KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 7 September 2015

BIAR GAMBAR BERBICARA .....BIAR BETUL!!!! .... PAS PERMATANG PAUH LUMPUH??????


Kalau dengar kepada kata-kata Pengerusi Agung Parti Cangkul Tuan Hj Mohamad Sabu betapa dalam tempoh 3 hari 35,000 helai borang permohonan menjadi ahli Parti Cangkul sudah habis diedar sampai tidak cukup sebab permintaan terlalu ligat dan hebat maka terpaksa dibuat cetakkan kali kedua bagi memenuhi permintaan luar biasa tanpa diduga dari rakyat yang amat percaya kepada sifat Amanah, Progresif dan Peduli serta Profesional Parti Cangkul sudah pastilah sambutan diberikan kepada majlis taklimat Dan Pendaftaran Keahlian Parti Cangkul Permatang Pauh malam tadi, 6hb September 2015 mendapat sambutan hangat dan luar biasa juga sejajar dan sealiran serta sesuai dengan kata-kata kencang bos nombor satunya.

Realitinya??????? ..... sendiri tengoklah ... lihat, fikir, nilai dan buat analisis sendiri dengan gambar sebagai saksi.

Fikir secara akal logik ... kalaulah Parti Cangkul ini hebat sangat seperti dicanangkan mengapa PKR dimana Permatang pauh lubuk terkuatnya dalam dunia bersungguh-sungguh maukan PAS turut serta bersama sama sebagai salah satu parti ulung dan utama dalam Pakatan 2.0?????

26 comments:

  1. Blogger gg cangkul nk menipu ambk gmbar dekat2 je mcm tv3..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cangkul mana ada maruah Baiah pun langgar.

      Kalau janji rak ditepati. Belanja golongan asnaf makan.

      Adoiiiii.

      Kepada Tulang Loser tak payah lah kamu memekak kat sini. Kamu updatelah blog kamu yg tak dapat sambutan itu

      Delete
    2. WAKIL RAKYAT GHB DITAWAR KHIDMAT "CINA BUTA"!!!

      Hahaha!!! Geli bulu ketiak bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Datuk Jamal Md Yunus ni. Nampak sangat dia menyindir puak - puak Geng Haprak Baru yang jadi Pengkhianat tu.

      Tapi, Geng Haprak Baru tu tak boleh salahkan kenyataan yang dibuat oleh Datuk Jamal ni sebab penyakit tu diorang sendiri jugak yang cari. Diorang yang angkat sumpah Bai'ah tu.

      Dan diorang jugak yang bersetuju nak tandatangan sumpah tersebut sebelum ini. Bahkan, diorang jugak yang beria - ia nak meninggalkan PAS. Sedangkan dalam masa yang sama, takde siapa pun suruh diorang jadi Pengkhianat! Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la!!!
      PETALING JAYA: Ketika bekas wakil rakyat PAS yang menyertai Parti Amanah Negara berhadapan isu bai'ah talak tiga ke atas isteri mereka, seorang pemimpin Umno tampil menawarkan khidmat 'cina buta' sebagai penyelesaian.

      Ketua Umno Bahagian Sungai Besar, Datuk Jamal Md Yunos berkata, 35 sukarelawan berumur dalam lingkungan 35 tahun yang berstatus bujang dan duda sedia untuk menyediakan perkhidmatan berkenaan.

      Jelas Jamal yang juga Pengerusi Gabungan NGO Melayu Islam itu lagi, bekas pemimpin PAS yang berminat hanya akan dikenakan bayaran serendah RM14 iaitu kadar untuk dua gantang beras.
      "Bekas kepimpinan PAS yang terlibat dan berminat boleh menghubungi kami bagi berbincang lanjut mengenai tawaran ini.
      "Terma dan syarat lain mengenai tawaran ini terutama tempoh perkahwinan boleh dibincangkan dengan lebih lanjut kemudian," katanya.
      Sebelum ini Ketua Hakim Syarie Kelantan, Datuk Daud Mohammad menasihatkan Ahli Parlimen Kuala Krai, Dr Hatta Ramli supaya memberi penjelasan kepada Mahkamah Syariah negeri itu berhubung dakwaan taklik cerai talak tiga yang dibaiahnya.

      Delete
    3. HALID SAMAD DAH MENGAMUK OI!!!

      Hahaha!!! Memang kelakar betul bila tengok orang yang 'desperate' ni bagi alasan untuk menghalalkan tindakan Khianat dia terhadap parti. Macam - macam betul alasan yang keluar.

      Kalau sebelum ini, Si Khalid Samad tu mempergunakan ayat Al-Qur'an bagi melepaskan diri dia dari dipersoalkan mengenai isu sumpah Bai'ah yang dilakukan ketika Pilihan Raya Umum yang lalu.

      Kali ini, Si Khalid Samad tu dilihat seolah - olah marah pulak bila orang terus mempertikaikan Majlis Kafarah yang dilakukan semalam bagi menebus sumpah Bai'ah yang dibuat.

      Kata Si Khalid Samad dalam satu kenyataan semalam, sumpah Bai'ah dan Majlis Kafarah tu yang dibuat tu adalah urusan diantara dia dengan Allah S.W.T. Orang lain tak layak nak masuk campur.
      "Sumpah ini antara kami dengan Allah, yang lain jangan campurlah. Biar kami serah kepada Allah. Kami buat ini (kafarah) pun mengikut apa yang terkandung dalam al-Quran dan hadis," katanya ketika ditemui pada majlis kafarah dan sumbangan di sini, Jumaat malam.
      Heh! Baru sekarang dia ingat pada Allah ye. Selama hari ini, dia bagi alasan untuk menghalalkan tindakan dia mengkhianati kepercayaan parti, dia tak ingat ke? Dia lupa ke dosa yang dia dah buat?

      Persoalannya, adakah dengan melakukan Majlis Kafarah itu sahaja sudah cukup untuk dia melepaskan diri dia dari terus dipersoalkan? Hakikatnya, yang menjadi persoalan bukan sumpah Bai'ah tu sahaja.

      Sebaliknya, yang menjadi tanda tanya dikalangan rakyat ialah tindakan dia mengkhianati kepercayaan yang telah diberikan oleh parti sebelum dia menjadi wakil rakyat. Itu yang dipersoalkan.

      Apakah tindakan dia sebagai seorang pemimpin melakukan perbuatan KHIANAT seperti itu boleh juga dilakukan oleh mereka yang ada diperingkat bawahan waima terhadap agama sekali pun dimasa akan datang?

      Apa yang jelas, tindakan Khianat yang dilakukan membuktikan bahawa orang macam Si Khalid Samad ni adalah dari kalangan mereka yang mengamalkan Politik RETORIK semata - mata.

      Bayangkan. Jika ketaatan dan kesetiaan terhadap parti dengan sumpah Bai'ah pun dia boleh engkari, apatah lagi kesetiaan serta kejujuran dia kepada Negara. Bila - bila masa je orang macam dia boleh jadi Pengkhianat juga!!! Itu membuktikan orang macam dia Tak Layak jadi pemimpin!!!

      Delete
    4. Hahaha......dah nampak jelas omak kau cuba jatuhkan ghb kerana takut boleh patahkan semangat pas dan hari2 beritakan betapa kuatnya sokongan pas yg tak bisa diruntuhkan oleh ghb tetapi masih ada ahli party yg keluar msk ghb??? Memang pelik!!! Semuanya lakonan ghb atau omak kau cuba memburukkan ghb agar ahli pas dan rakyat melayu membenci ghb dgn ini ghb akan terkubur. Adakah rakyat melayu atau ahli pas begitu bodoh sekali hanya memandang melihat dan mempercayai blog hanis sebulatnya???? Kalah menang bukan tujuan ghb tetapi perjuangan demi bangsa dan rakyat malaysia perlu diteruskan itulah amanah!!!

      Delete
  2. Pengerusi parti cangkul tidak tertakluk kpd baiah sbb dia bkn wakil rakyat. Oleh itu kalau nak cari cina buta, bg kat pengerusi parti cangkul je pakai sekejap bini-bini tu. Sbb sbg pengerusi parti cangkul yg Amanah, beliau akan mencangkul bini-bini yg tertalak 3 dgn baiah tu dgn tertib dan cermat. Dijamin tiada kesan sampingan serta parut yg kelihatan sekiranya khidmat pengerusi parti cangkul digunakan sbg cina buta.

    ReplyDelete
  3. Dapat 20% pun takpe lah...

    Apa pun PAS dah berpecah ... Confirm pas tempang sebelah kaki... Ahli yg pariah ramai pun tanpa.pemimpin boleh jahanam pas pis pus

    Mcm keretapi takde kepala ..habis gerabak lintang pulang sambil menCANGKUL tanah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tgk gambar so.far...20% xdo do...tp xtaula sbb cangkul suka.letak muka.sama.utk meramaikan...x gitu...amanahkan

      Delete
  4. omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi

    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Contoh pengikut parti cangkul yg dah tak siuman.

      Delete
    2. Tgh menbcangkul tu...xpun tgh kene cangkul

      Delete
    3. Itu cara pengikut cangkul berzikir tak akan korang tak faham

      Delete
  5. Ha,komen ni aku setuju, mat sabun sesuai membutakan cina2 dap untuk tolong kengkawan yg sejuk 3 bulan 10 ari.

    ReplyDelete
  6. Aduh omak kau habis meroyan geng tak amanah dibuatnya.geng tak amanah yg mencuri akan ditangkap.habis tulang besipun malu nak nyebut nama sendiri.tulang besi dah jadi tulang basi jgn jadi tulang ... sudoh.jgn marah ye gurau aje.geng tak amanah mmg bijak memutar belit cerita.sudah tolak hudud kata pas sesat.lagi karang cerita berjela-jela utk buat alasan.cerita kutuk hadi tak payah cakap.nak cari alasan mmg byk.otak geliga seme buleh kautim.cuba nak iklas pegang pd prinsip walaupun org tak suka.ramai yg lari lintang pukang.

    ReplyDelete
  7. omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi
    omakkau dah jadi lalang... sama mcm zahid hamidi

    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cangkul.menggeluput. Kah Kah Kah

      Delete
  8. page omak ni letak gambar dacing je la...
    page omak ni letak gambar dacing je la...
    page omak ni letak gambar dacing je la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Loser Cangkul dah Jadi kuih cakoi

      Delete
  9. page omak ni letak gambar dacing je la...
    page omak ni letak gambar dacing je la...
    page omak ni letak gambar dacing je la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh eh eh cangkul in.

      Azmin dgn DSWA katuk cangkul takkan depa BN kuttt. Kah kah kah
      Cangkul Loser

      Delete
    2. khas utk abang2 dacing...

      lalang sama mcm zahid
      kencing sama mcm najib
      hidup melayu!
      hidup dacing!
      kahkahkah...

      Delete
  10. Tak lama lg mampuslah tu parti cangkul tu. Tgh nazak sgt laaa ni.

    ReplyDelete
  11. Sy rasa dengan memburukkan nama hadi n menyesatkan pas parti goreng ini tak akan susah untuk mengatur gerak.tambahan pula dgn byknya askar askar cyber tentu lah mudah utk mencuri ahli.kelihatannya ia tdk semudah itu juga.dimanakah agaknya berlaku kesilapan.seterusnya sama samalah kita perhatikan.semoga kita semua mendapat kebaikan.syam tm jgn nak meroyan lg ok.mansor shah dah lari kemelaka ke.

    ReplyDelete
  12. ingatkan dah malu nak sokong dacing...
    rupanya masih ramai lagi yg masih setia dgn najib & pak2 menteri angguk najib...
    kahkahkah...

    tahniah omak alu2kan sangpurba dacing main kat laman ni...

    letak gambar dacing la kat page ni...

    ReplyDelete
  13. Cangkul si boneka sepet DAP/PAP.

    ReplyDelete
  14. Omakkau sudah jadi lidah pengadu domba dlm pakatan rakyat...

    ReplyDelete