KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Thursday, 15 January 2015

WANITA MENCURI SEBUAH TV DALAM MASA 13 SAAT DENGAN MENYEMBUNYIKANNYA DI CELAH KANGKANG DAN BERJALAN SEPERTI BIASA.



COSTA RICA – Seorang wanita mengejutkan orang ramai. Apa tidaknya dia mampu mencuri sebuah televisyen yang masih dalam bungkusan, hanya dalam masa 13 saat dengan menyembunyikannya di celah kangkang.

Lebih hebat, dia boleh berjalan keluar tanpa disedari sesiapa pun ketika televisyen tersebut tersembunyi di dalam gaun labuh yang dipakainya.

Wanita ini pastinya mempunyai kaki yang kuat kerana mampu mengepit televisyen tersebut tanpa menjatuhkannya.

Menurut pembantu penjual di situ, Jacint Ramírez Callas, 25, wanita itu melakukan kerja jenayah berkenaan dengan pantas tanpa disedari oleh sesiapa pun.

“Dia memang seorang pakar. Saya tidak pernah menyaksikannya,’’ katanya.

Video rakaman kejadian itu telah didedahkan oleh polis kepada orang ramai bagi mendapatkan maklumat mengenai wanita tersebut.

Polis percaya wanita itu mempunyai pengalaman mencuri dan mungkin telah melakukannya sebelum ini.

15 comments:

  1. Sia2 Berjuang Bila Ketua Umum Sendiri Pertahan Nepotisme dan Kezaliman Dari Mati

    Tulang Badak (TB) rasa sia2 perjuangan Tulang Badak dalam PKR sejak umur 18 tahun apabila Ketua Umum sendiri berjuang untuk daulah keluarga Rasa mcm segala pengorbanan Tulang Badak selama ni mcm tiada makna dan tiada nilai.

    Rasa sia2 segala pengorbanan yang telah dilakukan oleh arwah bapa Tulang Badak yang bertungkus lumus membantu membina Keadilan Negeri Sembilan setelah Anwar ditendang dari UMNO dulu.. Kami berhimpun dan berkempen sampai2 kadang2 kami terlanjur sampai ke Padang Besar, Perlis. Sekali tu punya semangat kami berkonvoi dari Sermban ke Rembau, terbabas sampai ke Pasir Mas Kelantan.

    Punya Komited tak tau dah nak sampai sempadan Siam. Penat jerih nak bunuh Kronsima, Nepotisme dan Korupsi tiba2 Ketua Umum sendiri pegi buat kerja tolong benda keji. Ketua Umum PKR sendiri bertungkus lumus memastikan kelangsungan dan jangkahayat Nepotism lebih panjang.

    TULANG BADAK (TB)
    MURTABAK WAVES
    SEKRETARIAT PASNE (AHLI PKR ANTI SEMANGAT NEPOTISM)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org cite pasal curi tv..yg ko dok meroyan pasal ketua umum apasal...badak

      Delete
    2. Hebat pncuri ni...sape sifu dia ye

      Delete
    3. hahaha......
      bukan hebat tetapi berani dan bukan kaki kuat tetapi sebalik gaun itu ada celah gantung buatan sdr , iaitu ubah suai utk menyimpan barang curi. pencuri macam ini ramai malah ada satu sekeluarga atau saudara adalah pencuri begini. apa2 sj mrk curi asal berharga malah berluasa di mana sj di negara ini.

      Delete
  2. Kangkang mengangkang ni pantang larang orang melayu dari turun temurun semenjak zaman eee hindus lagi.isteri kangkang nasi akan buat suami jadi bahalol.bayangkan kalau kena kangkang skit2 tapi boleh keliling dunia....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Filem jakie can keliling dunia dalam 80 hari boleh telan belanja berjuta2.cuba bayangkan kalau keliling dunia dalam masa tak sampai 30 hari....hebatkan..

      Delete
  3. 13:05 dah tau sia sia berambuslah cepat dari parti....menyemak disini buat apa...BADAK oooii

    ReplyDelete
  4. Bayangkan kalau dia curi emas...mau berkilo emas boleh muat celah kang kang dia...

    ReplyDelete
  5. Emas berkilo-kilo kurang harga berbanding cincin yang sudah dibentuk...boleh dijual harga mahai 24 juta

    ReplyDelete
  6. Itu pasai kalau x mampu membeli barang mahai sila amalkan tabiat menabung sejak dari kecil lagi...kalaulah perempuan tu menabung sejak dari kecik takpaya la mengunakan kuasa kekerasan iaitu kekuatan mengepitan mengangkang...hanya pecah tabung ja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tabung ada banyak jenis...tabung buluh,tabung ayam.....tabung mak badak pun ada...

      Delete
    2. hahaha....
      tabung???? malas kerja nak gaji besar pendidikan rendah nak senang kuat belanja mana mampu nak tabung hanya mampu menabung barang curi je lah golongan macam ini . namun tak akan kaya sampai bila pun mrk curi sebab curi sini belanja sana msk sini keluar sana curi seumur hidup pun tak akan senang hanyalah golongan penjenayah tiada masa depan selamanya.

      Delete
  7. kuatnya puki mengentam

    ReplyDelete
  8. kalau tv besar boleh kepit celah kangkang dan berjalan macam biasa...... cuba bayangkan kalau dia kepit batang tu... hai apa akan jadi.. silap2 tercabut terus..
    hei..takutnya....

    ReplyDelete
  9. This Is What You Really Want !!
    Something That Beyond Your Imagination !! >>> CLICK HERE !!

    ReplyDelete