KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Sunday, 6 September 2015

CAKAP BANYAK PUN TAK GUNA MEMBAZIR AIR LIUR SAHAJA ... KALAU NAK TAHU BEGINILAH SAMBUTAN DIBERIKAN RAKYAT KEPADA CERAMAH PAS DI TANGKAK SEMALAM



Ingatkan dengan propaganda berdentan berdentum macam nak gugur langit betapa habis hancur lebur PAS di Johor kononnya apabila "sungguh ramai" barisan kepimpinan PAS Johor melompat masuk Parti Cangkul maka sudah pasti ceramah PAS di Johor akan menjadi sunyi lengang, lesu longlai dan hambar.

Rupa-rupanya sudah menjadi terbalik ... lagi dikecam dan diserang dengan pelbagai tomahan, fitnah dan dakyah, lagi ramai pula yang turun memberikan sokongan.

Kalau ingat ini suatu cerita dogeng penglipur lara sekadar ingin memujuk jiwa, maka lihat sahaja dengan mata kepala sendiri suasana dan sambutan diberikan oleh rakyat tempatan ceramah Pihak 11 di Batu 16, Jalan Muar,Tangkak, Johor bersama Dato' Seri Presiden PAS malam tadi.

57 comments:

  1. Baguslah

    Boleh PAS tanding semua kerusi di Perak !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AP dan cangkul wajar diboikot kerana Rejim Pulau Pinang menindas orang kampung melayu Dan India.

      Rocket adalah lambang racist yg melampu


      Orang melayu ditekan Dan ditindas di Pulau Pinang. Malangnya puak2 Kajang Move Dan GHB tidal pedulikan nasib mereka. Mat Sabu Dan Mujahid adalah kelahiran PPinang. Demi pangkat Dan fulus, kesusahan mereka diabaikan


      Kampung Melayu Menjadi Mangsa di Pulau Pinang

      Kira-kira 1,000 penduduk Kampung Mutiara, Batu Ferringhi Pulau Pinang berkumpul secara aman pagi tadi sebagai langkah terakhir menyelamatkan rumah dan kampung mereka daripada dirobohkan.

      Mereka yang berkumpul sejak malam tadi sehingga awal pagi ini, turut menutup laluan masuk ke kampung itu menggunakan bas, kereta dan tiang konkrit bagi menghalang kemungkinan kereta jentolak masuk dan merobohkan rumah mereka

      Tindakan itu terpaksa diambil selepas notis pengusiran mereka dari kampung berkenaan yang diperoleh tuan tanah daripada mahkamah berakhir hari ini.

      Walau bagaimanapun, penduduk yang sudah mendiami kampung berkenaan lebih 50 tahun lalu enggan berpindah selepas tidak mendapat pembelaan sewajarnya selain tidak mempunyai hala tuju.

      Sementara itu, blog penang-kini menyenaraikan 26 kampung Melayu yang sudah dilenyapkan di Pulau Pinang.

      1. Kg Permatang Tok Subuh
      2. Kg Buah Pala
      3. Kg Pokok Assam,Jelutong
      4. Kg Dodol
      5. Kg Binjal
      6. Kg Batu Uban
      7. Kg Tanjung Tokong
      8. Kg Bagan Dalam
      9. Kg Permatang Tepi Laut
      10.Batu Maung
      11.Kg Pulau Jelutong
      12.Kg Lima Kongsi,Sungai Bakap
      13. Kg Teluk Kumbar
      14.Kg Dalca
      15.Kg Sungai Nibong Kechil
      16.Kg Tengah Jelutong
      17.Kg Terang Balik Pulau
      18.Kg Genting,Balik Pulau
      19.Kg Pondok Upeh, Balik Pulau
      20.Kg Padang Benggali, Permatang Pauh
      21.Teluk Air Tawar
      22.Kg Gagah, Bagan
      23.Kg Nelayan, Teluk Kumbar
      24.Kg Selut Sg Pinang
      25.Kg Siam, Pulau Tikus.
      26.Kg Mutiara, Batu Feringghi

      Delete
    2. Ahli umno Johor encik rashid jamaludin buat report polis thdp Najib yg rembat 2.6b

      Dan mat maslan mat Johor dpt rm1juta dan mat sharir dobi MP JB dpt rm1juta..

      Polis nak sisat ker nak tido ?

      Delete
    3. Har har har har
      Kerja asyik nak merembat aje.....
      Patotla bole pakai hembek barkin....
      Hadola puaka.....

      Delete
    4. Kos utk menampung seekor mak badak di zoo negara amat tinggi, memandangkan duit dah jatuh, kos ini akan melambung2

      Delete
    5. Hahaha......byknya.....boleh menanglah kali ni!!!! Harapan tinggi buat pas johor oleh rakyat johor utk menang pru akan dtg. Harap omak kau boleh bertanding atas tiket pas boleh jadi adun lepas ni....biar kami duduk diam2 tgk je....cukuplah!

      Delete
    6. 8.24 ni lg bengong.org bincang bab pas kat tangkak,dia komen bab kurusi pilihanraya di perak.ha satu lagi kebanyakkan pemimpin pas yg letak jawatan / keluar dari jamaah pas tp ahli biasa tak ikut pun.depa ni ingat bila depa letak jawatan pas kawasan tu lingkup dan depa tak sedar bahawa orang lain yang lebih wibawa byk lg yg akan ganti.

      Delete
    7. 8.24 ni lg bengong.org bincang bab pas kat tangkak,dia komen bab kurusi pilihanraya di perak.ha satu lagi kebanyakkan pemimpin pas yg letak jawatan / keluar dari jamaah pas tp ahli biasa tak ikut pun.depa ni ingat bila depa letak jawatan pas kawasan tu lingkup dan depa tak sedar bahawa orang lain yang lebih wibawa byk lg yg akan ganti.

      Delete
    8. 8.24 ni lg bengong.org bincang bab pas kat tangkak,dia komen bab kurusi pilihanraya di perak.ha satu lagi kebanyakkan pemimpin pas yg letak jawatan / keluar dari jamaah pas tp ahli biasa tak ikut pun.depa ni ingat bila depa letak jawatan pas kawasan tu lingkup dan depa tak sedar bahawa orang lain yang lebih wibawa byk lg yg akan ganti.

      Delete
  2. Mana perginya macai macai UMNO hari ini?
    Semunya bercuti dari menyebarkan fitnah?
    Atau dah bertaubat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. TULIS OLEH TAY TIAN YAN TIMBALAN KETUA PENGARANG SIN CHEW DAILY..

      1. Najib dan UMNO jelas tidak goyah dan terjejas oleh BERSIH 4. Sokongan untuk Najib bersandar kepada sokongan akar umbi UMNO. Majoritinya adalah Melayu yang menebal dgn semangat kebangsaan dan tetap kekal menyokong beliau.

      2. MCA dan GERAKAN menanggung rugi besar. Kaum Cina tidak percaya mereka dan UMNO pula semakin mencurigai pendirian MCA yg kelihatan bersimpati dengan BERSIH 4. UMNO melihat MCA dan Gerakan sebagai parti yg lemah dan tidak lagi mampu menarik sokongan orang Cina.

      3. Kehadiran Tun M ke Dataran Merdeka gagal memenangi hati kedua dua belah pihak. Dia dianggap diktator yg sering menindas sebarang perhimpunan awam. Dia tidak ada tempat di kalangan para demonstran pada hari tersebut di mana 80% daripadanya adalah kaum Cina. Dia juga dikecam hebat oleh ahli UMNO dan majoriti orang Melayu kerana menghadiri BERSIH

      4. Imej Tun M sebenarnya terjejas teruk. 4. Malang untuk Anwar dan keluarganya kerana laungan BEBASKAN ANWAR tidak kedengaran sama sekali dan ditenggelami oleh tiupan hingar bingar vuvuzela.

      5. Gerakan Harapan Baru diaibkan kerana gagal membawa penyokong yang ramai. GHB boleh diramalkan bungkus awal selepas PRU ke 14.

      6. Ustaz Hadi Awang tentu ketawa besar kerana keputusannya memulaukan BERSIH 4 telah memalukan DAP. Dia melakukan perjudian politik yang mahal tetapi menang besar kerana menumpaskan sekaligus GHB, PKR dan DAP.

      7. Kegagalan BERSIH bukan sahaja dari segi jumlah kehadiran yang tidak seimbang antara kaum tetapi dicemari oleh berbagai insiden biadap seperti memijak potret DS Najib dan DS Hadi Awang. Tindakan mereka membawa penyapu dan menyapu potret Rosmah membangkitkan lagi kemarahan rakyat yang bertamaddun dan mengukuhkan lagi PERPADUAN MELAYU.

      Delete
    2. Hari ahad tak kerja ofis tutup

      Kalau nak fitnah kena byr O.T ..

      Duit 2.6b dah habis..

      Delete
    3. Diorg buat part time
      Gosok telo badak

      Delete
  3. Bagus lah sambutan yang begitu mengalakkan tapi kita kena ingat menang dalam PRU bukannya datang dari ramai atau sikit pendengar ceramah itu bukan satu kayu pengukur untuk kita berbangga dan memberi tahu pada pengundi yang hendak memilih atau yang hendak memangkah calun yang bertanding,mereka-mereka ini yang datang mungkin hendak mendengar sendiri apakah isue yang hendak dibangkitkan oleh penceramah,kita tunggu dan lihat situasi sebenar bilamana berlakunya PRU atau PRK barulah boleh dibuat analogi sokongan bukannya secara rawak rambang tapi secara analisa yang menyeluruh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. INI mesti GHB cangkul traktor ni. Zombie pun tak may Jadi ahli

      Delete
    2. RAMAI ORG UMNO DAH KUAR PARTI DAN MASUK PAS MLM TADI DI TANGKAK. DIJANGKA PESURUHJAYA PAS JOHOR TG HADI AWANG AKAN JADI MB TANGKAK SELEPAS INI PADA MINGGU DEPAN.

      Delete
    3. Kaki tuang hukumnya elaun tu pun haram,bg anak dan bini2 makan

      Delete
  4. Aljuboori mintak jangan ketepikan PAS walau GHB grrakan haramjadah baru dah ditubuhkan...budak GHB miden nipah syiah tolak permintaan aljuboori..ini masa pulak budak asuhan aljuboori ajar balik kepala jubo PKR..selamat bergaduh sesama sendiri ....kikiki nnpk ssgt PKR gelabah...GHB dan PKR parti berbagai kaum...Lepas ni Assmin dan PKR pun kena humban dlm jamban skali...kikiki...padan la tu dng muko aljuboori.....pada macai jubo yg tak serik serik kena tipu ....ratib ha hana ya jubo2 sebanyak 267.45 kali bagi miang satu badan....sekian tima kasih salam 1 jubo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 08:57....hidup lagi ko ye.....bapak ko sedang proses mengeluar adik ko pulak.....takut genarasi ko terputus perkataan jubo jubo bila ko dah mampus nanti...

      Delete
    2. kato omak...KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT,kesedapan itu bu...

      Delete
    3. Inikah ayat yang ditutur oleh orang PAS?..

      Delete
    4. Malu sangat rasanya saya menjadi ahli umno dan rakyat malaysia apabila peserta persidangan anti-rasuah di KL mempersoalkan rasuah 2.6 B pemimpin umno dan msia. Ke mana saya hendk letak muka saya bila kwn2 sya dr Jepun, Aus, Britain, Korea, italy dll tanya tentang hal itu. Apa pula perlu saya jwb jika mereka tanya agama pemimpin saya? Perlukah saya berterus terang?

      Delete
  5. Anonymous 0857 tentu barangkali anak haram jadah sebab tak ada nama...maka tak layak hina orang lain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Serupa Mak ko anak haram

      Delete
  6. Geng haru biru dah buat parti baru ... ......... mungkin nanti depa nak buat mazhab hatta agama baru pula sbb depa tak puas hati dgn kenyataan mahkamah syariah yg tak menyebelahi depa ttg isu baiah ................ semuanya bertitik tolak dpd perasaan kecewa dan tak puas hati serta dendam tak sudah ! Ini macam kalo mgkn ada yang jadi pengikut ayah pin ! yeelak puuuriiiichik !

    ReplyDelete
  7. Kah kah kah .......... dpd pi majlis 'goreng mengoreng' parti kuali ni lebih baik bawa cangkul blk kampung tanam jagung ............ Patut la anwar u-turn nak ajak Pas join semula Pakatan ................. rupa2nya parti kuali ni tak boleh diharap .............m setakat ciput ni je pengikut ! kah kah kah puak2 balaci Dap ni dah terperangkap dek termakan hasutan blogger2 haramjadah spt alhusyeen, tulang besi, greenboc, yong puaka kuning,addin dsbnya yg selalu gembar gemburkan kononnya akar umbi Pas
    tolak TGHH tp hakikatnya adalah sebaliknya ............ nasib baik mahfuz sempat u-turn tp depa2 ni dah tebal muka kalau nak u-turn sbb depa dah kata macam2 kat Pas .............. terdengar suara2 penyokong macai dan balaci akan terjun bangunan jika Pas diterima Pakatan sekali lagi ngeh3 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa.
      Janji umno johor pupus.
      Ghb bole ambil alih.

      Delete
  8. Baru-baru ini, Mursyidul Am PAS telah mengadakan pertemuan dengan Naib Presiden UMNO @ Timbalan Perdana Menteri.....

    Dalam pertemuan tersebut, sang ulamak telah bertanya kepada sang TPM, adakah Presiden UMNO masih boleh bertahan sebagai PM.....

    TPM jawab, Presiden tidak boleh bertahan lagi......

    Mursyidul Am kata, kalau begitu, PAS akan menarik balik sokongan kepada PM, tetapi dengan bersyarat.

    Syaratnya ialah, meminta TPM memberi jaminan bahawa UMNO akan menyokong Usul Enakmen Kanun Jenayah yang akan dibentangkan di parlimen, kerana itu adalah perjuangan PAS yang utama.

    Alasannya, supaya PAS boleh membuktikan kepada ahli dan penyokongnya bahawa PAS benar-benar memperjuangkan hudud....

    Alasan kedua, untuk menunjukkan kepada Harapan Baru (GHB) yang menuduh PAS ditipu oleh UMNO adalah tidak benar.

    TPM menjawab, mungkin usul tersebut akan dilulus untuk dibentangkan pada hari terakhir persidangan.....

    Mursyidul Am tanya, kalau begitu, bila boleh dibahaskan...?

    TPM jawab, tahun depan...!!

    Itu saja matlamat perjuangan PAS dalam politik....

    Mereka tidak peduli dengan kesusahan rakyat, kedudukan ekonomi, kejatuhan nilai ringgit, kenaikan harga barang keperluan, GST, mangsa banjir, rasuah, derma 2.6 bilion, 1MDB dan sebagainya......

    Mereka hanya mahu bentangkan usul enakmen persendirian akta 355 untuk menjaga hati pengikutnya dan untuk menghadapi GHB.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib jika hendak terus selamat jadi pm, dia kena baik2 dgn tg hadi. Sokongan pas penting utk menggantikan ahli umno yg bakal berpaling tadah.

      Delete
  9. Ex MB Terengganu Ahmad Said bertanya ...

    UMNO telah memerintah Msia selama 57 tahun dan masih menangis untuk melindungi hak-hak istimewa orang Melayu ... Melayu terancam ... Melayu yang hidup di bawah kemiskinan dan lain-lain dan lain-lain

    Dia bertanya .... selama 57 tahun, UMNO memerintah negara, Islam adalah agama Negara, apa yang UMNO telah lakukan jika Malaysia dan Islam adalah di bawah ancaman?

    Beliau berkata, fakta adalah: -

    1) Malaysia mempunyai 9 Sultan dan raja dan mereka adalah Melayu.

    2) PM & TPM, jawatan paling atas yang kuat memegang Malaysia adalah Melayu.

    3) Sejak tahun 1974, Menteri Kewangan sentiasa Melayu.

    4) Selain daripada Pulau Pinang, semua ketua menteri & MB Melayu.

    5) Majoriti Menteri-menteri Persekutuan Melayu, dan Kementerian berpengaruh dan penting diketuai oleh orang Melayu.

    6) Daripada 222 Ahli Parlimen, lebih daripada 50% adalah Melayu.

    7) Lebih daripada 93% daripada gov't Depts, dari rendah ke jawatan tertinggi, berbangsa Melayu.

    8) DEB telah dirancang dan dilaksanakan untuk orang Melayu.

    9) 80% daripada kuota Uni dikhaskan untuk Melayu.

    10) Diskaun istimewa untuk rumah dan saham beli adalah orang Melayu.

    11) jawatan utama semua sektor dan cabang Angkatan Tentera dan Polis yang dipegang oleh orang Melayu.

    12) GLC dikawal dan dikendalikan oleh orang Melayu.

    Dia bertanya bagaimana boleh orang Melayu (yang sudah berada di dalam kawalan mutlak semua institusi penting dan tonggak kehidupan politik, ekonomi dan sosial) terancam, dan menghadapi bahaya yang menganiaya dan disingkirkan oleh kaum minoriti?

    Ia sebenarnya pemimpin UMNO & kroni mereka yang - dengan ketamakan yang tidak berkesudahan mereka - terus membuli & berbohong kepada orang Melayu dengan menyalahkan orang Cina dan India, dan menjadikan mereka sebagai kambing hitam.

    Ahmad Said menggesa orang Melayu untuk bangun dan melihat niat jahat Warlords UMNO.

    Pls FWD kepada rakan-rakan & kumpulan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEMALAM SORG AHLI UMNO PASIR GUDANG BUAT LAPORAN POLUS KPD NAJIB SBB ISU DUIT DERMA 2.6 BILION.

      MEMALUKAN!

      Delete
  10. Kesian... kehadiran adalah wajib dan sebahagian di angkut dari bahagian lain.

    Tiada beza PAS dan UMNO sekarang, demi memberi muka kepada ketua mereka dan untuk membodek, mereka sanggup tiru apa UMNO buat.

    Nampak ramai tapi orang yang sama. Kesian pakcik dan makcik yang telah lanjut usia takut tak masuk surga.

    Inilah parti politik yang bertopeng agama... tetapi selalu amalkan perbuatan sonsang seperti Bia'ah cagar isteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dtg sbb nak kira berapa kali dia sebut "barua" dan "ghb".

      Delete
    2. Wow ramainya...npk sangat pas tak terkesan pun dgn GHB. Tak panjang umur la GHB...kah2

      Delete
    3. Eh....wak dol dari melaka pun ada kat gambar tu.... setau aku wak dol org kuat umno umbai.. apa hal wak dol datang situ. Ini tanda2 ramai org umno umbai dan muar sudah masuk Pas. Ini tanda2 umno macam dah tak sihat dah sejak muhyidin kena pecat.

      Hidup pas..hidup TG Hadi..

      Delete
  11. Ketara Omak Kau menipu untuk menceria hati sendiri dan para walaun yang kekal bebal.

    Gambar pertama dengan gambar yang lain adalah dari acara yang berbeza.

    Omakkau sengaja put gambar pertama kerana ianya ramai tapi itu acara yang lain munkin tahun tahun yang lepas.

    Sudah kantoi menipu dan kaki fitnah, mana mahu simpan muka yang tak seberapa cantik tu.

    Walaun kau boleh tipu macam makan nasi tapi ramai di luar bukan walaun dan mereka ni celik ilmu....

    ReplyDelete
  12. Anon 9.24, 9.26.

    Awak jangan cerita bab ekonomi atau bab masalah utama negara kat sini nanti awak dituduh sekular.

    Dalam Islam cuma ada hudud saja yang lain tak termasuk dan berbentuk duniawi semata.

    Tak caya g la tanya ostad PAS.

    Tapi jangan tanya sekarang sebab ostad PAS sedang sibuk buat road show pujuk pengikut jangan keluar PAS.

    Dimana ramai ahli PAS keluar maka disitulah ramai ostad PAS buat ceramah pujuk dan rayu ahli jangan keluar PAS.

    Kalau keluar juga maka bercerai talak 3.

    Sebab ramai lagi walaun yang bodo maka kena walak jugalah.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  13. Kononnya Negara Arab Boleh Bagi 2.6 Billion Kat Najib lawan ISIS.. Tapi Satu penempatan Pelarian Syria pun depa Tak Mampu Tanggung.. Tambah2 Saudi..

    Negara Penyamun Wahhabi paling tak guna.. Negara yang Aman macam Yaman pun depa bagi kacau Bilau.. tak cukup rampas dan jatuhkan kerajaan morsi di Mesir.. Kacau bilaukan Syria dgn Pengganas yg ditaja..

    ReplyDelete
  14. Betul la Anon 9:46.

    OK cuba menipu di sini.

    Pada mulanya seronok walaun dan macai tengok OK buat trick.

    Cuba lihat gambar mula-mula warna jubah, kopiah Hj Hadi dan perabut kayu yang penceramah duduk.

    Kemudian gambar akhir sekali lihat warna jubah, kopiah Hj Hadi dan perabut sofa yang penceramah duduk.

    Betul-betul berbeza nampak tak.

    Habis air liur OK cuba menipu tapi terkantoi beruk.

    Gambar yang betul cuma gambar yang akhir sahaja manakala gambar yang lain gambar entah bila dan di tempat lain.

    Sebab ramai lagi walaun yang bodo maka kena walak jugalah.

    Sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ORANG KATA BIAR MUKA HODOH JANGAN PERANGAI HODOH.

      TAPI KALAU MUKA HODOH PERANGAI PON HODOH TAK BERGUNA JADI MANUSIA.

      Delete
    2. Ularmak paspus muka hodoh perangai hodoh jugak.

      Delete
  15. Hj hadi n pas nak buat hudud.dap tak suka buat provokasi.hadi kata putus saja la apa nak provokasi sgt.dah tak perlu campak aje byk pulak nak buat cerita.sudah begitu geng18 pulak marah kata hadi n pas salah tak boleh putus dgn dap.sokongan org bkn melayu penting.merekapun buat parti lain sbb mereka rasa idea mereka lebih betul dr idea hj hadi.sekarang bila idea betul mereka itu tak sgt boleh diguna pakai.mereka buat kutuk pas n hadi pula.tgok sj la siapa yg betul nanti.jgn masing masing nak mng sendiri.rakyat yg susah kalah lagi.G18 baru lg omakkau tak adil buat bandingan.tunggu 16 sept boleh jadi laut ke jd lauk.selamat menggoreng

    ReplyDelete
    Replies
    1. YG PENTING UMNO LINGKUP KAT JOHOR.
      GHB BOLEH AMBIL ALIH JOHOR SBB RAMAI UMBO NAK JOIN GHB BILA MUHIDIN DIPECAT @ DIGANTUNG.

      Delete
  16. Macai mat three four GHB meroyan dan melalak dalam blok OK..hinggakan bau bontot DAP harum,bau PAS busuk belaka...macai three four boleh mintak syafaat LKS dan LGE keh keh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanda2 umno nak mampos ialah bila ada ahli sendiri di pasir gudang buat laporan polis kpd najib ttg duit derma 2.6 bilion yg mungkin disalah guna. Ramai umno dijangka menyertai GHB menjelang Oktobet 2015.

      Delete
  17. Tahniah omakkau dah berjaya sbb ramai peminat.tgok tulang besi tu kesian je dah tinggal tulang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KLU RAMAI MCM NI DTG BG SOKONGAN, ALAMAT UMNO DAH NAK KARAM LA TUR. PADAN MUKA SHAHRIR SAMAT. NAJIB BAGI 1 JUTA KO BUAT APA? MASLAN 3.8 HABIS LA......

      Delete
  18. Yang paling jelas gmbar 1 perabut kayu jati yang gmbar last perabut sofa..janda gg mancung dah terdesak mcm tv3..ngeh3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak apa.
      Yg penting Umno johor tergolek dog dan najib tak jadi pm selepas pru14.

      Delete
  19. SOKONGAN PAS DI JOHOR MENINGKAT KERANA RAMAI ORANG UMNO TELAH MENYOKONG PAS DI SITU KERANA KECEWA TSMY DIPECAT DRP TPM. TANDA2 UMNO JOHOR BAKAL PUPUS MAKIN JELAS DAN AKAN DIGANTIKAN PAS ATAU AMANAH.

    ReplyDelete
  20. Nak tanya OK.
    Knapa akhir2 ni OK mcm marah sgt kat GHB?
    Adakah OK sudah masuk Pas?
    Bukankah OK marah kat Azmin?
    Ni yg kecoh pasal GHB apsal pulak?
    Pelik la tengok perangai janda gersang.....

    ReplyDelete
  21. Ygpergi ramai belum tentu sokong suka dengar umpat keji samasama agama dan bangsa .

    ReplyDelete
  22. hahaha...
    gambar 1st & last perabot tak sama...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...

    ReplyDelete
  23. Maner marah ! Kita nak ingatkan waspada dgn orang roket. mereka ni tak kira aper macam dunia ini dia yang punya. Kalau kau rasa nak tompang silakan. Kita kalau ader masaalah beristakamah sesama kita .Dari keji mekeji tak selesai.

    ReplyDelete
  24. hahaha...
    gambar 1st & last perabot tak sama...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...
    omakkau kencing... sama mcm najib...

    ReplyDelete
  25. Sha, betul ke apa yang dia orang cakap Ni? Pasal gambar2 yang tak betul. Kalau betul, ini dah melanggar etika kewartawanan. Apa yang Sha tulis selepas Ni boleh Percaya Kah? Jujurlah sha, Kalau tak blog Ni hanya jadi tempat persinggahan untuk hemtam umno yang pura pura sokong pas. Berita yang Sha post dah tak penting lagi.

    ReplyDelete
  26. Gambar 1 - mungkin error kot, tersalah post gambar. Tapi gambar yang lain2 semuanya gambar yamg sebenar kat Tangkak malam tu, di buat di perkarangan seorang hamba Allah.. Kawasan rumah tu memang sangat besar. Orang pun memang ramai datang.

    ReplyDelete