KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 6 September 2015

BEKAS TIMBALAN PENDAKWARAYA KANAN SPRM DILAPORKAN HILANG.



Timbalan Pendakwaraya terkenal, Kevin Anthony Morais dari Jabatan Peguam Negara dilaporkan hilang.

Beliau yang juga bekas orang kanan dalam Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) sebagai Timbalan Pengarah Pendakwaan, dikatakan kali terakhir dilihat meninggalkan pangsapurinya di Menara Duta untuk keluar bekerja pada pagi Jumaat lalu.

Difahamkan, seorang rakannya cuba menghubungi beliau pada hari itu, bagaimanapun, tidak dijawab.

Sumber memberitahu, pemeriksaan di pejabatnya mendapati, beliau gagal hadir ke tempat kerja pada Jumaat lalu.

Rakan beliau kemudian dikatakan menghubungi abang sepupunya, Datuk Richard Morais, yang kemudian membuat laporan polis di Balai Polis Jinjang pada jam 6 petang semalam.

Kehilangan Kevin menjadi viral apabila ahli keluarganya merayu untuk mendapatkan sebarang maklumat mengenai kehilangannya.

Difahamkan, Kevin kali terakhir menggunakan kenderaan rasmi kerajaan dengan nombor pendaftaran WA 6264 Q.

Pada masa sama, sumber SPRM mendedahkan bahawa Kevin kembali ke Jabatan Peguam Negara selepas menyelesaikan tugas di SPRM.

22 comments:

  1. Tiada apa yang pelik dan aneh berlaku. Hilang..mati...dipecat..dimufliskan..perkara biasa di Malaysia. Selagi orang berkenaan tidak letak jawatan .. perkara yg lebih buruk pasti berlaku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memalukan parti. Kawan2 lain sibuk bentang dan bahas isu negara tuang kita sibuk gi Jepong. Macam hari lain dah tak dok. Mangsa banjir kesejukan tidur dalam khemah. Sia2 beri undi tapi pemimpin dok bertangunjwb.

      Delete
    2. Apa kata Deraman pembodek no 1 UMNO. Masih nak spin dan cover UMNO lg kah?

      Delete
    3. PAS dan UMNO pasangan kekasih baru. Apa yg UMNO buat semua indah belaka.Bagi PR 2.0 tiada tempat lagi untuk PAS. Bila tiiba PRU 14 nnt PAS nak bertanding di mana? Semua kawasan UMNO / BN ada. Bertebung satu lawan satu dgn PR. Klu PAS masuk bererti dia khianati UMNO. Klu tak masuk pemimpin PAS nak makan apa? Rover baru nak kena bayar juga. Nak nyesal sbb bergaduh dgn DAP dah terlambat. Nak mohon maaf dgn G18 rasa malu. Maka jadilah LEBAI MALANG.. ke hulu melepas ke hilir pun melepas.

      Delete
    4. Berita Gempar

      Ada gang2 kecewa kalah pemilihan., menghilangkan diri Dari parti asal buat parti baru kerana kecewa.

      Sungguh Loser. Alasannya dihalau. Hakikatnya kalah. Irang dah umur 50-60 in ada perangai loser memang memalukan

      Delete
    5. Cao Cangkul lagi gila APA DAP nak buat indah belaka

      Delete
    6. jemahan Akhbar Cina : DAP Akan Buang Kakitangan Kerajaan Jika Berkuasa

      .Entri kali ini khas untuk kakitangan Kerajaan yang masih tidak bersyukur Dan mahu bersama2 GHB yg menjadi hamba kepada DAP

      Jika mereka merasakan GHB dan DAP dapat membela nasib mereka, ternyata mereka silap. Belum berkuasa, DAP telah berani mengisytiharkan untuk mengecilkan saiz jabatan Kerajaan. Ini bermakna, makin ramai yang bekerja dengan Kerajaan akan hilang pekerjaan.


      Sinchew Daily News m/s 9
      1 November 2011 (Selasa)


      Jika Pakatan Rakyat Memerintah Kakitangan Awam Akan Dikurangkan Separuh
      Setiap Tahun Akan Dikurangkan Ikut Peringkat: Tony Pua Kiam Wee

      ‘Pakatan Rakyat akan melalui kakitangan awam yang sudah berusia dipercepatkan bersara, termasuk ambil contoh cara negeri China kurangkan kakitangan awam yang berlebihan, dengan adanya satu sistem untuk kakitangan awam yang kurang berkesan menjalankan tugas, akan ditempatkan di rumah dan diberi separuh gaji, supaya pihak kerajaan dapat kurangkan perbelanjaan yang begitu besar untuk kakitangan awamnya.’

      31hb JB, setiausaha bahagian penerangan DAP Tony Pua Kiam Wee berkata, jika Pakatan Rakyat dapat memerintah kerajaan pusat sahaja, akan kemukakan satu projek yang dinamakan “Projek Khas Mengurangkan Kakitangan Awam” untuk mengurangkan bilangan kakitangan awam berperingkat-peringkat setiap tahun.

      Tony Pua berkata, bagi mengurangkan jumlah dan bilangan kakitangan awam ia adalah satu cabaran besar bagi Pakatan Rakyat, oleh kerana mungkin akan dapat bantahan daripada kakitangan awam itu sendiri, selepas Pakatan Rakyat memerintah, Pakatan Rakyat tidak akan laksanakannya projek itu secara mengejut.

      “Pakatan Rakyat tidak akan gunakan budaya lama yang dilakukan oleh kerajaan membuat pengambilan graduan universiti untuk dimuatkan ke dalam sektor kerajaan, pada masa sama mungkin Pakatan Rakyat akan buat penambahan kakitangan awam, tetapi penambahan itu perlu yang berkualiti tinggi, dan memilih kakitangan awam yang punyai daya saing.”

      Kakitangan Awam Yang Sudah Berusia Dibiar Bersara Cepat

      Tony Pua berkata, Pakatan Rakyat akan menggalakkan kakitangan awam yang sudah tua dinasihatkan berhenti kerja. Ia akan ambil contoh cara negeri China bagaimana mereka kurangkan kakitangan awam termasuk kakitangan awam yang kurang berprestasi, kakitangan awam yang diberhentikan ini akan mendapat pampasan separuh gaji

      Delete
    7. DAP dan cangkul wajar diboikot kerana Rejim Pulau Pinang menindas orang kampung melayu Dan India.

      Rocket adalah lambang racist yg melampu


      Orang melayu ditekan Dan ditindas di Pulau Pinang. Malangnya puak2 Kajang Move Dan GHB tidal pedulikan nasib mereka. Mat Sabu Dan Mujahid adalah kelahiran PPinang. Demi pangkat Dan fulus, kesusahan mereka diabaikan


      Kampung Melayu Menjadi Mangsa di Pulau Pinang

      Kira-kira 1,000 penduduk Kampung Mutiara, Batu Ferringhi Pulau Pinang berkumpul secara aman pagi tadi sebagai langkah terakhir menyelamatkan rumah dan kampung mereka daripada dirobohkan.

      Mereka yang berkumpul sejak malam tadi sehingga awal pagi ini, turut menutup laluan masuk ke kampung itu menggunakan bas, kereta dan tiang konkrit bagi menghalang kemungkinan kereta jentolak masuk dan merobohkan rumah mereka

      Tindakan itu terpaksa diambil selepas notis pengusiran mereka dari kampung berkenaan yang diperoleh tuan tanah daripada mahkamah berakhir hari ini.

      Walau bagaimanapun, penduduk yang sudah mendiami kampung berkenaan lebih 50 tahun lalu enggan berpindah selepas tidak mendapat pembelaan sewajarnya selain tidak mempunyai hala tuju.

      Sementara itu, blog penang-kini menyenaraikan 26 kampung Melayu yang sudah dilenyapkan di Pulau Pinang.

      1. Kg Permatang Tok Subuh
      2. Kg Buah Pala
      3. Kg Pokok Assam,Jelutong
      4. Kg Dodol
      5. Kg Binjal
      6. Kg Batu Uban
      7. Kg Tanjung Tokong
      8. Kg Bagan Dalam
      9. Kg Permatang Tepi Laut
      10.Batu Maung
      11.Kg Pulau Jelutong
      12.Kg Lima Kongsi,Sungai Bakap
      13. Kg Teluk Kumbar
      14.Kg Dalca
      15.Kg Sungai Nibong Kechil
      16.Kg Tengah Jelutong
      17.Kg Terang Balik Pulau
      18.Kg Genting,Balik Pulau
      19.Kg Pondok Upeh, Balik Pulau
      20.Kg Padang Benggali, Permatang Pauh
      21.Teluk Air Tawar
      22.Kg Gagah, Bagan
      23.Kg Nelayan, Teluk Kumbar
      24.Kg Selut Sg Pinang
      25.Kg Siam, Pulau Tikus.
      26.Kg Mutiara, Batu Feringghi

      Delete
    8. SEMUA DIJEMPUT HADIR DALAM PERHIMPUN RASIS SEPTEMBER INI. KITA BUANG SLOGAN 1 MALAYSIA. KITA TUNJUK KPD KAUM CINA BAHAWA MELAYU UMNO BENCI KAUM CINA. PARTI KOMPENEN BN SPT MCA JANGAN CAMPUR SBB MCA BUKAN CINA YG DIBENCI. KITA NAK TUNJUK KUAT PADA DAP SAHAJA. KALAU PAS NAK JOIN PUN BOLEH SEBAB PAS BENCI DAP. PASTIKAN SERBAN DIIKAT KUAT2.

      Delete
    9. Kenderaan Dijumpai Terbakar Dipercayai Mirip Milik Kevin

      0

      PERKONGSIAN

      Kongsikan di

        



      HUTAN MELINTANG: Sebuah kereta yang ditemui terbakar di sebuah ladang kelapa sawit di Kampung Sungai Samak pagi semalam dipercayai mirip dengan kereta yang diguna oleh TImbalan Ketua Bahagian Perbicaraan dan Rayuan di Jabatan Peguam Negara, Kevin Anthony Morais.

      Kevin dilaporkan hilang sejak kelmarin.

      Ketua Polis Daerah Hilir Perak, Asisten Komisioner Mohd Shuhaily Mohd Zain mengesahkan penemuan terbabit.

      Menurut Shuhaily, setakat ini kenderaan itu masih belum dapat disahkan modelnya kerana kemusnahan teruk yang dialami.

      Menurutnya lagi, pihaknya kini masih menunggu jawapan pakar bagi mengesahkan model kereta terbabit.

      "Model kereta itu nampak seperti Proton Perdana dan sesekali nampak seperti Honda Accord. Disebabkan itu kita memerlukan pakar untuk mengesahkannya," katanya memetik laporan BH Online.

      Namun tiada mayat dijumpai di dalam kenderaan tersebut.

      Kevin dilihat kali terakhir pada pagi Jumaat lalu ketika beliau meninggalkan pangsapurinya di Menara Duta.

      Difahamkan, Kevin kali terakhir menggunakan kenderaan rasmi kerajaan dengan nombor pendaftaran WA 6264 Q.

      Berita kehilangan Kevin menjadi viral di media sosial selepas ahli keluarganya merayu orang ramai menyalurkan maklumat mengenai keberadaan Kevin.

      Kevin sebelum ini bertugas di SPRM sebagai Timbalan Pengarah Bahagian Perundangan dan Pendakwaan Suruhanjaya SPRM sebelum beliau ditukarkan ke Jabatan Negara pada 15 Julai lalu

      Delete
    10. Hahaha.......hilang berita buat siapa??? Kalau beliau tidak penting maka hilang atas sebab biasa tetapi kalau beliau penting maka hilang atas sebab ada pihak cuba menutup melindungi diri. Negara masih aman makmur rakyat selesa dgn keadaan ini.

      Delete
  2. Sedih melihat Parti PAS yang akan juga hilang dan mereput perlahan-lahan.
    segala penat lelah dan pengorbanan Ust Fadzil Noor dan TGNA dikhianati oleh seorang mahkluk yang degil, sombong dan keras kepala yang bernama xxxx (nak sebut pun malu).

    Hari demi hari ahli PAS keluar dari PAS secara berjemaah setelah melihat cara perjuangan PAS yang semakin kabur dan lebih kepada sibuk menyerang kawan dari sibuk untuk menyerang BN dan membantu rakyat.

    Setelah mengambil perkiraan yang panjang dan meneliti kesan positif dan negatif untuk bergerak kerja di masa hadapan, kami seperti penama di bawah bersetuju untuk meletakkan jawatan daripada saf kepimpinan PAS kawasan Segamat Sekijang Labis dan memilih untuk terus berkhidmat kepada rakyat menerusi Parti Pekerja-Pekerja Malaysia (Parti Amanah Negara - AMANAH):

    1) Shazni Munir Bin Mohd Ithnin, Timbalan YDP PAS Kawasan Sekijang
    2) Tuan Haji Md. Zin Bin Johar, Timbalan YDP PAS Kawasan Labis
    3) Hj Sairi Bin Saleh – Naib YDP PAS Kawasan Labis
    4) Mohd Hasbi Bin Nordin, Naib YDP PAS Kawasan Segamat
    5) Abd Hanis Bin Abd Hamid , Ketua Pemuda PAS Kawasan Segamat
    6) Mohd Hanaszreen Bin Jali, Timbalan Ketua Pemuda PAS Kawasan Sekijang
    7) Fahmi Bin Ahmad – Naib Ketua Pemuda PAS Kawasan Labis
    8) Norhafezah Binti Arif. Ketua Dewan Muslimat PAS Kawasan Segamat
    9) Hj Adam Bin Mohamad, Pengerusi Tetap Pas Kawasan Segamat
    10) Haji Firdaus Bin Masod, Timbalan Pengerusi Tetap Pas Kawasan Segamat

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BARU SEKARANG DIA NAK SEBUT PASAL HUDUD???

      RETORIK! Nampak sangat yang Si Hanipa ni hanya sekadar seorang pemimpin yang mengamalkan Politik HIPOKRIT bila ianya melibatkan diri dia sendiri demi menghalalkan tindakannya.

      "Sejak bila pulak dia sokong perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan?". Itu persoalan yang diajukan oleh mereka yang berada diperingkat bawahan terhadap Si Hanipa tu.

      Jelas, alasan yang diberikan berhubung sumpah Bai'ah yang dilakukan oleh wakil rakyat PAS nak dikaitkan dengan perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan adalah tak masuk akal sama sekali.

      Bahkan untuk dia menyentuh isu perlaksanaan Hukum Hudud tu sendiri pun boleh dilihat sebagai satu tindakan terdesak yang dilakukan semata - mata untuk menghalalkan Pengkhianatan yang dilakukan.

      Dalam satu kenyataan yang dikeluarkan sebelum ini, Si Hanipa tu kata, sumpah Bai'ah wakil rakyat PAS tu hanya akan menjejaskan usaha perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan.

      Itu yang membuatkan kita berasa hairan. Kenapa pulak baru sekarang ni Si Hanipa tu nak sebut pasal perlaksanaan Hukum Hudud sedangkan sebelum ini dia diantara yang paling lantang mengkritiknya?

      Bukan ke Si Hanipa tu juga yang kata, perlaksanaan Hukum Hudud di Kelantan tu adalah satu tindakan yang tidak perlu diutamakan jika nak dibandingkan dengan perkara - perkara lain?

      Hakikatnya, Si Hanipa tu sebelum ini tampil dengan pelbagai alasan yang dilihat seolah - olah menolak cadangan PAS Kelantan untuk membentangkan perlaksanaan Hukum Hudud di Negeri tersebut.

      Tapi, dek kerana TERDESAK nak menghalalkan tindakan mereka menjadi Pengkhianat serta melompat keluar dari parti membuatkan pemimpin seperti Si Hanipa sanggup mempergunakan apa saja alasan demi kepentingan Politik peribadi mereka sendiri!!!

      Delete
    2. Usaha ini diambil bagi membolehkan sahabat-sahabat yang masih berada dalam PAS memilih kepimpinan baharu yang dirasakan sesuai untuk terus memimpin PAS kawasan berdasarkan halatuju dan kompas politik yang ditetapkan Presiden PAS.

      Kami benar-benar berharap agar ukhuwah kami dengan sahabat-sahabat dalam PAS akan berkekalan sampai bila-bila dan sesekali tidak akan pernah bersetuju terhadap sebarang usaha untuk mengeruhkan hubungan kekeluargaan di antara kami.

      Harapan ini wajib dijelaskan kerana perbezaan antara kami dan rakan-rakan dalam PAS hanyalah platform perjuangan. Lebih penting kami akan istiqamah membawa agenda perjuangan Islam yang lebih inklusif dan akan terus komited membina negara yang kuat dan bebas rasuah serta penyalahgunaan kuasa.

      Sekian.

      Hj.Md Zin Bin Johar
      5 September 2015

      Sekian, terima kasih.

      Delete
  3. Senarai nama AJK yang melepaskan jawatan yang disandang dalam PAS bagi Kawasan Segamat, Sekijang dan Labis

    PAS Kawasan Segamat

    AJK Kawasan: 11 orang
    AJK Cawangan: 11 orang

    AJK PAS Kawasan Segamat:

    Saudara Hasbi Nordin - NYDP
    Saudara Wahab Hasan- AJK
    Tn. Hj. Firdaus Masod- Timb Pengerusi Tetap
    Abd Hanis Bin Abd Hamid , Ketua Dewan Pemuda PAS Segamat
    Puan Norafizah binti Mohamed Ariff - Ketua DMPK / AJK PAS Kawasan
    Puan Azizah binti A.Bakar – AJK PAS Kawasan / AJK DMPK
    Puan Ruhana binti Abu Bakar – AJK DMPK
    Tn. Haji Adam Mohamad Pengerusi Tetap Kawasan dan Ketua Cawangan Gemereh
    Saudara Raub bin Kamin - SU Caw Gemereh & AJK Kawasan
    Saudara Zahari Kadir- AJK
    Saudara Mohd Afif Abd Hamid - Komander Amal Kawasan / KP cawangan Gemereh.

    AJK Dewan Pemuda PAS Segamat
    Abd Hanis Bin Abd Hamid
    Mohd Afif Bin Abd hamid
    Muhd Zulfadhli Bin Rahim
    Mohd Shahir Bin Mohamad
    Zulkifli Bin Ab Razak

    1.1 Cawangan: Jementah

    Senarai Ajk Cawangan Jementah yg keluar PAS

    Rozaidi bin Mohd Sohot
    Mohd Rizal bin Mohd Sohot.
    Hj Khairudin bin Sagap
    Lokman bin Sembol
    Ismail bin Sembol
    Zulkifli bin Sana
    Noorhayati binti Sulaiman

    Senarai Ahli

    Abu Bakar bin Ibrahim
    Zahari bin Osman
    Mohammed bin Ahmad
    Zainudin bin Paiman
    Ahmad Rasib bin Awang
    Nordin bin Bidin
    Selamat bin Kadiyan
    Zabidah bt hussien
    Osman bin Masran
    Siti Mahanom bt Omar
    Abd Eala bin Ibrahim
    Mohamad Nasharudin bin Abd Eala
    Kamaruzaman bin Suparjo
    Nazri bin Abdullah
    Yaziz bin Abd Hamid
    Zamri bin Mohamed
    Safar bin Musa
    Hairi bin Hashim
    Noh bin Mohammad
    Sulaimi bin Sharino
    Saatdan bin
    Shahrulizat bin Muzaffar
    Budin bin Mohd Dom
    Tumin bin Unos
    Arbain bin Asral
    Baharum bin Pit
    Jumaah bt Atan
    Norana bt Atan
    Mohamad Zamri bin Abu Bakar
    Rosli bin Arshad
    Rahmat bin Karim

    1.2 Cawangan: Gemereh

    Tn. Haji Adam Mohamad, Pengerusi Tetap Kawasan dan Ketua Cawangan Gemereh
    Saudara Raub bin Kamin - Setiausaha Cawangan Gemereh
    Saudara Mohd Afif Abd Hamid – Ketua Pemuda Cawangan Gemereh dan
    Seluruh AJK Cawangan Gemereh

    1.3 Cawangan Bandar Segamat:

    Saudara Abd hanis bin abd hamid - Setiausaha PAS Cawangan Bandar Segamat

    2. PAS Kawasan Labis.

    AJK Kawasan: 6 orang
    AJK Cawangan: 9 orang

    AJK PAS KAWASAN LABIS

    Tn. Hj Md. Zin Bin Johar – Timbalan YDP PAS Kawasan Labis
    Hj Sairi Bin Saleh – Naib YDP PAS Kawasan Labis
    Ahmad Kamal Bin Hj. Hussin – Ketua Luj Perpaduan Nasional
    Ayub Bin Said – AJK PAS Kawasan Labis

    Pemuda PAS Kawasan Labis yg melepaskan jawatan dalam parti.

    Fahmi Bin Ahmad – Naib Ketua Pemuda PAS Kawasan Labis

    Muslimat PAS Labis yg melepaskan jawatan dalam parti.

    Pn Mastura Binti Mohd Yusof – AJK Muslimat PAS Kawasan Labis

    AJK Cawangan

    Tn Hj Md Zin Bin Johor – Ketua PAS Cawangan Bandar Labis
    Ayub Bin Said – Naib Ketua Cawangan Kampung Tenang
    Ahmad Kamal bin Hj Hussin – AJK PAS Cawanga Bandar Labis
    Pn Mastura Binti Mohd Yudof – Ketua Muslimat PAS Cawangan Kampung Tenang
    Abd. Rahman Bin Md Deli – Bendahari PAS Cawangan Kampung Tenang
    Kharuddin Bin Ali – AJK PAS Cawangan Kampung Tenang
    Abd. Hatta Bin Abd. Rahman - AJK PAS Cawangan Kampung Tenang
    Ahmad Faiul Bin Abd. Aziz – AJK PAS Cawangan Kampung Tenang

    3. PAS Kawasan Sekijang

    AJK Kawasan: 3 orang
    AJK Cawangan: 7 orang

    Shazni Munir Mohd Ithnin, Timbalan YDP PAS Kawasan Sekijang
    Mohd Norsalim Bin Mohd Ali: Ketua Penerangan PAS Kawasan Sekijang / AJK PAS Cawangan Kg Medoi
    Mohd Hanaszreen bin Jali, Timbalan Ketua Pemuda PAS Kawasan Sekijang
    Kholid bin Hj Kemeran : setiausaha PAS Cawangan Kg Jawa
    Hj Ishak bin Hj Taib : Pengerusi PAS Cawangan Kg jawa
    Hj Hasbullah bin Jamhor : Timbalan Pengerusi PAS Cawangan Kg Jawa
    Dhamam Shah Bin Tamyis: Timbalan Ketua Cawangan Kg Medoi
    Solihin bin Rimat : AJK PAS cawangan Kg Jawa
    Md Zani bin Korib : AJK PAS cawangan Kg Jawa
    Pn Intoiyah binti Misbah : AJK muslimah kawasan Sekijang dan cawangan Kg Jawa.

    Copy dari blog sebelah.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  4. Sorang lagi mangsa C4...

    ReplyDelete
  5. Semoga selamat org ini dan malaysia kita.tak ada kutuk pas n hadi lg ke.itu modal makan tuan wahai tuan tuan kuali tp apa nak buat redah aje sudah tak ada modal lain.hadi n pas nak buat hudud.dap tak suka mereka ada agenda tersendiri.mereka buat provokasi.hadi kata putus sj la apa nak provokasi sgt.sudah tak suka campak sj.g18 tak puas hati kata hadi salah.mana boleh berpisah dgn dap.dap penting utk sokongan org bkn islam.padahal pas n hadi tak katapun dap tak penting mereka yg sibuk buat provokasi.bila dah berpisah pas n hadi juga yg nampak buruk n salah.sekarang parti kuali dgn pandangan hebat mereka tak dpt bergerakpun tampa mengutuk hadi n pas.apa jd dgn pandangan mereka yg progresif itu.progresif mengutuk hadi n pas ke

    ReplyDelete
  6. Aslm..hanya anon 6.30,8.32 dan anon13.31 sahaja yg faham tajuk dan peka...yg lain hampasss....

    ReplyDelete
  7. Itu ler cakap besar .memalukan semua kementerian pada dunia. Kena muhasabah turunkan boss awak tu. Kata orang ramai macam maharaja. RM bolih selamatkan semua ijazah menggur.

    ReplyDelete
  8. Kan Malaysia . ader kementerian log keluar masuk Malaysia pun hilang. Kebenaran yang nyata masuk RM ker account sendiri pun kementerian buat2 tak tahu.Dan lagi Kesah orang hilang yang baru.orang kerajaan tu. Tak tahu lah kementerian maner yang bertanggong jawab. Fikir2 kan lah. Malu abis kita.

    ReplyDelete
  9. Demi mempertahankan kabinet. Penyamun

    ReplyDelete
    Replies
    1. c4, kao nie gay eh? jgn marah tanye je..

      Delete