Sunday 11 January 2015

POLIS CHINA TAHAN 25 PENUMPANG PESAWAT YANG MEMBUAT HURU HARA DENGAN MEMBUKA PINTU KECEMASAN SEHINGGA PENERBANGAN TERPAKSA DI TANGGUHKAN.



Polis China menahan 25 penumpang pesawat yang membuka pintu kecemasan sebelum berlepas selepas menjadi berang kerana  penerbangan mereka ditangguhkan oleh salji tebal, media negara itu melaporkan, dalam kejadian terbaru tingkah laku suka gelagat pelancong China yang gemar mencari gaduh.

Mereka terpaksa menunggu di tempat duduk mereka selama berjam-jam lamanya pada hari Sabtu, selepas penerbangan mereka dari bandar selatan-barat Kunming ke Beijing ditangguhkan, kata agensi berita Xinhua.

Selepas meminta supaya mereka dibenarkan turun dari pesawat kerana sebab-sebab kesihatan, beberapa penumpang "membuka tiga pintu kecemasan dalam usaha untuk menghentikan penerbangan", memaksa pesawat untuk kembali ke terminal, kata salah seorang penumpang.

Penumpang itu berkata mereka di atas kapal terbang bimbang bahawa pembantu kapten tidak dapat mengawal dirinya selepas dia "maki hamun dengan mengutuk" tindakan para penumpang berkenaan, kata Xinhua.

6 comments:

  1. Setelah di cari dalam blog Pro PR.. TIDAK ADA KENYATAAN YANG MENGUTUK PEGUAM CINA BIADAP YANG MENGUTUK KUTBAH JUMAAT..
    Jadi lah MATA LEBAH ..
    JANGAN JADI MATA LALAT ..

    ReplyDelete
  2. Yang kau komen buat komen ini bloge UMNO ke. Bloge Omak Kau adalah bloge PR. Malaysiakini pun bloge lebih kepada PR. Buta kayu apa ke kamu ini.

    ReplyDelete
  3. Blog Omakkau dan Malaysiakini adalah kawan dajjal dan haramjaddah. Kalau cerita umno bukan main lagi moncung mulut mereka.Bagi mereka apa yang dibuat Umno semua salah. Tetapi kebiadaban kafir DAP dan PKR mereka akan tutup mata dan membisu.Inilah kompromi syaitan dan dajjal.

    ReplyDelete
  4. CINA MEMANG BODOH

    TENGOK PERANGAI CINA KAT MALAYSIA PUN MCM SIAL

    ReplyDelete
  5. Setuju dgn Anon 19.24. Cina Gerakan dgn MCA mmg cam harem...

    ReplyDelete
  6. Hahaha.....
    Cina sial cina bodoh..... kenapa pula saudara2 tak kaya2 kat negara ini???. Kenapa nak hina cina sedangkan ini masalah org yg tak.ada akal dan panas baran ,habis saudara2 tak ada ke yg begitu! Bodoh yg mengata sial yg menghina!!!! Memang manusia zaman ini ada masalah mental tak kira bangsa dan negara mana semua gitu.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...