KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 7 September 2015

PEGAWAI KHAS NAFI ROSMAH TERLIBAT PERTUKARAN BEKAS TIMBALAN PENGARAH CAWANGAN KHAS



PETALING JAYA
: Pegawai Khas kepada isteri Perdana Menteri, Datuk Rizal Mansor menyangkal keras tuduhan, Datin Seri Rosmah Mansor hadir sama dalam mesyuarat yang diadakan untuk menukar Timbalan Pengarah Cawangan Khas, Polis Diraja Malaysia, Datuk Abdul Hamid Bador.

Katanya, apa yang didakwa itu adalah pembohongan.


“Bohong, semuanya bohong,” tegasnya ketika dihubungi FMT.


Dalam kenyataannya sebelum ini, Abdul Hamid mendakwa Rosmah antara salah seorang yang hadir dalam “mesyuarat tergempar” yang dipengerusikan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohd Najib Tun Razak.


Abdul Hamid mendakwa ia berlangsung untuk membincangkan pemecatan beberapa pegawai kerajaan termasuk bekas Peguam Negara, Tan Sri Gani Patail.


Pendedahan berkenaan dibuat beliau dalam menuntut penjelasan daripada Timbalan Perdana Menteri yang juga Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahidi berhubung alasan pertukarannya daripada PDRM ke Jabatan Perdana Menteri (JPM).

19 comments:

  1. Lantik je laa RM ni jd PM kan senang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik amat nik abudoh : Mb patani

      Gagal urus ekonomi dan politik negara.. Jatuh talak ... Rosmah puaka di ceraikan...

      Delete
    2. Kau penah dgr siti hasmah / arwah ds hindon ada pegawai khas mcm rosmah??? Siapa yg bayar gaji dia? Sial punya puaka...urusan kerajaan, kutip hasil pun skrg ni sykt swasta yg buat. Kaunter jabatan ditutup. Contoh : jabatan imigresen. Idea : rosmah mansor anak haram.

      Delete
  2. NAJIB TOLONG CERAIKAN ROSMAH

    demi negara !

    ReplyDelete
    Replies

    1. RINGGIT CECAH 4.31, PAGI TADI

      cara untuk negara selamat

      cerai ROOSEMAH

      bebas ANWAR

      Kembali Muhyidin TPM

      Delete
    2. 10:00 macai umno bangang...bawa. anak dara org lari nikah tkpe juga najis baea lari bini orang ...buat maksiat...lps tu baru sibetina minang tu minta cerai ....ko kepala hotak bangang la...tak rau menilai..

      Delete
  3. Tak dapat serang najib bini jadi mangsa iti macai pkr. Ingat kes video rosma pukau itu salah satu kerja pkr konon rosmah abaikan anak diri, aku tengok elok je rosmah dan najib itu baik2 dengan anak di amerika itu, itu sikap tak baik pkr itu suka fitnah , malah buat filam untuk buruk orang, pelakon konon tinggal malaysia, menipu pulak itu ada je malaysia ini, gambar bagi pun tak sama dengan gambar rosmah masa muda, aku tahu najib kahwin dengan janda korong hina2 rosma itu. Itu perangai pkr tak sedang anwar bawa anak dara lari lagi teruk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada baiah baru keluar... Tak tau fatwa dari rusila atau dari mana ?

      Kalau tukar party maka bini kena konkek threesome atau foresome dgn org tak dikenali... (kalau boleh dgn negro lebih afdal)

      Muslimati Pas dan puetri pas kata setuju jer..

      Delete
    2. 10.00 Barua umno detected...mengemis mintak upah kat badak air. 1986 najib bwk lari bini org 1 bulan vacation, 1987 diorang cerai dgn pasangan masing2 & kawin. Anak rosmah kt US (reza aziz) ikut telunjuk badak air, itu pasal baik dgn rosmah, anak lg 1 azrene soraya tak ikut ckp (nk dijodoh dgn rj nazrin) itu sbb disisihkan. Rosmah psg kabel dgn pegawai atasan kementerian, guna pengaruh dptkan tender melalui proksi. 2009 hingga skrg bt keje...rosmah bkn stkt millionaire..billionaire senyap2.

      Delete
    3. Tak menipu ke?, aku tengok pelakon buat video rosmah pukau itu ada je dekat malaysia ini, konon tinggal malaysia ini, penipu tetap menipu juga macai itu macai pkr ini. raza sebagai abang nak tengok adik menderita fikirkanlah ia, kalau macai pkr menipu' menipu juga

      Delete
    4. Buat cerita lagi cai, buat lagi cerita rosmah pukau itu kita orang tak pecaya ia macai, pelakon itu ada dekat malaysia ini menipu semua orang, rosmah minta cerai kemudian najib kahwin janda, ada faham,

      Yg penting anwar larikan anak dara orang
      Main bini orang
      anwar Main laki orang
      Main china doll
      Main jambu

      Mana lagi teruk najib ke? anwar itu.

      Delete
    5. Anwar bukan PM. Najib PM mewakili semua rakyat tapi bila dah melampau segala lapisan masyarakat berhak tuntut dia letak jawatan. Jadi PM sebab nak kayakan anak bini..dah jadi ketua penyamun. Rakyat desak najib letak jawatan je..itu pun umno totok tak faham-faham.

      Delete
  4. Laki bini kaki auta jadi bini pm sempat bank in duit rm1j sebulan.duit derma dari arab juga ke..ngeh3

    ReplyDelete
  5. Celaka betul betina minang seko ni!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kepada bujang2 teruna yg ada kat sini jgn ambik betina minang jd bini nti korang jd bodoh macam najis

      Delete
    2. Pantang ada orang nak bongkar hal najib & rosmah, mesti ada yg hilang. Dulu altantuya...skrg kevin anthony morais timbalan pendakwaraya. Polis sendiri akui kes terancang, kikis no casis & bakar. Tahniah malaysia..

      Delete
  6. Kalau ikut plot cerita OMAKKAU apa yang keji, jahat, hodoh, hina, sial,busuk dan jijik mesti untuk DAP, PKR dan PAN.

    Yang indah, bahagia, cantik, molek, bagus, nyaman, bahagia dan cute adalah UMNO, PAS dan Khaled Ibrahim.

    Jadi para pembaca akan tahu kesudahan setiap cerita di dalam blog beliau.

    Hip Hip Hip Hidup UMNO;

    Hip Hip Hip Hidup PAS;

    Hip Hip Hip Hidup Khaled.

    ReplyDelete
  7. Jadi PA je pun boleh dpt datuk..tak lama lagi tukang pakai kasut, tukang bawak beg, tukang kebun boleh dpt khidmat cemerlang...tahniah.

    ReplyDelete
  8. Penyamun berselindung disebalik gelaran.

    ReplyDelete