KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 11 January 2015

MISI KERJA-KERJA PEMBERSIHAN KAWASAN BANJIR OLEH PARA PEMIMPIN TERTINGGI MCA YANG MEMUKAU DAN MENDAPAT SANJUNGAN RAKYAT????


Pergh!!!!! Memang dahsyat lagi hebat ditokok tambah dengan keikhlasan dan kejujuran tahap tertinggi yang ditonjolkan oleh para pemimpin tertinggi MCA yang diketuai sendiri oleh Timbalan Presidennya Wee Ka Siong yang juga Menteri Di Jabatan Perdana Menteri.

Mana nak dapat ini macam punya gred pemimpin yang begitu jujur dan ikhlas membuat kerja pembersihan kawasan yang teruk dilanda banjir beb!!!! .. Mana nak dapat!!!!!

Berlonggok elakukan pembersihan dikawasan yang sudah dibersihkan sampaikan pakaian dan kasut mereka masih kekal bersih.

Rakyat tengok pun ada yang terngaga mulut sebab kagum dan terpesona sangat ... bukan sahaja pakaian Timbalan dan naib Presiden MCA masih bersih setelah berhempas pulas melakukan pembersihan tanah selut tetapi para balacinya juga pun sama juga!!!! .. Pergh!!!! MCA memang hebatlah mereka punya lakunan sampaikan para producer dan pengarah Hollywood pun garu kepala tunduk malu akan kehebatan mereka.

9 comments:

  1. Basuh jalan????

    ReplyDelete
  2. 5 Penyapu selonggok setempat, dahsyat sungguh kaedah membersih lumpur tebal tu ye? Mahal harga penyapu2 tu sampai lumpur pun tak melekat. Mana mau cari?

    ReplyDelete
  3. Ikut Cara mentor dia Azmin ALI abang kepada umi hafilda ALI Dan azwan ALI. Sekian t.kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Azmin lagi menipu mata orang kampung masuk sabun dia sebab azmin gosok kain terkena mata orang kampung itu cakap orang kampung menangis, dap lim kit siang serah akan barang dan bergambar di depan sekolah yg terkena banjir sedangkan tak kan tak orang dekat itu lagi menipu lagi nampak, dap biarkan amoi redah banjir ketika itu lim kit siang naik bot lagi malu, ada banyak lagi perangai pr ini korang fikir sendiri ia macai pr

      Delete
  4. Inilah standard pemimpin MCA,we are not blind !

    ReplyDelete
  5. bab belakon masa musim rakyat susah ni semua hebat, masa banjir tengok hebat menyerang, semua media relax, sebab. permmpin macam ni sibuk bercuti, tak gitu

    ReplyDelete
  6. Super vavi berlakon jek

    ReplyDelete
  7. Umno/bn malu nak mengaku sukarelawan mereka jauh tertinggal dari unit amal malah kalah juga kepada sukarelawan2 ngo yang memobilisasikan bantuan tanpa bantuan politik....syabas tahniah untuk semua termasuk anggota keselamatan bomba dll jabatan tugas pasca banjir lebih berat menanti

    ReplyDelete
  8. sudah suadahla bangangkan rakyat..!!! #SELAMATKAN MALAYSIA

    ReplyDelete