KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Saturday, 17 January 2015

AKHIRNYA DAIM DAN KADIR JASIN MENGGELUPOR DAN TERPAKU DI TANGAN WANITA INI??????


Daim Zainuddin dan Kadir Jasin adalah dua tokoh yang cukup gagah perkasa dan hebat dalam negara ini. Daim dikenali sebagai taikun kewangan, manakala Kadir pula sebagai taiko media.

Namun kehebatan mereka mulai kendur dan mengucup sejak beberapa hari kebelakangan ini. Buah kerandut mereka berdua telah mula mengecut apabila mereka mula diusik oleh beberapa media utama arus perdana tanahair.

Macai upahan Daim , Kadir Jasin mendedahkan dalang disebalik 'serangan' terhadap mereka. Kadir menamakan dalang itu dgn nama H.R. Rupa-rupanya H.R yang ditakuti oleh Daim dan Kadir adalah seorang wanita. Keegoan dan kehebatan mereka berdua terus mengecut dan hampir lumpuh kerana seorang wanita. Sungguh anih, ajiab dan memalukan sekali jika dilihat gelagat mereka berdua sebelum ini.

Mengikut Raja Petra Kamaruddin melalui tulisan terbarunya H.R yang dimaksudkan oleh Kadir adalah, Hardev Kaur, pegawai media kepada Perdana Menteri.
http://www.malaysia-today.net/daim-fingers-mystery-man-behind-attacks/

Jika ini benar maka Omak Kau sebagai wanita mau tidak mau, suka atau tidak suka kena akui akan kehebatan seorang wanita yang berprofil rendah diri ini.

Sebagai kakitangan sudah pasti di ucapkan tahniah kepada Hardev Kaur kerana telah berjaya menjalankan tugas anda dengan amat baik sekali.

Pada sudut pandangan Omak Kau, sebagai kakitangan, apa yang dilakukan oleh Hardev Kaur adalah tepat, bijak lagi betul.

Menjadi tanggungjawab utama beliau untuk mempertahankan bosnya apabila diserang oleh sesiapa pun hatta dari Daim maupun Kadir.

Jika di kaji secara mendalam dengan mengambil kira kebenaran dan kenyataan, mereka berdualah yang memulakan serangan terhadap PM dengan memperalatkan portal mesra pembangkang, seperti Malaysiakini dan Malaysia Insider.

Jadi apa salahnya jika media mesra kerajaan menggunakan cara dan taktik untuk menyerang Daim dan Kadir Jasin? Itu lumrah dunia media.

Tetapi perlu mereka berdua menanyakan diri mereka sendiri, siapa yang mula palu gendang perang ??

Jika bertindak menyerang kena bersedia pula diri di serang bukannya di julang.

Kalau tinggal dalam rumah kaca jangan bertindak melulu bersikap angkuh gemar membaling batu
.

18 comments:

  1. Lantak lh korang..dua2 puak pun malaun...masing nk tunjuk kebaikan masing2 wal hal semua org tau ....

    ReplyDelete
  2. Buah kerandut mula mengecut? Hahaha..lawak2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah tua2 bangka nk mampus belaka, buah kerandut dh memang kecut kering pun ... kahkahkah

      Delete
  3. Rakyat menyaksikn gelagat badut2 ni...ade yg ketawa terbahak bahak dn ade lak yg menyumpah seranah ... padan lh dgn muka ko org, duit banyak pun x brguna, maruah diri dlm longkang sewajar tempatnye...hehehe

    ReplyDelete
  4. Spesis tua tu marah sbb lama x dpt projek bsr kot

    ReplyDelete
  5. Masing2 nk jd terkaya dgn duit songlap dn rasuah, penghujungnye terbongkar dgn sendirinye sbb nk siasat pun sape berani....

    ReplyDelete
  6. Apapun yg terbaik dan penyelamat ialah TSKI ...selamat kembali TSKI!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selalunye kite dpt lihat org yg baik2 dipancung awal2 sbb menjadi penghalang...x gitu...

      Delete
  7. Rakyat sedang tunggu bilalah anwar jadi mb 50 january , daim dan kadir jasin tengah tunggu bila anwar jadi pm, maklum anwar iktiraf oleh dua tokoh sebagai raja lawak yg menang undi popular untuk jadi pm malaysia ini

    ReplyDelete
  8. Mula2 buah kerandut tua2 bangka nak mampos tu mengecut lps tu mengecil mcm buah kerandut tikus, kote pun ikut mengecut hehehe

    ReplyDelete
  9. Omak Kau pon dah pandai mencarut.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  10. HR bukan Hardip Kaur (HK) be! Siapa aci nih? kalau tak silap dia wartawan.. apa kena mengena?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaki kelentong bg pihak najib...

      Delete
  11. Apa kes dia nih....minta pencerahan...

    ReplyDelete
  12. Sehebat hebat ahli bank, bekas menteri kewangan yg kaya raya lg powerfool dn editor termasyor al kelentong boleh kecut buah kerandut dengan pompuan benggali yg x terkenal pun...kahkahkah..malu2..kahkahkah

    ReplyDelete
  13. Nah! amik ko, capati punye penangan, ada ngaku ka tarak ngaku, tarak ngaku kalu jail dalam pigi juga...hehehe

    ReplyDelete
  14. nampaknya omakkau macam mempertahankan kerajaan najib. dah sewelkah omakkau ini. biarkanlah kuncu najib & mahathir berperang. omakkau tengok jer dari jauh
    lagipun tak baik wanita muslim bertudung macam omakkau bercakap hal buah kerendut. memang tak sopan

    ReplyDelete
    Replies
    1. omak kau meroyan dan mimpokan buah kerandut mengecut krrana khalid ibrahim tiada lagi di sisi....sian dia....

      Delete