KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 17 January 2015

INI BARU BETUL GELAGAT WAKIL RAKYAT IKHLAS DAN JUJUR BUAT TERJAHAN TURUN PADANG BERSIHKAN LONGKANG.


Ini baru betul nampak ikhlas, jujur dan bersungguh apabila wakil rakyat turun padang buat terjahan bersihkan longkang tersumbat.

Sama-sama berganding bahu dari awal hingga akhir membersih longkang dengan penduduk tempatan dan sukarelawan, dan bukannya melakukan seorang diri sambil yang lain serta mengiringi beliau sekadar berpeluk tubuh menjadi tukang tengok dan petik gambar.

Gelagat ini baru rakyat percaya dan yakin ianya bukannya suatu lakunan sekadar modal propaganda murahan dengan harapan rakyat akan terpukau dan terpesona.

Gelagat yang tidak menghina kebijaksanaan rakyat .. gelagat yang amat menghormati kemampuan rakyat untuk berfikir dan menilai.

Individu yang dirakamkan diatas ialah ADUN Kelaboran, Tumpat, Kelantan YB Mohd Zaki Ibrahim yang membuat kerja pagi tadi di kawasannya yang teruk dilanda banjir.

17 comments:

  1. Ha! yg ni memang betul2 buat keje x de penonton...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambar yang paling atas...siapa mamat boroi yang jadi pak pacak tu..orang lain sibuk kerja cuci longkang.....dia selamba seluk poket

      Delete
    2. Seluk saku dua2 tangan biasa lh main bola tatang lh tu...kahkahkah

      Delete
    3. Yang nyata anuar braheem tak peduli rakyat. Ada dia tolong tak orang susah. Podacit la

      mangkuk tu bila dia ada masalah baru terpekik terlolong , minta rakyat tolong.
      kena fitnah rakyat mau kesian. Kens tumbuk kena jail pun cari simpati rakyat.

      Rakyat susah lantaklah kamu punya attitude.

      Memang mangkuk ni dgn bini dia dan anak dia patut berambus dari PKR.

      Yang Ikhlas
      Jeff Ulu Yam
      Keadilan Friend Forever

      Delete
  2. eleh,sudahlah omak kau,dia pun sandiwara juga.kalau khaldi ibrahim sure dia akan terus tidur dlam longkang sekiranya kerja yang dibuat tidak siap pada hari itu.betultak omak kau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. He he he....

      Delete
    2. Pemimpin PKR yang adil dicari. Bukan pemimpin PKR nepotism. F U Head of Clan Segambut. Sudah masa orang tak sedar diri ni berambus. The sooner th better.WTF lahh dia.

      Tak guna punya matang pauh

      Delete
  3. Pemimpin yg baik tu ada..cuma amat sedikit..moga kita trgolong dr kalangan yg sdikit itu

    ReplyDelete
  4. Yang nyata anuar braheem tak peduli rakyat. Ada dia tolong tak orang susah. Podacit la

    mangkuk tu bila dia ada masalah baru terpekik terlolong , minta rakyat tolong.
    kena fitnah rakyat mau kesian. Kens tumbuk kena jail pun cari simpati rakyat.

    Rakyat susah lantaklah kamu punya attitude.

    Memang mangkuk ni dgn bini dia dan anak dia patut berambus dari PKR.

    Yang Ikhlas
    Jeff Ulu Yam
    Keadilan Friend Forever

    ReplyDelete
  5. By the way, brader matang pauh ni ada lagi atau dah padam?

    ReplyDelete
  6. Bagi pembenci2 anwar kt atas tu udah2 lh, selalunye kalu disebut2 selalu nama orang yg dibenci tu maknanye rindu..benci tp tindu lh pulak ...kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Pada macai mat matang....budak mat matang tu rakyat dah tak laku lagi...mat marang tu walau pun belum mampos hidup dia serupa dah mampos....sebab mat matang jadi lagu tu..sebab mat matang suka cakap bohong...kaki auta penipu...bila cakap goreng jer lebih....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apo kono kau jang asek sobut mat matang, mat matang jo ...dh gilo ko apo...hehehe

      Delete
  8. Kawan PAS....(DAP).. tak nampak pun... Kayu balak dah sebat...

    ReplyDelete
  9. Ko x dpt share ko ke, tu lh pasal melalak ye...kesian...hehehe

    ReplyDelete
  10. Dap tak ada pun hantar macai bersih kelantan yg ada ,cuma macai pas aje bersihkan kelantan, ketika rusuhan bersih pandai pula dan sangup hantar macai dari pining ke k.Lumpur, dari pining ke kelantan tak macai dap di hantar untuk bersih kelantan ini

    ReplyDelete
  11. Ko ada pigi tolg ker..ah ko pun sama..ckp je lebih..ko n mamat boroi kt gambar atas tu brpisah tiada

    ReplyDelete