KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 9 January 2015

FERI PULAU PINANG TERBAKAR





Kira-kira 300 penumpang diarahkan keluar selepas bahagian enjin feri Pulau Payar tiba-tiba berasap ketika baru berlepas dari Pangkalan Sultan Abdul Halim, di sini, pagi tadi.

Dalam kejadian itu pada jam 8.30 pagi, feri yang dalam perjalanan ke terminal Raja Tun Uda di bahagian pulau, terpaksa berpatah balik ke jeti selepas bahagian belakang feri itu dipenuhi kepulan asap hitam dipercayai berpunca daripada kerosakan enjin.

Kesemua penumpang selamat.

9 comments:

  1. Enjin ferry ngan otak macai bn sme je dua2 rosak terbakar mcm taik hanjing

    ReplyDelete
  2. Feri pun dah fedup dengan Anwar. Punya la marah feri..........enjin terus berasap. Balik la Nuar oiiii. Time to retire. Azmin akan mengganti kamu dan bini kamu.

    Kamu tengok tu !!!!!!!!!!!!!!! Feri pun tak mau undi kamu dah

    ReplyDelete
  3. feri pulau pining terbakar ,lim guan end kena letak jawatan , di korean feri terbakar menteri kena letak jawatan, lim guan end bila nak letak jawatan, dulu pr cakap bn menteri pengakutan kena jawatan, sekarang lim guan end kena letak jawatan sebab feri terbakar ia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sendiri ckp sendiri kena... lu pikir lah sendiri macai.... feri tu kan pengangkutan awam.... macai oh macai kenapa engkau tak makan.... Mcmna aku tak makan... duit tak bank in lg

      Delete
    2. Oiii ngok.
      Ko ingat feri tu kerajaan penang punya ker?
      Ko ingat feri tu lim guan eng punya ker?
      Laen kali kalu duduk kat hutan banat tu, tak payah la nak bagi komen.

      Delete
  4. Bila ferry optimus prime terbaik. Enjin 2 stroke

    ReplyDelete
  5. Bila ferry optimus prime terbaik. Enjin 2 stroke

    ReplyDelete