KEBENARAN ITU PAHIT, KEADILAN ITU PERIT, PERJUANGAN ITU SAKIT, RAKYAT BENCI KEZALIMAN, PENIPUAN DAN FITNAH. PEMIMPIN YANG BONGKAK, SOMBONG DAN ANGKUH AKAN DITOLAK.

Pengikutku yg cool..muah33x

Monday, 7 September 2015

WAJAH CUCU YANG TERGAMAK SEMBELIH NENEKNYA HINGGA MATI



Kuala Terengganu: Wanita warga emas maut disembelih cucu sendiri di Kampung Surau Haji Daud, Kuala Terengganu, pagi tadi.

Mangsa, Halimah Taib, 78, ditemui dalam keadaan terlentang oleh jirannya kira-kira 9.30 pagi.

Difahamkan, penduduk kampung yang melihat kejadian itu menghubungi polis sebelum sepasukan pegawai dan anggota bergegas ke lokasi kejadian.

Suspek dikatakan beredar meninggalkan tempat kejadian sambil membawa pisau yang dipercayai digunakan untuk menyembelih warga emas itu.

Mayat mangsa dibawa ke Unit Forensik Hospital Sultanah Nur Zahirah untuk bedah siasat.

Sementara itu, Timbalan Ketua Polis Daerah Kuala Terengganu, Superintendan Nik Mohd Zain Nik Omar yang ditemui di lokasi kejadian mengesahkan kejadian dan penahanan suspek.

9 comments:

  1. Salam sehati serasuah 2.6

    1.Seperti ketam mengajar anaknya berjalan betul. Maksudnya seperti tenaga pengajar tak pernah naik pentas kecemerlangan atau skor spm hatta upsr cabok sekalipun menjadi tenaga pengajar.

    2. Seperti tikus membaiki labu maksudnya kalau diri sendiri upsr dan spm dapat teruk sudah semestinyalah prestasi sains, math, english dan zina dan buang anak lagi teruk.

    3. Guru kencing berdiri murid kencing berlari maksudnya guru asignment upah orang, plagiat dan ramai-ramai jumpa lecturer minta kasi lulus ikut jalan mudah, murid lagilah sanggup sembelih nenek sendiri kerana nak duit mudah.

    KEDEPAN ( kembalikan degree berasaskan kepandaian spm 5A degree dan guru , 3A -4A diploma , 1A -2A sijil, 0A buruh , pembantu rumah dan pekerja am ) Biar bodo buat kerja bodo, pandai buat kerja pandai. Adil ialah meletakkan sesuatu pada tempatnya.heee

    ReplyDelete
    Replies
    1. tambah sikit lagi...
      CGPA 3.85 Ahmad Maslan.
      Keputusan 3.85/4.00 kalau yg tulen bukan beli punya mmg superb. Kalau yg beli punya mmg haramjadah...
      Tapi yg Ahmad Maslan punya serupa makhluk jadian BN Umno yg sengaja pilih utk jadi badut sarkas berupa bangang gst kuasa 2.6 billion.

      Delete
    2. Yg langsung tak ada CGPA, SPM Gred 3 layak jd presiden parti kuali @ parti cangkul.

      Delete
    3. ingatkan dah malu nak sokong dacing...
      rupanya masih ramai lagi yg masih setia dgn najib & pak2 menteri angguk najib...
      kahkahkah...

      tahniah omak alu2kan sangpurba dacing main kat laman ni...

      letak gambar dacing la kat page ni...

      Delete
  2. kah kah kah ..................... udah2 le omak kau eehh ! aku dapat rasakan bagaimana pengikut parti kuali @ parti cangkul begitu perit dan pedih dicangkul bertubi2 oleh omak kau ............. sampai naik kesian aku dgn puak2 ni ................' dah la mat sabu bawa diri pi sarawak 'goreng mengoreng' kat sana setelah 'gorengannya' kurang berkesan kat semenanjung akhir2 ni ! ............... tangkap sayu aku nengok !
    Ya Ammmmmmpunnnnnnn udah udah udah hentikanlah cangkulanmu atas kapla ini ......... idak tertahan lagi peritnya !

    ReplyDelete
  3. Ini Geng Hambat Babi (GHB) aka Parti Kuali punya pukulan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS TAK SALAH TAPI SEGELINTIR PEMIMPINNYA KUNUN ULAMA TAPI MEMBAWA ONAR PADA LEBEL ISLAM SEPERTI
      1. Pemimpin yg bermulut longkang yg membarua, mentolol dan menjebon Jemaah sendiri.

      2. Mengamalkan kekarutan Baiah mencagar isteri. Kenapa tak lump sum ahli pun cagar bini masing-masing

      3. Muktamar dah kata putus dgn DAP tapi masih terhegeh - hegeh pegang jawatan di Penang. Sayang elaun ke. Maruah macamana ?????

      4. Masa Muktamar lebai lebai dan pro ulama macam seronok sakan guna CAI masa memilih. Ini cara islam ka cara yahudi guna cai ni tuan tuan

      5.Sebelum muktamar bukan main nak halau mat sabu dan rakan, tapi lepas muktamar bila nak tubuh parti baru MEROYAN pula lebai lebai semua

      6. Paksa yb yg keluar letak jawatan. Gila ka, kalau letak 5 tahun tak boleh bertanding pilihanraya.

      AKHIRNYA AKU MEMERHATI KELAKU MEREKA SEPERTI AKU MEMERHATIKAN BARISAN KEPIMPINAN CAI.....selamat tinggal pas yg akan bungkus di pantai barat dan jd suam suam kuku di pantai timur kerana 3 penjuru. YG CANTEEK UMNO AKAN KEMBALI DI KELANTAN.

      ISLE-ISLE

      Delete
    2. Buleh cayo ko mung ni...kecek sajoo joo. Sapa pitih mu tibe, pah tu gak....mace skalo lah...

      Delete
  4. kat tegganung nih...sape la gamoknye supply pil kude kat budok benggong nih...

    ReplyDelete