Wednesday 2 September 2015

AKHIRNYA PEGUAM KAMAL HISHAM JAAFAR YANG DIBURU POLIS SEJAK TIGA TAHUN LALU ATAS KESALAHAN PECAH AMANAH RM660,000 BERJAYA DITANGKAP.



JOHOR BAHRU: Polis Johor mengesahkan penahanan seorang peguam yang dikehendaki negara ini di Singapura, awal pagi tadi.    

Ketua Polis Johor, Datuk Rusli Ahmad yang dihubungi sebentar tadi mengesahkan penahanan peguam itu yang berusia 40-an, di republik itu dan akan dibawa pulang ke negara ini.  

Peguam itu dipercayai ditahan polis negara jiran kira-kira jam 10 pagi selepas polis antarabangsa (Interpol) mengeluarkan waran sebelum ini.

Peguam terbabit dikehendaki polis sejak tiga tahun lalu kerana pembabitan dalam beberapa kejadian pecah amanah membabitkan wang berjumlah RM660,000.

75 comments:

  1. Slps ni bolah join parti amanah, macam mat taib. Lepas kena tahan oleh kastam Australia sbb bwk duit cash juta2, tuduh org lain yg jahat. Last2 masuk pas, lps tu parti Amanah nasional (PAN) @ parti kuali.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib bangsat

      Delete
    2. Najib tu PM lah... ngok ngek ngok

      Delete
    3. Yang pecah amanah 660,000 dah tangkap...yg pch 2.6 billion bila nk tangkap....hampeh punya pihak berkuasa....bila matahari terbit dr barat esok baru kau tau langit tinggi ke rendah....

      Delete
    4. Biasalah nasib IKAN BILIS. Jerong songlap 2600 juta lepas begitu saja. Klu ada yg berani bertanya akan dipecat. Klu ada yg berani siasat akan dipindahkan. Klu ada yg buka kertas siasatan akan diberhentikan. UMNO OH UMNO...

      Delete
    5. anonymous 16:13 keliahatan tidak matang dan kurang intelektual...sila nyah dari sini.....

      Delete
    6. Semua yg ada dalam parti PAN pasifk @ PANcut semuanya tak amanah kecuali udin mhpoz je. Yg lain kaki pecsh amanah. Parti amanah jadi parti tak amanah. Huam tak nampak2 kenapa? Langsung tak dilantik jadi ajk. Merajuklah pulak tuuu. Buat parti barulah husam hoi.

      Delete
    7. cis ini mangkuk 16132232 semua kaki buret. lu apa pun x tau....najiv suda angkat libu2 jote pun lu olang talak kisah selupa hj hadi sama aron jin saja. hali2 nampak buret omak sajo. ptuih wa ludah sama lu. lepas ni wa mau pijak kepala tuang jepong...kah3

      Delete
  2. GHB adalah tempat berkumpul pemimpin yg kalah bertanding, kuat menipu serta kuat berselfie dgn amoi-amoi cina yg ada tatoo kat punggong.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg terbangsat adalah najib

      Delete
    2. Hang tulis buah langsat lagi bagus..boleh makan

      Delete
    3. PAS tempat berkumpul kaki judi. DAMACAI diguna sepenuhnya untuk menang pemilihan parti PASIKU. Bila geng judi ini menang PASIKU jd sebuah parti yg tak berKOTE. Dijemput BERSIH 4 beri berbagai alasan seperti sibuk kira duit derma dlm tin MILO. Presidennya mabuk kapalterbang gi Jepun makan sushi.

      Delete
    4. Selagi insan bergelar manusia tidak akan terlepas dari balasan Allah diatas penghinaan terhadap sesiapa. Balasan Allah TETAP akan tiba jua kalau tidak pada kita atau anak isteri kita. Pengajaran paling jelas ialah bila mendoakan kehancuran parti lawan dulu membawa kpd kehancuran PR dan kemunculan Gerakan Haru Biru dan byk lg...tq

      Delete
    5. Sewaktu sibuk edar borang CAI tak ingat Allah. Sewaktu berucap dan melebel sesama parti BARUA..EJEN DAP..ANWARIS.. EJEN YAHUDI..kenapa tsk infat Allah. Manusia yg dixaci itu adalah pejuang PAS yg tulen. Sanggup masuk penjara demi PAS. Tapi apakah balasanya?

      Mereka difitnah dan disingkir secara kotor olh mereka yg mengaku Islam. Agama Islam tidak mengajar umatnya " boo" sesama jemaah. Kenapa tuan Presiden tidak menegur mereka yg perangai bagai binatang ini !!

      Delete
    6. 19.59...ingatkan kau betul2 ustaz. ckp pandai rupa2 ostad geng pasiku jgk...

      Delete
  3. Kalau dpt byk tu kenapa masih berada negara jiran kenapa tak di arad sana!! Kan kerajaan arab baik boleh derma lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu arab ada bg derma jgk kat tabung memali, tapi habis licin lesap tak tau kemana, sbb tu arab bg pd najib pulak. Kurang2 pun dpt jugak ketua bahagian merasa, aky pomg blen tumpang sekaki.

      Delete
    2. BELUM TUBUH, DIORANG DAH BEREBUT JAWATAN!!!

      Huh! Kalau dah namanya Geng Haprak Baru tu geng yang Gila Jawatan, memang tak heran la perkara seperti itu boleh berlaku. Diorang keluar PAS pun sebab diorang Gila Jawatan jugak.

      Hari ini, facebooker pro PAS, Tok Usin Ceroii Original mendedahkan perbualan whatsapp dia dengan salah seorang orang kuat GHB yang dilihat kecewa dengan krisis dalaman gerakan itu.

      Sekurang-kurang dua tokoh GHB yang dilihat mampu untuk memberikan saingan sengit kepada kepimpinan Si Mat Sabu tu selaku Pengerusi iaitu Mujahid Yusof Rawa dan Si Husam Musa

      Khabar angin mengenai krisis dalaman GHB mula bertiup sejak 15 Ogos apabila Si Mujahid tu telah dipilih sebagai Pengarah Eksekutif Nadwah Ulama Nadwah Jadidah 2015 atau Nunji’15.

      Gosip perpecahan dalaman GHB itu semakin kencang apabila Mat Sabu sendiri mengeluarkan kenyataan bersedia berundur daripada menjadi ketua kumpulan itu, jika ada calon yang sesuai.
      “Jika ahli-ahli jawatankuasa percaya bahawa terdapat seorang pemimpin yang lebih baik maka saya bersedia untuk berundur.
      “Tidak ada seorang pun yang akan kekal selama-lamanya. Apa yang kita percaya adalah kepimpinan kolektif,” kata Mat Sabu ketika dihubungi Mstar empat hari lalu.
      Sejak Geng Haprak Baru tu ditubuhkan, telah terdapat banyak persoalan yang dibangkitkan dikalangan ahli serta pemimpin terhadap kredibiliti pemimpin-pemimpinnya, terutama Mat Sabu.

      Ramai yang mengkritik dengan menyatakan bahawa Si Mat Sabu tu bukanlah seorang pemimpin yang kuat setelah GAGAL berkali - kali dalam beberapa Pilihan Raya Umum yang diadakan sebelum ini.

      Kesimpulan mudahnya, puak - puak Geng Haprak Baru ni memang terdiri dari kalangan mereka yang Gila Jawatan belaka. Sebab masing - masing hanya sekadar berjuang demi kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri je!!! Bukannya diorang buat untuk orang lain!!!

      Delete
    3. betul tu..gwa rasa Mat Sabu lemah kurang credibility macam Tuan Guru Haji Hadi juga...walaupun Presdeng PAS , duduk di Ganu tapi gagal menguasai Ganu, baik2 menjadi MB tersingkir...macam Mat Sabu TGHH pun perlu out juga.....

      Delete
    4. Kahkahkah nuar duk penang tk pernah dpt jd KM penang pun...lg ada hati nk jd MB selangor,letak MyBini pun terus hancuss...ada nyer punnnn

      Delete
  4. Ramai betul Walaun2 caiPAS kat sini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg ramai bro...sbb tu kami tak pergi join Bersih 4, sbb tu melayu sikit kat sana. Nak harapkan GHB? Pemimpin 35 orang, pengikut 3 orang.

      Muahaha.... Muahaha.... Muahaha...

      Delete
    2. Siapa sangka, gambar Si Mat Sabu yang berselfie dengan Amoi Cina semasa perhimpunan BERSHIT 4 sebelum ini menjadi liabiliti terhadapnya untuk terus menjadi ketua Geng Haprak Baru (GHB).

      Perkara ini diakui sendiri oleh Ketua Pengiring Amal Relief Malaysia (Arif), Aris Awang yang turut serta mengikuti bontot Si Mat Sabu sepanjang perhimpunan BERSHIT itu diadakan.
      “Setelah insiden selfie dengan awek-awek Cina di BERSIH 4.0, Mat Sabu akan letak jawatan Presiden GHB. Husam akan memimpin GHB. Aris Awang dah susah payah dengan geng ARIF untuk jaga Mat Sabu,” ulas Norani AbgMarzuki BangiKuching.

      Aris Awang dalam kenyataan medianya semalam juga turut memohon maaf kerana GAGAL untuk melaksanakan tugas sepenuhnya dalam mengawal perangai buruk yang dipamerkan oleh Si Mat Sabu.
      “Saya selaku Ketua Pengiring kepada Hj Mohammad bin Sabu sepanjang Himpunan BERSIH 4.0 memohon berbanyak kemaafan kepada Hj Mohammad Sabu, keluarga, sanak saudara dan kenalan Islamnya kerana tidak berjaya mengawal serbuan rakyat Malaysia dalam Himpunan Bersih 4.0 dari berbagai kaum untuk mengambil gambar, berselfie, bersalaman dan menandatangan di baju, topi, ikat kepala dan seumpamanya.
      “Kejadian di luar kawalan dan kelalaian saya telah menyebab berlakukan insiden yang dirasakan kurang sopan oleh masyarakat Islam,” lapor AIDC News
      Namun bagi Norani Abg Marzuki Bangi Kuching berpendapat permohonan maaf tersebut dilihat sebagai petanda awal Mat Sabu bakal berundur sebagai ketua GHB dan mungkin bakal diganti oleh Si Husam Musa.

      Walaubagaimana pun, Si Husam tu pulak ddiakwa masig mempunyai masalah tersendiri di Kelantan yang tidak melayakkan dia untuk menjadi pemimpin kepada Geng Haprak Baru tu.

      Dengan itu, peluang terbuka untuk mana - mana pemimpin dari kumpulan IRC (Islamic Representative Council) untuk memegang jawatan Presiden, Setiausaha dan Bendahari GHB.
      “Tapi kalau kes penyelewengan kuasa (2012) dalam pembalakan haram oleh Husam lekat dalam siasatan SPRM, maka Husam akan tolak jawatan ini lebih awal atau letak jawatan Presiden GHB kemudian.
      “Siapa bakal Presiden GHB seterusnya? Sudah tentu bapa IRC Malaysia, Saari Sungib lah….maka SU GHB kekal Dr Dzulkifli Ahmad. Izham Kelana Jaya Bendahari GHB lah…,” ulasnya lagi.

      Delete
    3. Walaun pas dan sma taraf dengan walaun Umno .Oamk kau .jeff labu peram . al juburi dan ramai lagi semuanya mula menyokong Pas ,ini semua setandard ulamak agaknya.

      Delete
    4. anonymous 16;37 dan 17 :07...pertama sekali anda tentu dengki dan jealous bila kepimpinan BERSIH 4.0 berjaya menggembleng Cina bandar utk serta . Ini petunjuk positif Allah barangkali membuka hati Cina untuk prihatin dgn perjuangan untuk negara ini. waktu PAs ada kurang sambutan kenapa ya....terpaksa kerah seluruh Melayu Tganu dan Kelantan...semoga Allah membuka hati orang Cina untuk kearah Islam yang suci...isu selfie Mat Sabu adalah suatu keadaan luar jangka....namun kita percaya gadis itu dengan teman lelakinya sekadar untuk menyimpan kenangan dgn insan yg dikagumi....pelik bila Nasrudin tentawi nak saman yg pijak gambar Hadi berpelukan dgn Najib..tapi bisu dan pekak bila orang kencing gambar TGNA.....akhir sekali anonymous berdua..kenapa tak ada nama atau bin/binti...tak ada sapa ke peduli nak bagi nama waktu kecil dulu...mintalah bantuan TV3 untuk jejak bapa yang tiada tu...wallahhuaklam

      Delete
    5. Sdr mansor - kalau stakat bg komen kpd anonymous yg tak bernama, baik kau pegi zoo negara berselfie dgn anak panda yg baru lahir. Untung-untung kau jd popular sbb berselfie dgn anak panda tu. Mcm mat sabu yg mencanak naik populariti slps selfie dgn anak cina tu.

      Delete
    6. Kahkahkah sekali mansor terterap derrr...

      Delete
  5. Anak hasil dari bapaknya kuat main jubo takde buat komen ke.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga Allah buka pintu hati kamu yang kotor ini....kasihan orang lain ada nama dan bapa...kamu kelihatannya tiada....anonymous....

      Delete
    2. Mansor - kau telan pil pencegah hamil bini kau ke tadi?

      Delete
  6. PARTI BARU INI (amanah) HANYA AKAN BERTAHAN JIKA
    DAP DAN PKR TERIMA SEBAGAI GABUNGAN DALAM PAKATAN
    AKHIRNYA
    PAS TERPAKSA BERTAHALUL SIASI DENGAN PARTI PEKERJA INI DEMI SURVIVAL
    KERANA
    PAS AKAN KALAH TERUK DIPANTAI BARAT TERUTAMANYA DI SELANGOR
    KERANA MENGHARAP UNDI MELAYU YG LEBIH KE UMNO DAN PR
    DI KELANTAN JUGA
    BAKAL TUMBANG KEPADA BN KERANA PERTANDINGAN 3 PENJURU

    PILIHAN YANG ADA PAS BERTAHALUL SIASI AKHIRNYA DGN AMANAH
    KECUALU
    PAS KAHWIN DGN AMENU@AMNO DAPAT LA HADIAH KELANTAN DAN TERENGGANU
    LAIN-LAIN
    OLEH; anak kecil main api

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak kecil main rocket. Anak GHB kah kah kah

      Delete
    2. anak pasiku main rover, rakyat dok dlm khemah.... kuh3

      Delete
  7. Tahalluf siyasi...bukan tahallul. Tahallul ni utk ora yg pegi haji/umrah d mekah shj.

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHB atau sekarang dikenali sebagai Parti Pencacai ni? Kalau kita nak anggap diorang sebagai Parti Pekerja memang tak sesuai sebab diorang ni bukannya ada kerja pun.

      Sebaliknya, kerja yang mampu dilakukan oleh Geng Haprak Baru tu hanya menjadi Pencacai kepada puak - puak racist DAP dengan mencium bontot diorang setiap hari.

      Jadi, apa kelayakan untuk kita gelarkan diorang ni sebagai sebuah parti yang mewakili Pekerja sedangkan kerja diorang hanya mengerjakan orang lain atas dasar kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri?

      Delete
    2. kebanyakan yang memimpin GHB adalah profesional yang tak perlu minta sedekah.....kumpulan profesional ini lebih layak mengatur negara berdasarkan ilmu mereka......anonymous 1737 tak faham ilmu organisasi...ingat bila orang tu boleh baca qunut maka boleh menjadi pemimpinlah....berat2...

      Delete
    3. Kahkahkah mat syabu professional ya bang... kahkahkah ada nyer pun professional sngt lh abg mat lu...tang mana pro nyerr punnn

      Delete
  8. ponteng parlimen, elaun hukumnya haram. mengeboo sesama jemaah bukan dari ajaran Islam, apa komen para walaun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Party PAN patut Pakai logo rocket Tegang.
      Kena serbu dgn amoi la katakan

      Delete
    2. Upload gambar Ron Jeremy. Kah Kah Kah

      Delete
    3. saya rujuk wikipedia...siapa Ron jeremy tu...terkejut rupanya pelakon porno....rupanya anonymous17:13 peminat porno....itu rupanya idola dia ni..padanlah kurang................

      Delete
    4. Lu rujik wikipedia ke atau mmng lu nyer idola bhai...ada nyerr pun pan...

      Delete
  9. Graduate law Melayu atau bumiputera Sabah dan Sarawak (bss) kalau tak jadi guru kpli atau penjawat awam mereka jadi penyamun.

    Jawapannya senang, law ialah suatu ilmu yang memerlukan kepandaian yang sebenar. Bukan kepandaian pakai graf atau pakai kuota.

    Mereka yang ramai sekarang dalam IPT Malaysia ialah kerana kuota sedikit sangat kerana kePANdaian. Buktinya, tengok bila mereka grad nanti. Mampukah mereka buka firm atau bekerja dengan firm? Jadi lawyer pun lawyer photostate untuk beli rumah graduate law lain dilambakkan di sekolah sekadar asal ada degree.

    Kes berprofil tinggi perlu kepada lawyer sebenar bukan lawyer kuota yang berakhir jadi guru kpli atau penjawat awam luar bidang.

    KEDEPAN (KEmbalikan DEgree berasaskan kePANdaian, SPM 5A < degree dan guru, 3A-4A diploma, 1A-2A sijil, 0A buruh, amah dan pekerja am) adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya. Biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. GHB atau sekarang dikenali sebagai Parti Pencacai ni? Kalau kita nak anggap diorang sebagai Parti Pekerja memang tak sesuai sebab diorang ni bukannya ada kerja pun.

      Sebaliknya, kerja yang mampu dilakukan oleh Geng Haprak Baru tu hanya menjadi Pencacai kepada puak - puak Kafir Harbi DAPigs dengan mencium bontot diorang setiap hari.

      Jadi, apa kelayakan untuk kita gelarkan diorang ni sebagai sebuah parti yang mewakili Pekerja sedangkan kerja diorang hanya mengerjakan orang lain atas dasar kepentingan Politik Peribadi diorang sendiri?

      Delete
    2. Loyar buruk, 0A adalah sesuai jd barua DAP.

      Delete
    3. anonymous 1738 dan 1846....Islam makin hina oleh kebiadaban dan kejahilan kamu..nak berhujah otak sempit...akhirnya maki sana sini....anak sapa yang kurang........ni...

      Delete
    4. Besornya otak mansor ni...anak sapa lh mansor ni...

      Delete
  10. Biasalah nasib IKAN BILIS. Jerong songlap 2600 juta dilepaskan begitu saja. Klu ada yg bertanya akan dipecat. UMNO OH UMNO..

    ReplyDelete
  11. Bibit bibit persamaan telah muncul, Kalau dulu main sembunyi sembunyi, sekarang bukan main berarak dan berpegang tangan bersama. Inilah UG yang di idamkan oleh Hadi dan Haron Din. Murah rezeki, banyak tempias derma dan senang songlap duit negara.

    Penyokong UMNO 
dan Pas bergabung.

    PASIR PUTEH 1 Sept. - Buat pertama kali dalam sejarah, penyokong UMNO dan Pas hari ini bersama-sama membuat laporan polis terhadap sikap biadab peserta perhimpunan haram Bersih 4.0 yang memijak gambar presiden kedua-dua parti tersebut.

    Laporan yang dibuat di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Bachok itu bertujuan mendesak pihak berkuasa supaya mengambil tindakan terhadap individu yang memijak gambar Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak yang juga Presiden UMNO serta Presiden Pas, Datuk Seri Abdul Hadi Awang ketika perhimpunan haram tersebut kelmarin.

    Malah penyokong kedua-dua parti itu bersama-sama melaungkan ‘hidup UMNO’; ‘hidup Pas’; ‘lenyap DAP’ dan ‘Bersih biadab’ ketika berarak keluar dari IPD tersebut sejurus laporan polis dibuat.

    Laporan polis itu dibuat oleh Ketua UMNO Bahagian Pasir Puteh, Zawawi Othman yang juga Ahli Dewan Undangan Negeri (ADUN) Semerak manakala Pas diwakili oleh Pengerusi Lujnah dan Media Baharu Pas kawasan tersebut, Zainudin Awang Hamat yang juga bekas ADUN Limbongan pada pukul 12.20 tengah hari. Yang hadir sama ADUN Selising, Zulkifle Ali.

    Sementara itu, Zawawi ketika ditemui memberi amaran kepada pihak tersebut supaya tidak mengulangi perbuatan yang boleh membangkitkan kemarahan masyarakat Melayu di negara ini.

    “Tidak perlu memohon maaf di atas kerakusan yang telah dilakukan dalam perhimpunan Bersih 4.0. Kami tidak reda pemimpin kami dihina dan diperlekehkan. Kami desak pihak polis menjalankan tindakan yang sewajarnya berdasarkan peruntukan undang-undang yang sedia ada.

    “Biadab dan kurang ajar itulah gelaran yang sesuai dilabelkan. Jangan ulangi lagi sikap kurang ajar sedemikian. Jangan sampai maruah negara tergadai.
    “Jangan sampai undang-undang negara diabaikan. Kedua-dua pemimpin ini (Najib dan Abdul Hadi) adalah beragama Islam dan Melayu yang tidak boleh sewenang-wenangnya diperlekehkan dengan cara yang tidak bermaruah,” katanya.

    Sementara itu, Zainudin pula berkata, tindakan penyokong Bersih memijak gambar kedua-dua pemimpin itu melambangkan sikap rasis peserta demonstrasi haram dan secara tidak langsung membangkitkan kemarahan yang seolah-olah ketuanan Melayu sudah mula dicabar.

    “Sebagai seorang warganegara dan ahli Pas, saya rasa dukacita apabila terdapat rakyat negara ini sudah tidak menghormati maruah pemimpin, bertindak mencari ‘kuasa’ tanpa etika dan tidak melihat aspek keharmonian kaum yang perlu dikekalkan.

    “Perbuatan itu tidak seharusnya berlaku ketika negara sedang menyambut ambang ulang tahun kemerdekaan. Akal pejuang Bersih sebenarnya masih belum merdeka dan masih dibelenggu oleh tuntutan perjuangan politik perkauman,” katanya.

    Menurut beliau, sepatutnya setiap warganegara tanpa mengira kaum dan agama mengambil kira sensitiviti masyarakat majmuk tanpa bertindak atas desakan emosi yang merugikan.

    “Saya mencadangkan kepada Perdana Menteri supaya menggubal kembali kurikulum tentang kehidupan berwarganegara supaya mereka kasih kepada tanah air, agama dan negara, kasih dan akrab sesama dengan hidup yang aman damai.

    “Biar matang kalau hendak berpolitik kerana pendekatan rundingan masih boleh diguna pakai. Kalau nak jadi Perdana Menteri tunggulah Pilihan Raya Umum Ke-14 bukannya berdemonstrasi. Tak perlu rampas kuasa dan menunjukkan kebiadaban yang keterlaluan,” katanya.

    Tambahnya, pihaknya juga kesal dengan tindakan bekas Perdana Menteri, Tun Dr. Mahathir Mohamad yang turut hadir dalam demonstrasi haram itu.


    Yahoo Yahoo UG UG UG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah islam bersatu. Orang kafir mulai resah tak senang duduk.

      Yahoo Yahoo Islam vs kafir

      Delete
    2. gembiranya macai PAS untuk diperkuda dan dibodohkan UMNO/MCA/MIC/PBS/dsbnya......kehebatan pimpinan PAS kini adalah untuk jadi perisai UMNO/Najib.....pelik2

      Delete
    3. Wahai kafir. Bersedialah islam sudah mula bersatu :)

      Delete
    4. wahai anonymous, janganlah berfikir dgn keadaan otak jauh dari kepala....bila PAS mula rebah kepangkuan Najib, itu bukan Islamsedang bersatu...itu malapetaka bagi PAS...PAS sedang diperlukan untuk mengeluarkan dalili dan hujah bahawa UMNo adalah teramat Islam....w/pun pembodohan demi pembodohan dilumur ke muka PAS...namun tanpa rasa malu dan segan PAS kembali mengharum busuk UMNO...Islam kembali kukuh bila umatnya ada kualiti....dgn solat subuh nak cari 3 saf pun susah jangan harap lah...

      Delete
    5. Kembalilah kpd islam mansor sblm hudud memenggal leher mu.

      Delete
  12. Mansor yg ada nama sama membangga mcm parti bontot kualinya juga.pas mungkin salah krn gelarkan org org itu sebagai pengkianat.namun org org itu yg nampak spt ingin memusuhi pas pula telah ikut nampak bersalah.bukannya mereka tdk boleh memaafkan pas n meneruskan sj dgn gerak kerja mereka.ternyata mereka tak mampu bergerak tampa memusuhi pas.harus bagaimana kita menilaikan sesuatu yg benar.perlukah kita untuk bergaduh sesama sendiri.sy kira masih ada ruang utk bermaafan n saling berbincang dimana masing masing kita punya pemikiran sendiri.namun ia pasti saja untuk keuntungan bersama

    ReplyDelete
  13. Biarlah PAS dan UMNO bersatu. Yang kena tipu bukan orang Melayu tapi orang Kapir. Mereka ni yang ramai hidup susah dan menderita di kampung. Contohnya, yang tinggal dalam khemah di Kelantan semuanya orang kafir..

    Di Kedah dan Terengganu ramai orang cina kapir di kategori miskin tegar, sama juga di Sabah dan Sarawak.

    Jadi niat Hadi dan Haron Din untuk membawa bersatu dengan UMNO banyak membawa kebaikan kepada melayu dan Islam.

    Lihat saja sekarang UMNO memerintah lebih 5o tahun, tanah melayu terjaga, Malaysia contoh negara Islam terbaik dunia, ekonomi palin maju di dunia, orang melayu antara terkaya di dunia, maksiat tiada, tiada jenayah, ringgit paling kuat di dunia, bebas rasuah, orang melayu maju, tiada kemiskinan untuk orang melayu yang ada cuma cina kapir.

    Syukur pada hadi dan haron din, kita ada PM terbaik dan paling cerdik di dunia,

    Malaysia aman dan makmur....

    ReplyDelete
  14. Orang yang curi balak-balak kat Malaysia kita ni dah ditangkap ke belum.

    Saja tanya untuk kepastian.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  15. Hadi n pas bkn sokong najib la itu kebetulan sj sbb dia nak buat hudud.apa nak putar belit sgt.suka hati korang la dah pandai belaka tahap pointer mat maslan

    ReplyDelete
  16. Mansoor, lebih baik kau mintak kerja dgn guan eng, untung2 dpt kerja cuci jamban d pejabat dia. Bila kau kerja kat situ, kau pastikan tisu utk lap jubor guan eng cukup dan berbau wangi.

    ReplyDelete
  17. Mansoor, entry awal kau bukan main bagus, tapi yg last2 tu kutuk pas, hina pas, perlekeh org lain.

    Aku rasa kau pun ada DNA babi. Jenis mulut manis jubur berulat. Mmg kau ni barua DAP babi tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eleh bkn setakat mansor. akupun suka hina parti pas nih...bodor thp longkang. sekarang jd alas kaki umno...oh ug...orgy. barua betulah ardy wiranatang nih

      Delete
  18. Wa manyak suka sbb ada penyokong belesih cakap geleja lagi mesla dpd masjid ............. haiya lu olang belum tahu lagi ka kita olang mmg manyak mesla maa ............. kalau tak pecaya lu olang boleh tanya itu imam mat sabu maa ............ dia mesti cakap kita olang punya amoi manyak mesla maa !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pak Pandir dengan lawak bodohnya..

      Delete
  19. Yg hebat MANSOR adabi,
    Yg jubur berulat MANSOR BABI kat atas.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon 2242 lg hebat...mulutpun dah mcm babi sbb asyik babi babi...ptuih li tu babi

      Delete
    2. 22:54 barua dap nombor 1

      Delete
  20. Hebat hulubalang DAP

    ReplyDelete
  21. Cekai punya Melayu bangsat. RM660k pun boleh gelap mata. Inilah jenis Melayu bangsat yang banyak berkuasa dalam negara ini. Betul-betul standard Somalia dan Mali. Tak maluke dengan Cina bukan Islam yang memerintah Republik Singapura. Tepat sekali tindakan Lee Kuan Yew membunuh UMNO di Singapura. Dari dahulu lagi ia sudah tahu bahawa UMNO Singapura kalau dibiarkan hidup akan membawa kecelakaan kepada republik itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno dah mampus d singapura
      Sekarang tiba giliran Melayu pulak yg akan mampus,
      Sebelum melayu singapura mampus, mereka dtg ke malaya yg diperintah oleh melayu umno,
      Mereka dtg sbg penyanyi/pelakon utk hiburkan hati sebelum mampus.
      Umno singapura dah mampus, Melayu singapura dah jd bangsat.

      Jgn percaya kata aku. Pegi singapura & kau tanyalah sendiri. Aku pernah duduk di arab street, cuba kau pegi dan tanya kat mana?

      Delete
    2. Othman Wok mesti seronok kerana berjaya memamposkan UMNo di Singapura. Tetapi yang seronok ialah Tuanku Sultan Brunei kerana Almarhum ayahandanya Sir Sultan Omar Bolkiah dari awal dah tahu kalau ikut cakap penyamun-penyamun masuk Malaysia hancur lebur rakyat dan negara mereka. Sekarang ialah giliran Melayu Malaya jadi kuli dan hamba macam moyang mereka sama macam zaman kolonial.!!! Dulu hisap ganja sekarang hisap dan injek dadah dan mengikuti kursus sepanjang hayat di pusat-pusat serenti, dulu jadi jaga sekarang jadi sekuriti (tukar nama je), dulu jadi sundal sekarang jadi GRO atau nama baru - pekerja seks, dulu duduk rumah kayu dan setingan, sekarang duduk flat murah berhimpit dan tak lama lagi nak beli rumah pun tak mampu!!! Itulah kejayaan Melayu Malaya!!

      Delete
  22. Aku rasa aku baca cerita pasal Kamal Hisham kena tangkap...
    Bila baca komen...tiba-tiba secara magik aku ke alam politik PAS GHB plak dahhh
    Bingitt!

    ReplyDelete
  23. hidup pas.?

    wah pas dh tk pakai allahuakbar ke

    tk lama lagi pas pakai songkok tinggi baru segak hj hadi.

    klu mat monggok ada awek monggol apa salah mat ponteng parlimen ada awek jepun kan.

    kenala ikut perangai hobi kwn. baru ngam.

    tentu tantawu n abeduh meleleh air liur xsabar nk pakai songkok hitam....bes ooooo dlm umnu semua syurga dh ada...apa nk sibuk2 hudud

    ReplyDelete
  24. Kenapa kamal hisham berdendam dgn sultan johor?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sila baca blog beliau nanti anda akan faham

      Delete
  25. Inilah dia blogger murahan Omakkau, cut n paste berita tanpa membuat penyelidikan terlebih dahulu! Bila fitnah puncanya jadilah kau agen penyibar fitnah terkutuk! Manakan berkat kerjaya kau hidup diatas menjadi penyibar berita fitnah seseorang yg teraniaya dan kini terseksa kerana tidak sanggup menjadi alat perosak perlaksanaan dan manipulasi keadilan oleh seseorang yg amat berkuasa dan berkedudukan lebih atas dari politik dan perundangan rakyat marhaen.

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...