Wednesday 18 February 2015

BILA PENTADBIR PAGE FRIENDS OF BN -BARISAN NASIONAL DAH KANTOI MEMFITNAH DSAI MENDAPAT LAYANAN VVIP SEMALAM SEMASA HADIR PERBICARAAN SAMAN MAHKAMAH TINGGI JALAN DUTA, TERUS PADAMKAN POSTING TERSEBUT.


Ini bukan kali pertama pentadbir laman sosial Facebook akaun atas nama Friends of BN-Barisan Nasional kena kantoi sebab memfitnah dan menipu .. jumlahnya sudah tidak lagi mampu disimpan dalamn otak sebab terlalu banyak kali kena kantoi.

Terbaru memfitnah dan menipu DSAI kononnya semalam ketika hadir perbicaraan kes saman sivil RM100 juta terhadap Menteri Luar Dato' Seri Anifah Aman di Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur, pentadbir Friends of BN-Barisan Nasional telah memuat naik suatu posting diwall mengenai DSAI seolah-olah  mendapat layanan VVIP dibenarkan membawa telefon bimbit dengan memperli agar Kerajaan Barisan Nasional menimbangkan untuk berikan kepada beliau agar dipasang talian internet dipenjara demi menggelak Kerajaan BN dituduh sebagai kejam pula.

Pentadbir yang melakukan kerja fitnah dan tipu ini telah memuatnaik gambar DSAI ketika hadir perbicaraan kes keputusan liwat II nya di Mahkamah Persekutuan Istana Kehakiman, Putrajaya kira-kira 7 hari sebelum itu iaitu bertarikh 10hb Februari 2015.

1) Foto Anwar yang sedang memegang telefon bimbit itu adalah semasa Anwar masih dalam perbicaraan Kes Liwat II pada 10 Feb. 2015, BUKANNYA foto perbicaraan hari semalam (17 Feb. 2015).

2) Warna baju pada kedua-dua gambar adalah berbeza. Warna baju yang dipakai DSAI semasa perbicaraan kes Liwat II adalah warna UNGU CAIR manakala pd hari perbicaraan hari ini adalah BIRU MUDA.


Omak Kau dari awal berblog dan giat aktif dalam laman sosial selalu diperingatkan oleh para pucuk tertinggi parti agar ada batasan dalam menyerang pihak lawan .. pastikan intipati dan isi setiap artikel dan posting adalah fakta bukan auta .. benar bukan putar .. kenyataan bukan reakaan.

Apa yang dilakukan oleh pentadbir yang mengendalikan Page Freinds of BN - Barisan Nasional ini adalah diluar norma sebagai penggiat maya yang berwibawa dan ada nilai kepercayaan.

Mungkin dia mampu memberikan sedikit hiburan dan keseronokan kepada para penyokong tegar UMNO/BN tetapi kepada pendokong dan ahli UMNO yang memiliki daya pemnikiran hanya mau terima kebenaran sudah pasti akan rasa kecewa.

Kalau mau ubah minda rakyat terutamanya anak-anak muda dari menyokong Pakatan Rakyat menyokong UMNO/BN maka cara pentadbir dan pengenadali page Friends of BN-Barisan Nasional kenalah berubah dulu .. jika tidak .. pasti kedudukkan UMNO/BN di Putrajaya akan berubah.

Ini link yang page memfitnah DSAI itu yang sudah dipadamkan setelah dikantoikan.

https://www.facebook.com/…/pb.12984367499…/10152857800579998

40 comments:

  1. Cubit saje tetek pengendali tu sptmana anuwar cubit tetek sepul.
    Main jubo 9 kali

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat jah macam najid main puki altantoya terlebih dulu dia jilat sambil makan dan telan tahik palat altantuya. Lepas tu najid jilat sampai bersih jubo altantuya sampai tarak taik lagi. Lepas tu baru si setan najid ni korek lubang puki altantoya. Si setan najid ni tutoh puki dan jubo altantuya lebih 50 kali. Sebab tu mak semah sangat2 marah bila tau si najid nih tutoh puki altantuya. Tapi kata mak semah pulak kalau si najod tutoh jubo takpe jangan tutoh puki je kata mak semah badak air.

      Delete
  2. KUALA LUMPUR:  "Tidur Anwar sedikit terjejas kerana gangguan nyamuk," kata Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail mengenai keadaan terkini suaminya Datuk Seri Anwar Ibrahim yang di penjara di Sungai Buloh.

    Dr Wan Azizah berkata beliau telah memohon kepada pihak penjara supaya menyediakan tilam setebal dua inci dan menyelesaikan masalah tandas yang tidak sesuai.

    "Pihak penjara meyakinkan kami namun kami masih menunggu janji mereka untuk menyediakan tilam setebal dua inci dan menangani masalah nyamuk selain tandas cangkung yang tidak sesuai dengan keadaan Anwar,"


    Tajuk : pejuang takut nyamuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berak style doggie la nuar. Kan ko suka posisi tu. Senang nk sembor. Dah sembor airmani jgn lupa solat tau.

      Delete
    2. Buat je cara najiborosmah tutoh puki altantoya sambil berdiri. Tutoh jubo lepas tu tutoh puki sambil berdiri itu kegemaran najiborosmah. Sebab tu si semah bontot tonggek macam tong gelen. Si semah pulak memang suka suruh najiborosmah main jubo. Sebab tu si semah jalan macam sakit jubo.

      Delete
  3. Pengundi dan penyokong BN/ UMNO memang celaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lebih celaka lagi bila melayu bersekongkol dengan menjadikan kafir sebagai tuan mereka...
      lebih celaka lagi bila org melayu lebih senang berkawan dengan syaitan dari berdamai sesama islam...
      lebih celaka lagi bila org itu mengaku islam tetapi memutuskan silaturahim sesama islam disebabkan oleh ideologi politik duniawi...

      Delete
    2. Kawe ludoh muka demo kalau nak bergabung. Ptuih otuih

      Delete
    3. 11:28 setan kapir harbi dr kelantan. tu sbb kna banjir..x sedar diri lg tu...meludah ni mmg perangai iblis setan..sbb suka bnda kotor dn jijik...k bye

      Delete
    4. Lebih celaka lagi kalau hutang kerajaan yg makin meningkat

      Delete
    5. mmg sgt celaka tlg anjing tersepit berbilion habis. lg celaka keje x mau..asyik2 nk merusuh...elok tlg palestin dr tlg kaum yg mcm perangai yahudi ni...k bye

      Delete
    6. lebih celaka lagi kalau yg bodoh masuk umno

      Delete
  4. Peliwat Dan penyokong penjubo sangat baik Dan tidak celaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si tutoh puki altantoyo dan penyokong sangat baik dan tiada celaka. Yg celaka ialah si semah ayam serama sebab jarang2 dapat batang pelir laki. Jadi kat rumah cuma main ngan toy tapi katanya lebih sedap. Sebab lebih besar panjang drp pelir laki aku pendek kontot tak sampai kedalam.

      Delete
  5. Cai BN sudah berkokok..


    Jeff Ulu Yam
    (Pencinta Revolusi)

    ReplyDelete
  6. Mati2 aku ingat DNA yg dlm jubor saiful ialah calitan DNA dr peluh atau airliur nuwar.
    Rupanya DNA sperma airmani.

    Sial ko nuwar kencing aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko baru tau ker ni nuar ketum kaki kencing. kitaorg lama dh tau...kesian ko yer bkr lilin sia2 kn...lg penat merusuh...keh..keh..keh

      Delete
    2. Laaa mati2 aku ingat si kepala botak tu alim tak tutoh altantoya..tup2 sirul kat australia dah beritau kpd pemberita bahawa big bos aku yg suruh. Hahaha

      Delete
  7. Peguam Anwar, tidak pernah menafikan bahawa sperma yang dijumpai 4 cm dalam rectum Saiful adalah milik Anwar. Sangkaran hanya mengatakan bahawa ianya dimasukkan ke dalam rektum saiful guna object plastic (straw).

    Soalan 1, Siapalah si malang yang ditugaskan menyedut sperma tu dan tiup balik dalam rektum Saiful? Silap haribulan mau tertelan.

    Soalan 2, Jika benar ianya dimasukkan menggunakan objek plastik, dimana pula kita nak beli, curi atau rampas sperma Anwar tanpa kerjasama beliau?

    Kalau tanya dengan pengamal perubatan, mereka akan berikan 2 jawapan mudah,  Pertama, Anwar telah meliwat Saiful tanpa menggunakan jaket keselamatan.

    Keduanya, sperma Anwar mungkin boleh dicuri dari bank sperma sekiranya Anwar pernah cuba melakukan proses bayi tabung uji untuk mendapatkan anak.  Persoalannya, Anwar atau Kak Wan pernah mengalami masalah ketidaksuburan ke? Satu dunia tahu dia ada 6 orang anak.

    Sperma bukan sesuatu yang mudah untuk dicuri.  Kalau setakat nak curi DNA Anwar, kita boleh dapat dengan mencuri rambutnya yang gugur atau kukunya yang telah dipotong.  Tetapi nak dapatkan sperma, kita tidak boleh pecah masuk rumah Anwar, ketuk lutut dia dan dengan mudah kita boleh dapat sperma beliau.

    Lagipun, persoalan ini tidak sepatutnya bangkit.  Ini disebabkan, sepanjang tempoh proceeding mahkamah, kedua-dua Ketua Pasukan Pembelaan Anwar iaitu Karpal Singh dan Gopal Sri Ram telah menegaskan bahawa apa yang berlaku diantara Anwar dengan Saiful adalah suka sama suka.  Maka tak sepatutnya soalan ini berbangkit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu lagi loyar buruk....hahaha

      Delete
    2. Betoi tu loyar buruk jubo tahik sexpol.

      Delete
  8. Nyamok pun psndai buat konspirasi....puiii....dialog bersama peguam safee abdullah mme terbaik.....teruskan road tour tsb...

    ReplyDelete
  9. Booooooooooooooooooooooo!!!!! sama omak kau!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boooooooooooo!!!!!!!sama najiborosmoh kaki puki n jobo altantoyo.

      Delete
  10. Salam...gambar yang sama juga digunakan admin Omakkau dalam posting sebelum ini bertajuk "Wajah Terkini Anwar Setelah Dihukum Penjara Lima Tahun"...perhatikan gambar ketiga dalam turutan koleksi gambar yang dipaparkan dalam posting tersebut....sekadar teguran membina...sekian, terima kasih.

    ReplyDelete
  11. patutla x turun masa bnjir..takut nyamok...keh..keh...lawak king sungguh. sapa yg bakar lilin tu mmg trasa di bodohkan...teraniaya..pemimpin jenis apakah ini?? mcm pepatah menjubur lalu melintang patah...k bye

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang bakar lilin tu hanya bertujuan menunjuk-nunjuk konon ada sokongan...come on lah!! sekadar gila publisiti, tok bomoh pun boleh main golf depan gate penjara guna bola limau purut!! tiada bezanya yang hadir bersolidariti tu dengan tok bomoh 1Malaysia kenal....pergi mampos dengan politik partisan bangang!

      Delete
    2. Hari2 terakhir bercuti bersama keluarga sebelum ke sg buluh yg telah dirancang apalah sangat kalau nak dibandingkan dgn pm yg boleh terbang bila2 guna jet dan itu jam juga boleh keluarkan peruntukan utk mangsa banjir menteri kewangan 1lah katakan tapi anuar turun juga melawat mangsa banjir

      Delete
  12. Salam...sekadar menambah....hal nyamuk ni masalah yang dah lama dihadapi rakyat marhaen...sebagai pejuang RAKYAT, DSAI seharusnya tabah menghadapi semua cabaran yang dihadapi RAKYAT setiap hari...nyamuk hanyalah salah satu cabaran dalam seribu....bagaimana pula dengan masalah lain??? belum cuba, belum tahu...kena hadap semua dengan berlapang dada...jangan manja sangat!

    ReplyDelete
  13. Anjing kalau dah biasa makan taik kalau tak makan ia hidu juga. 10 jong masuk kuala, anjing-anjing tetap bercawat ekor. Kalau mulut bau longkang takkan darinya keluar ayat-ayat Al Quran!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. anjing biasa merusuh..habis tong tong sampah di terbalikkan. lg anjing yg gila..kete pun di pecah nya. anjing apakah ini?? anjing x berekor yg menyokong pendubur aka ketum takut nyamok...alim ikut ikutan dn songsang dlm pakatan...baju serban lebih ...akhlak...mengalahkn lembu...keh..keh..keh..

      Delete
    2. ....dan ayat Al Quran tak pernah ajar jin dan manusia meliwat bontot..dan menipu konon dia lah anugerah tuhan.

      Delete
    3. Cakap pandai guna al quran tapi kenapa tak hukum guna al quran yg pi guna undang2 kapir tu kenapa yg lg pelik kapir pun pelik...................

      Delete
  14. jijah..anaknya mak janda..ade kesah mangsa banjir skrng yg dok dlm khemah?? dr roadtour laki bapak ko...bek jenguk mangsa bnjir...makin terserlah bangangnya semenjak langkh kajang di gulingkn...

    ReplyDelete
  15. omakkau tu bodoh gak..dia pun letak gambar ni kat post dia... booo.. bodo nyer omakkau cakap org lebih..sendiri pun sama bodo

    ReplyDelete
  16. Kita bepegang kepada tali Allah atas kebenaran. semua tu nanti akan di tanya di sana. Senang & selesa di dunia, merana & muflis di akhirat bukan itu yg di cari.

    ReplyDelete
  17. Betullah kata DS Najib Bloggers UMNO bangang. Cofirmed bangang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Confirmed se-confirmednye bangang macam kepala taik!!

      Delete
  18. Anjing tak kisah dapat tulang asalkan tuan dia dapat berlian, aston martin dan flat kat Mayfair London.

    ReplyDelete
  19. Ramainye anjing-anjing menjawab!!

    ReplyDelete

INILAH IDENTITI PEMANDU LORI REMPUH ORANG RAMAI DI BANDAR NICE FRANCE MENGAKIBATKAN 84 MAUT, 53 CEDERA PARAH DAN 202 CEDERA.

Pemandu lori yang merempuh orang ramai di bandar Nice, Perancis semalam disahkan warga negara Tunisia yang bernama Mohamed Lahouaiej-Bo...