Sunday 18 January 2015

KISAH PENJENAYAH BERLAKUN BAIK TAPI KANTOI TERSEBAR LIGAT DI ALAM MAYA.




PUTRAJAYA - Polis menahan seorang lelaki selepas didakwa mencederakan seorang penjawat awam wanita, di sebuah bangunan kerajaan, malam kelmarin.

Dalam kejadian jam 8 malam itu, wanita berkenaan cedera di kepala dan muka akibat diserang lelaki tersebut.

Difahamkan, lampu pejabat mangsa akan ditutup tepat jam 7 malam, namun mangsa menghubungi bilik kawalan bangunan meminta lampu di tingkatnya terus dihidupkan agar dia boleh meneruskan kerja lebih masa di pejabat.

Sumber berkata, ketika lampu masih belum dihidupkan, lelaki itu naik ke pejabat mangsa dan cuba mengambil kesempatan sebelum berlaku pergelutan.

Akibat pergelutan itu, mangsa dipukul oleh lelaki itu di kepala hingga berdarah. Namun, mangsa berjaya melarikan diri ke kafe dan meminta bantuan kakitangan di situ.

Dikatakan ketika di kafe, lelaki itu cuba berlakon mahu membantu mangsa, namun cubaan tersebut gagal kerana tompokan darah dikesan di baju dan cermin matanya.

Ekoran dari itu, lelaki itu ditangkap dan diserahkan kepada polis.

Ketua Polis Daerah Putrajaya Asisten Komisioner, Abdul Razak Abdul Majid ketika dihubungi mengesahkan suspek ditahan untuk siasatan lanjut dan mangsa dirawat sebagai pesakit luar.

4 comments:

  1. Penjenayah berlakon baik ngan anuar aljuburi sama jer dua2 taik hanjing dan taik babi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 1212, elok betol mak bapak kau ajar kau yer..

      Delete
  2. Betul tu perangai aljuboori mcm tu la....klu k pop mintak gadis yg peluk di tarbiah secara hikmah....aljubori pulak menutuh jubo sepil serta chinadoll....tayang spender putih stopa ali...bagi kaunsling pukul 3 pagi dlm bilik otel dan makan ice cream jamban patut di hudud kasi habis dia punya punai kah kah...butuh la nak nasihat orang lain klu duri sendiri mcm haeam jadah...puiii....

    ReplyDelete
  3. ROSMAH MANSOR JKK18 January 2015 at 14:20

    Keling mabok todi beri komen tu... kah kah kah

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...