KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 9 January 2015

KES MASHITAH DAKWA MASYARAKAT CINA MEMBAKAR AL-QURAN ... TIMBALAN KETUA POLIS NEGARA BERKATA DIA TIDAK PEDULI UMNO ATAU TIDAK .. AKAN BERTINDAK JIKA ADA BUKTI KUKUH.



Kes Mashitah: Kita tak peduli, Umno atau tidak, kata timbalan IGP

Mengulas soalan wartawan berhubung kes Ketua Wanita Umno Baling Datuk Mashitah Ibrahim yang mendakwa masyarakat Cina imembakar al-Quran, dengan nada tegas lagi jelas,Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Noor Rashid Ibrahim berkata polis akan bertindak jika mempunyai bukti yang kukuh.

Bagaimanapun beliau tidak dapat memberikan tempoh masa kes itu akan selesai disiasat mahupun sama ada bukti mencukupi ataupun keterangan telah diambil.

23 comments:

  1. Masitah ngan macai umno same je
    Dua2 taik hanjing

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Anwar, baik kamu pencen je la. Zaman kamu dah berlalu. Sebagaimana berlalunya Hero Hulk Hogan dalam World Wresting Federation.

      Aku habaq hang, hang tak layak dah. Sudah masa kau, bini kau dan anak kau chow dari kepimpinan PKR. Serahkan tugas2 ini kepada orang yang cekap macam Azmin. Azmin bagus, masalah rakyat dia dengar.

      Haaa Anwar berentilah memekak macam Babboon. Baik kau tolong rumah anak yatim kat Permatang Pauh

      Delete
    2. Aku respek ustazah ni satu aje.
      Masa dia pegang dan cium tangan bekas PM tu dia buat dengan penuh tertib dan sopan santunnya.......huhuhu

      Delete
  2. Salam Omak Kau,

    Apasal kes VIP Pantai KL pi sesi touch d hanjing omak kau tak tulis. Teruk jugak tu. Ayah dia dulu Presiden ABIM. Ayah dia kena nasihat sikit. Anjing tu Najis. Kita orang silap kena naihatkan. Kalau tak dengar lumoq dahi dengan roti canai

    Yang Benar

    Joyah Ulu Yam
    Serikandi Keadilan Ulu Yam

    ReplyDelete
    Replies
    1. eehh..ekau dah tukar jantina ke?

      Delete
    2. Adoii...badan aku sakit2 nih. Boleh suruh bini ko tolong picit?

      Delete
  3. Org yg bikin gamba Nik Aziz mkn dgn ba...bila nak tangkap?

    ReplyDelete
  4. "Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Noor Rashid Ibrahim berkata polis akan bertindak jika mempunyai bukti yang kukuh"..."Hemmmm...Lawak paling original...Saya bagi awak lima bintang"...kata Farah Queen...

    ReplyDelete
  5. Saya tak suka cara mashitah tapi pada masa yang sama saya lagi benci dekat Nuar Berahim. Sanggup dia memecat orang berjasa utnuk lantik bini dia jadi YemBee. Mujor perancangan style Yitzak Rabin in gagal.

    Punya la putar belit nak bagi bini jawatan penting sampai lebih dari 2 diberi jawapan satu. Terus Bodoooo Math

    So amacam, sapa lagi teruk........Matang Pauh mari lagi teruk

    Sudah masa pucuk pimpinan diberi kepada Azmin Ali. Nuar Berahim terbuktilah sebagai kaki goreng. Keadilan kunun. Kau Anwar melakukan kezaliman kepada orang yang jujur.

    Tulis Ikhlas

    Hassan
    Jelebu Mari

    ReplyDelete
  6. WAYANG WAYANG WAYANG.MEREKA PEMBELA PENJENAYAH DIMALAYSIA.KES ALTANTUYA KES LEMBU KES KAPAL SELAM KES CINCIN KES IC SABAH KES BENG HOCK KES SABRINI WAYANG WAYANG WAYANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah topic ni bro, orang tengah cerita Abang Non ni. Sduah sampai masa dia pencen dan berambus pi Cherok Tok Kun. Sudah sampai itu orang tua bagi jawatan presiden dekat Azmin.

      Wan Jijah pun boleh resign dari President, balik Cherok Tok Kun. Dari menyusahkan parti baik depa sekeluarga layan Pesemboq kat Penang

      Delete
    2. aku tengah menunggu bilakah agaknya babi boleh terbang...

      Delete
  7. DS Anwar dah tak laku...cerita sedih dia rakyat dah jemu....sudah2 la anwar..biar je perjuangan rakyat diteruskan oleh shamsul iskandar md akin....tingkah laku licik mu tetap akan dikenang...nama anda pasti wujud dlm lipatan sejarah...anwar the great....huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana bukti kenyataan mashitah?. Ada video ke statement tu...publish kat blog omak kau ni bagi menunjukkan blogger omak kau ni benar2 anak omak...bukannya dr blogger jenis pukimak..huhuhu

      Delete
    2. 16;29...kat TV3 memang tak ada

      Delete
  8. Ibnu Abas r.a. meriwayatkan juga bahwa Rasulullah S.A.W. bersabda : “Apabila seorang wanita keluar rumahnya dengan mempesolek dirinya serta memakai bau-bauan (sedang suaminya redha akan berbuatan yang demikian itu), maka dibangunkan untuk suaminya pada setiap langkahnya sebuah rumah di neraka.”

    ReplyDelete
  9. Hahaha.....
    Memang patut bloger umpun bangang lagilah bodoh tak sudah menghasut dan menghina, sedangkan diri dah hina kerana wang semua kerja dilakukan. Lagi pasal agama islam tak habis lagi.... berani kata cina bakar cina mana???? Kalau ada bukti tangkap je...takyah tuduh sesuka hati sebab cina byk cina nya bukan satu tetapi byk tak terkira malah melayu ciput je kalau nak banding dgn org atau wang maka hati2 bila berkata 2. Dah lah ekonomi tak pandai suka boros lagi malah main tangan tiga empat masih nak suka2 mengata tanpa bukti. Lagi menghina cina lagi susahlah melayu malah negara lagi mengharapkan china utk bangunkan ekonomi malaysia masih nak melaung tak sudah2 mana kebijakkan yg kamu ada???? Hanya bising pandai tak habis2 pasal islam itu je...ke yg pandai melaung mcm angjing lagi nak mengata org. Memang muka tak tahu malu dah lah bodoh bangang lagi masih nak melaung tak sudah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibu tunggal boleh melacur kalu dah terdesak?

      Delete
  10. Terliur gak aku tengok mashitah ni ...emmmm

    ReplyDelete
  11. Aku amat terpesona dengan pakaian dan makeup ustazah ni. Ciri2 itu memang sesuai dengan ustazah umno...heee

    ReplyDelete
  12. Cakap berbelit bebenor talibarut pkr ni..terpesona dngan pakaian dr mashitah konon...yg betulnya korang terpesona ngan pakaian dap..hancur Loging dilanyak ngok dap pun korang buat2 buta...
    Realitinya dap ni parti selekeh tapi tu jer harapan yg pkr ada...kredibiliti..maruah....cerita boleh le tapi tengok pd perlaksanaan...hancur...

    rakyat bukan bodoh sangat ..persepsi provokasi dah basi...

    dbt

    ReplyDelete
  13. Yg bkak kebun syur haram kt phg pn dap gak.tp cilakanya knapa penyangak umno x nmpk.klu x timpa bah hr tu smpi skrg dorg tlan duit haram.haram jadah pnye pjuang melayu hutan ni..

    ReplyDelete