Thursday 5 February 2015

PARTI SOSIALIS MALAYSIA (PSM) SUDAH MELAMPAU ... SERANG KERAJAAN SELANGOR PEMBANGUNAN BERKUALITI RAKYAT DIPEDULI PIMPINAN AZMIN ALI.



"4/2/2015 Seminggu selepas tragedi, adik Danish 5 tahun jatuh dari tingkat 6 melalui railing besi yang rosak di PPR Kota Damansara, malangnya masih kerja pembaikpulihan belum dilaksanakan !
Pemeriksaan PSM Subang pd 4/2/2015 mendapati ketiadaan railing besi dibeberapa lokasi ,seolah-olah menunggu mangsa yang baru.


Begini kah caranya tindakan segera oleh Kerajaan Negeri Selangor ?"


Pergh!!! ini PSM sudah pandai menyerang YAB Hj Azmin bin Hj Ali Dato' Menteri Besar Selangor yang berjanji akan berada dilapangan 80%, dengar rintihan rakyat, ambil tindakan segera dengan slogan PEMBANGUNAN BERKUALITI RAKYAT DIPEDULI.

Apakah PSM tidak rasa gentar, cuak dan takut menggeletar kepala lutut dengan serangan bakal di terima dari balaci-balaci Azmin yang cukup terkenal seantaro dunia sebagai pembegis dan garang itu???????

Kepada PSM .. bersedialah kamu kena maki hamun, dengan kata-kata kesat caci cerca.

7 comments:

  1. Lepas PRU 13, Berbagai blogger bertaraf Bus Stand Kalng termasuk Malaysia Waves A/L Tulang Besi bising mempertahankan PSM yang bertanding di Kota Damansara sebab fight ala royal rumble PSM (Tapi Pakai Baju PKR) vs BN vs PAS.

    Diharap Malaysiawaves A/L Tulang Besi masih seitia mempertahankan PSM seperti dulu.

    DIharap Nurul Izzah juga boleh membuat ketipan derma untuk keluarga. Jangan kebajikan haiwan sahaja yang penting seperti mana beliau hadir sesi touch d dog. Kebajikan rakyat marhaen perlu tetap diutamakan

    ReplyDelete
  2. NANTI MESTI AZMIN BAWA CAMERAMAN AMBIL GAMBAR DIA PASANG GRILL




    KAH KAH KAH





    NANTI MESTI AZMIN BAWA CAMERAMAN AMBIL GAMBAR DIA PASANG GRILL




    KAH KAH KAH





    NANTI MESTI AZMIN BAWA CAMERAMAN AMBIL GAMBAR DIA PASANG GRILL




    KAH KAH KAH





    ReplyDelete
    Replies
    1. Hooii!.....Azmin on d way pergi hardware beli grill cameraman standby dilokasi kejadian.roger n out

      Delete
  3. Kasihanilah Azmin ALI.semua kerja buruh dia kena buat...nak kena Mandi baby lagi...basuh Kain,masak...kerja2 buruh 80% kerja2 rumah 10% kerja2 Pejabat 10% so kerja2 Pejabat slow sikit la...Ada faham???

    ReplyDelete
  4. Lagi baik Dari suka fitnah.Tunggulah habuan dlm kubur.tak takut ke?

    ReplyDelete
  5. hahaha....

    Ada bau hancing......

    Oooo...rupanya bau kencing Omak....

    Omak pulak makan petai....berganda bau hancing...

    ReplyDelete
  6. masalah sampah di kawasan tempat sendiri taman malawati dan kelang gate pun tak berjaya di selesaikan lihat aje mana kawasan taman melawati banyak sampah berlonggok2 pokok dan kayu bersepah di kawasa Taman Malawati . Longkang tersumbat pun azmin buat tak tahu

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...