KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Friday, 9 January 2015

UNIT AMAL MALAYSIA KERAH BAKTI TIDAK AMBIL KIRA FAHAMAN POLITIK.


Ini baru dinamakan mencurah bakti tanpa mengira apa fahaman politik dan anutan parti ... mengambil sikap membantu kepada sesiapa jua yang memerlu.

Bukan berlagak sekadar angkat bag plastik berisi sedikit bahan makanan tetapi buat kepuh dan kecuh seantaro dunia kononnya dialah yang sorang-sorangnya datang turun membantu.

Membanting tulang empat kerat menggunakan kudrat membersihkan premis yang teruk disalputi lumpur dan selut .. amat jarang ahli-ahli parti yang sanggup lakukan seperti ini .. kalau ada pun yang sudah hampir siap bersih lepas itu snap gambar membuat lakunan.

Bezanya insan yang jujur dengan yang kaki berlakun untuk memberi kabur mata rakyat.

Tahniah dan Syabas kepada Jabatan Unit Amal Malaysia .. Kehadiran Anda Di Julang Tanpa Perlu DiCanang.

8 comments:

  1. Unit amal malaysia ngan pemuda umno sme je dua2 makan nasi bezanya unit amal bagus dn terbaik
    Pemuda umno taik hanjing

    ReplyDelete
  2. Salam semua

    Berita panas dari Jeff Ulu Yam

    Ada tak gambar Anwar tolong pi jengok orang banjir

    Ada tak Wan Azizah berkempen tolong orang susah ditimpa bencana

    Ada tak Nurul Izzah perihatin macam mana dia hadir ke sesi touch d dog!!!!!!!!!

    Bagus Azmin tolong jengok dan perihatin

    Bagus TGHA sebab ambil berat dan ada di tempat bencana

    Bagus LKS sebab hantar bantuan.

    Cherok Tok Kun and Family....WTF WTF WTF. Balik la woiiiii, kamu menyusahkan semangat reformasi sahaja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Marah nampakkkkk.....
      Drp ko marah, kan baik kalu ko ajak pemuda umno turun sama bersihkan rumah mangsa banjir. Pahala dapat, dosa mengumpat pun kurang sikit.

      Delete
  3. Kehadiran dijulang tanpa dicanang!!!!...oittt moderator...yg kau propa kat sini bukan ke dok mencanang ke tuuu....
    Deyy...poorahhhh....kah kah kah

    ReplyDelete
  4. Aku respek kat unit amal nih...
    Sejak banjir bermula sampai sekarang masih terus berbakti.
    Pemuda parti lain dah cabut lari...heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana unit pemuda pkr dan unit pps dap itu, yg pemuda pkr itu jangan hanya pandai melancap depan loptop , yg aku nampak lah unit amal pas dan unit bersih umno yg buat kerja, yg dap ini lebih sibuk bergambar terutama 3 gundik dap angkat bendera malaysia sambil promasi kan kasut puah chu kang

      Delete
    2. mana unit pemuda mca pemuda gerakan pemuda mic pemuda ppp dan sewaktu dengannnya??? ketua2 kamu semua ada kedudukan dan berkuasa dalam kerajaan yang boleh mengarah itu ini.......vengong yang tak ada apa2 kuasa dengan segala kekurangan dan kekangan itu juga yang 'nampak'

      Delete
  5. Pkr mana ada ahli.yg ramai ahli ialah pas..umno & dap..kalau ada yg mengaku dari pkr yg datang buat kerja2 amal mangsa banjir maka hati2lah...jelmaan hantu...

    ReplyDelete