KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 16 January 2015

BUKU SEKOLAH TAJUK KELUARGA HARMONI DI GAMBARKAN LELAKI KAHWIN LELAKI MENJADI PERBUALAN HANGAT KALANGAN IBU BAPA.


Apa yang anda faham apabila melihat lakaran gambar-gambar diatas????? .. Bukankah mengisahkan dua pasang warga emas .. sepasang mempunyai anak lelaki kemudian mereka berkahwin dan mempunyai empat orang anak ... Bukankah begitu????

Jika apa yang di sangkakan ini benar maka sewajarnya ibu bapa merasa marah dan berang, bagaimana buku seperti ini boleh dijadikan bahan bacaan dan pengajaran untuk murid-murid sekolah .. seolah-olah merestui perkahwinan sejenis dan boleh mendapat empat orang anak.

Mohon Kementerian Pendiudikan yang bermenterikan Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Idris Jusuh bertindak segera dan memberikan respon demi pencerahan dan merungkai kekusutan dan kekalutan jijik ini.

22 comments:

  1. Dengar kata VVIP Pantai KL dah jadi janda. Takpalah no hal, janji jangan pi sesi touch d hanjing lagi. Kah Kah Kah

    Jesse Labu, Negeri Sembilan
    Member Jeff Ulu Yam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup lagi orang gila dari Hulu ni...meracau racau tak kira tempat...diri sendiri tk terurus sebok hal dlm kain orang...

      Delete
    2. Anon 11:25....Janda VVIP Pantai janda yang beriman. Pegang anjing bukan berdosa. Dalam Islam, binatang yang ditangkap anjing yang latih untuk memburu halal dimakan tanpa disembelih...
      Macam mana pulak yang Mak Janda Gersang yang rampas laki orang pakai bomoh dan suka2 peluk jantan muda,..

      Delete
  2. Suami dibenci Hanjing dihormati. Adalah ini pemimpin anda sanjungi. Kici Kici Lombu Jaga, kasi sentuh Hanjing Juga Kah Kah Kah,

    Ini yang anda sanjungi. Diharap jangan sanjung Abu Lahab sudahlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Simpan ckit kebodohan kau tu untuk anak2 kau dimasa hadapan.paham x babi?

      Delete
    2. Selayaknya diceraikan..Ada ker pegang hanjing..
      Harap aja tudung litup.

      Delete
    3. kalau tajuk nya keluarga harmoni tajuk itu cuma ada buku ada di buku pendidikan morel. mesti buku apek punya kerja nak perkenal gay di sekolah sjkc maklulah apek pembela peliwat tegar macam anwar itu

      Delete
  3. Muhyidin yasin taik hanjing

    ReplyDelete
  4. Di Harap vvip Pantai rentikanlah Jadi orang politik. Baik buat Pet Shop kat Permatang Pauh. Boleh aku buat bahan jenaka

    ReplyDelete
  5. Elok lh tu ...kahkahkah

    ReplyDelete
  6. Aku mahu tahu juga ia buku jenis apa ini, siapa yg keluarkan nya dan adakah ia di cop oleh dibenarkan oleh kementerian pelajaran , macai pkr penah ke tengok buku anak2 kau orang ia aku penah aku sekolah tak ada benda macam ini, semua buka telah ditapis oleh kementerian, sila bagi tajuk bukunya jika berani biar kementerian siasat betul ada buku jenis macam ini di sekolah, ini buku pendidikan moral mana omak kau tahu kalau tajuk nya keluarga harmoni tajuk itu cuma tajuk buku keluarga hormoni ada di buku pendidikan morel. mesti buku apek punya kerja nak perkenal gay di sekolah sjkc maklulah apek pembela peliwat tegar
    Anwar dah terdesak maklum lah anwar suka sama suka dengan epul , jadi dia cetus isu ia

    ReplyDelete
  7. Semakin hampehh Kementerian pelajaran ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itu buku pendidkan morel ia sesuai untuk sjkc yg suka menbela peliwat tegar macam anwar , yg menulis buku itu mesti nya apek gay ia, sila lihat siapa tulis buku pendidikan morel ia tak tah apek gay ia

      Delete
  8. Dh sampai sekolah tu kementerian pelajaran lh punye tanggungjawab, ape le bengap beno... tu lh akibahnye kalu sesebuah kerajaan yg x prehatin ...yg dipentingkannye mengaut keuntungan utk mengisi tembolok masing2 ...binawe betul ..

    ReplyDelete
  9. Klu tgk gsmbar karton pok cik pakai songkok kacamata tu rupa karton tu macam Anwar Aljuboori jer...kah kah....pasal tu la keluarga kahwin sesama jantan boleh dijadikan subjek pelajaran....kah lah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni x abis2 dgn idola anwar aljubori ko, dh lama x kene ke ...hehehe

      Delete
    2. Betul itu ia sesuai untuk penyokong anwar di sjkc maklum lah ia, aku yakin pelajar sjkc tu pasti jawab yg tua itu anwar dan wan azizah yg disebelahnya azmin dan shamsidah kemudian dua-dua keluarga cadang akan anak lelaki azmin dan anwar di kahwin sama jenis, kemudian dapat anak di kutip oleh keluarga dua belah pihak,
      ini bakal di ajar pada buku tax pendidikan moral untuk.sjkc

      Delete
    3. Ada pengalaman kluarga cmtu ke...

      Delete
    4. Macai umno mmang pndai reka cite..cm d tuduhnya anuar liwat tuu...klu bodo sekalipun x kan x leh pikir, si sepol tu muda x kan x leh lari klu anuar nk juburi dia...kahkahkah

      Delete
  10. Kalau tak ada otak tak payah la komen. Nampak tak ada pegangan agama lagi bodoh.

    ReplyDelete
  11. Keluaraga penjubo boleh hidup harmoni ke? Sja ingin tau..sekian tmakseh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg ko heboh sangat nape? org nk berjubo ke ape ke tu org punye hal, yg ko ni lak ape hal ...lain lh kalu ko ni dtgnye dr keluarga penjubo jugak...tu lh pasal ko prehatin sangat supaya dynasty keluarga penjubo ko tu yg terulung, org lain x leh lawan..hihihi

      Delete