete
  7. Belum apa apa puak al juboori rasa riang gumbira dengan tuduhan ini...ini kes tak mengancam negara....tak mangancam akidah dan iman rakyat mesia pun...kes aljuboori ni kita tentang abis abisan sebab pluralisme..syiah....lgbt...libralisme dan mengancam akidah umat islam...

    ReplyDelete
  8. Ehh falsafah pejuang umno kan rasuah,menipu,judi,arak,pompuan,puteri umno halal.yg haram mkn babi je..

    ReplyDelete
  9. Anon 13.58....falsampah tu sesuai untuk si aljuboori....penipu kski rasuah pasal 16 sept....kaki sondol pempuan china doll dan rempuh jubo jantsn skli....paling babi pasal pluralisme yg mengsncam akidah....jubo tul babi nih....

    ReplyDelete
  10. Akidah pjuang umno berwirid jubo dgn seru babi.malang tol agama pejuang umno ni.

    ReplyDelete
  11. Brioni dab jubo sinonim ngan bang non...

    ReplyDelete
  12. Tentera jubo umno ni x ramai tp dia punya posting almost every story dlm blog ni...tahap macai ni gred kerak nasi bayaran pun ciput ...biar dia melalak dgn cite jubo dia ...kesian nnti mampus lak x dpt makan ...kahkahkah

    ReplyDelete
  13. Najib, daim, dua2 nafsu kuda, tp mcm kuda tua nk kene hukum tembak je le ...

    ReplyDelete
  14. Boleh tulis tak betul2 siapa nama dia dan kenapa dia awak awak semua panggil mcm tu. Rasanya, hodoh lah gelaran tu.

    ReplyDelete
  15. Dah tua kecut nk mampos tu takkan lah napsu luar biasa...entah entah dah tak bangun anunya...heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Viagra 1st gred dh naik x leh turun punye bro....kahkahkah

      Delete
  16. Cara Melayu nak cari duit senang....jaja cerita kena rogol dan jubo.
    Berhati2 sekelian, jangan percaya dengan orang Melayu,
    Aku dah lama haramkan orang Melayu datang rumah aku. Mana tahu nanti dia repot polis aku rogol atau jubo dia .... Kalau dia orang kata aku anti sosial...peduli apaa.....kerana setakat tak bersosial dengan Melayu, tu rugi apa2 pun

    ReplyDelete
  17. Dulu melayu UMNO islam ikut al quran dsn hadis tapi sekarang melayu islam UMNO ikut Yahudi ini lah jadi nya. Fitnah sana sini. Hasut sana sini. Yg sedih dan menyedihkan ada dua undang2 yg berbedza di Malaysia ini kalau UMNO/BN cakap apa buat apa yg menyalahi undang2 tak kena dakwa tapi kalau pembangkang terkentut dan sendawa pun kena dakwa bawah akta hasutan. Kerana kentut dikhalayak ramai menyebabkan org ramai tuduh menuduh antara satu sama lain mempertikaikan siapa kentut jadi yg kentut kena charge kerana menimbulkan kemarahan orang ditempat tersebut. Hampeh punya undang2 dan pengamal undang2 di Malaysia. Kalau sebelah UMNO berak kencing pun tak apa tak akan di ambil tindakan.

    ReplyDelete